Niin, Kaarina.
Kertoisitko mistä tiedät elämäntehtäväni, tai miksi olet eri mieltä kuin soul.
Tiedän sinut kuin "omat taskuni" juuri sen takia, koska olemme se yksi ja samoin ajatteleva jokaisella taajuudella olleetkin eli olemme sitä samaista Luojamme tietoisuutta, jota olemme kaikki, jotka täällä astrolla kirjoitamme näistä samoista asioista. Aina vain uudelleen ja uudelleen sen takia, että jokainen teistäkin sen Ykseyden löytäisi.
Eikä sentään sen takia tätä tehdä näin, etteikö teidän järkenne siihen olisikaan kykenevämpi kuin jonkun toisen vaan siksi, että saman tien, kun emme muka ole jotain ymmärtävinämme, puhdistamme sen luomuksemme eli kollektion uskomuksia itsestämme. Joten sen takia tiedän, että olet edelleen tekemässä tätä omaa elämäntehtävääsi, kuten olen minäkin.
Ja tulevaisuudessakin olemme jokainen niitä, jotka auttavat jatkossakin tämän samoin tein niillekin, jotka se Luojamme luoksemme lähettävät, vaikkakin ehkä kukin kehostojemme persoona, vähän eri vivahtein!
Toinen, kyselin paljon exästäni ja väitit erilaisia asioita, mm että hän tekisi minut onnelliseksi.[/color] Näin ei ole, emme edes puhu toisillemme (vähän kuin soulin kanssa, jos ei uskota kaikkea mitä toinen sanoo, tai mennä hänen ehdoillaan, niin sitten ei mennä ollenkaan). Miksi sitten annoit ymmärtää toista? En usko että edes tulemme pitämään yhteyttä, koska se on häneltä niin väkinäistä ja olen väsynyt häneen/heihin. Kuinka hän olisi sitä mitä väitit? Ymmärrän, että kanavoija ei voi aina osua oikeaan, mutta kun toistit asiaa niin vakaasti. Exäni kieltäytyi välittömästi kaikista pyrkimyksistä
tehdä minua onnelliseksi eikä muuttunut, kunnes katkoin välit ja on helpompi olla.
Hän sanoi, että on eri mieltä kanssasi. Tämä nyt on kuitenkin aika tärkeä asia, jos nimittäin sanot että olet Luojan kanava. Niin
Luojanhan pitäisi tietää. Toki kuulen aika pitkälle omaa sisäistä ääntäni, mutta en toisaalta myös anna sellaisia neuvoja ihmisille, jotka ei pidä paikkaansa.
Päinvastoin, olen aika kriittinen ja varovainen sanomaan naisille miehistä, että hyppää nyt siihen juttuun, hän se on! Ei päänsilitykset auta, jos tilanne on oikeasti se että joidenkin juttu ei vaan toimi; se pitäisi tietää ja sanoa. Mahtavaa, että se turha murheesi vihdoin tuli julki!
Sillä se, ettenkö ehkä olekaan tuonut AIVAN jokaista piirtoa myöten sitä totuutta julki,jonka tiesin alusta asti ei johdukaan mistään muusta kuin siitä, ettet kuullut jokaista sanaani vaan kuulit vain NE, jotka egomme mieli halusi kuulla ja siinähän se elämämme ainoa vitsi olikin ennen tätä puhdistamista. Eli EMME voi ohittaa sitä egomme mielen luomusta ellemme NÄE ENSIN sitä kaikkea, miten SE oli siitä totuudestamme ensin luonut. :
Ja vasta sen jälkeen voimme tehdä niin kuin se Luojamme oli ajatellut eli nythän alat todellakin olla se ONNELLINEN nainen, jota sanoin sen exäsi sinusta tekevän. Vaan ehkäpä - muistankohan nyt väärin, jos sanon, etten ehkä kertonutkaan ihan kaikkea, että MITENKÄ se tulee tapahtumaan niillä teoillamme.
Totuus kuitenkin oli se, että exäsi auttoi sinua sen juuri näkemään, miten egomme oli suunnitellut elämää eteen päin myös sinulle ja sehän olisikin ollut melkoisen kurja!
Kaksoisliekkiemme tehtävä onkin juuri se, että autamme AIDOSTI nyt sen onnellisuuden elämäämme eikä egomme tekoja väkisin!
Ja oikeasti sanottuna se, minkä takia en voinutkaan kertoa sinulle kaikkea tätä totuutta vielä silloin, kun otit yhteyttä minääni, johtui juuri siitä, että näin miten sokea on se egosi, etkä sen takia olisi kuitenkaan tiennyt mitenkä se tulee menemään oikein. Ennen kuin koit ITSE sen voimasi, jolla irroitit itsesti sen egomme hampaista siten kuin nyt teitkin! Joten sellaista se on tämä uuden Ajan onnellisuuden luominen näillä energioilla. Itse joutuu tekemään aina kaikki teot sittenkin, vaikka kuinka luulee, että joku "tuolla yläkerrassa" on se, joka tulee mielellemme avuksi. Sillä ketään toisiahan ei edes ole kuin se yksi, joka olet sinäkin, Golden Sphink, aina ollutkin vaan et ehkä vieläkään sitä oikein muista!
Olisin itse aika varovainen ennusteluissa, nyt on pari kanavaa ennustellut minulle asioita, joista toiset väitteet ei ole toteutuneet. On kumma miten kanavoijat on keskenään eri mieltä toisistaan. No tässä tämä, en saanut muotoiltua lyhyemmäksi. Hyvää päivänjatkoa. Itse en koskaan lopeta keskustelua itse asiasta, en pyri pääsääntöisesti loukkaamaan, mutta ihmisten täytyy vastata sanoistaan ja teoistaan. En luiki karkuun enkä väitä tietäväni kaikkea. Näinhän se on, GS, ettei kukaan "toinen" ole vastuussa siitä, mitenkä me ITSE sen elämämme nyt uudeksi luomme, joten sen takiahan aina sanommekin siitä, että KUULE OMAA SYDÄMESI JOHDATUSTA, koska siellä on ainoa totuus jokaiselle! Eikä sitä kukaan toinen voisi edes muutellakaan muuksi, koska ei ole ketään toista!
Omalla työlläsi olet itsesi vapauttanut ainaisesta pelostasi, olla väärin johdateltu!
Rauhalla ja Rakkaudella on elämäsi alkanut nyt aivan toisella tavoin kuin se entinen, jolloin olimme kiinni sen egomme lumoissa. Joten oikein hyvää päivän jatkoa "minullekin", joka asustaa siellä Golden Sphinksiksi itseään kutsuvan kehostoni energioissa.
Sillä olemme sen Luojamme teoilla jokainen vapautetut sitä mukaan kuin haluamme ottaa sellaisen elämän vastaan kuin Hän on meille luonut. Sillä se vanha, joka oli sen vääristyneen Luojammekin peilikuvan luomus, on aika vaipua unholaan ja olla, kuten olemme aina olleetkin silloin, kun emme tehneet sille "egoillemme tekoja"!
Rakkaudella
Kaarina Nironkin olemusta uudistava Luoja