Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parisuhde jousimies (n) ja vesimies (m)  (Luettu 5166 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
poNpula
Kohtuuastroilija
**

Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista

Profiili
« : 17.08.2006 10:27:50 »

Millaisia kokemuksia teillä on ko. suhteesta? Miten olette tulleet toimeen, avoimuus, luottamus...?

Kommentoikaa miten itse olette kokenut suhteen. Onko se ollut niin vaikea mitä sitä yleensä kuvataan?

En koe sitä itse vaikeaksi ja haluaisin muiden mielipiteitä ko. asista
tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
Chervil
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 17.08.2006 13:24:45 »

Olen itse vesimies ja avokkini on jousimies. Olemme olleet yli vuoden yhdessä, saman katon alla on asuttu puoli vuotta. Suhteessamme tärkeitä asioita ovat toisen rakastaminen ja kunnioittaminen ja tietoisuus siitä, että yhdessäolo ja sitoutuminen on valinta. Se, että olemme yhdessä tänään, ei tarkoita sitä, että pitäisi olla yhdessä huomennakin. Minulle tuo lähestymistapa merkitsee vapautta olla yhdessä. Näillä periaatteilla on onnistuttu tehokkaasti välttämään kaikki karikot, minun sitoutumiskammo on pysynyt aisoissa ja luottamuspulaakaan ei pääse syntymään kun toisen kunnioittamiseen kuuluu mm. se, että kohtelee toista oikein.

Mitä luonteisiin tulee niin itse koen että täydennämme ja tasapainotamme toisiamme. Se, mikä tuo välillä ongelmia, on mieheni taipumus olla tyytyväinen asioihin sellaisenaan ja minun taipumukseni olla tyytymätön.. Mutta siinäkin on pystytty lähentymään toisiamme, minun elämä on rauhallisempaa ja mieheni elämä tapahtumarikkaampaa kuin ennen. Kaiken kaikkiaan koen, että tämä suhde on henkisesti avartava. Olen pystynyt käsittelemään ja kohtaamaan monia kipeitä asioita ja pääsemään niiden otteesta. Ystäväni sanoin olen kadottanut ison mustan möykyn sisältäni tämän suhteen myötä. Avokistani taas saan kuulla, että hän on vapautuneempi ja onnellisempi kuin ennen (mikä pätee myös minuun). 

Eli kaiken kaikkiaan voin oman kokemukseni perusteella vain suositella jousimies-vesimies-suhdetta. Tosin on muistettava että horoskooppimerkit antavat vain osviittaa siihen, mitä on odotettavissa. Tärkeintä on kuunnella sisintään ja sen viestejä ja toimia sen mukaan.

tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
poNpula
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 17.08.2006 13:47:47 »

Kiitos tuosta kommentista. Ehkäpä nyt uskon että, jos joku muukin on tuossa mahdottomassa yhtälössä onnistunut niin ehkä minäkin siinä onnistun  Smiley

Tuo musta möykky juttu kuullostaa erittäin tutulta. Tässä suhteessa se on pätenyt kumpaankin osapuoleen, se on kadonnut jonnekkin onneksi. Miehen kaverit ovat sanoneetkin, että hän on muuttunut sen jälkeen hyvällä tavalla kun astuin kuvioihin.

Alkuun vain tuntui, että ei tästä mitään tule kun oli tuota välimatkaa liian paljon ja vesimies kun oli niin oli erittäin vaikea ottaa aluksi selkoa hänen aikeistaan. Mutta nyt on tuota yhteiseloa (joka ollut aika helppoa) takana puolisen vuotta ja elämä kukoistaa  smitten

tallennettu

selkälokki
Vieras
« Vastaus #3 : 18.08.2006 22:58:12 »

Itse ainakin olen erittäin viehättynyt siitä, että jouskareiden seurassa on todella mutkatonta olla...Kavereissa heitä miulla on ja uskoisin, että jos niinkseen tulisi, suhdekin toimisi.
Mutta mie nyt köpöttelen neitsytmieheni kanssa ja revin välillä harmaita hiuksia ja takuulla hänkin, mutta sitähän se elämä on. smitten
tallennettu
poNpula
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 23.08.2006 16:38:49 »

Ehkä meistä jokainen joskus repii sen toisen ihmisen takia niitä harmaita hiuksia, mutta se on sen arvoista ainakin mielestäni.  smitten
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: