Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton neliö Plutoon  (Luettu 62260 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
helinä
Vieras
« Vastaus #30 : 26.12.2005 11:35:02 »

Aikamoisia muutoksia näyttää pluto tuovan....
Ja jotenkin kun luin äskeisen tuntui, että aikamoisia sisäisiä muutoksia tuo pluto on valmis tuomaan. Tiedä ollaanko me astro-joukkio vielä erityisen valmiita näitä muutoksia ottamaan, kun pohdimme ja tunteitakin kuuntelemme... idiot2

Tulevia tarkkoja omia pluto transiitteja katsoessani niistä alkoi punoutua aikamoinen KETJU.
Itselläni kun on AC-MC neliö kartalla ja radix pluto ACllä, huoneen 12 puolella, jostain
Pluto  aspect_squ Pluto tr:sta ketju alkaa 2006, sitten vuorotellen AC  aspect_squ Pluto tr ja MC  aspect_opp Pluto tr aina siinä välissä.
Ja miksi?
Kaikki kai valmistelee seuraavaan - Ja mikäs sielä löytyikään?
v. 2010 Auringon pimennys ravussa mun Auringolle (ja lohikäärmeen häntä, eli tosiaankin otan mukaan vanhasta vain mikä pakko).
venus  aspect_opp pluto tr buck2

...Suuri houkutus elää kuin viimeistä päivää tälläsellä tunne höyrypäällä tickedoff, mutta kun se uusi elämä sitten oikeasti ehkä alkaa vasta pimennyksen jälkeen.... angel

Mulle on vähän vaikeata noi avautuvat ja sulkeutuvat neliöt, mutta avautuisiko asia paremmin, kun katsoo kuunsolmuja? Mitä uutta  kuunsolmu aika on antamassa - ja mitä vanhaa (oppositiossa tähän) on valmis luopumaan...? smitten
« Viimeksi muokattu: 26.12.2005 11:46:47 kirjoittanut helinä » tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 28.02.2006 20:03:12 »

Silloin kun mulla oli tämä Pluton transiitti olin niin väsynyt etten tiennyt mitä tapahtui. Samalla mulla oli myös Pluton neliö Uranukseen ja Saturnukseen (sekä väljästi Aurinkoon ja Kironiin). Vähän myöhemminkin kuuskytluvulla syntyneillä on mainitut hitaat planeetat nyt neliöissä tr. Plutoon, mikä rasittaa heitä nyt tuplasti. Transitoivan Pluton huonesijainti voi antaa vihjettä siitä minkä asioiden suhteen tulee omien voimien riitto selvemmäksi.

Siis todellakin Saai!!!
Olen aivan puhki ollut viime viikot.. tuntuu etten saa tarpeeksi unta ja välillä nukun niin sikeästi että pelottaa...?

Transiitti- ohitus oli 17.2.2006 ja kyseisen päivän aamuna en päässyt lähtemään töihin, sillä niin kauheat kivut minulla oli...  Cry

Nyt pelolla odotan, mitä tämä kaikki oikein tuo tullessaan, sillä tällä hetkellä haluaisin vain olla rauhassa... Sad
uglystupid2
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #32 : 05.03.2006 19:04:44 »

Heips!!!

Mitä kuuluu muille  pluto  aspect_squ  pluto vaikutuksista kärsiville? Miten olette jaksaneet, miltä on tuntunut?

Omalla kohdalla alkaa väsymys jo taittua, mutta edelleen mokailen, kun asiat eivät tunnu pysyvän millään päässä...

Edellisen transiitin jälkimainingit eivät ole ehtineet vielä edes päättyä kun muutaman päivän päästä olen seuraavan transiitin vaikutuspiirissä... Joten kaipa tässä kohta taas olo on nuutunut...  tickedoff
tallennettu

maallikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #33 : 05.03.2006 20:47:53 »

Terve!

Ja tsemppiä sinulle Emelia! Juu kyllähän tuo  pluto aspect_squ pluto muokkaa. Itselläni radix-Pluto on 12. huoneen puolella ja konjunktiossa askendenttiin eli olen löytänyt itsestäni uusia puolia :Smiley Kaikenlaista kuollutta ja aikansa elänyttä on noussut pintaan, että voisin vielä luoda ikään kuin viime silmäyksen hyvästeltäviin juttuihin. Ihmisiä on lentänyt roskiin, samoin vanhojen traumojen aiheuttamia toimintatapoja ja estoja eli koen, että olen eheytynyt viimeisen vuoden aikana. Minua ei ole väsymys vaivannut. Olen kuitenkin kuulostellut tarkasti tuntemuksiani ja kun muutama vuosi sitten elin läpi  pluto aspect_squ aurinko kurimuksen, opin että se mikä nyt painaa liikaa, on turhaa ja sen voi päästää menemään.
    Tällä hetkellä progressiivinen Kuuni on myös neliössä radix-Plutoon ja se on tuonut oman värinsä tähän aikaan. Tunnelmista kirjoitin "progressiivinen kuu"-ketjuun. Lisäksi huomenna kello 13:27 tapahtuu  uranus aspect_con aurinko, saapa nähä mitä tuleman pitää. Transiitti tapahtuu 6. huoneessa, työmaalla voisi rysähtää :Smiley
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
helinä
Vieras
« Vastaus #34 : 01.05.2006 17:43:48 »

Moi Emilia ja maallikko!

Ihana kun kuljette mun edellä. Perässä tullaan pluto neliöiden kera....
Ihan hölmistyneenä itekin ihmettelen mitä ihmettä jää taakse ja mitä uutta mä olen ajamassa sisään. Pluto voi vaatia tekemään asioita niin yksin, siltä musta tuntuu (ehkä  pluto  aspect_con  askendentti -syytä). Sad

Te siellä netissä ootte näitä ainoita kavereita jotka kai voi kulkea mukana....tarpeeksi kaukana (etten pääse tekemään teille "tuhojani" kaikkivoipaisella "luulotaudillani") ja silti herkästi henkisesti samalla taajuudella....  :Smiley siltä musta tuntuu...

Jos uskon kuunsolmuja:  kuunsolmu tuo seuraavaksi (kesäkuusta lähtien) mulle huone 6 terveytta - lisää arjen vastuita ellen nyt koiran pentua mene ostamaan  Tongue
Otinkin pyörän käyttöön ja kunto nousee työmatkoilla... niinku vahingossa ajattelin...
Huone 12 lupaisikohan se (kesäkuusta lähtien) piilossa olevien vihamiesten häviämistä.. ehkä jotain selkeyttä tulossa...Huh? Nyt oon saanut takoa asioita niin yksin - Ihmettelen miksi asiat ei etene, suuresta pähkäilystäni huolimatta. Embarrassed

Sopiiko tämä mun  kuunsolmu filosofia teille?? coolsmiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #35 : 03.05.2006 20:58:11 »

Heips!!!

Hengissä olen, tosin flunssan kourissa... Olen yrittänyt viime aikoina perehtyä progressio -karttojen saloihin, sillä olen antanut vakuuttaa itseni, että transiiteilla on erilaisia juttuja laukaiseva vaikutus, kun ne osuvat yhteen progressiivisen- ja radix-karttojen aspektien kanssa... Seuraava  pluto  aspect_squ  pluto lähestyy uhkaavasti 10.5..  uglystupid2

Vieläkään en ole oikein selvittänyt itselleni mitä tämän transiitin pitäisi minulle opettaa...  idiot2

Aurinkoisia päiviä kaikille!!!
tallennettu

helinä
Vieras
« Vastaus #36 : 05.05.2006 20:00:49 »

Moi
Siis ootte progressiivisen kuun kannoilla....
Eli mulla se olisi sitten progre kuu  aspect_con  kaksoset  saturnus (ihan radix ja preogressio kumpikin) huone 9.
Vakavaa.... kaksosta. Huh
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #37 : 06.05.2006 15:00:29 »

Moi!!!

Omalla kohdallani tuo progressiivinen kartta mietityttää sikäli tämän  pluto kanssa, koska tr.  pluto huitelee progressiivisella  keskitaivas :lla  aspect_con radix-  askendentti ... Eli pr. MC  aspect_squ radix  pluto .. uglystupid2

Hmm...
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #38 : 09.09.2006 13:54:49 »

Silloin kun mulla oli tämä Pluton transiitti olin niin väsynyt etten tiennyt mitä tapahtui. Samalla mulla oli myös Pluton neliö Uranukseen ja Saturnukseen (sekä väljästi Aurinkoon ja Kironiin). Vähän myöhemminkin kuuskytluvulla syntyneillä on mainitut hitaat planeetat nyt neliöissä tr. Plutoon, mikä rasittaa heitä nyt tuplasti. Transitoivan Pluton huonesijainti voi antaa vihjettä siitä minkä asioiden suhteen tulee omien voimien riitto selvemmäksi.

Mokomakin Pluton transiitti vaivaa edelleen... Eikä tunnu tulevan helpotusta vaikka mitä yrittäisi tehdä.

Olen jatkuvasti väsynyt, unohtelen asioita ja jatkuva "saamattomuus" vaivaa...

Tällä hetkellä Pluto luurailee radix - askendentti tuntumassa 12. huoneen puolella ja sen vaikutusta lisää vielä enemmän, kun radixilla eli minussa itsessäni  pluto  aspect_squ  askendentti ... crazy2  Cry
tallennettu

helinä
Vieras
« Vastaus #39 : 10.09.2006 06:54:44 »

Mokomakin Pluton transiitti vaivaa edelleen... Eikä tunnu tulevan helpotusta vaikka mitä yrittäisi tehdä.

...Hyvin sanottu!

Itse yritän etsiä lohtua  kuunsolmu tuomista uusista mahdollisuuksista. Eli  kuunsolmu tr nyt mulla huone 6 - Ja kissanpentua olen lähtenyt etsimään!
Tiedä vaikka radix kartan tylsät  pluto kuviot tippuisi luonnollisella tavalla pois (transiitti laskeva kuunsolmu täällä), kun saan jotain parempaa tilalle...  Huh

"Söpöjä" asioita jotenkin vaikeeta saada elämään, kun muut näyttävät synkät  pluto piirteet.

Tiedä tosin millaisen Kolli-riiviön löydän, mutta sitä voi helpommin haukkua kahvipöydässä kuin Ääliömäistä Esimiestä tai muita "henkilökohtaisempia asioita"....  2funny
tallennettu
maallikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #40 : 10.09.2006 07:25:40 »

Huomenta!

Vielä on meikäläinenkin hengissä, vaikka en paljoa olekaan kirjoitellut ja vaikka  pluto aspect_squ pluto on vyörynyt ylitseni jo 4 kertaa. Se 5. kerta on 18.9. Edeltävänä viikonloppuna  aurinko on  aspect_con radix pluto ja ilmeisesti odotettavissa on jonkinlainen loppunäytös. Muutosvoimat ovat tuntuneet vahvoina koko ajan. Ulkoisesti ei ole tapahtunut oikeastaan mitään, mutta sisäisesti kyllä. Kolmannen neliön mentyä ohitse sain jonkin aikaa jo nauttia siitä, miltä elämä maistuu, kun kuollut aines on karsittu pois. Olo oli niin kevyt.. :Smiley Sitten  pluto aloitti perääntymisen ja tarkastuskäyntinsä, että onko nyt varmasti kaikesta vanhasta jo luovuttu.
   Unissa minulle on tehty ihonsiirto, jota isäni seurasi mitään sanomatta ja toisessa unessa äitini yritti katkaista jalkani, samalla kun hän sanoi; "anna minä kerron sinulle vielä yhden jutun". Ajattelin vain unessa, että; "mene vi+++un siitä!" ja hämmästyin itsekin omaa voimaani. Jalkani eivät katkenneet, ei puhettakaan.
   Reilun viikon päästä tämänkertainen  pluto-koulu on ohi ja voin alkaa valmistautua  uranus-kouluun. Keväällä  uranus jo teki konjunktion  aurinko. Silloin vaikutusta ei juuri huomannut, mutta aiemmin tällä viikolla  aurinko tuli  aspect_opp transiitti  uranus ja jo alkoi rytistä työmaalla Tongue. Mutta se on kokonaan toinen juttu.

Ai niin,  uranus tekee transiittiaan radix-karttani 6. huoneessa. 
« Viimeksi muokattu: 10.09.2006 07:27:54 kirjoittanut maallikko » tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #41 : 10.09.2006 17:32:51 »

Huomenta!

Vielä on meikäläinenkin hengissä, vaikka en paljoa olekaan kirjoitellut ja vaikka  pluto aspect_squ pluto on vyörynyt ylitseni jo 4 kertaa. Se 5. kerta on 18.9.
   Unissa minulle on tehty ihonsiirto, jota isäni seurasi mitään sanomatta ja toisessa unessa äitini yritti katkaista jalkani, samalla kun hän sanoi; "anna minä kerron sinulle vielä yhden jutun". Ajattelin vain unessa, että; "mene vi+++un siitä!" ja hämmästyin itsekin omaa voimaani. Jalkani eivät katkenneet, ei puhettakaan.
   Reilun viikon päästä tämänkertainen  pluto-koulu on ohi ja voin alkaa valmistautua  uranus-kouluun. .

Ai niin,  uranus tekee transiittiaan radix-karttani 6. huoneessa. 

Voi sinua onnekasta!!!
Omalla kohdallani tuo viides ja viimeinen ohitus tapahtuu vasta 14.9.2007... Kuinkahan tämä elo tästä siihen saakka lutviutuukaan...?

Jossain vaiheessa ajattelin, että tämä olisi se mahdollisuus perustaa perhe eli siis tulla raskaaksi, mutta koska olen edelleen sinkku (eikä näin räytyneen näköisenä miestä löydä) tuo vaihtoehto on kyllä aika mahdoton.. Tosin onhan tässä vielä vuosi aikaa?!
Mutta helmikuisen ensimmäisen ohituksen jälkeen olen kyllä kärsinyt kaikenlaisista endokrinologisista vaivoista, joten kyllä omalla kohdallani  pluto toimii todella tehokkaasti sisältä päin.. Näin luultavasti siksi että radixillani  pluto sijaitsee juuri 8. huoneessa, johon nämäkin asiat liittyvät.  crazy2
tallennettu

Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #42 : 11.09.2006 13:02:15 »

Minäpä liityn pluto-joukkoonne 36v  Wink

Luin jo kevähällä noita teidän juttujanne mutta tuntui etten osaa mitään kirjoittaa.. liekö nytkään yhtään sen paremmin. Te osaatte niin hyvin tutkii ja tulkita karttojanne.

Eli mulla on kans tämä  pluto aspect_squ pluto jyrrännyt en tiedä kuinka kauan. Viimevuoden vaihteessa oli ainakin yksi ja nyt kesällä oli toinen ja nyt taas tulevassa vuodenvaihteessa tulee yksi sekä ensi kesänä...

Mulla on käynyt ihmissuhteissa samoin kuin Emelialla ja se tapahtui tuon viimevuoden vaihteen pluto-transiitin aikana..

Elämänastenteesi voi muuttua paljon, tämä kehitysprosessi on vaikea, koska se vaatii vanhojen tottumusten ja mieltymysten jättämistä. Kun katsot itseäsi ja elämääsi rehellisesti ja rohkeasti ja teet tarvittavat muutokset, löydät paljon terveemmän ja rakentavamman tavan suhtautua elämään.

Kyllä! Mulla pluto on 1.huoneessa ja itseni tutkimiseen kait nämä liittyy. Jonkinlaisena lähtölaukaisijana ("räjähdyksenä") omalle itsenitutkiskelulle oli tuon ihmissuhteen päättyminen. Aloin tutkimaan kuka ja millainen olen. Omia toimintatapoja miettinyt ja myös muuttanut asenteitani.

Ulkoisesti ei muutoksia kuitenkaan ole hirveästi juurikaan näkynyt mutta sisäisesti kylläkin sitäkin enemmän.

Joitain asioita on mitkä saattaa yhtäkkii alkaa mua ärsyttään, esim viimeaikoina alkoholi. En itse juurikaan juo (vaikka kalat olenkin Grin ) mutta se vähäinenkään ei ole yhtään kiinnostanut. Oikee alkaa ärsyttämään ihmiset jotka enemmän juo.. että "eikö ole parempaa tekemistä" tms  Wink.

Että niinkuin nykyisin elämän "pintaliito" on joka ei kiinnosta. Tutkin elämää ja itseeni syvemmältä  Smiley
Tässä vähän näin aluksi  Wink
Tsemppiä ja voimia teille muille  smitten
« Viimeksi muokattu: 11.09.2006 15:00:26 kirjoittanut Perhonen » tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
maallikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #43 : 18.09.2006 18:50:14 »

Se 5.  pluto aspect_squ pluto tapahtui noin tunti sitten, yip! ( tuulettaa  coolsmiley ). Koko päivän oli raskas olo, joka tuntui vain synkkenevän iltaa kohti. Lähdin kävelylle tuumailemaan juttuja ja niin vain yht`äkkiä tiesin, että transiitti meni ylitse ja alkoi "löystyä". Olo keveni, tulin kotiin ja venyttelin, kun kuitenkin olen vastustanut tätä uusiutumisprosessia ankarasti. Ajattelin että olen tapellut vastaan kokonaisvaltaisesti ja lihakseni ovatkin olleet tönkkönä viime aikoina ja selkä jumissa. Venyttelin ja selässä tuntui vaimea rusahdus, kun siellä osaset menivät kohdalleen ja selän kolotus loppui siihen. Nyt jäänkin sitten odottelemaan, miltä se elämä alkaa näyttää lähipäivien ja -viikkojen aikana.
   Nostin aamulla Tarot-pakasta päivän kortin. Se oli Torni. Mikäpä muukaan? :Smiley.
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #44 : 11.12.2006 17:24:29 »

Moi,

nostan taas tämän aiheen esiin, kun 3.  pluto  aspect_squ  pluto on taas tarkka huomenna...

Kun radix - pluto sijaitsee 8. huoneessa, joka kattaa kaikki mahdolliset "sisäiset asiat" ja tr.  pluto hiippailee edestakaisin  askendentti :lla tuntuvat kaikki mahdolliset kivut ja säryt liittyvän tähän transiittiin.

Nyt viimeisimmäksi on päätä särkenyt jo kolmatta viikkoa ja selkäkin on kipeänä, pari viime viikkoa on huimannut ja töissä on ollut kahnauksia työkaverin kanssa, jonka  aurinko  aspect_opp mun  aurinko (tarkka).

Kun edellisen ohituksen aikaan kärsin endokrinologisista säryistä ja nyt on kivut kohdistuneet pään ja selän alueelle, mikähän mahtaa olla kohde seuraavien ohitusten aikaan 1.9 ja 14.9.2007 !?! Hui  Shocked ! Tulee kaksi noin lähekkäin olevaa ohitusta.. Olenkohan silloin sairaalahoidossa?

(http://www.1emulation.com/forums/style_emoticons/default/wheelchair.gif)
tallennettu

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: