Kiitokset hienosta täydennyksestä!
Itseäni jäi asia vielä vaivaamaan, joten tässä vielä lisää (toivottavasti vähemmillä kirjoitusvirheillä
. Parantajahan ei itseasiassa paranna, vaan aktivoi asiakkaan omaa parantamisjärjestelmää. Eli tavallaan antaa keholle tuntemuksen tasapainotilasta, jolloin asiakkaan oma paranemisjärjestelmä aktivoituu, tärkeitä ovat tahto ja usko paranemiseen, ihan kaikessa, jopa länsimaalaisessa järjestelmässä. Eli myös lääkkeet ja hoidot toimivat paremmin jos tahtoo uskoo ja tietysti siunaa. Kirjallisuuta aiheesta on paljon, enpä muista saako mainostaa? No, Kryonin kirjoista on tälläkin sivustolla linkit, joten uskallan suositella. Kanavoija Lee Caroll.Voi olla, ettei teksti heti avaudu, joten aika ei ole silloin kypsä. Itse psykiatrisena sairaanhoitajana ja reikihoitajana olen nähnyt sen mielettömän yhditelmän, jolla koko kokonaisuus voisi toimia. Välillä tarvitaan lääkäriä, hierojaa, jäsenkorjaajaa ja hyviä ystäviä tai niitä hankalia? opettajia. Meillä on vapaus valita, kuinka suhtaudumme asioihin. Onko pullukka pylly kamala, vai mukavan pehmeä. Rukous, meditaatio ja juuri se sydäntietoisuus ja sitä kautta toimiminen avaa ne oikeat ihmiset lähellesi. Sielunkauneutta on meillä jokaisella, kunhan vain muistamme sen. Itse olemme oppaittemme kanssa sielunsuunnitelman tehneet, olkaamme ylpeitä, että olemme täällä. Enkeleitä! :smitten:Elikkä elämme maanpäällisinä enkeleinä.