Oma kokemukseni noista ns. ufoista tai avaruuden olennoista on vain se, ettei tämäkään työni olisi muuten onnistunut, ellen olisi uskonut saaneeni tätä tehtävääni muualta. Ja sen takia koin unessa kuinka tulivat avaamaan sen kurkkuchakrani ja sen jälkeen koin tämän olevan totta sille minälleni, joka on analyytisen ajattelun oikealla puolella.
Vain se on estänyt niitä kuitenkaan koskaan elävästi näkemästä silmilläni, koska katson aina vain siihen tulevaisuuteen, jolla luodaan sitä aitoa totuutta eli sellaista, jonka se Luojamme on meille tuomassa silloin, kun lopetamme tämän maailman. Enkä sen tähden olekaan enää koskaan nähnyt mitään muuta "ufoa" kuin sen Valoni kajastavan siellä sydämenin uumenissa,josta sitä hiljalleen ulospäin autan suuntautumaan. Sillä olen nähnyt sen olevan sen kaltaista kuin ovat sanoneet enkeltenkin olevan enkä yhtään sellaistakaan ole nähnyt.
Valomme on niin monimuotoista, että vilkkaalla amielikuvittelulla voi siitä muodostaa aivan minkälaisia kuvia tahansa ja tehdä ne eläväksi omalle mielelleen. Kuten teimme senkin, että saimme ihmisen kävelemään aikoinaan, kun savesta muovasimme sen ensimmäisen tekeleen ja puhalsimme siihen vain sen elämän Hengen. Eli elämmehän aidostikin muotojen maailmassa, jotka luodaan ajatuksemme teoilla, joten mikä ettei sitä ufoakin joku olen luonut.
Mutten siltikään halua sitä sanoa, etteikö ole sekin totta, etteikö enkelitkin ole olemassa niille, jotka niin haluavat nähdä tämän maailman tai siis sen harhan, jossa vielä hetkelle kuuluen elämme. Sillä se on turvallisemman tuntuista kuin se ajatus,jonka omakseni kyllä jo tunnen, että olemme vain se yksi ja sama energia, joka ilmentyy Valona vain sen takia, että näkisimme sen kaiken, jonka olemme yhdessä luoneet.
Joten ketään muuta ei edes voida kanavoida kuin sellaista itsemme osaa, jonka uskomme olevan se "toinen", kunnes se tuo todellisen Olevaisuutemme esiin juuri sellaisena kuin sen olen itsekin kokenut eli Luojammehan se on vainen.