Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Regressiosta  (Luettu 16660 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
härkä-69
Vieras
« Vastaus #15 : 28.08.2006 14:28:18 »

Viimeksi katkaisimme siteet vanhaan energiaan, joka yhä kummittelee tai nousee pintaan. Visualisoin kuvan vanhasta energiasta ja mieleeni tuli Hitler sotilaineen. Katkaisin köyden, jonka varassa hän killui ja upotin mereen.

Nyt olen prosessoinut tietoisesti vanhaan energiaan liittyviä järjestelmiä ja niistä irrottautumista. Päätä särkee.  Embarrassed
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #16 : 28.08.2006 14:32:55 »

Minä taidan digata historiaa täällä, se antaa juuret. En halua vain hillua jossain uudessa energiassa. Johtunee ehkä siitä että ei ole erityisen pahoja mielikuvia menneestä. Voi sieltä tulla pahojakin suhteita, se on eri juttu. Ne voikin irrottaa.  smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 28.08.2006 17:08:53 »

Tuntuu että näin tämäntyyppisen tilanteen menneestä viime regressiossa. Tai kuljetin jotain pergamentteja turvaan Keski-Euroopassa erään upseerin seurassa.. smitten mut ei tuota hääpukua, tässä on kuitenkin sellainen tunnelma.

(http://imagecache2.allposters.com/images/pic/MCG/LF41~Signing-the-Register-Posters.jpg)
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 28.08.2006 21:11:52 »

ihana kuva
melkein kuin eilisiltainen allekirjoitus,
morsian vain purki liiton tämän talon kanssa,
ja tytär silppusi veet silmissä ruohosipulia vieressä,
ei siis otsikon regressiota vaan kuvaan reagoimista tämä viesti,sorgen
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 29.08.2006 06:38:00 »

Muistaako nikki menneitä elämiään? Cool
tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 29.08.2006 11:56:06 »

ei tietoisesti muista,mutta esim. Dianan mytologia on ollut niin selvästi elämän varrella mukana konkreettisesti jopa tyttären syntymässä kun sen nyt yks päivä tajusin,että joku pankkitili tuonne mytologian puolelle on avattu,
jospa sitä on oltu jonkin sortin oraakkeli kolmijakkaralla ennenkin..
villiin luontoon,australian alkuasukkaisiin,siellä näkemiini villihevosiin,
(neptunusta..)pohjoismaitten sotaisaan Toriin ja meijän ukkoon,
joku kummallinen yhteys taitaa olla,
tai tuon mytologian kiinnotavuus ja avautuminen ilman opiskeluja,
mielikuvat tulevat ennen faktaa,sitten vasta kaivetaan kirjallisuutta esille,
enimmäkseen se hämmentää,kysyy miksi?
mutta
olisi hienoo oikeesti tietää,
käydä hypnoosissa,saada yhestäkin ilmassa roikkuvasta "karmasta" selvä,
ettei tarttis pientä päätänsä vaivata jatkuvasti selvittämättömillä asioilla,
mutta ehkä sitten aikanaan kaikki selviää
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 31.08.2006 18:48:02 »

Regressioni ei ollut niin vaikuttava kuin viimeksi, osin johtunee siitäkin, että olin hieman myöhässä. Lisäksi aloin epäillä, voiko kaksi exää olla ollut samassa ent. elämässä kanssani. Oli se tilanne tosi tai ei, keskustelin siitä mikä kommunikaatiossa mättää. En saanut sen kummempaa vastausta kuin että toinen exä ei antaisi naisen määrätä asioita (vaikka rakasti) ja toinen haluaa vaihtelua, monia naisia, seikkailua, ja olla mieslauman johtaja. No sellaisia ne oli tässäkin elämässä. Lisäksi kuulin jotain kommentteja itsestäni, että olisinko mahdollisesti besserwisser tms. Tämä ei nyt kovin paljon muuttanut mitään, minulla olisi ollut muitakin kysymyksiä mutta aika ei antanut periksi. Tuntuu etten mennyt kovin syvälle menneeseen, vai meninkö. Oli siellä tietty mielikuva satamasta ja kauppalaivaston lastauksesta ja siitä, miten valvoin työtä. :Smiley

Se regressio oli ihanampi missä oli kaksoisliekki, suojelusenkeli, ja opas, mutta samantyyppisen näköinen sielunkumppani/ystävä näkyi siellä. Mistähän hän nyt sitten tulee, who knows. Upseerin puku kummassakin tapauksessa, sukat ja kengät ja saappaat. Ja olennaista oli se, että hänen kanssaan toiminta sujui(si), eli ei olisi jatkuvaa ristiriitaa, vaan joku olisi olemassa jossain, joka toimii linjassa kanssani, helppo olla.  Sellaista on minulle ennakoitu kyllä.. että joku jonka kanssa ei jatkuvia ongelmia vaikka tulisia riitoja.. coolsmiley

Jos se on joku ratkaisu kommunikaation parantamiseen noiden kanssa että en naisena määräisi mitään, esim tapaamisaikoja, keskusteluita, tekemisiä jne... niin sehän olisi ihan heidän oikuilleen alistettu rooli enkä minä sellaista halua. Ei selvinnyt tarpeeksi siis. Jos toinen haluaa vaihtelua muista naisista, niin minä sitten varmaan miehistä.

Muuten kuulin että JOS haluaisin tietää, mitä kukin on minulle ja mitä on sieluperhe ja joku sielun jakauma ollut aikojen alussa, se kuulema vaatisi pitkäaikaista meditaatiota ja haluista luopumista, että saisi tietää. No, jaa.. hm.
« Viimeksi muokattu: 09.09.2006 09:27:23 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Astrobug
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #22 : 09.09.2006 08:47:55 »

Tuota, hölömö kyssäri tähän väliin... saako näistä menneistä elämistä muuten tietoa kuin että alistuu johonkin ..ööh.. "manipuloitavaksi"? Tongue
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 09.09.2006 09:22:22 »

AthaMaarit ja tiibettiläiset munkit muistaa menneitä itse.. moni muu tarvitsee tämän regressiivisen tilan.
tallennettu

härkä-69
Vieras
« Vastaus #24 : 09.09.2006 09:23:24 »

Saahan niistä, vaikka en koe olevani kenenkään manipuloitavana.  Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 12.09.2006 13:52:33 »

Lainaus
AthaMaarit ja tiibettiläiset munkit muistaa menneitä itse..

Onhan täällä muitakin, jotka muistavat menneitä itse (ja muuallakin kuin täällä forumilla) kuin minä ja tiibetiläiset munkit! Grin Muistaminen ei itseasiassa ole sen ihmeellisempi asia kuin minkään muunkaan asian muistaminen. Muistot tulevat sieltä esiin jos ovat tullakseen. Ajallaan.
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #26 : 12.09.2006 14:08:22 »

Muistaminen ei itseasiassa ole sen ihmeellisempi asia kuin minkään muunkaan asian muistaminen. Muistot tulevat sieltä esiin jos ovat tullakseen. Ajallaan.

Yhdyn tähän Athan kommenttiin täysin. Olen kerran käynyt regressiossa, ja itseasiassa siinä mielessä tuo ei ollut sen kummempi kokemus kuin sekään kun olen itsekseni "haahuillut" toisella tasolla selvittämässä asioita menneestä. Mutta siis hieno kokemus kuitenkin!

Ja monet jutut juu putkahtelee mieleen ihan itsestään sen kummempia panostamatta. Se on ainakin mulla sellainen loputon palapeli johon kertyy lisää paloja aina kun oikea aika on. Wink
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #27 : 12.09.2006 19:37:30 »

Ja monet jutut juu putkahtelee mieleen ihan itsestään sen kummempia panostamatta. Se on ainakin mulla sellainen loputon palapeli johon kertyy lisää paloja aina kun oikea aika on. Wink [/color]

Nimenomaan, sama homma täällä. Aivan kuin palapeli.  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: