Olin ollut zombie jo ennen matkaa, jatkoin zombiena matkan jälkeen.
tuli siihen jälkiruuaksi vielä.
1. ja 2. ohituksen ajasta en muista mitään, en pysty tarkistamaan mistään fiilareita, koska en ole pitänyt päiväkirjaa pariin vuoteen. (Siihenkin on joku syy...)
Tai hemmetti, muistanhan mä sen, että rekisteröidyin tänne astroon ohituksien välissä ja havahduin astrologisesti. Kaikki muu samalta ajalta sumua.
Summa summarum: havahtuminen - kypsyttelyä - "valitse puolesi, muutu tai tuhoudu".
Heips Saqirlat ja annalilja!!
Tunnistan tuon 'sumuisuuden' myös itsestäni... Nyt on edellisestä ohituksesta jo jonkin aikaa kulunut, joten fiilis ei ole niin zombie kuin noiden edellisten välissä, mutta olen kyllä tosi väsynyt ja saamaton. Tänään viimeksi totesin ääneen ettei mihinkään viitsi ryhtyä, kun millään ei ole mitään väliä...
Sama vika myös minulla, kuin annaliljallakin, en ole saanut kirjoitettua kunnolla päiväkirjaa vuoteen - siis siitä lähtien kun eka ohitus tuli. Tiedostan kyllä että ohitusten aikoihin PITÄISI kirjata kaikenlaista ylös, mutten ole saanut kirjoitettua kunnolla edes tänne astro-päiväkirjaan... Tämä vaivaa minua, kun olen hyvin 'kirjallinen' ihminen luonteeltani. Ajattelen että pitäisi kirjoittaa, ajattelen että kirjoitan, mutta eihän ole mitään mistä kirjoittaa...ehkä en vain halua muistaa mitä tapahtuu/miltä tuntuu/ mitään ei tapahdu todella..
Yhdessä vaiheessa hukkasin päiväkirjani useampaan kertaan, ja kun sen sain vaivoin täyteen, hankin valtavan suuren kirjan jota ei voi hukata.
Ja radixilta löytyy
, joten tuo kurja transiitti
sekoittaa pakkaa Pluton transiittien välillä, samoin kuin annaliljalla... Täytyy pitää suu supussa ja ajatukset ihan omana tietona... Seppoa lainaten: "Mitä vähemmän auot suutasi tämän jakson kestäessä sitä helpommalla tulet selviämään, sillä selityksesi eivät tällä kertaa kestä päivänvaloa."
Kaarina Pääkkösen sivuilta seuraavaa: Pluto, Manalan hallitsija vaimonsa kanssa vastaanottaa Merkuriuksen, joka on ainoa luvallinen Tuonen virran ylittäjä ja viestinviejä maan alasen ja päällisen välillä.
Merkurius tuo tietoja vainajien kollektiivisesta tietoisuudesta, ja Pluto, rikkauksien hallitsija antaa hänelle tietoa maan kasvien ravinnollisen ja lääkinnällisen käytön edistämiseksi.
Pluto ja Merkurius toimivat yhdessä myös astrologisella kartalla ja niiden väliset aspektit ovatkin merkittäviä osviittoja antavia siitä, minkälainen kyky henkilöllä on hakea parantavaa tietoa meille kaikille yhteisestä kollektiivisesta alitajunnasta.
Pluton ja Merkuriuksen yhtymä on yleensä merkki henkilön mahdollisuuksista toimia todellisena toisten auttajana ja näkijänä, joka sujuvasti kulkee eri tasojen läpi joko tietoisesti tai tiedostamatta.
Yksilön omasta henkisestä kehityksestä on kiinni, kyttääkö hän kykyään tuhoavasti ja itsekkäästi vai pyyteettömästi.http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/(http://www.webssmilies.de/big/81.gif)
Saqirlatille sen verran, että uskoisin radix -
huonesijainnilla olevan merkitystä kun mietitään millä alueilla Pluton transiitit tuntuu. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ainakin minut tuo ensimmäinen ohitus pysäytti konkreettisesti. Olin pyörtyä kivusta ja jäin kotiin sairastamaan tuon päivän ajaksi... Toisen ohituksen aikaan kävi melkein samalla lailla.. Näin vaikka sen tiesi, se tuli silti puskista.
Ja kuten Kaarina sivuillaan sanoo (kolminaisuuksista); "Maa merkeissä Pluton voi liittää kaikenlaisiin juuriin, sukuun Härässä ,
asioiden ja sairuksien tutkimiseen ja perusteelliseen selvittämiseen Neitsyessä sekä koko meidän ihmiskunnan olemassaolon perustaan, kulttuuriin ja sitäkautta saavutettuun muutokseen ja tietoon Kauriissa . "
Myös vastakkaisen huoneen teemat ovat luultavasti tapetilla...
Itse olen myös miettinyt tätä Pluton muutoksen teemaa... siis en niinkään luopumisen vaan nimenomaan muodonmuutoksen/ muuttumisen kautta, sillä itse olen luonteeltani sellainen että saatan tietoisesti tai tiedostamatta hannata vastaan vallitsevia tosiasioita, ja oireilen fyysisesti (vatsan ja pään kautta neitsytmäisesti) kun yritän liikaa...
Koska
on radixillani 8. huoneessa, Pluton omassa huoneessa, johon liittyy muutos, syntyminen, kuolema ja kaikenlaiset psyyken asiat nämä
omat fyysiset kokemukseni ovat ehkä tuon pinnan alaisen ja alitajuisen uudistumisen ja muutoksen ilmentymiä, jotka oivaltaa vasta jälkeenpäin...
Tiedä sitten olisinko itsetutkiskelulla koskaan oppinut tuntemaan tätä puolta itsestäni. Kokemusta tuli joka tapauksessa.