Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: huomenna mennään pussauskoppiin, vai mennäänkö jonnekin muualle?  (Luettu 54273 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #45 : 25.08.2006 18:12:37 »

No mutta siinä on oikeesti hohtonsa kun tollanen kerpeleen kiroileva ruskettunut äijänretales, aina jotkut merkkifarkut jalassa ja liekki&pääkallo-jutskia mustissa paidoissaan, haisee hieltä ja polttaa tupakkaa henkeen ja vereen rakkaassaan mersussaan, kuuntelee örinämusiikkia, aina aurinkolasit silmillä... Niin se tulee töistä tollasena. Menee suihkuun ja laittaa päälleen valkoisen t-paidan ja verkkarit. Hymyilee kiltisti ja pyytää jotain hellyydenosoitusta... Mikä metamorfoosi.  Grin

Tai se on niin uskomatonta, miten erilainen se voi milläkin hetkellä olla. Huvittavaa... Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #46 : 25.08.2006 18:39:22 »

Niin no.. 2funny ei se nyt niin vaarallinen ole.. kaivele pikkupoikaa esiin.. 2funny hei kanssasi on keventävää jutella, arvelinkin että kaksoset tekisi sen, ellei sinä niin annaelen ja serkku.. ja eräs mieskin.. pidä hauskaa.  coolsmiley Mut omani suorittivat metamorfoosit vähän ikävään suuntaan, tosin ne olivat vain prototyyppejä jostain perusmiehestä, joita nähtävästi on. smitten
« Viimeksi muokattu: 25.08.2006 18:45:21 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Oikku67
Vieras
« Vastaus #47 : 26.08.2006 09:19:47 »

Hinnalla millä hyvänsä
ei muuta
kannata tehdä
kuin rakastaa hillittömästi,
hintaa kyselemättä

(http://side-effects.org/forum/images/smilies/red.gif)
- Tommy Tabermann
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #48 : 26.08.2006 21:26:16 »

Composite horoscope... Otin tähän pätkiä mun ja mister Urakoitsijan komposiittikartan tulkinnoista, jotka kuulostaa erittäin paikkaansapitäviltä.

Moon Conjunct Uranus
..If the relationship itself is unusual, it may be more stable than a more ordinary partnership. In a love relationship, this aspect demands that you give each other more than the usual amount of freedom. This is likely to be an unusual relationship. Accept it as such and allow it to teach you something new about life...

Sun Conjunct Venus
..The conjunction of Sun and Venus in the composite chart is one of the strongest indications of a love relationship between two people, even in a friendship. It does not primarily indicate a sexual relationship; instead it signifies love, pure and simple. The attraction indicated by this aspect is so powerful that it can bring together people who are incompatible by ordinary criteria...

Sun in the Eighth House
..Composite Sun in the eighth house may give the two of you a feeling of "fatedness," that this relationship is going to play an important role in your lives, even if it is not a long-term relationship. Both of you will experience psychological changes through this relationship...

Lisäksi oli Moon in the First House ja Moon Conjunct Jupiter... Jotka oli kumpikin hyviä myös.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 27.08.2006 07:33:16 »

Joopa. Minulla oli Mr Maalarin kanssa tällaista. Oli kaikkea loistokasta ja naimisiin asti mentiin, ja sen jälkeen on ollut vaikea rakastua samalla teholla, vaikka olenhan minä. Mies saattaa jopa mennä siihen juttuun aika pitkälle ja sitten tehdä äkkiä muuta. Eli kattelehan vaikka www.starmatch.com myös teidän ongelmat.  Jätin tästä pois yhden, joka rakasti, mutta oli liian pehmo; meillä taisi olla enemmänkin hyviä aspekteja hänen kanssaan, kun yhteenkin muutin, ja luulin että menin pitempiaikaista onnea kohti, vaan ei. Jarrut on nyt päällä kyllä. coolsmiley

J's Moon Conjunct M's Sun * Traditional Synastry Aspect Weight = 8.4
M's solar life force will be strongly attracted by J's lunar, feminine, receptive, feeling nature. This is a natural polarity of the primal creative and receptive principles. This aspect will form a very stable foundation for marriage. 
J's Venus Conjunct M's Venus * Starmatch Solar Aspect  Weight = 7.6
The conjunction of the planet of love will often manifest as liking the same things, such as other people, art, music, movies, food, etc. There will be a strong love connection between the two of you, and you may become intoxicated with each other.
J's Pluto Conjunct M's Uranus * Starmatch Solar Aspect  Weight = 7.1
When the sexual energy of M combines with the spiritual energy of J, there may be a transforming of the sexual energy towards the spiritual. This can be very powerful connection and your spiritual togetherness could help light the hearts of the world. 

J's Jupiter Sextile M's Venus * Starmatch Solar Aspect  Weight = 6.0
Venus has a reputation as being the planet of love. Jupiter is the most beneficent planet, urging humans to 'eat, drink, and be merry'. M will love J's good hearted nature and 'big thinking' and J will draw out M's loving nature. When Venus is harmoniously connected with Jupiter, 'let the good times roll'! 

J's Pluto Trine M's Mars * Starmatch Solar Aspect  Weight = 5.9
This is an intense aspect, and can be exciting and powerful if channeled properly. M may find J very inspiring, 'deep' and worthwhile to be with. M's outgoing energy will help bring J's noble ideals into manifestation. 
J's Jupiter Conjunct M's Uranus * Starmatch Solar Aspect  Weight = 5.1
Jupiter is the largest and most powerful planet. It glows with its own energy as well as reflected light from the Sun and generally creates favorable conditions and good personality characteristics for everyone. When mighty Jupiter is conjunct Uranus, planet of creativity and sexual energy, there is bound to be a strong and bountiful reaction. Perhaps you will be lucky, or more fortunate than other people. You may use your sexual-creative energy in useful social projects, as Jupiter helps bring forth good for everyone. You will support each other in any endeavor without restriction. 

Alla alkaa näkyä ongelmat.

J's Moon Square M's Saturn * Starmatch Solar Aspect  Weight = 4.2
J's feelings won't be appreciated or understood by M, who may be hard working much of the time. The two of you may have difficulty working together. This square may be emotionally restrictive for J, the two of you may simply feel isolated from each other in some situations. 
J's Sun Square M's Jupiter * Traditional Synastry Aspect Weight = 2.4
J and M may want to each 'do their own thing' with this aspect. There probably wont be quarrels, just independence of action. At a deep level, J's major purpose in life won't be supported by M, so there will a constant, yet perhaps unexpressed dissatisfaction. M may think that J is a party poop. 

Hänen kanssaan rakkaus tuntui vielä tänä kesänä, mutta vaimokkeen takia pitää kieltää tunteet. Se oli mukavaa.. mutta äitini sanoin, Se minun elämänkumppani on varmaan todella hyvä tapaus sitten.. Kiss

Hra Pelastaja-Järkkäri-duunari-hullu tiedemies:

J's Jupiter Conjunct T's Mars * Starmatch Solar Aspect  Weight = 6.7
Fiery T may stimulate J to 'get off their fat ass and get to work'. Or, J may temper T's impatient, smoldering qualities and provide focus. If taken as a balance, this conjunction can strengthen both of you in your individual lives, including business, or domestic affairs. 

J's Uranus Sextile T's Uranus * Starmatch Solar Aspect  Weight = 6.7
With your planets of sexual energy together, even though a sextile is less than a trine or conjunction, you will find pleasure in physically touching each another and the act of sex will probably be good. 

Mihinkähän se empatia katosi, kun halutaan vain toisesta eroon?

J's Uranus Sextile T's Pluto * Starmatch Solar Aspect  Weight = 5.9
When the J's sexual energy connects with T's spiritual aspect, the sex may be transcendental, helping you both to achieve higher levels of consciousness. Mental telepathy may be more easily possible with this aspect.
In your social life, you may share a mutual interest in reincarnation, paraphysics, or parapsychology.
you could work together in the occult sciences, or in advanced scientific research.

En tule enää pitämään ihmeenä henkisiä yhteyksiä, mutta ne eivät takaa mitään.

J's Moon Sextile T's Moon * Starmatch Solar Aspect  Weight = 5.9
With the Moon's in harmony, all goes well, even when other things are difficult. J and T will always experience a harmony of likes and dislikes, a mutual understanding, and feelings of empathy for one another. 

J's Venus Sextile T's Venus * Starmatch Solar Aspect  Weight = 5.9
This is a favorable aspect for marriage partners. There will be many mutual interests, inclinations, similar attitudes in love, friendship, social life, and the arts. This aspect indicates a desire to help one another and to enjoy the same pleasures. The partners will be sympathetic and kindly towards each other. 

Ylläolevanhan se alkoi sitten kieltää, että on paljon yhteistä.

J's Jupiter Trine T's Venus * Starmatch Solar Aspect  Weight = 5.7
Jupiter is the largest planet. It has a calming effect on Earth's magnetic field, a warming effect on the weather and usually a pleasant effect on human behavior. J's Jupiter is trine to T's Venus, the planet of love. It will be easy to love one another, and it will feel good to be with each other. You will enjoy going out together, and to other people you will present a united and harmonious appearance.
T will be supportive of J's social or business endeavors. Together, you will feel comfortable bringing the love and joy you feel together into the world.

J's Venus Sextile T's Mars * Starmatch Solar Aspect  Weight = 5.3
Mars typically is connected with the male energy and Venus with the female energy. When these two are harmoniously connected there is a feeling of love or camaraderie between the two people.

J's Moon Conjunct T's Venus * Starmatch Solar Aspect  Weight = 5.3
When the feelings of one person are conjunct with the lovingness of the other, good harmony is bound to follow. J may act as a magnet for T's love energy. Happiness and conjugal bliss will manifest from this conjunction. 

Ja mikä suru, kun se loppui. No, on näitä miehiä joiden kanssa näitä matcheja VOI saada aikaan.
Meillä oli ainakin kymmenen neliötä aika tärkeiden planeettojen kesken. Mutta toki se tuntui kohtalonomaiselta, sitä ei käy kieltäminen.

J's Mercury Square T's Mars * Starmatch Solar Aspect  Weight = 4.9
The mental activity of Mercury may conflict with stubborn, impetuous Mars. You may be likely to argue, or, at the least, have a hard time working together on physical or mental projects. 

J's Moon Square T's Mars * Starmatch Solar Aspect  Weight = 4.8
When the sometimes arrogant planet Mars is at right angles to the sensitive, emotional Moon, sparks can fly. T can become impatient with J or hurt J's feelings.

Sanoisin että noissa kummassakin oli olennaista se draivi, fyysinen tekeminen, mikä sitten kai tempaisi mukaan ja rakkaustunteet. En tosiaan tykännyt siitä miten suhde loppui, koska jaettiin NIIN paljon muutamassa kuukaudessa. Mies haluaa tuntea olevansa erinomainen, niin että alussa ne näyttää hyvät puolensa.. Harmi että se menee välien poikkaisuun, mutta ellei kuollutta leikkaa, ei synny uutta..  smitten Tässä vaiheessa tuntuu tärkeältä että "major life purpose is supported". Jos teillä ei ole paljon neliöitä, juttu voi kestää.. rakkauttahan ei voi kieltää tai voi, jos haluaa, mutta on se koettava.. mitä syvemmälle menee, sitä enemmän sattuu lopettaa. Mihin olet valmis? Oletko muuten onnellisempi yksin/seksisuhteet vai vakisuhteessa? Onhan se mukavampi jos joku rakastaa. Cool

Miten mielestäsi itse rakastat, kun joukkari on sinussa nousuna ja kuitenkin olet kaksonen.. minä kai etsin elämää suurempaa ja nousuvaaka vetää aina suhteita luo..
« Viimeksi muokattu: 27.08.2006 08:59:05 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #50 : 27.08.2006 09:56:13 »

Haluan että rakkaus tarjoaa jotain älyllistä... Se on vähän niinkuin sellaista leikkiä. Haluan järjestää yllätyksiä miehelle ja vetäistä jalat alta. Mutta en kuitenkaan odota mitään elämää suurempaa, vaan odotan juuri sitä kaurapuurorakkautta... Sitä että minä pesen pyykit, niin voitko sinä sitten tiskata... Olen parhaimmillaan silloin kun minulla on joku. Olen parillinen. Tiimityöntekijä. Kaksin aina kaunihimpi. Pystyn mihin vain ja niin pystyy kumppaninikin, sillä minä tuen ja kannustan! Smiley

Rakkaus on minulle kuitenkin tosi vapaata. En osaa kahliutua, ahdistun. Siksi annan tälle miehellekin nyt anteeksi, jos hän tarvitsee aikaa ja mahdollisesti jotain muutakin kuin minua...

Eilen tuli kolme kertaa rakastan sinua... Ja hänen isänsä oli sanonut että vaikutin niin reippaalta, että kyllä ois tyttöystävä siinä mister urakoitsijalle. Hymyilin leveästi tämän kuultuani, sillä kävimme heidän kotonaan hänen ja hänen veljensä kanssa vain katsomassa koiraa ja minä olin ikäänkuin vain molempien kaverina mukana matkassa... :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #51 : 27.08.2006 09:58:25 »

Älyllisyys? Parillisuus? Täytyypä miettiä noita asioita. Arvoni on toisaalta jotenkin hyvin vanhanaikaiset, vaikka voin puhua uudenaikaisista jutuista kuten kanavointi. En halua seuraa vain seuran vuoksi, vaan Miehen joka tarjoaa. En halua touhuta touhun takia, vaan rakentaa asioita. En kaipaa älyllistä vääntöä ja älyllisiä haasteita, vaan tunnetta ja huolenpitoa. Älyä voi käyttää töissä ja väittelyissä. Ei välttämättä rakkaansa kanssa? Tarkoitan että kun se viimeisen kanssa meni tunteettomaksi älylliseksi peliksi, ei kiinnosta enää yhtään. Mutta saako haluta mitä haluaa vai onko aina otettava muuta/ vähemmän/ erilaista? Haluan sitoutua, en ahdistu, riippuen tapauksesta, joita ei tosin ole liiemmin ollut tarjolla. Itse asiassa en rakastu ollenkaan, jos ei tunnu kestävältä.

Mikä on seksin ja rakkauden välinen ero - miehelle?

Onko sinulle monestikin joku tullut sanomaan, että on ihan hyvä olla yksinkin, kehityt henkisesti tms?

Täytyy miettiä tuota seurassa olemista, kaksosserkkuni on sellainen ja miehiä pyörii, itse viihdyn yksin sfääreissäni, mutta onko sekään aina oikein.

The day's planetary configuration can bring you to an interesting and thought-provoking turning point in your life. You need to use the cosmic energy to give yourself a second chance. If you felt the need to come to a place where you can make changes, this is your chance. It is no good beating around the bush, you would be better off getting to the heart of the matter.
« Viimeksi muokattu: 27.08.2006 10:21:57 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

valonkantaja
Vieras
« Vastaus #52 : 27.08.2006 12:00:26 »

Kyllä minäkin viihdyn hyvin yksin, mutta silloin on koko ajan sellainen "voisinpa hoivata ja rakastaa jotain ihmistä ihan konkreettisesti"-kaipuu... En oikeastaan tunne jääväni vaille rakkautta, vaan tunnen että joku jossain jää vaille minun rakkauttani. Enkä nyt tarkoita että olisin jotenkin itseäni täynnä, "minä ja minun lahjani maailmalle; henkilökohtainen rakkauteni".. Wink

Seksin ja rakkauden välinen ero. Miksi pitää erotella? Jokaiselle ihmiselle nämä asiat merkitsevät erilailla... Mitä väliä sillä on? Jos hänelle seksi on rakkautta ja rakkaus on seksiä ja minulle seksi seksiä ja rakkaus rakkautta, niin eihän siinä mitään ongelmaa ole. Kyllä minä ymmärrän senkin, kun joku juo kahvia - itse olen teeihmisiä...

Saako haluta sitä mitä haluaa? Tottakai saa. Mutta joskus muuntautuminen kasvattaa ja on oikea valinta. Joskus on taas oikea valinta pitää tiukasti kiinni kriteereistään. Pitää vaan oppia näkemään, milloin on mistäkin kyse. Minulla ei välttämättä sitä omaa tahtoa ole niin kauheasti ja olen helposti virran vietävissä...

Mutta nyt on tullut jo kolmannen kerran "rakastan sua" ja kaksi kertaa "oot ihana"... En oikein pysy kärryillä, huvittavaa kun tuollainen mies muuttuu herkäksi. Tekis mieli sanoo sille takasin "hah...ja paskat!"... Ei sillä etten uskoisi, vaan sillä että olen aika hukassa kun nyt ollaankin yhtäkkiä tunteellisia. Mistä se sellainen on kotoisin. Kyllä minäkin rakastan, mutta tarviiko se sanoa päin naamaa?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #53 : 27.08.2006 12:03:33 »

ah, ymmärrän. On vähennettävä omaa tahtoa, on tehtävä toisen tahto ja Luojan tahto. Tuntuu että kaksosilla on helpompaa. Ei mietitä liikaa, ollaan sosiaalisia, miehet rakastuu jne. Haluan olla kaksonen!  2funny

tms hehehe.  tickedoff tickedoff

jaa joku jäisi vaille rakkauttani?  smiley6600 smitten

no palauta sille nyt ne rakkauden sanat hei, jos se on niin söpö!  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 27.08.2006 12:43:01 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

valonkantaja
Vieras
« Vastaus #54 : 27.08.2006 17:48:19 »

Ei ole helppoa olla kaksonen, koska olemme joka toinen päivä yltiöpositiivisia ja joka toinen päivä synkkääkin synkempiä pessimisteja ja sanalla "me", tarkoitan minua itseäni, koska en tosiaankaan ole yksi persoona.

"Mikä ihmeen kultainen keskitie?"
idiot2 idiot2
Tänään on se päivä, jolloin kaikki on nollassa ja jos mies uskaltaakin sanoa yhtään mitään ystävällistä minulle, niin puren.

Tähän on hyvä syy, mutta avaudun siitä sitten kun suurin räjähdysvaara on ohitse.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #55 : 27.08.2006 18:13:26 »

Mikäs logiikka tuossa on? Ei saa sanoa positiivista? Minä tein rapu/kaksostuttavan kanssa jotain erittäin pinnallista, annoin ideoita designvaateputiikin ikkunasomistukseen.. oikeasti, tarvitsen kaksosia aina välillä. Ent ystäväni oli somistaja kaksonen myös ja malli ja meni teatteriin sitten töihin. PR.. mutta vaikea typy, monta miestä.
tallennettu

valonkantaja
Vieras
« Vastaus #56 : 27.08.2006 18:23:11 »

Haluan olla pyyteetön rakkaus, se joka hyväksyy ja antaa kaiken anteeksi. Ei halua omistaa, takertua tai muuttaa toista. Haluan olla vapaa tunnemyrskyistä, jotka lähtevät egosta.

Egoni, sinä koit tänään kolahduksen, mutta minä en tarvitse sinua ja sinun oikkujasi. Olen sinun yläpuolellasi.

GS, mitä luulet tapahtuvan, kun tämä mies on tämän viikonlopun ollut tuolla muualla bilettämässä ja tavannut jonkun teiniaikaisen exänsä, joka on juuri eronnut poikaystävästään? Minä en itseasiassa tiedä mitä on tapahtunut, hän kertoi nähneensä exänsä. Mutta pian soitti kaverini, joka sanoi että yksi toinen kaveri oli nähnyt heidät yhdessä ja tämä tyttö oli kuulemma ollut yötäkin siellä missä ne bileet oli. Mies on kovasti tulossa nukkumaan minun viereeni ensi yöksi. Olenko tyhmä vai tyhmä. Loukkaannunko turhaan vai annanko sen anteeksi turhaan, kumpi on turhempaa, kumpi on viisaampaa? "In a love relationship, this aspect demands that you give each other more than the usual amount of freedom. This is likely to be an unusual relationship." Olisiko nyt aika todellakin opetella rakastamaan vapaasti?

Pystynkö minä siihen? Onko se itsensä kasvattamista vai itsensä huijaamista?

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #57 : 27.08.2006 18:25:17 »

Ota se jätkä ja vietä kuuma yö.

Käytä päätäsi aamulla sitten, tai vaikka 30 pv kuluttua ala skitsoilla jostain teiniaika-existä.. Cheesy jos miekkosesi olisi oinas kiinnostuisin itsekin siitä heheheh, kun on nousuvaaka.  laugh
tallennettu

valonkantaja
Vieras
« Vastaus #58 : 27.08.2006 18:36:07 »

Olen varmaan niin hullu jo näin "normaalitilassa" että ehkä minun ei tarvitse ottaa ylimääräisiä skitsoiluja nyt mistään. Minähän en ota henkilökohtaisesti tätä maailmaa.  Wink Kertokoot mies minulle kokototuuden, osatotuuden tai valheita, mielensä, omatuntonsa ja henkisen tasonsa mukaan. Minä en kysele ja suhtaudun neutraalisti.

Hän rakentaa oman helvettinsä itse jos näin tahtoo, minä en aio rakentaa mitään helvettiä, vaan rakennan taivasten valtakuntaa, jossa olen rehellinen ja rakastan pyyteettömästi! smitten

Tuntuu ylitsepääsemättömän mahtavalta suhtautua tähän näin "välinpitämättömästi"... Cheesy Taidankin sanoa hänelle että rakastan sinua, vaikka olisit sarjamurhaaja ja raiskaisit selkäni takana jokaisen hyvännäköisen naisen. Minä ymmärrän sinua..!!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #59 : 27.08.2006 18:37:58 »

Tuota, mikäs tässä linjauksessa nyt vetää. Ensin ero siitä pitkäaikaisesta, sitten se raju jätkä ja nyt tää. Haluatko olla rajuin mimmi? Mutta näytä sille ens yönä kuka olet naisiasi, vähän fantasiaa.

nimim. olenkohan minäkään ihan viaton. angel Muuten oletko siis aina etsinyt kovia kundeja vai vain viime aikoina?  coolsmiley Silti eikö ollut tarkoitus olla vapaa. Tähän siinä just tullaan. Kun jos suhde on kuitenkin vakava niin mitä sitä kattelee. Vaikea sanoa itsekään, vapaus olisi kai suotava ihan sovitusti ettei tule väärinkäsityksiä, mutta jos olisitte kauan yhdessä, riittäisittekö sitten toisillenne.
« Viimeksi muokattu: 27.08.2006 18:43:56 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  

Siirry: