Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton neliö Plutoon  (Luettu 62234 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #60 : 09.08.2007 00:35:05 »

jos pluto tarkoittaa alunperin rikkautta ja neliö
on maskuliininen,
niin eikö tuo ole merirosvojen aarrearkku,
meillä on vaan laput molemmilla silmillä...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #61 : 09.08.2007 05:50:45 »

tosi aarrearkku, kun johti mm asumuseroon.. ihmettelen edelleen itseäni kun halusin niin kovasti sitä perheidylliä silloin, vaikkapa sen miehen kanssa. no enkä ihmettele. minulla on vaistoni asioista. tunsin etten heti muuttaisi yhteen toisen kanssa, enkä muuttanut, pluto neliö pluton jälkeen.

eilen tuli mieleen laulu; oot muisto vain, oot muisto vain, mun nuoruudestain. sillä tavallahan se on, kun jotkut lähtevät..no tänä kesänä on ollut monia iloisia hetkiä ja yhä vähemmän suruisia. sitä yrittää surra, mutta lähinnä tuntee etäisyyttä asioihin.

time heals. however. olo on erittäin hyvä, syksyäkin huvittaa jo aloitella.
« Viimeksi muokattu: 10.08.2007 12:41:05 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #62 : 09.08.2007 09:15:02 »

Haluaisin kuulla kommenteja,- PLUTO oppositio VEENUS, sekä

URANUS oppositio VEENUS.   Undecided

tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #63 : 10.08.2007 11:35:28 »

Löytyisiköhän tästä ketjusta sulle Liekku vastauksia tuohon Pluto-kysymykseesi..  coolsmiley

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=3266.0

« Viimeksi muokattu: 10.08.2007 11:40:38 kirjoittanut Perhonen » tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #64 : 10.08.2007 12:24:27 »

No niin ja tämä täti tutki vähän noita transiitti-jaksoja aikasemmilta vuosilta, kun tuo  pluto aspect_squ pluto  meikäläiselläkin jyllää parasta aikaa  Wink

pluto aspect_squ venus  jylläsi samaan aikaan pitkälle, lähes kolmannelle  pluto aspect_squ pluto jaksolle  buck2  alkaen toki ennen jo tätä mylläkkää..

Ensimmäinen  pluto aspect_squ pluto  12 / 2005 - 23.3.2006 ja toinen päälle heti 5.3 - 6.6.2006  sekä 3. 10/06 - 1/07 ja ensimmäinen laukaisi kyllä kriisin, toi sen esille.. samaten kyspyttelyn ja jonkinlaisen ratkaisun.. coolsmiley 
Ensimmäisen aikaan  pluto oli 4.huoneessa..kuinkas ollakkaan Shocked , 2-3 ohituksen aikaan 3.huoneessa.

4.s iski päälle 19.6 ja loppuu 20.9 (tarkka 20.8 ) ja 5.s ohitus samaan pläjään 25.7 - 26.10 .. (tarkka 25.9). Nyt  pluto jököttää 1.huoneessa  coolsmiley

Ja kuinka ollakkaan juuri kun 5.alkoi nyt 25.7 samana päivänä mulle iski noidannuoli selkään ja saikkua tuli viikko vaikkakin edelleen selkä on jumissa  Tongue  Liekö tuo selkäkipu alkais hellittään tuossa 20.8  Huh  Grin

Saamattomuutta ja asioiden unohtelua on ollut mullakin mutta en ole sitä osannut ajatella että se johtuis  pluto koska oon luonteeltani muutenki vähä sellainen  Grin
Mutta kyllä raju itseni tutkiminen alkoi 2. ohituksen aikaan. Väsymystä on ollut aika-ajoin, aika rajuakin kyllä!

Saapa nähdä mitä täs syksyn aikana tuo  pluto vielä tekeekään....
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #65 : 19.08.2007 10:45:39 »

Ja kuinka ollakkaan juuri kun 5.alkoi nyt 25.7 samana päivänä mulle iski noidannuoli selkään ja saikkua tuli viikko vaikkakin edelleen selkä on jumissa  Tongue  Liekö tuo selkäkipu alkais hellittään tuossa 20.8  Huh  Grin

Saamattomuutta ja asioiden unohtelua on ollut mullakin mutta en ole sitä osannut ajatella että se johtuis  pluto koska oon luonteeltani muutenki vähä sellainen  Grin
Mutta kyllä raju itseni tutkiminen alkoi 2. ohituksen aikaan. Väsymystä on ollut aika-ajoin, aika rajuakin kyllä!

Saapa nähdä mitä täs syksyn aikana tuo  pluto vielä tekeekään....

Mielenkiintoista!
Olipa kiva lukea kommenttejasi...
Tuota selkä -juttua jäin miettimään, sillä myös mulla on ollut selän kanssa ongelmia viimeisen puoli vuotta, siis edellisen ohituksen jälkeen aina välillä.

Aikaisemmin olenkin täällä jo kertonut, että ensimmäiset terveyteen liittyvät ongelmat liittyivät naistentauteihin, sen yhdistin oitis 8. huoneen perinnöllisyyteen ja suvunjatkamiseen sun muihin... Mutta nyt kun otit puheeksi tuon selän, niin sehän on aivan ilmiselvää!!! Kysymys onkin Plutosta Jousimiehessä!!

Lars Johanssonia lainaten: "Jousimies on hyvin altis erilaisiin sielullispohjaisiin sairauksiin. Vatsanväänteet, migreeni, ihottuma, selkäsairaudet ja muut epämääräiset oireet ovat hänelle tuttuja." - Kaikkia edellä mainittuja on ollut yhdessä ja erikseen.

Nyt olen suunnitellut vyöhyketerapeutilla käyntiä ennen kuin aloitan jälleen syksyn tullen taas kuntosalilla käymisen, juuri välttääkseni noidannuolen kaltaiset ongelmat.

Tsemppiä sinulle Perhonen!! Tuokoon huomisen tarkan ohituksen jälkeinen aika helpotusta elämääsi.
tallennettu

Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #66 : 24.08.2007 11:22:00 »

Lars Johanssonia lainaten: "Jousimies on hyvin altis erilaisiin sielullispohjaisiin sairauksiin. Vatsanväänteet, migreeni, ihottuma, selkäsairaudet ja muut epämääräiset oireet ovat hänelle tuttuja." - Kaikkia edellä mainittuja on ollut yhdessä ja erikseen.

Tsemppiä sinulle Perhonen!! Tuokoon huomisen tarkan ohituksen jälkeinen aika helpotusta elämääsi.

Emelia, Kiitos  smitten
Selkä on ollut nyt reilun viikon kunnossa  smitten  (koputtaa puuta  Wink)
Kyllä jonkinlainen helpotus on tullut muutenkin, henkisesti.. tuntuu kuin joku kuorma ois hartioilta otettu pois  angel

Mielenkiintoset kommentit Jousimiehestä.. nimittäin mulla on ollut aina atooppinen ihottuma.. tosin väliin vuosia ollut erittäin hyvänä iho! Mutta nyt taas kädet auki  Sad
Vatsanväänteetkin on tuttuja  buck2  Ja flunssa on nyt tulossa  Tongue

Mutta eiköhän se tästä  Smiley  Grin  Cheesy
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #67 : 06.09.2007 19:37:01 »

Kirjoitan nyt tänne sitten jälleen...

Olen tällä hetkellä kahden viimeisen ohituksen puolessa välissä, neliön orbi on 0 astetta. Ensimmäinen ohitus oli viime lauantaina ja viimeinen ensi viikon perjantaina.
Huomenna Pluto lähtee jälleen kulkemaan eteenpäin, joten tätä tämä nyt sitten on..

Väsymystä ja päänsärkyä on ollut jonkin verran, mutta vyöhyketerapiasta on ainakin tuntunut olevan apua.

Ei muuten ole sattumaa että lähdin juuri nyt vyöhyketerapiaan. Radixillani on  pluto aspect_con merkurius , joten neliö vaikuttaa näin ollen myös Merkuriukseen ja muutos koskettaa myös sen asioita. Kun lisäksi Merkurius hallitsee Aurinkoani, on kyseessä minän, sisäisen minän ja terveyden, hyvinvoinnin ja paranemisen muutos.
« Viimeksi muokattu: 06.09.2007 19:39:07 kirjoittanut Emelia » tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #68 : 06.09.2007 21:14:33 »

lainaus astro logoksesta:
"Ego on tässä kontekstissa ihmisluonnon pimeä puoli.Tämä ego on ovela,päättäväinen,joustava ja se muuttaa jatkuvasti muotoaan.Ego huijaa meitä jatkuvasti ja kietoo meidät pauloihinsa.Sen energia on loppumatonta ja se käyttää monia eri taktiikoita.Se yrittää vääristää aivan kaiken tarkoituksiaan vastaamaan.Mikään ei ole turvassa sen kuiskauksilta,ja se voi käyttää väärin mitä tahansa perustavanlaatuista elämän osa-aluetta.
PLUTO on siis egon vihollinen.
PLUTO edustaa vastustamatonta voimaa,joka kuorii kerros kerrokselta valheellisuutemme,johon olemme kietoutuneet,ja joka aiheuttaa kärsimyksemme.Tästä näkökulmasta PLUTON armoton,mutta silti hyväntahtoinen,aikomus on polttaa siihen aspektoitunut planeetta maan tasalle,jolloin kaikki valheellinen tuhoutuu,ja jäljelle jää vain henkisesti arvokas kulta.
PLUTO ON AINOA PLANEETTA JOKA RAKASTAA MEITÄ NIIN PALJON,
ETTÄ VETÄÄ KOKOPITKÄT KUMIHANSKAT KÄTEENSÄ,TYÖNTÄÄ KÄTENSÄ SYVÄLLE PERÄPÄÄHÄMME JA POISTAA KÄRSIMYSTEMME SYVIMMÄT SYYT."

on erinomaisen hyvä kun pluto tekee hommaansa jo nyt,
siis että ihmiset tekevät töitä itsensä kanssa,
tiedostavat,
sillä siinä vaiheessa kun pluto siirtyy kauriin merkkiin,
tuota peräpään tavaraa vedetään esille oikein urakalla
ja pluto ehkä muistaa kysyä:"can you deal with it?"
saturnus neitsyessä hyökkää toiselta laidalta psyyken kimppuun,
siinä voi reistata sekä "ylä- että alapää",
tärkeintä mitä voimme nyt tehdä,
on vahvistaa psyykettämme,
sitä sisäistä saturnustamme,
psyyken luurankoa,
ja kaikki tuo planeettaenergia voikin tehdä meistä entistä vahvempia,
kriittisempiä,
vastuullisempia,henkisesti rikkaampia,
että
hyvissä sielun ja ruumiin voimissa eteenpäin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #69 : 07.09.2007 06:24:24 »

Pluto egon vihollinen? Pahin tuntemani egoilija on noususkorppari..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #70 : 07.09.2007 08:52:22 »

Olipas hyvää tekstiä nikki    Smiley 

Mulle on iskenyt todellinen väsymys, unta riittäis vaik kuinka..  buck2
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #71 : 25.09.2007 17:13:40 »

Huh!!!
 uglystupid2 Shocked

Kun itse olen juuri selviytymässä Pluton neliöistä itse, totesin juuri että ystävälläni ovat ne päällä todella raskaina.. Erityisesti kun hänellä  pluto  aspect_con  kuu  !!!!  Cry
« Viimeksi muokattu: 25.09.2007 17:24:01 kirjoittanut Emelia » tallennettu

helinä
Kohtuuastroilija
**

Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)

Profiili
« Vastaus #72 : 27.09.2007 18:44:55 »

jos pluto tarkoittaa alunperin rikkautta ja neliö
on maskuliininen,
niin eikö tuo ole merirosvojen aarrearkku,
meillä on vaan laput molemmilla silmillä...

Joopa - mulla koko neliö vielä T-kuviossa Mc  venus :seen!

Sielä tulee se aarre-arkku on tulossa mun kämpillepäin!
- Tai sitten hölmö rakastun Merirosvoon  Grin
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #73 : 22.11.2007 12:52:55 »

Se alkoi tänään. Tarkaksi se tulee vasta 23.1.2008, mutta melkoisella jännityksellä odotan vaikutuksia. Rx- pluto on viidennessä huoneessa, transitoiva kuudennessa (suurensuuret 5. ja 6. huone). Mikähän paikka minulla prakaa  buck2?

Minullakin Pluto on yhtymässä Merkuriukseen syntymäkartalla mutta 5 asteen orbilla, joten se ei sentään jyrää niitä yhtä aikaa! ...Samanaikainen  jupiter aspect_squ pluto kyllä korventaa. Ehhehe ehhehe.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #74 : 23.11.2007 12:41:33 »

Tsemppistä Pallaskisu!!!

Minulla nuo  pluto  aspect_squ  pluto jälkivaikutukset ovat juuri päättyneet reilu viikko sitten... Ja vihdoin saan aikaiseksi taas tavata ystäviä ja tuttuja...
tallennettu

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  

Siirry: