Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: suomalainen nainen?? & suomalainen mies ??  (Luettu 28747 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Aniel
Vieras
« Vastaus #15 : 19.08.2006 18:00:05 »

Grin

ei pönttö  Wink vaan sitä että nauttii kaikesta mitä tekee eikä pakene elämää juomalla.  Smiley
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #16 : 19.08.2006 18:03:55 »

Tongue skorpparit.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #17 : 19.08.2006 18:41:25 »

Pakenee juotavaa?

Miten olis hienostuneemmat drinkit ja siiderit? Mun pitää alkaa sen svedun kanssa suunnitteleen jotain makuuhuoneen ulkopuolisia ajankäyttömuotoja. Onhan tässä yritetty veneilystä puhua mutta kun siellä ei voi. niin. Tulipa tämä seurusteluisku yllätyksenä. angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniel
Vieras
« Vastaus #18 : 19.08.2006 18:49:44 »

Minkä svedun?  Shocked Ai sen oinaan?  :Smiley  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 19.08.2006 18:59:54 »

No tällä hetkellä en jaksa pyöritellä useampia, koska siihen menee liikaa aikaa, toista oli 2004-  Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 19.08.2006 22:28:24 »

Grin

Taitaa siellä jonkunlainen # pyörremysky # käydä!!  Huh

Kun NOINKIN monta on jo pyörryksissä!!    :Smiley  Undecided

2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Aniel
Vieras
« Vastaus #21 : 20.08.2006 10:26:40 »

Minkäs sitä skorpioni vetovoimalleen mahtaa  2funny

Shocked
    Grin
       Huh
           smitten

EI NIIN SITTEN MITÄÄN!!  Grin

tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #22 : 20.08.2006 10:33:59 »

Kai sitä vähän pitäisi rajoittaa, ettei tarvitse seuraavana päivänä nolostua kun ujokin joskus innostuu  laugh

2funny

smitten

ONNEKSI ON FOORUMIT!!  Kiss
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 20.08.2006 11:20:48 »

Toista pusua et saa tästä osoitteesta, olen tarkka siitä että mikä on palaute. Ja kuten tiedät, minä ja skorpparimiehet.. hmr..
tallennettu

Oikku67
Vieras
« Vastaus #24 : 20.08.2006 11:29:26 »

Kun NOINKIN monta on jo pyörryksissä!!    :Smiley  Undecided
Minkäs sitä skorpioni vetovoimalleen mahtaa  2funny
EI NIIN SITTEN MITÄÄN!!  Grin

(http://www.goatweb.com/coffeeshop/images/smilies/millan/veildance.gif) Skorpionit..  smitten

Mutta nyt tämä Jellona laskeutuu maanpinnalle ja palaa omaksi ujostelevaksi itsekseen..
Täällä näköjään villiintyy ihan huomaamattaan..
Mistä fiksut foorumin toverit voittekin päätellä tämän akkelin sosiaalisen elämän tilan..(http://www.cosgan.de/images/smilie/traurig/d035.gif)
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 20.08.2006 12:01:46 »

Otan ihmissuhteet liian vakavasti? Emme todellakaan olleet rakentamassa suhdetta. Heitin vaan että skorpparit ei kyllä TODELLISUUDESSA minuun enää pure varsinkaan jos ei tule sama palaute takas.  coolsmiley Tulimerkki sopii minulle ja ilma, mutta skorppareilla on omat ottajansa.

Sitten kun vielä en usko että elämäni mies olisi suomalainen..tai siis pitkän keston kumppani. On vain sellainen tunne.
« Viimeksi muokattu: 20.08.2006 12:04:12 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Aniel
Vieras
« Vastaus #26 : 20.08.2006 12:51:18 »

JA MINÄ FLIRTTAILEN AINA JA KAIKILLEGrin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 20.08.2006 12:55:39 »

Hassua, minä en flirttaile enää juuri kenellekään. Ei ole vaivan arvoista. Johtuisiko tuosta oinaasta sinussa.. vai kuu.
tallennettu

Oikku67
Vieras
« Vastaus #28 : 20.08.2006 14:58:37 »

JA MINÄ FLIRTTAILEN AINA JA KAIKILLEGrin
Jess, flirttailu on kivaa..  Cheesy ja harmitonta.. smitten  ..ainakin yleinsä  coolsmiley

Hassua, minä en flirttaile enää juuri kenellekään. Ei ole vaivan arvoista. Johtuisiko tuosta oinaasta sinussa.. vai kuu.
"ei ole vaivan arvoista"...? ONPAS, koska siitä tulee hyvä mieli.. (http://www.goatweb.com/coffeeshop/images/smilies/millan/veildance.gif)
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 20.08.2006 19:10:44 »

tickedoff

Suomalainen mies ei flirttaile, iskee kiinni hanuriin,

ja sanoo jotain tilanteeseen sopivaa, kuten ööÖÖh.

2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: