Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parantajista...  (Luettu 4201 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
poNpula
Kohtuuastroilija
**

Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista

Profiili
« : 17.08.2006 11:13:52 »

Itselläni on yksi synnynnäinen vika.. ja sitä ei saada enää korjatuksi leikkaamalla.  Cry

Monet ovat sanoneet, että minun kannattaisi koittaa parantajaa. Toisaalta voisinkin, mutta joku osa miusta sitä asiaa epäilee. (Kaltaiseni on joskus parannettu parantajan luona täysin terveeksi) Mutta tuokaan ei vakuuta minua vaikka ehkä pitäisi

Onko teillä kokemusta parantajista ja jos on niin millaisia? Kertokaa kaikki niin ehkä tietäisin sitten mitä teen tämän asian kanssa.
tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
kirsimarita
Kohtuuastroilija
**

Minä olen rakkaus.

Profiili
« Vastaus #1 : 17.08.2006 13:49:25 »

Mielenkiintoinen kysymys. ise olen käynyt parantajalla, niin fyysisissä, kuin psyykkisissä vaivoissa. Tietyt parantajatkin erikoistuvat eri alueille. Toinen osaa toista ja toinen toista. Eri asia on, onko sairaus tai vamma täällä meitä opettamassa ja tarvitaanko sitä kenties vielä. Kuullostaa varmaan monimutkaislta, mutta itse en osaa sitä paremmin ilmaista, toivottavasti joku selventää Cheesy.
tallennettu

nouseva skorppari
aurinko kauriissa
kuu härässä
merkurius veskarissa
venus kauriissa
mars kauriissa
punainen kristalli maa
metalli-puhveli
Jasca
Vieras
« Vastaus #2 : 17.08.2006 14:13:23 »

Minäkin mietin, että mitähän tuohon vastaisi. Ympärillä monet julistavat hyvien parantajien nimeen ja toiset moittivat samoja tyyppejä. Itse olen monet kerrat käynyt erilaisilla parantajilla, mutta apua en ole heiltä vielä saanut. Kun vielä otetaan huomioon tuo universaali totuus, että meillä kaikilla on jo parantamisen lahja, kun vain otamme sen käyttöön, niin menee vieläkin monimutkaisemmaksi. Sanon siis taas, että kuuntele sydämesi ääntä. Saattaa olla, että saat avun tai sitten et. Saattaa olla, että menet parantajalle, koska tarvitsen jomman kumman oppiläksyn. Saattaa olla, ettet mene parantajalle, mutta hoidat itse itseäsi. Vain sinä voit tietää oman elämänsuunnitelmasi. Vaan jos tahdot, voin laittaa sulle tulemaan parantavia energioita. Ehkäpä ne auttavat myös päätöksenteossa.

smitten     smitten     smitten
tallennettu
kirsimarita
Kohtuuastroilija
**

Minä olen rakkaus.

Profiili
« Vastaus #3 : 17.08.2006 16:20:32 »

Kiitokset hienosta täydennyksestä!
Itseäni jäi asia vielä vaivaamaan, joten tässä vielä lisää (toivottavasti vähemmillä kirjoitusvirheillä Smiley. Parantajahan ei itseasiassa paranna, vaan aktivoi asiakkaan omaa parantamisjärjestelmää. Eli tavallaan antaa keholle tuntemuksen tasapainotilasta, jolloin asiakkaan oma paranemisjärjestelmä aktivoituu, tärkeitä ovat tahto ja usko paranemiseen, ihan kaikessa, jopa länsimaalaisessa järjestelmässä. Eli myös lääkkeet ja hoidot toimivat paremmin jos tahtoo uskoo ja tietysti siunaa. Kirjallisuuta aiheesta on paljon, enpä muista saako mainostaa? No, Kryonin kirjoista on tälläkin sivustolla linkit, joten uskallan suositella. Kanavoija Lee Caroll.Voi olla, ettei teksti heti avaudu, joten aika ei ole silloin kypsä. Itse psykiatrisena sairaanhoitajana ja reikihoitajana olen nähnyt sen mielettömän yhditelmän, jolla koko kokonaisuus voisi toimia. Välillä tarvitaan lääkäriä, hierojaa, jäsenkorjaajaa ja hyviä ystäviä tai niitä hankalia? opettajia. Meillä on vapaus valita, kuinka suhtaudumme asioihin. Onko pullukka pylly kamala, vai mukavan pehmeä. Rukous, meditaatio ja juuri se sydäntietoisuus ja sitä kautta toimiminen avaa ne oikeat ihmiset lähellesi. Sielunkauneutta on meillä jokaisella, kunhan vain muistamme sen. Itse olemme oppaittemme kanssa sielunsuunnitelman tehneet, olkaamme ylpeitä, että olemme täällä. Enkeleitä! :smitten:Elikkä elämme maanpäällisinä enkeleinä.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2006 17:45:10 kirjoittanut kirsimarita » tallennettu

nouseva skorppari
aurinko kauriissa
kuu härässä
merkurius veskarissa
venus kauriissa
mars kauriissa
punainen kristalli maa
metalli-puhveli
Heli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 18.08.2006 10:28:46 »

Toistan varmaan samaa asiaa, mutta jos olet jonkin asian suhteen epävarma, siis tämän parantamisen, niin et silloin luultavasti saa apua "ongelmaasi"...
Et siis ole valmis luopumaan jollain tasolla siitä.. eli oppi ei ole vielä tullut perille "sairaudesta/vaivasta".
katso asiaa toiselta puolelta.. mitä tämä "ongelma" voisi yrittää kertoa sinulle Huh
 smitten smitten
tallennettu
nooora
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 02.05.2008 13:42:52 »

Onkohan minussa jotain parantajan "vikaa" ? Minulle on sanottu että käteni ovat uskomattomat, ovat kuulemma tulikuumat.Normaalisti käteni ovat jääkylmät mutta, ystäväni pyytää aina laittamaan käteni hänen kipeiden polvien päälle. Hän on kertonut että käteni vain kuumenevat enemmän ja enemmän, ovat kuulemma polttavan kuumat... Äidilleni eräs ennustaja oli sanonut että minussa virtaa noidan verta(?) miten siihen pitäisi reagoida? Ja voisiko se olla jotenkin kytköksissä kuumiin käsiini?

Shocked
tallennettu

(:
Norna
Vieras
« Vastaus #6 : 02.05.2008 16:50:53 »

Kuten tuolla aikaisemminkin todettiin niin jokaisella meistä virtaa luontaisesti Smiley, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Käsien kuumeneminen ja tuntemukset käsissä ovat yleensä hyviä merkkejä, ei muuta kuin kokeilemaan enemmän ja varmistumaan asiasta Noora. Harjoitellessa myös herkistyy enemmän kuuntelemaan tuntemuksia  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: