Hahhah.. En muistanut että olen mister Urakoitsijasta alottanut ihan ketjunkin....
No tän kun luki niin muistui mieleen, että ne ajat ei olleet herkkua.
Mutta kaikki on kääntynyt päälaelleen! Tosiaan, hän jätti sen exänsä noin puolen vuoden päästä kun olivat palanneet yhteen. Minä taasen seurustelin toisen kanssa. Mutta pidimme yhteyttä, soittelimme ja tekstailimme kaksi vuotta. Olin alkuun hänelle vihainen kaikesta, mutta annoin anteeksi. Hän kuitenkin osoitti olevansa pahoillaan ja käyttäytyi paljon kypsemmin, usein sanoikin että veti vain jotain ihme roolia, etten rakastuisi häneen liikaa, koska hänkään ei saisi rakastua..
Noh, en tiedä miksi silloin emme saaneet rakastua, kuka sen määritti?
Minulta meni kuitenkin jalat alta niin pahasti tuon miehen takia.
Nyt sitten erosin exästäni tämän vuoden maaliskuussa, niin mister Urakoitsija alkoi sitten mun parin kuukauden suremisen jälkeen puhua niistä ajatuksistaan ja tunteistaan, mitkä ovat olleet koko ajan tuon yhden kesän jälkeen. Että olisko nyt sitten aika, että oltaisiin vihdoinkin yhdessä..
Olimme kesällä viikon yhdessä ja kieltämättä se on ehkä tämän vuoden yksi ihanimmista asioista. Sitten päätin vain että ei. Tämän jälkeen olemme kaksi kertaa miettineet asiaa uudelleen ja taas eilen...
Hän piirittää ja mä en osaa sanoa lopullista ei:tä. Tämä on kummallista.
Rakastan paljon, mutta ........ Mikähän tämän kaiken tarkoitus on?
Ja jos kirjoittelen tähän ketjuun vielä viiden vuoden päästä, niin menen sitten vaikka suosista naimisiin hänen kanssaan.......