Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton neliö Plutoon  (Luettu 62241 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
maallikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #45 : 07.03.2007 20:36:47 »

Laitetaanpas tänne vielä juttua aiheesta, vaikka itse transiitti on mennyt ohitse jo kuukausia sitten. Parin ensimmäisen neliön aikana muotoutui hyvin intensiivinen, plutomainen ihmissuhde. Valtataistelu ja haavoittuminen ja siltä suojautuminen olivat suhteen teemoja. Toinen käytti sinisilmäisyyttäni ja heikkouttani hyväkseen. Valtataistelun tiimellyksessä jouduin kaivautumaan itseeni syvemmälle kuin milloinkaan, että pystyin löytämään sen heikkouden, jota toinen niin suvereenisti käytti hyväkseen. Mutta minäkin opin ja tietäisin nyt kuinka tämän ihmisen kanssa pärjäisi jos olisi pakko olla yhdessä.
Opin tuntemaan hänet luita ja ytimiä myöten.
   Hassuinta tässä kaikessa on se, että kun ensimmäinen  pluto aspect_squ pluto tapahtui, tämä heikkous jo nousi pintaan ja tunnistinkin sen ihan oikein, mutta nyt tiedän, että en saanut kaivettua tätä heikkoutta juuriltaan silloin. Valitsin mukavammalta näyttävän tien eli plutomaisen romanssin. Tiedä sitten olisinko itsetutkiskelulla koskaan oppinut tuntemaan tätä puolta itsestäni. Kokemusta tuli joka tapauksessa.

tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #46 : 09.03.2007 13:36:55 »

Olin ollut zombie jo ennen matkaa, jatkoin zombiena matkan jälkeen. 
pluto  aspect_squ  merkurius tuli siihen jälkiruuaksi vielä.

1. ja 2. ohituksen ajasta en muista mitään, en pysty tarkistamaan mistään fiilareita, koska en ole pitänyt päiväkirjaa pariin vuoteen. (Siihenkin on joku syy...)

Tai hemmetti, muistanhan mä sen, että rekisteröidyin tänne astroon ohituksien välissä ja havahduin astrologisesti. Kaikki muu samalta ajalta sumua.

Summa summarum: havahtuminen - kypsyttelyä - "valitse puolesi, muutu tai tuhoudu".

Heips Saqirlat ja annalilja!!

Tunnistan tuon 'sumuisuuden' myös itsestäni... Nyt on edellisestä ohituksesta jo jonkin aikaa kulunut, joten fiilis ei ole niin zombie kuin noiden edellisten välissä, mutta olen kyllä tosi väsynyt ja saamaton. Tänään viimeksi totesin ääneen ettei mihinkään viitsi ryhtyä, kun millään ei ole mitään väliä...

Sama vika myös minulla, kuin annaliljallakin, en ole saanut kirjoitettua kunnolla päiväkirjaa vuoteen - siis siitä lähtien kun eka ohitus tuli. Tiedostan kyllä että ohitusten aikoihin PITÄISI kirjata kaikenlaista ylös, mutten ole saanut kirjoitettua kunnolla edes tänne astro-päiväkirjaan... Tämä vaivaa minua, kun olen hyvin 'kirjallinen' ihminen luonteeltani. Ajattelen että pitäisi kirjoittaa, ajattelen että kirjoitan, mutta eihän ole mitään mistä kirjoittaa...ehkä en vain halua muistaa mitä tapahtuu/miltä tuntuu/ mitään ei tapahdu todella..  idiot2

Yhdessä vaiheessa hukkasin päiväkirjani useampaan kertaan, ja kun sen sain vaivoin täyteen, hankin valtavan suuren kirjan jota ei voi hukata.  Wink

Ja radixilta löytyy pluto aspect_con merkurius, joten tuo kurja transiitti  pluto aspect_squ merkurius sekoittaa pakkaa Pluton transiittien välillä, samoin kuin annaliljalla... Täytyy pitää suu supussa ja ajatukset ihan omana tietona... Seppoa lainaten: "Mitä vähemmän auot suutasi tämän jakson kestäessä sitä helpommalla tulet selviämään, sillä selityksesi eivät tällä kertaa kestä päivänvaloa."

Kaarina Pääkkösen sivuilta seuraavaa: Pluto, Manalan hallitsija vaimonsa kanssa vastaanottaa Merkuriuksen, joka on ainoa luvallinen Tuonen virran ylittäjä ja viestinviejä maan alasen ja päällisen välillä.
Merkurius tuo tietoja vainajien kollektiivisesta tietoisuudesta, ja Pluto, rikkauksien hallitsija antaa hänelle tietoa maan kasvien ravinnollisen ja lääkinnällisen käytön edistämiseksi.

Pluto ja Merkurius toimivat yhdessä myös astrologisella kartalla ja niiden väliset aspektit ovatkin merkittäviä osviittoja antavia siitä, minkälainen kyky henkilöllä on hakea parantavaa tietoa meille kaikille yhteisestä kollektiivisesta alitajunnasta.
Pluton ja Merkuriuksen yhtymä on yleensä merkki henkilön mahdollisuuksista toimia todellisena toisten auttajana ja näkijänä, joka sujuvasti kulkee eri tasojen läpi joko tietoisesti tai tiedostamatta.
Yksilön omasta henkisestä kehityksestä on kiinni, kyttääkö hän kykyään tuhoavasti ja itsekkäästi vai pyyteettömästi.

http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/

(http://www.webssmilies.de/big/81.gif)

Saqirlatille sen verran, että uskoisin radix - pluto huonesijainnilla olevan merkitystä kun mietitään millä alueilla Pluton transiitit tuntuu. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ainakin minut tuo ensimmäinen ohitus pysäytti konkreettisesti. Olin pyörtyä kivusta ja jäin kotiin sairastamaan tuon päivän ajaksi... Toisen ohituksen aikaan kävi melkein samalla lailla.. Näin vaikka sen tiesi, se tuli silti puskista.

Ja kuten Kaarina sivuillaan sanoo (kolminaisuuksista); "Maa merkeissä Pluton voi liittää kaikenlaisiin juuriin, sukuun Härässä , asioiden ja sairuksien tutkimiseen ja perusteelliseen selvittämiseen Neitsyessä sekä koko meidän ihmiskunnan olemassaolon perustaan, kulttuuriin ja sitäkautta saavutettuun muutokseen ja tietoon Kauriissa . "

Myös vastakkaisen huoneen teemat ovat luultavasti tapetilla...

Itse olen myös miettinyt tätä Pluton muutoksen teemaa... siis en niinkään luopumisen vaan nimenomaan muodonmuutoksen/ muuttumisen kautta, sillä itse olen luonteeltani sellainen että saatan tietoisesti tai tiedostamatta hannata vastaan vallitsevia tosiasioita, ja oireilen fyysisesti (vatsan ja pään kautta neitsytmäisesti) kun yritän liikaa...
Koska  pluto on radixillani 8. huoneessa, Pluton omassa huoneessa, johon liittyy muutos, syntyminen, kuolema ja kaikenlaiset psyyken asiat nämä omat fyysiset kokemukseni ovat ehkä tuon pinnan alaisen ja alitajuisen uudistumisen ja muutoksen ilmentymiä, jotka oivaltaa vasta jälkeenpäin...

Tiedä sitten olisinko itsetutkiskelulla koskaan oppinut tuntemaan tätä puolta itsestäni. Kokemusta tuli joka tapauksessa.

tallennettu

maallikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #47 : 09.03.2007 22:14:54 »

Kokeilkaapa aikanne kuluksi seuraavaa. Katsokaa AP-kartalta missä sen  pluto on ja mihin huoneeseen radixin  pluto AP-kartalla osuu. Ja kun  pluto aspect_squ pluto kouluttaa ihmistä ainakin kahtena vuonna, niin katsokaa samalla tavalla seuraavakin vuosi.
  Itselläni ensimmäinen 5 neliöstä tapahtui vähän ennen synttäreitäni v. 2005 ja viimeinen viime syksynä. Eli tutkiskelin AP-karttoja vuosilta 2004, 5 ja 6. 1. AP-kartassa radixin  pluto oli DC:llä, 6. huoneen puolella. Nyt jälkiviisaana voisi sanoa, että siinähän se plutomainen ihmissuhde jo näkyi. AP-kartan vuodelta 2004 oli 9. huoneessa eikä sano minulle mitään.
  Vuoden 2005 AP-kartan  pluto oli 6. huoneessa ja radixin  pluto oli IC:llä, 3. huoneen puolella. Sopii erittäin hyvin kuvaan näin jälkikäteen katsottuna. Työmaalla oli mullistuksia ja tämä plutomainen ihmissuhdekin syntyi työpaikalla. Lopuksi vuoden 2006 AP-kartta, joka oli näistä kolmesta rankin. AP-kartan  pluto 4. huoneessa ja radixin  pluto AP-kartan askendentilla, niukasti 12 huoneessa. Jouduin kaivautumaan todella syvälle itseeni, että löysin sen reiän, josta minua manipuloitiin. Lapsuuden muistoja ja sen sellaista tuli pöyhittyä. Radixin  pluto  aspect_con Ap-kartan  askendentti toteutui myös. Syvällinen muutos mikä tapahtui ihmissuhteissani, näkyi ulkoisesti siten, että vaihdoin saman työnantajan toiseen työpisteeseen ja sinne jäi vanhat työkaverit. Jyvät tuli erotettua akanoista myös. Prkl!
  Esimerkiksi  aurinko en vertaillut näin ollenkaan, vaikka lisävalaistusta ( kirjaimellisesti ) niin olisin voinut saadakin.
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #48 : 10.03.2007 12:29:09 »

Kiitos maallikko mielenkiintoisesta vihjeestä... Olen itseasiassa kyllä tuota  pluto noilta AP -kartoiltakin tuijotellut, mutta eipä tuo ole mitään mulle sanonut - vielä!

Nyt karttoja tutkailemaan... (http://images.gograph.com/Images-9921/AnimatedGif/obelix01.gif)
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #49 : 11.03.2007 17:24:26 »

No niin... Nyt on sitten zoomailtu karttoja ja kyllä!!!
Osuit täydellisesti oikeaan maallikko!?!

Ensimmäiset  pluto  aspect_squ  pluto tapahtuivat 17.3.2006 ja 10.5.2006, jolloin voimassa oli 2005/2006 AP -kartta:
AP -  pluto  AP -kartan 4. huoneessa, joka sisältää perheen, kodin ja äidin ja radix - pluto AP-kartan 2. huoneessa joka sis. rahat, perityn omaisuuden ja turvallisuuden.

- Tuolloin toinen siskoni ja äitini aloittivat keskustelut kotini ja samalla lapsuudenkotini myymisestä, jolloin koko talo purettaisiin ja sen paikalle rakennettaisiin parkkipaikka. Vastustin asiaa ja vastustan edelleen, ja vaikkei siitä mitään onneksi tullut asia on kuitenkin alitajunnassa edelleen vaivaamassa ja junnaamassa( Tr. pluto junnaa radix -kartan 12. huoneen ja 1. huoneen välillä).

Kolmas  pluto  aspect_squ  pluto tapahtui 12.12.2006, jolloin voimassa oli jo 2006/2007 AP -kartta:
AP - pluto AP-kartan 3. huoneessa, joka sisältää lähiympäristön ja radix - pluto AP- kartan 11. huoneessa sis. kyvyn vakiinnuttaa asema yhteisössä.

- Noihin aikoihin sain tarpeekseni lopullisesti silloisesta työkaveristani, joka jatkuvasti v***uili minulle ja tiedostin lopulta että työsuhteeni tulisi päättymään siellä maaliskuun alussa. Kirjoitin kalenteriin montako työpäivää olisi vielä jäljellä ja laskin montako niistä olisin työkaverini kanssa yhtä aikaa töissä.  knuppel2

Seuraavat ja samalla viimeiset neliöt ovatkin sitten syyskuussa;
1.9.2007 ja 14.9.2007. Silloin on voimassa jo 2007/2008 AP -kartta ja AP - pluto sijaitsee AP -kartalla 1. huoneessa eli minän ja itseilmaisun huoneessa ja radix - pluto sijaitsee AP -kartan 8. huoneessa, joka sis. syntymän ja kuoleman ja kyvyn ylläpitää suhteita.

- Voisiko tämä merkitä tälle sinkulle täydellistä elämänmuutosta, sillä tulevalla 2007/2008 AP -kartalla on AP- jupiter aspect_con AP- askendentti , joka saattaisi merkitä mahdollista raskautta..? ( uglystupid2 Mistä se mies tupsahtaa ja kuka se on?) Varsinkin kun tr. pluto siirtynee liikkumaan radix -kartan 1. huoneen puolelle eikä enää siirry 12. huoneen puolelle.
1. huoneeseenhan liitetään fyysinen minä, ulkoinen olemus ja ruumiinrakenne ja 8. huoneeseen puolestaan kasvu ja kehitys, suvunjatkaminen ja perinnöllisyys...?  Shocked

(http://img511.imageshack.us/img511/1719/mfcrackegg3sf.gif)
tallennettu

maallikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #50 : 11.03.2007 17:59:49 »

Mukavaa että ideani toimi Emelia Cool Minulle tuli mieleen noista tulevista  pluto aspect_squ pluto ja niiden sijainneista kartoilla, että tavallaan ne vain korostavat sitä, mikä jo  pluto siirtyminen 1. huoneeseen edustaa. Hidas mutta perinpohjainen mullistus minäkuvassa ja ihmissuhteissa. Etukäteenhän sitä ei tiedä mitä kautta se muutos tulee, mutta se tulee varmasti, kun  pluto on kysymys.
   Katselin äsken myös  kuu-paluu karttoja parille päivälle, jolloin suhde muutti muotoaan. Ensimmäisen KP-kartan tein sille päivälle, milloin emme onnistuneet enää pitämään näppejämme irti toisesta. Sillä kartalla on  pluto aspect_con venus ja 5. huone :Smiley. Radixin  pluto sattui tälle KP-kartalle 2. huoneeseen. Silloin alkanut suhde paljastuikin sitten joksikin muuksi. Manipulointia oli enemmän kuin laki sallii. Tämä manipuloinnin lopullinen paljastuminen muutti tätä suhdetta myös perusteellisesti. Sen ajankohdan KP-kartalla  pluto aspect_con askendentti, orbi 2 minuuttia!. Radixin  pluto joutui tällä kartalla 8. huoneeseen.
   Näillä KP-kartoilla voi yrittää saada lisävalaistusta teemaan. Toimiiko muillakin? 
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #51 : 11.03.2007 20:23:10 »

pluto transiitit on siitä ovelia, ettei oikeastaan aina tiedä mikä konkreettinen tapahtuma oikeastaan laukaisee sen muutos prosessin, joka lähtee liikkeelle... Omalla kohdalla ainakin on ohitusten aikaan vain ajatukset lähtenee uusille urille, eikä se ole aina ollut positiivista.

Siispä tapahtuma saattaa olla hyvinkin pieni (näennäisesti) ja sen seuraukset saada suuren suuret mitta suhteet...  knuppel2
2funny tickedoff
Hahhahhaaa..oiskohan ollut nyt siinä että lapseni (h5) kaveri naapurista (h3) käväisi vähän kylässä ja onnistui hajottamaan muutamia leluja ja melkein tämän tietsikankin..Miten joku voi olla tuommonen tasmaani idiot2

hmmm..tuli siis vaan mieleen, kun eilen napsahti tarkkaan tuo 1.ohitus..Vuan suattaapiha tuo olla muutannii..

Ettei tuosta irtoaisi isompikin keskustelu naapurien kanssa...? Grin
tallennettu

Freyja
Vieras
« Vastaus #52 : 12.03.2007 00:30:41 »

AP- pluto radix 6. huoneessa on raju. Minulla ainakin ollut viimeiset puoli vuotta... yksi saikku, toisen voisin ottaa... niin niin rankkaa ettei tottakaan  crazy2
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #53 : 12.03.2007 15:51:23 »

Pluton neliö Plutoon on ollut näköjään ajankohtainen silloin, kun töpaikalle saatiin se "psyko" esimieheksi. Nyt näköjään transiittipluto on yhtymässä AP-Plutoon ja kaukana radixin Plutosta, oten neliöitä ei kai voi vuosikausiin enää muodostua? Vai miten tuo AP-kartta elää? Tulkitaanko näitä transiitteja ihan samalla tavalla kirjasta katsoen suhteessa AP-karttaan kuin nataaliinkin (vai radixiksiko sitä kutsutaan)?  Undecided
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #54 : 12.03.2007 16:30:29 »

Pluton neliö Plutoon on ollut näköjään ajankohtainen silloin, kun töpaikalle saatiin se "psyko" esimieheksi. Nyt näköjään transiittipluto on yhtymässä AP-Plutoon ja kaukana radixin Plutosta, oten neliöitä ei kai voi vuosikausiin enää muodostua? Vai miten tuo AP-kartta elää? Tulkitaanko näitä transiitteja ihan samalla tavalla kirjasta katsoen suhteessa AP-karttaan kuin nataaliinkin (vai radixiksiko sitä kutsutaan)?  Undecided

Onneksi  pluto  aspect_squ  pluto toistuu vain 120 vuoden välein, eli seuraavan kerran tätä menoa olisi tiedossa vasta kun täytän 156  2funny .
Pluto liikkuu niin hitaasti, ettei se juurikaan ehdi liikkua vuoden aikana, joten tr.  pluto ja AP - pluto ovat yleensä aina yhtymässä toisiinsa.

Ja kyllä, transiitti- ja aspektitulkinnassa on ihan samat pelisäännöt kaikilla kartoilla.Avainsanat ovat samat huoneissa ja taivaankappaleissa, mutta joissakin tapauksissa transiiteista sattaa löytyä erilaisia tulkintoja.  Ja kyllä, radix ja natal ovat sama asia, eli syntymäkartta. 

(http://i23.photobucket.com/albums/b363/sarahim27/smilies/2b0604d4.gif)
tallennettu

Freyja
Vieras
« Vastaus #55 : 12.03.2007 19:57:20 »

Juu LUOJAN KIITOS  pluto on HIDAS. Tänään alkoi kuitenkin sitten sairasloma... kohtaloa kait sekin, minne se synytessä lyöttäytyy ja mitä elämän aikana joutuu kokemaan. Ei se pluto:n AC:n ylityskään kiva juttu ole, mitä olen vierestä seurannut...  Huh
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #56 : 18.04.2007 03:42:47 »

Eipä ole tänne tullut kirjoiteltua näitä  pluto -tunnelmia aikoihin, mutta sen verran on omaan eloon tullut selkeyttä tässä transiittiohitusten välillä, että olen todella paljon ajatellut kaikenlaisia syntymään, kuolemaan, perintöön jne. kaikenlasiin 8. huoneen asioihin liittyviä juttuja ja todennut että olen todellakin jonkilaisessa kriisissä!!

Tai ainakin ihan hukassa kaikissa elämän tärkeissä jutuissa.. Nyt ikäänkuin vain odottelen että jostain tulisi vihdoin se "valaistuminen" tai ainakin jokin sellainen tunne, että tiedän minne olen menossa ja mitä kohti pyrkimässä..

Kovat on odotukset tulevalle AP -kartalle, sillä sieltä ehkä jotain jo nyt pilkahtelee...  uglystupid2

Omalla kohdallani tuo  pluto aspect_con askendentti on ollut suhteellisen mieluisaa touhua kuitenkin... Olen panostanut itseeni ja ulkonäkööni, käynyt salilla ja jumpannut jne. Mutta tämä  aspect_squ on nyt kyllä saanut ulkomuodon välillä aika räjähtäneeksi, kun ei yksinkertaisesti pysty sisäistä kaaostaan ulkoisesti peittelemään.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #57 : 18.04.2007 06:38:29 »

Mietin kun luin Nikulaa, että oliko minulla Pluto neliö Pluto keväällä 2004 vai 2005? Kun meni vähän liian lujaa tai tietyt unelmat romahtivat vaaka-skorpparimiehen kanssa. Halusin uskoa, vaikka pohjimmiltani arvelin ettei tämä kestä kauan. Kesti kuitenkin vähemmän kuin toivoin se yhteiselo.

Nikulan mukaan se aika olisi ollut 2005, jolloin erään toisen kanssa taas kyseinen romahdus. Pluto neliö Pluto selittäisi molemmat, mutta muistaakseni se oli menossa juuri palstalle tulossa 3v sitten.

Kyllä on henkinen voima ja kyky maadoittua materiaan samalla, kumpikin kasvaneet roimasti, kyky olla myönteinen samalla kuin ei vaaleanpunaisia laseja, mistä eilisessä keskustelussa mainittiin. TIEDÄN kyllä mitä elämä ja ihmiset ovat, ne lasit vaan tekevät olemisesta siedettävää - että otetaan esiin milloin tarpeen.

(http://www.matton.fi/t/150/I1/01009032.JPG)
« Viimeksi muokattu: 18.04.2007 08:17:41 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #58 : 23.04.2007 13:49:27 »

Mietin kun luin Nikulaa, että oliko minulla Pluto neliö Pluto keväällä 2004 vai 2005? Kun meni vähän liian lujaa tai tietyt unelmat romahtivat vaaka-skorpparimiehen kanssa. Halusin uskoa, vaikka pohjimmiltani arvelin ettei tämä kestä kauan. Kesti kuitenkin vähemmän kuin toivoin se yhteiselo.

Pluton neliö Plutoon, ei todellakaan saa ketään kiihdyttelemään kovasti, päinvastoin.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #59 : 23.04.2007 16:59:41 »

Niin no, kumpikin vauhti pysähtyi. Nyt siihen osaa jo suhtautua, vaikka niin että taas olinkin liian pitkällä henkisesti näille, tai liian vahva tms.. kai se Pluto sen sitten heitti tiedoksi. Joka tapauksessa, mennyt on mennyttä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: