Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Regressiosta  (Luettu 16721 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
härkä-69
Vieras
« : 17.08.2006 07:51:44 »

Haluan jostain syystä jakaa tämän eilisen regressiokokemukseni foorumilaisten kanssa.

Lähdimme pitkän juttutuokion jälkeen purkamaan muurejani ohjaajani kanssa regressiossa. Pääsen nopeasti rentoutuneeseen tilaan paikan voimakkaan värähtelyn johdosta, melkeinpä regressoidun jo samantien kun siihen tuoliin istahdan. Seuraavat kokemukset ovat vastauksia ohjaajani kysymyksiin, kuten "millainen muuri se on?" tai "miten voisit purkaa muurin?"

Visualisoin (siis näin sieluni silmillä) muurini korkeaksi ja mustaksi, joka oli edessäni, ylhäältä ja takaa se oli avonainen. Sain purettua muuria edestä kokonaisen siivun niin että molemmille sivuille jäi vielä este etenemiselleni. Kaadoin ne syrjään, mutta toinen puoli (vasen) ponnahti takaisin ylös. Se halusi kertoa ihmisten inhosta minua kohtaan, kerroin heille että nyt heidän on väistyttävä.

Sitten väkijoukko muodosti molemmille puolille ikäänkuin väylän, jota pitkin pääsin kulkemaan eteenpäin. Kaikki heiluttelivat pieniä eri maiden lippuja ja tunnelma oli riemukas ja juhlallinen. Ihmeissäni kuljin vain eteenpäin, kunnes edessäni oli kaksi valtaistuinta, oikeanpuoleinen oli tyhjä ja minua varten. Pysähdyin siihen, koska en voinut uskoa todeksi että minun pitäisi siihen istua. Tarjosin kädessäni olevaa valtikkaa jollekin sitä haluavalle. Ohjaajani auttoi minua nousemaan valtaistuimelle ja kysyi mikä tehtäväni on. Sanoin että olla ystävä ihmisille, ei siis mitenkään heidän yläpuolellaan, vaan ihan tasavertaisena heidän kanssaan. Vierelläni istuva kuningas olisi minun ystäväni ja tukenani.

Sitten halusin, että minut jätettäisiin rauhaan ja yksin että voisin totutella tähän valtaistuimeen. Ohjaajani päätti regression kasvavaan rauhantunteeseen ja palautti minut takaisin hereille siihen paikkaan missä olin hänen kanssaan.
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #1 : 19.08.2006 17:09:42 »

Kaunista, tuntui todenmukaiselta!

Minulla tulee mieleen, että onko sellaisten ihmisten, jotka ottavat 'toimekseen' jollakin lailla kertoa jotakin enemmän (kurkkuchakrako se on aivan sepposen selällään) yksi peloista se, että 'tarkoittamattaan tai tiedostamattaan nostattaa itseään muiden yläpuolelle henkisessä merkityksessä?

Asia jota ei suinkaan halua, koska ymmärtää, ettei ole olemassa ylä- eikä ala-puolista tilaa muualla kuin ihmisen persoonassa tai alemmassa mielessä.

Vai pelkääkö, että muut ihmiset näkevät helposti tämän kuvion ja jossakin hetkessä täräyttävät sillä. Vaikka ei saisi ajatella, mitä muut ajattelevat, niin kyllä se kuitenkin vain koskee. Silloin tekee mieli mennä johonkin nurkkaa ja olla näkymätön. Mutta jokin vastustamaton energia taas säteilyttää sinua johonkin estraadille.

Minulla tuli tulle, että sinun piti selvästi kohdata jokin sinun pelkosi, elää se, kokea se, ja huomata, etteihän tässä kuinkaan käy.

Miten itse sen koit?

metsätonttu  smitten

ps. Annoin avoimesti tulla just mitä tuo kaikki mieleeni toi. Siis yksi tulkinnallinen ajatus.
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #2 : 21.08.2006 13:16:32 »

Kaunista, tuntui todenmukaiselta!

Minulla tulee mieleen, että onko sellaisten ihmisten, jotka ottavat 'toimekseen' jollakin lailla kertoa jotakin enemmän (kurkkuchakrako se on aivan sepposen selällään) yksi peloista se, että 'tarkoittamattaan tai tiedostamattaan nostattaa itseään muiden yläpuolelle henkisessä merkityksessä?

Asia jota ei suinkaan halua, koska ymmärtää, ettei ole olemassa ylä- eikä ala-puolista tilaa muualla kuin ihmisen persoonassa tai alemmassa mielessä.

Vai pelkääkö, että muut ihmiset näkevät helposti tämän kuvion ja jossakin hetkessä täräyttävät sillä. Vaikka ei saisi ajatella, mitä muut ajattelevat, niin kyllä se kuitenkin vain koskee. Silloin tekee mieli mennä johonkin nurkkaa ja olla näkymätön. Mutta jokin vastustamaton energia taas säteilyttää sinua johonkin estraadille.

Minulla tuli tulle, että sinun piti selvästi kohdata jokin sinun pelkosi, elää se, kokea se, ja huomata, etteihän tässä kuinkaan käy.

Miten itse sen koit?

metsätonttu  smitten

ps. Annoin avoimesti tulla just mitä tuo kaikki mieleeni toi. Siis yksi tulkinnallinen ajatus.

Kiitos tulkinnasta.  Smiley

Varmaan siinä oli myös jokin pelko taustalla, mutta enemmän kuitenkin kyseessä oli esteiden poistaminen tieltäni. Nuo esteet eivät kuitenkaan olleet OMIA vaan muiden pelkoja. Kyse on lopulta myös tahdosta, oman tahdon ja polun noudattamisesta riippumatta ympäristön reaktioista. Sitä kautta itsetunnon ja itseluottamuksen vahvistumisesta.
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #3 : 21.08.2006 16:04:41 »

Ymmärrän...

juuri se oman tahdon noudattaminen onkin usein pulmallista. Pulmallista löytää juuri se oma tahto kaikkien muiden tahtojen, toiveiden ja odotusten joukosta.

Oman tahdon voimasta löytyy tarkoitus ja päämäärä.

Kaikkea hyvää, uskoa itsen voimaan ja enkelten tukeen sinulle! angel angel
metsätonttu
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #4 : 22.08.2006 07:44:58 »

Kiitos ymmärryksestä  smitten

Tuntuu muuten olevan aika monen ongelma tuo oman tahdon erottaminen muiden tahdosta. Kuinka moni oikeasti tietää mitä tahtoo? Miten voi noudattaa omaa tahtoaan / polkuaan ellei tiedä mikä se on? Itselläni tulee monesti vastaan kaikenlaisia yleisesti hyväksyttyjä sääntöjä ja normeja jotka eivät käy yksiin oman polkuni kanssa. Kyllähän minua on yritetty usein ruotuun laittaa, huonoin tuloksin. Lopulta aina nousen kuin feeniks-lintu.  Wink
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #5 : 22.08.2006 16:37:29 »

Tuntuu tutulta!  Embarrassed

Tahdon juttu olisi toki asia, josta voisit tehdä oman topicin.

Kyllä on hukassa välillä, perusteellisesti tässä yhteiskunnassa. Tai kimpoaa hirvittävä kiukku. Välillä väsyy ja on alistuttava, se on helpointa.

Ahdistus ja viha kai on niitä ilmoittelijoita, jolloin on törmätty pahasti ympäristön ja oman tahdon kanssa. Saatikka sitten jos se tapahtuu yksityisemmällä sektorilla.

metsätonttu
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #6 : 23.08.2006 07:35:14 »

Ehkäpä mulla ei enää olekaan sitä "omaa tahtoa" kun olen jo niin kauan kuunnellut sitä Jumalan tahtoa. Egoni käskee minua noudattamaan yleisesti hyväksyttyä tietä, mutta korkeampi minäni nuijii sitä heti päähän ja kertoo kaapin paikan.  knuppel2

Egoparka on ollut tässä elämässä sellaisessa koulussa että sääliksi käy.  Shocked
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 23.08.2006 13:12:16 »

Wau mikä kokemus!  Cheesy

Lainaus
Ehkäpä mulla ei enää olekaan sitä "omaa tahtoa" kun olen jo niin kauan kuunnellut sitä Jumalan tahtoa. Egoni käskee minua noudattamaan yleisesti hyväksyttyä tietä, mutta korkeampi minäni nuijii sitä heti päähän ja kertoo kaapin paikan.

Egoparka on ollut tässä elämässä sellaisessa koulussa että sääliksi käy.

Samma här.  coolsmiley

tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #8 : 23.08.2006 16:07:52 »

Aah! Nyt menitte syvälle!

Voi näitä tasoja!  Huh

Kun on ensin arjen päällystahto ja toisen tahto.
Kun on tuo päällystahto ja ympäristön tahto.
Kun on tuo 'sydämen tahto' ja päällystahto, jotka nekin riitelevät.

Ja sitten vielä sielun (olisiko sama kuin Jumalan?) ja egon tahto!  knuppel2

Niin voi ihmisparkaa!!! Embarrassed
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #9 : 23.08.2006 16:08:29 »

Huh! Mitenkäs kävi regression?
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #10 : 23.08.2006 18:20:56 »

Huh! Mitenkäs kävi regression?

Nyt en ymmärtänyt?
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #11 : 23.08.2006 22:47:04 »

Tämä aihehan alkoi regressiosta.  Wink
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #12 : 25.08.2006 12:52:01 »

Halusinkin vain jakaa oman kokemukseni regressiosta. Muidenkin kokemukset ovat tervetulleita. Monet ihmiset eivät tiedä mitä regressio on, joten ehkä näiden kokemusten jakaminenkin osaltaan valaisee hieman asiaa. Vai ovatko regressiokokemukset liian henkilökohtaisia että ne haluaa pitää vain omana tietonaan?
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #13 : 27.08.2006 23:34:38 »

Sain kahden tunnin auranpuhdistuksen aikana kuulla niin hirveästi asiaa, ettei se kaikki jäänyt millään mieleen ja osan ajasta vain jotakin humahti, ehkä vaivuin jonnekin. Se siis ei ollut sinänsä regressio, mutta menneitä elämiä kuulin monioita.

Mietin, että uskonko minä mitä kuulin.  Undecided

Mitä sitten, jos en usko tai uskon. Ne ovat kaikki mennyttä.

Erästä elämääni ihmettelin kylläkin, sillä nuorena suunnittelin juuri samanlaista. Siis voiko sittenkin se olla noin.

Eräs nunnaluostarissa viettämäni elämä jäi niin vahvasti mieleen, että se välillä panee mielikuvituksenkin lentämään, vai mistä tulevat ne ihmeelliset tuokiokuvat. Tekisi vallan mieli alkaa kirjoittamaan sitä tarinaa ylös. Kamala elämä se oli! Kuitenkin tuntuu, että jos sen kirjoittaisi ylös, siitä voisi myös irrottautua. Miksi vakavamielinen nuori tyttö tekee luostarissa kaikki likaisimmat työt, mutta ei halua osallistua mihinkään jumalanpalvelukseen eikä rukoustilaisuuksiin?

Siis miten te muut suhtaudutte näihin menneisiin?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #14 : 28.08.2006 14:22:20 »

Nehän liittävät meidät maanpäälliseen elämään.. olen kuulema elänyt muuallakin mutta jostain syystä ei kiehdo niin paljon kuin maapallo. Kysyn juuri maanpäällisistä tällä viikolla. Ehkä ens vuonna tulee muissa universumeissa elo kysymykseksi.

Jaa ei luostarissa hohtoa?  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: