Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: huomenna mennään pussauskoppiin, vai mennäänkö jonnekin muualle?  (Luettu 54285 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #30 : 25.08.2006 05:07:32 »

Huomaan juu, mutta kun on tarve puhua. Niinhän tossa kaksosen luonnehoroskoopissakin sanotaan jotain, että "elämäntehtäväsi on opetella pitämään turpasi kiinni.."... Lips Sealed paitsi oikeestaan en puhu tästä miehestä muuta kun täällä ja äidille... Kavereille en ole kertonut paljon mitään... Haluaa olla salaperäinen... uglystupid2
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #31 : 25.08.2006 12:06:06 »

No mutta tuohan on jo aivan ihailtavaa, että et ole tuosta miekkosesta puhunut muille kun äipälle ja täällä!  Grin Mielestäni hyvä saavutus  Smiley

Itse myös  aurinko kaksosena  askendentti jouskarina tiedän, kuinka suuri ja pakottava tarve se on sanoa kaikki suoraan, pohdiskella asiaa eri näkökulmista, ja yksinkertaisesti vain raportoida kaikki käänteet kuviossa jne jne.. Ja nimenomaan kaikille ystäville ketkä vähääkään jaksavat kuunnella. (no ei nyt ehkä aina ihan näin, mutta kuiteskin..)

Joo, ja elämäntehtävä on todellakin oppia pitämään turpansa kiinni  Lips Sealed
Ehkä siinä joskus vielä onnistutaan Wink
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #32 : 25.08.2006 12:35:38 »

Noh noh.... Kyllä nyt... tickedoff tickedoff

Halusin tietää olenko kaveri/ystävä/pano/varapano/dorka jota on kiva johtaa harhaan/jotain muuta, MITÄ??

Ei ole valmis kunnon suhteeseen, oon kivaa hengailuseuraa ja vielä enemmänkin... Otetaan iisisti ja leikitään aikuisia. Eli kysyy lupaa omille sutinapeleilleen? "edetään rauhassa" eli pidetään tämä tällä tasolla (ei sitoumuksia) jotta hänellä on minut ja mahdollisesti muitakin...? Käänsin kaikki sanomiset itseäni vastaan. Sitten minä räjähdin...

Mutta nyt ehkä rauhotuin, kun aikani tivasin että pitääkö mun ottaa joku jonotusnumero, niin hän sano että ei tarvitse, oon joka tapauksessa ykkönen. Kai pitäisi ymmärtää, ettei se oo toipunu erostaan vielä. Mutta heti alkaa puskeen luottamuspula päälle ja siitä seuraa näitä hulluja "miksen minä kelpaa" kohtauksia...

Nyt voitte tyytyväisinä hymytä te, jotka ootte koko ajan varoitelleet, ettei tuollaisesta miehestä seuraa mitään hyvää. Ehkä tämä on juuri sitä, mitä minä tarvitsen. Kai sitä nyt pari kertaa pitää juosta pää edellä seinää, jotta tajuaa että siitä tulee KUHMU... crazy2

Olen kai rakastunut.

Nyt on muuten kaikki biorytmit alhaalla. What a feeling... Wink Cheesy
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #33 : 25.08.2006 13:52:11 »

No höh  Sad

Ikävää, että meni noin.
En tiedä yritänkö tässä nyt turhaan pidellä jotain positiivista esirippua yllä, mutta voihan sitä olla, ettei heti kandee heittää hanskoja naulaan.

Ehkä pitää muistaa myös se toinen kaksosten (tai aineskin minun) oppiläksy elämässä, eli se surullisenkuuluisa k ä r s i v ä l l i s y y s

Blah, pelkkä sanakin ärsyttää, mutta tottahan se on  Wink
Tsemppiä ja hyviä viboja!! smitten
tallennettu

- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Okei.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #34 : 25.08.2006 14:09:58 »

Kiitos kiitos kiitos... Minä rauhotuin jo. Enkä tosiaankaan heitä hanskoja tiskiin. Ehkä nyt tässä vähän aikaa odottelen ja oon vaikka pitämättä yhteyttä (tosin muutenkin toi pitää muhun yhteyttä enemmän, kun minä siihen..)...

Kyllä se sai taas hymyn huulille kun sanoi, että oikeasti tykkää enemmän kuin ymmärtääkään ja on siitä hämillään. Ja meidän välillä on sellainen "suuri ymmärrysaalto"... Hih... Sulosesti sanottu! :Smiley

Onneksi minä lepyn äkkiä. Menisi hermot itseeni, jos kiukuttelisin kauhean kauan. Tai no kyllä tuossakin melkein jo kerkesi menemään. Kun toinen sitten soitti, niin yritin olla vihainen ja loukkaantunut, mutta en osannut kun nauratti vain. En mä osaa ikinä olla vihanen...
Smiley

Sister of Night, onkohan meilläkin joku "suuri  aurinko kaksoset askendentti jousimies-ymmärrysaalto"? Wink Tiedetään miten vaikeeta on olla tällanen selittelevä, ailahteleva, innostuva, kärsimätön ja helposti tulistuva mielipuolihullu, ja sitten pitää kuitenkin elää ja esittää normaalia ihmistä. Sallikaa minun itkeä ja nauraa yhtä aikaa... crazy2 Cry Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #35 : 25.08.2006 14:43:09 »

Kysymyksiä.

1) miksi rakastat häntä vai luuletko vain? Tuntuuko hän OIKEASTI kunnon pitkän ajan kumppanilta vai silleen himoja, kemiaa ja aika paljon tunnetta. vai mitä?

2) onko hänellä oikeasti muita?

3) tuoko hän sinulle enemmän hyvää vai huonoa?

Revi siitä. En tiedä, itse kun en jaksa hhahahaha niin hyvä on lukea muista!  Grin Grin Cheesy Mut hei valonkantaja hyvää me vain sinulle tarkoitetaan, ole tarkkana. Nauti ja mee lujaa, mutta silti..
« Viimeksi muokattu: 25.08.2006 14:45:15 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #36 : 25.08.2006 14:59:33 »

Hei ja Oikein Hauskaa perjantaita kaikille! smitten

Minä en ainakaan halunnut kritisoida ” valonkantajan” rakkauselämää millään tavoin.
Päinvastoin.
Olen sitä mieltä, että älä kuuntele muita, vaan toimi ja tee kuten itse parhaaksi koet ja tunnet. Tee sydämesi äänen mukaan ja ota myös teoistasi vastuu. Sillä suhteessa on aina myös toinen osapuoli.

Jos koet, että SINULLE on tärkeää julkaista kaikille JONKUN MUUN tekstarit suorina lainauksina…näin olkoon! coolsmiley

Minäkin olen samaa hölösuu sakkia…Kuu Kaksosissa ja Merkurius Jouskarissa…ettei täällä sen kummempia ihmisiä olla… Undecided

Ja totta kai on tärkeää saada puhua ja kertoa tunteistaan, se auttaa monella tavalla selvittämään tilannetta…mutta pitäisi muistaa, että ottaa myös toiset ihmiset huomioon. Monesti sitä vain ajattelee omaa etuaan. idiot2

Minä sydämestäni toivon ” valonkantajalle”  kaikkea ihanaa ja suuria tunteita, kesti ne eli ei…ja onko sillä väliä…tärkeintähän on, että edes uskaltaa tuntea ja kokea!

Mukavaa viikonloppua kaikille..erityisesti Sinulle ” valonkantaja” ! smitten

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #37 : 25.08.2006 15:22:59 »

Kyllä meillä varmaan joku ymmärrysaalto on Valonkantaja, koska kuulostaa niin tutulta nuo sinun tuntemukset ja touhut.  Wink

Jostain vanhoista kirjoituksista muistelen, että sulla olis ollut merkuriuskin kaksosissa (Huh) , kuin myös allekirjoittaneella, ja vielä seiska huoneessa. Eli sekin selittänee jotain.

Mutta juu.. minun, tai pitäiskö sanoa että meidän onni on se, että pitkävihaisuus ei todellakaan kuulu luontepiirteisiin. Joskus mäkin olen oikein päättänyt, että nyt näytän sille ja mökötän pari päivää, mutta eihän siitä mitään tule. Ja hyvä niin, muuten olis kyllä elämä vieläkin hankalampaa.. Wink
Mutta kyllä tuo normaalin esittäminen joskus ottaa lujille..  Grin Grin
« Viimeksi muokattu: 25.08.2006 15:26:07 kirjoittanut Sister of Night » tallennettu

- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Okei.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #38 : 25.08.2006 15:34:45 »

Golden Sphinx, kiitoksia taas yrityksestäsi saada minut näkemään asia järkevästi... idiot2 Grin

Olen koko pienen ikäni miettinyt että mitä ihmettä tarkottaa se että rakastaa. Loppujen lopuksi se ei ole kiinni sen toisen ihmesen teoista itseä kohtaan, sen ominaisuuksista, ei mistään. Ei se perustu muuhun kun siihen että tuntee sen... rrrrrakkauden... Can you feel the love tonight? Wink

Minä sitten rakastuin kiroilevaan duunarimieheen jolla on tatska ja korvikset. Mutta kyllä siinä miehessä on paljon ihastuttavia piirteitä niiden vihastuttavien rinnalla. Hän on ihminen ja siksi epätäydellinen. Minun silmissäni rakastamisen arvoinen ihminen. Hän on karismaattinen ja sellanen "hyvän tuulen seuralainen". Tulee paljon neitsytmäistä piikittelyä, mutta myös paljon vaakamaista huomioonottamista ja lämpöä. Ennen kaikkea kieroutunut sarkastinen huumorintaju yhdistää meitä... + miljoona muuta juttua, jotka ovatkin edellisistä elämistä tuttua!  Wink

Mutta pakko tämän jotain on olla, kun aluksi se oli miehen puolelta "anna nyt" meininkiä ja nyt hän on enimmäkseen silitystä ja haleja vailla. Ja siltikin, sinä ensimmäisenä iltana kun nähtiin, hän sano mulle yhtäkkiä että hän ei oo mikään lässy, on oikeastaan tunteeton paska, mutta hän kauheesti haluaisi sanoa että rakastaa mua... Jäi pohtimaan sitä varmaan puoleks tunniks että voiko rakastaa, vaikka on tuntenut vain muutaman tunnin...
Joka ilta hän sanoo, ettei halua nukahtaa kun olen vieressä, menen kuulemma ihan hukkaan kun hän ei tajua mun läsnäoloa nukkuessaan... Eikä muuten olla harrastettu seksiä kahteen viikkoon koska alotettiin tavallaan puhtaalta pöydältä.

Ei hänellä ole muita nyt. Saattaa olla että jotain sekoiluja tulee, mutta minä suon sen hänelle, hänhän on eronnut juuri kolmen vuoden suhteesta... Sanoi olevansa rehellinen, ei tee mitään salaa. Kai mä otan tähän sellasen asenteen taas että kumpikaan meistä ei voi olla toistemme oma. Ollaan vaan, ei stressata... Mä tunnen sen sielunyhteyden, ei se katkee siihen jos hän vähän hommailisikin jonkun tyhjäpäisen barbin kanssa. Osaan olla olematta mustasukkainen.

Kyllä hän enemmän on hyvää tähän mennessä tuonut, ehkä. Huonot voin unohtaa... :Smiley angel

Kiitoksia rovatar sinulle ihanasta kirjoituksestasi ja samoin, hyvää viikonloppua... smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #39 : 25.08.2006 15:41:23 »

Sister of night, katsopa tuota allekirjoitustani. Siellähän se merkkari killuu seiskahuoneessa ja kaksosissa. Kai minä silloin aikoinaan kun merkkejä jaettiin, otin nuo kaikki kaksoset vuokralle suureen seiskahuoneeseeni silkasta sympatiasta.. Wink

Kun kukaan muu ei niitä halunnut riesaksi..
2funny
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #40 : 25.08.2006 15:46:35 »

No katos hemmetti!  uglystupid2
Tulipa taas avattua suunsa ennenkun katsoi asiaa tarkemmin. Siellähän sulla juu seiskassa killuu tavaraa enemmänkin. Mulla tuo miehitys painottuu enemmän vitoseen, seiskassa vaan aurinko ja merkurius, mutta on sitä mulla kestämistä jo siinäkin.. Wink
tallennettu

- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Okei.
Oikku67
Vieras
« Vastaus #41 : 25.08.2006 17:04:34 »

Nyt voitte tyytyväisinä hymytä te, jotka ootte koko ajan varoitelleet, ettei tuollaisesta miehestä seuraa mitään hyvää.
Olen kai rakastunut.

Surullinen olisin jos aiemmat epäilyni oikeaksi osoittautuisi..  Sad
Minähän vain peilaan omia kokemuksiani ja tosi on, ettei kaikki miehet kuitenkaan ole
puoliksikaan niin pahoja kuin minun exäni..
Sinä valonkantaja teet juuri niin kuin näet parhaaksi ja minä pidän  Lips Sealed  smitten
Rakkaus on ihana asia ja Sinulla on oikeus nauttia siitä  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #42 : 25.08.2006 17:21:01 »

Minä sitten rakastuin kiroilevaan duunarimieheen jolla on tatska ja korvikset. Mutta kyllä siinä miehessä on paljon ihastuttavia piirteitä niiden vihastuttavien rinnalla. Hän on ihminen ja siksi epätäydellinen.

*Muistuttaapi ekaa aviomiestäni, valonkantaja..  niin että toki sellaisen kanssa voi tulla vaik mitä yhteyksiä.. muistuttaa itse asiassa minun ekaa ja vikaa eli mitenhän teille käy! huh!  Cheesy smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #43 : 25.08.2006 17:31:35 »

No heh... Tuo yksi ei mene varmaan ikinä naimisiin että se siitä... Grin

Ai niin joo. Hän itse on pyytänyt sanomaan, et jos joku kehtaa kutsua häntä duunariksi, niin mun pitää korjata että hän on projektipäällikkö. Oma yritys hänellä nääs... Mut sielä se kuitenkin on ite kaivamassa kuoppaa. Grin Joka aamuinen kuorohokema on tuolla niiden vuokramökillä viiden aikaan aamulla "ei auta ei, töihin on mentävä!"... Sellasella hauskalla painotuksella. Onko se jostain Reinikaisesta tai Tankki täyteen- jaksosta? Musta tuntuu että ne ei muuta osaa puhua keskenään kun noita repliikkejä..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #44 : 25.08.2006 17:34:06 »

Maalariexäni mielestä naimisissa on ihana olla milloin kenenkin kanssa 2funny 2funny 2funny ja joo, klo 05 se on heräillyt ja mennyt töihin.. jee.. ja tunteeton ja pani kaikkia..  angel coolsmiley vika ei pannut kaikkia vaan HÄN määräsi miten toimitaan kunnes tahtoni tuli vastaan ja ei toimita.  Cheesy knuppel2 Hän myös oli töissä milloin missäkin kuopassa  2funny ellei järkkärinä..  coolsmiley juu niissä on fysiikkaa. 2funny  Sepä siinä onkin kun alkavat puhua sielusta, osaa ne sen sielunkin tunnistaa ja aika voimakkaastikin, mitä muistan.  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 25.08.2006 17:36:48 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 8
  Tulostusversio  

Siirry: