Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: huomenna mennään pussauskoppiin, vai mennäänkö jonnekin muualle?  (Luettu 54212 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #60 : 27.08.2006 18:43:44 »

Suoraan sanoen kaikki exäni ovat nössöjä, paitsi yksi huumehörhö, jonka kyllä dumppasin aika pian. Kaikki olleet rapuja, joista kolmella leijona nousussa...

Että tämä "kova jätkä"-tyyppinen mies on ihan uusi tuttavuus. Piristävää. Kait sitä tarvii säpinää ja ennalta arvaamattomuutta noiden uskollisten lässyjen jälkeen. Wink
« Viimeksi muokattu: 27.08.2006 20:05:42 kirjoittanut valonkantaja » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #61 : 27.08.2006 18:48:04 »

No, vertailun vuoksi, eka mieheni petti heti samana syksynä mutta sitten oli uskollinen erittäin vaikeiden vaiheiden kautta noin 6-7v kuten minäkin. Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #62 : 27.08.2006 19:15:08 »

Eihän me mitään sitoumuksia tämän miehen kanssa olla tehtykään... Että ei tässä senkään puolesta auttaisi ns. perinteiset itkupotkuraivarit markkinoilla.

Soittelee kovin hämmentyneenä, että mitähän paskaa hänestä on taas puhuttu. Voi ressukkaa kun on aina pärstäkertoimensa uhri. Hmm... Miksi tehdä kauhea haloo. Nyt kaikki minun ja tuon kaverit soittelee ja kertoo eri versioita tapahtumista.. buck2 2funny Minä sanon kaikille että ihan sama.

myöh. lisättyä;

Hehheh... Nyt selvisi mikä on homman nimi. Ei ole ollut sutinaa exän kanssa, on kyllä istunut sylissä, muttei muuta. Ja tämän vahvisti niin luotettava taho, että en voi olla uskomatta. Nimittäin yhden tyypin äiti, joka on aika nipo ja vanhanaikainen. Heh. Kaikkee sitä..... 2funny
« Viimeksi muokattu: 27.08.2006 20:01:47 kirjoittanut valonkantaja » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #63 : 28.08.2006 05:46:55 »

Te teinit.. Cheesy kysymys, osaatko katsoa elämääsi näytelmänä, jossa on vain kovasti porukkaa, mutta mitään ei tarvitse ottaa todesta? Vieraannuttaisiko tällainen näkemys sinut mielestäsi liikaa? Kun minä olen tietoisesti vieraantunut, etääntynyt, olen paljolti tarkkailija. Itse taas kerran määrittelin mitä opin yltiösosiaalisen, ei minuun keskittyvän exän kanssa; sitä, mitä olisi hengetön kova meno ja hulluus. No, kun en tarvitse niitä, droppaan ne. Varsinkin hulluuden kohdalla, sitä en tarvitse. Tietoisuus ei ole hullu, mieli voi olla.. rakasta, mutta muista rakastaa nimenomaan ensin Itseä ja sitten sielun tasolla toista.. siten selviää mahdollisista sydänsuruistakin.. varma metodi.. coolsmiley

Niin joka tapauksessa, ihmiset tuntuvat ihmisistä konkreettisilta olennoilta, joiden kanssa toimia, syödä, tuntea, olettaa asioita muista ja itsestä. Mitä jos se on näytelmää? Kokeiles nähdä asia niinkuin minä ja minä koetan ottaa ihmiset ja heidän draamansa todesta? Ihmiset eivät tunnu kovin todellisilta enää, eikä heidän huippuhyvät tai huonot kohtalonsa. Olen nyt nimittäin töiden kautta nähnyt sekä superrikkaita, kuuluisia, että sairaita, vaurioituneita. Kaikki näyttää sielujen leikiltä. Hymyilyttää kaikki tilanteet, mihin ihmiset itseään ajavat ja katsovat ilmeisesti sielun tasolla, että tämä on tarpeen.

Jopa minä, jopa exien kanssa, vaikka tiesin olevani henkisesti yläpuolella, halusin tunne-elämyksiä, menin tunteella mukaan, toinen meni sitten aivan eri suuntaan (eli tunne olisi kannattanut antaa jollekulle toiselle, mutta 2005 oli mitä oli). No, vielä tulee joku joka menee enemmän samaan suuntaan. Ei se sen kummempaa todella ole; onko tässä leikissä mukana vai ei. Ei se tapa. Mies voi olla kakara yllättävän vanhaksi asti.. esim exäni piti kokea samoja asioita kuin minä koin 15v sitten, tai pitää kokea nytkin. Joo että kuuntelen kyllä jos kovista jätkistä on kyse.. ei uutta auringon alla..hm, tarvitsee säpinää.. siinä mielessä exäni toimii just sitä tarvitseville, muttei niille jotka haluavat kasvaa yhdessä henkisesti ja tasapainoisesti..
« Viimeksi muokattu: 28.08.2006 06:28:06 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #64 : 28.08.2006 14:36:45 »

Toisaalta, Sepolta mm joukkarille:

Jousimies
Voimakkaat rakkaudentunteet kuljettavat sinua myrskytuulen lailla kohti sitä oikeaa. Älä epäile tunteittesi viestiä. Anna oikukkaan tuulen kuljettaa sinua syvimmästä onnen tunteesta pimeimpään epätoivoon, sillä jos jompikumpi puuttuu, puuttuu myös rakkaus.

(anteeks ketä) Cool

(http://www.compassionatefriends.org/Affirmations/Winter/2001/Spicebush_Swallowtail.jpg)
« Viimeksi muokattu: 28.08.2006 17:19:10 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

valonkantaja
Vieras
« Vastaus #65 : 29.08.2006 17:38:23 »

En minä tiedä, miksi sitä tykkää niin kovasti hengata tuon miehen kanssa.

Kumpikaan meistä ei kuvittele, että tämä olisi joku forever-juttu. Eilen puhuimme vaikka kuinka kauan siitä, minkälainen unelmamies/nainen olisi, luetellen kaikki ne ominaisuudet joita emme toisistamme löydä... Sen jälkeen halailimme ja pussailimme vaikka kuinka kauan ja sanoimme "rrrrrrakastan"... Minusta ainakin tuntui siltä. Mutta samapa tuo, jos hän lähtisi vaikka huomenna menemään - en menetä yhtään mitään, päinvastoin..! 2funny

Tulevaisuutta EI suunnitella... Paitsi menemme ehkä joululomalla viikoksi Nykiin katsomaan coca cola-joulupukkeja ja ällömeininkiä. Sen jälkeen osaamme taas arvostaa Suomen joulua!

Maailma on niin rajaton, kumpa ihmiset tajuaisivat, että mitä vain voi tehdä...  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #66 : 29.08.2006 18:15:42 »

Olemme niin eri elämänvaiheissa.. en pysty menemään tavalliseen draamaan sekaan mustasukkaisuuksineen, ja toisaalta ketään ei ole joka vain heittelisi I love youta.. paitsi eräs, joka onnistuu aina sanomaan jotain väärää ja ärsyttämään.. vaikea kuvitella että jos rakastaisin seuraavaa niin paljon kuin edellisiä, että olisi ihan sama jos lähtisi-.-
tallennettu

valonkantaja
Vieras
« Vastaus #67 : 31.08.2006 17:03:58 »

Mutta samapa tuo, jos hän lähtisi vaikka huomenna menemään - en menetä yhtään mitään, päinvastoin..! 2funny
  smitten

No jotta perkele. Siinähän se. otti ja meni.  idiot2

"Mua ei huvita enkä mahda sille mitään. Anteeksi ja olen pahoillani."

Ei tunnu pahalta, vähän oudolta että se tuli noin yhtäkkiä. No, ehkä mä nyt sitten saavutan sen kauan kaivatun mielenrauhan, ellei toi änkee ens viikolla kuvioihin takaisin...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #68 : 31.08.2006 18:03:32 »

Olet kivannäköinen, itselläkin usein pitkä tukka ja farkut.. mutta että noin äkkiä? Onneksi et ollut sen rakastuneempi.. noin ne aina tekee.. ja olen kyllästynyt siihen. Mutta onnea sinulle eteenpäin.. Kiss
tallennettu

valonkantaja
Vieras
« Vastaus #69 : 31.08.2006 18:10:36 »

Hehe... Kiitos. smitten

Kyllähän se aina vähän kolhasee, mutta onhan sitä tässä koko ajan tajunnut että toinen ei ole ihan tasapainoinen henkisesti, että eipä siinä sitten mitään.

Kyllä se onni sitten joskus potkaisee ja saakin potkaista sitten armottoman lujaa, tai suutun... Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #70 : 31.08.2006 18:23:42 »

*hali* Kyse on aina vain siitä miten pitkälle sieluusi se toinen pääsee pureutumaan. Jos ei kovin pitkälle, ne voi aina mennäkin menojaan. Minä menin liian pitkälle viimeisen kanssa. Tänään yritin kattella miehiä taas yhdessä iltatilaisuudessa, lähdin pois kun tunsin että taas ei.. en tiedä mistä ne sielunkumppanit aina pamahtaa--kaan..
tallennettu

Oikku67
Vieras
« Vastaus #71 : 31.08.2006 18:36:52 »

Kyllähän se aina vähän kolhasee,
smitten    (http://www.xboxusersgroup.com/forums/images/smilies/hug.gif)     smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #72 : 31.08.2006 18:47:58 »

Kiitos kiitos... smitten

Epäilenpä että toiselle tämä on kovempi paikka kuin minulle. Liikuttui aika paljon kun tuossa 15min sitten hän kävi ja annoin synttärilahjan etukäteen. Musta vyö jossa liekkejä. Toinen kun on tuollainen liekkimies... Smiley

Päättyy paljon hyvää ja kaunista, antaen tilaa uudelle, jollekin vielä paremmalle, jollekin vielä kauniimmalle. Minä olen vahva tyttö enkä tällaisesta ota sydänsuruja, pieni haikeus tekee vain hyvää.

smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #73 : 31.08.2006 18:55:14 »

Et ehtinyt olla hänen kanssaan kovin kauan eikä juttu mennyt syvälle, siinä se syy..  Cool
tallennettu

Lari
Vieras
« Vastaus #74 : 31.08.2006 19:33:58 »

Nyt taitaa Lari ja Ärrimurri murista  Wink

Otit sitten kesämiehen ja jätit syksyn tullessa heitteille.  2funny

Sorry Ärri, kun otin sinutkin mukaan tähän. Tuli vain viestisi mieleen yks kaks.
Haleja ja Pusuja  Smiley Kiss smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  

Siirry: