Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kolmen kysymyksen ketju eli KKK. :)  (Luettu 22970 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sawotar
Vieras
« Vastaus #15 : 18.08.2006 21:16:27 »

1. Onko sinulla mitään sanaa, juttua tai sanontaa, jota hoet aina tahattomasti? (esim. "tota niinku"..) Tai vastaavasti jotain tapaa esim. jatkuva hiuksien hypistely tms. sellanen mistä huomautetaan et "aina sä teet noin" ja itse et edes ole huomannut tehneesi mitään..

- Niinpä on yleisin sanonta   Grin mutta ei ole sellaisia tapoja tullut esille, josta sanottas ???hmmm..*muistelee tarkkaan*

2. Oletko nolannut itseäsi koskaan niin pahasti, että olet sulkenut asian kokonaan pois mielestäsi ja tunnet edelleen suurta häpeää jos joku muistuttaa asiasta? kerro se meille niin saamme nöyryyttää sinua lisää..heh, reilukerho...

- Oon ja monasti, mut en kerro...Läl läää..  Tongue

3. Mainitse eläin, kukka, väri ja sana joka tulee ensimmäisenä mieleen.

- Kissa, päivänkakkara ja sininen ja voe elämän käsi  Grin
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16 : 18.08.2006 22:44:24 »

Kysymykset:
1. Milloin viimeksi olet tehnyt jotakin hyvää ja mitä se oli?
2. Miksei kilellä pysty koskettamaan kyynerpäätä?
3. Uskotko että vierelläsi/samassa huoneessa on ihmisiä joita et voi nähdä?

1. Tänään aivan älyttömän hyvää rapurisottoa 
2. Koska transuraanit ovat epävakaita
3. Ei ihmisiä, vaan jotain ihan muuta....

Ja kysymykset

1. Mikä sarjakuvahahmo olisit?
2. Minkä sanan opit lapsena ensimmäisenä?
3. Muistatko pitää itseäsi hyvänä tarpeeksi usein?

tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #17 : 18.08.2006 22:45:12 »

Kysymykset:
1. Mikä on paras vuorokaudenaikasi?
2. Mitä tänään tekemääsi/sanomasi kadut?
3. Miten nukut?

1. Ihan jokainen vuorokauden aika on parasta. Enemmän oma olotila määrittelee 'parhaan' kuin vuorokaudenaika.

2. En mitään.

3. Uskoakseni suurimmalta osin silmät kiinni ja makuultani. Unia nähden...
(ihanan symbolista  Grin )

Minun kysymykseni;

1. Mikä on viimeinen asia josta et luopuisi? Perustele.

2. Minkä tapahtuman uskoisit satuttavan sinua syvimmältä ja eniten?

3. Miksi uskot johonkin, mihin uskot?

pst. taisi mennä hiukan sekaisin 'vastausvuorot', mutta olkoon..
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #18 : 19.08.2006 13:05:56 »

1. Mikä on viimeinen asia josta et luopuisi? Perustele.

hmm...mietin kuulo vai näkö, mutta vaikka olenkin hyvin paljon visuaalisesti suuntautunut, sanoisin että silti kuulosta luopuisin viimeisenä. olisin siis mieluummin sokea. äh, tietenkin pitäisi ehkä vastata että kyky ajatella, sillä silloinhan kuulolla tai näöllä tai millään muullakaan ei olisi mitään väliä jos sitä ei olisi. no, kuitenkin, sanon kuulo-aisti.

2. Minkä tapahtuman uskoisit satuttavan sinua syvimmältä ja eniten?

nää on jo tapahtunut elämässä, enkä tunne halua alkaa kuvailemaan. liittyy ihmisten haluun tehdä fyysistä ja psyykkistä pahaa toisille, rajoittaa ja tukahduttaa sekä syyllistää pahaksi ne asiat mitkä on oikeasti kaikkein hyvimpiä. Harva se päivä sattuu jollain tavalla, mutta se kuuluu elämiseen. en usko että mua voi enää mikään satuttaa sillä tavoin kuin ennen. pyrin ainakin että sattuminen liittyisi hetkeen ja sellaiseen nopeampaan aaltoliikkeeseen elämässä, ettei mitään sattumisia jäisi patoamaan ja hautomaan vuosikausiksi, jääden pysähtyneeseen tilaan.

3. Miksi uskot johonkin, mihin uskot?

jos en voi olla uskomatta siihen. jostain sisältä tulee vahva tunne siitä että tää on oikein mulle. sellainen, että jos sitä yrittää vastustaa spekuloimalla ajatuksin, se on kuitenkin aina heikompaa ja onttoa. sellainen tunne että minulta ei kysellä. asia valitsee minut, eikä minä asiaa.

hmm...kysymykset:

1 Mikä asia tai minkä asian tekeminen saa sinut tuntemaan että olet elossa. mikä saa elinvoiman virtaamaan juuri sulla ?

2. Jos tapaisit nyt itsesi lapsena, mitä sanoisit tälle lapselle? tai mitä hän sanoisi sinulle?

3. suosittele joku juttu... se voi olla ihan mitä tahansa, pieni tai iso, hyvästä kirjasta johonkin paikkaan missä kannattaa käydä...mikä jätti sinulle hyvät fiilikset tai avarsi jollain tapaa.

Smiley
« Viimeksi muokattu: 19.08.2006 13:23:42 kirjoittanut sign? » tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #19 : 19.08.2006 16:19:49 »

1 Mikä asia tai minkä asian tekeminen saa sinut tuntemaan että olet elossa. mikä saa elinvoiman virtaamaan juuri sulla ?

Kun on yksin ja ajatukset soljuvat kirkkaina. Paikalla ei niin väliä, mutta parhaiten toimii liikkeessä. Tokaparas on lenkillä luonnonrauhassa ja ykkönen on kun ajaa autolla yksin, määränpäähän pitkä matka ja milloin tahansa voi kääntää rattia mihin huvittaa. Silloin tunnen olevani elossa, vapaa ja rohkea. Ja ehdottomasti hoilataan täysillä!

2. Jos tapaisit nyt itsesi lapsena, mitä sanoisit tälle lapselle? tai mitä hän sanoisi sinulle?

Minä sanoisin että: Oletpas sinä ihana ja nätti tyttö. Älä usko kaikkea mitä sinulle sanotaan Wink Ja hän sanoisi minulle että: Älä koskaan unohda minua, ole itsellesi rehellinen...

3. suosittele joku juttu... se voi olla ihan mitä tahansa, pieni tai iso, hyvästä kirjasta johonkin paikkaan missä kannattaa käydä...mikä jätti sinulle hyvät fiilikset tai avarsi jollain tapaa.

Käy Islannissa! Ihana maa, joskin kallis. Olin viime kesänä pari päivää Reykjavikissa ohikulkumatkalla ja harmitti kun ei aikaa ollut enemmän jotta olisi päässyt kuumille lähteille ja valasreissuille ym. ym.
Ja kyssärit:

1. Millainen ihminen saa sinut raivon partaalle ja miksi? Miten sinut saa suuttumaan?

2. Pahin pelkosi?

3. Onko sinulla jokin ominaisuus, jota et tavallaan voi sietää, mutta josta et millään luopuisikaan?

tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #20 : 21.08.2006 16:30:09 »

Meitsikin haluaa vastata... Smiley

1. Millainen ihminen saa sinut raivon partaalle ja miksi? Miten sinut saa suuttumaan?

- Juoruämmä joka ovelasti antaa itsestään tutustuttaessa ystävällisen ja ymmärtäväisen kuvan, niin että lähes automaattisesti tällainen sinisilmäinen pöljä kertoo itsestään kaiken ja eiköhän niitä miun luottamuksellisesti kertomiani juttuja sitten kummeksuta ja paheksuta niin maar perrrheellisesti selän takana... Siitä minä suutun tai oikeastaan enemmänkin loukkaannun.

2. Pahin pelkosi?

- Se että joutuisi uuteen paikkaan, vaikka töihin jossa ei sopeutuisi niihin ihmisiin, jäisi ulkopuolelle.  Cry

3. Onko sinulla jokin ominaisuus, jota et tavallaan voi sietää, mutta josta et millään luopuisikaan?

- Pakko aina käännellä ja väännellä toisten ihmisten sanomisia, kehitellä sanaleikkejä. Ja joka väliin sanoa sellaisia muka hauskoja kommentteja. Olen ihan hemmetin ärsyttävä kun olen nokkelalla tuulella, mutta tavallaan se on just niin parasta Cheesy Lips Sealed

Sitten kysyn seuraavalta...

1. kuu vai tähdet ja miksi?
2. Onko sinun helppo sanoa "rakastan sinua"?
3. Mitä odotat tulevaisuudelta?
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #21 : 05.09.2006 16:16:14 »

Kuu, olen rapu
On helppo sanoa
Tasapainoisuutta ja selkeyttä

kysymykset seuraavalle
1.muna vai kana
2. Niinistö vai Harkimo
3. Poika vai Mies
 2funny
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #22 : 05.09.2006 17:23:45 »

Kyselyrinki.

Minä kysyn SINULTA... laugh

1. Onko sinulla mitään sanaa, juttua tai sanontaa, jota hoet aina tahattomasti? (esim. "tota niinku"..) Tai vastaavasti jotain tapaa esim. jatkuva hiuksien hypistely tms. sellanen mistä huomautetaan et "aina sä teet noin" ja itse et edes ole huomannut tehneesi mitään..

Hmmmm... on. Cheesy Hmmm.. Cheesy

2. Oletko nolannut itseäsi koskaan niin pahasti, että olet sulkenut asian kokonaan pois mielestäsi ja tunnet edelleen suurta häpeää jos joku muistuttaa asiasta? kerro se meille niin saamme nöyryyttää sinua lisää..heh, reilukerho... Cheesy

Heh..!  Cheesy Niin monta kertaa, ettei tule mieleen vain yhtä
kertaa, vaan monta hauskaa kertaa! Grin
Minusta itseni nolaaminen on erittäin hauskaa tilannekomiikkaa. Cheesy

Kissajänis, seeprakirahvi, lammaskoira ja poliisikoira. Cheesy 2funny

زهرة الملائكة joka kasvaa Egyptissä, tuoksuu ja näyttää huumaavan ihanalle
ja kukkii vain joka toinen vuosi, jos olosuhteet ovat otolliset.
Siitä valmistetaan kallista parfum-öljyä, jota käytettiin
jo Faaraoiden aikaan. Smiley

الحبّ eli RAKKAUS, mutta arabiankielisenä, الحبّ
se on paljon voimakkaampi sanana. Wink

OPS...! Huh

Piti siis vastata aina sen viimeisen kysymyksiin..?

No vastataan. Smiley

Lainaus
1.muna vai kana

Öh..? Muna. :Smiley

Lainaus
2. Niinistö vai Harkimo

Niinistö ehdottomasti. smitten

Lainaus
3. Poika vai Mies

Mies. Wink

Kysymykseni seuraavalle;

1.Miksi WC:n puhdistusaineissa ei juuri koskaan sanota niiden
tehoavan kakka -ja pissatahroihin?
2.Miksi töihin ja kouluihin pitää mennä niin varhain aamulla?
3.Voiko suojatiellä jäädä auton alle?

tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #23 : 05.09.2006 21:18:40 »

1.   Miten pitkään kohta ihminen elää voi?
2.   Mitenkä pitkälle nähdä voi, jos katsoo kauas?
3.   Tunnetteko ketään, jolle ette mistään hinnasta anteeksi antaa vois?
1. Tällä hetkellä noin 120v. Ollaanko me enää ihmisiä jos elettäisiin 500v.
2. Enpä muista planeettojemme etäisyyksiä. Aika kauas. Näemme myös silmät kiinni.
3. En tunne ketään joka ei anteeksi saisi.

Koska oli kiperiä kysymyksiä niin linja jatkuu  Smiley

Pysykäämme tässä hetkessä, ilman tulevaisuus visioita.
1. Jos sinulla on äärettömän pitkä keppi, joka ulottuu avaruuteen ja liikutat sitä. Voiko kepin kärki ylittää valonopeuden?
2. Kuinka suuri on suuri?
3. Juotko kahvia vai teetä? Laitatko sokeria tai maitoa siihen ?
tallennettu
aquatar
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #24 : 05.09.2006 21:53:52 »

Vastaukset:

1. Enpä usko, että keppi niin vinhaan viuhuu.

2. Suuruus on kokijan korvien välissä

3. Kahvi maidon kera.

Ja kysymykset:

1. Jos olisit auto, mikä merkki olisit ja miksi?

2. Kuvittele eläneesi jossain aikaisemmassa historian vaiheessa (siis puhtaasti kuvittele). Mihin aikaan sijoitat luontevimmin itsesi, missä olit ja mitä teit esim. työksesi?

3. Mikä puu kuvaa sinua parhaiten ja miksi?    Smiley
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #25 : 05.09.2006 22:09:28 »

Vastaan näihin kysymyksiin jotka esitin, niin ei jää vaivaamaan. Toki voitte olla erimieltä

1. Jos sinulla on äärettömän pitkä keppi, joka ulottuu avaruuteen ja liikutat sitä. Voiko kepin kärki ylittää valonopeuden?

1. Lähelle valon nopeutta päästäisiin kyllä. Valon nopeudessa kepin atomit eivät pysy kasassa/yhdessä, joten keppi hajoaisi.
2. Minusta kysymys pitäisi suhteuttaa johonkin mitä on ennen nähnyt. Jos nyt katsoo piirilevyä, niin se on pieni ja vastaavasti se oli pieni 20vuotta sittenkin. Mutta piirilevy 20v sitten olikin suuri, jos vertaa nykyiseen. Jos koskaan ei ole nähnyt mansikkaa, ei voi sanoa onko se iso vai pieni. Toki voi, mutta mansikka expertti on erimieltä.

Kaarinan vastauksetkin kuulisin mielelläni  Smiley
tallennettu
Annekka
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #26 : 06.09.2006 09:53:40 »

3. Juotko kahvia vai teetä? Laitatko sokeria tai maitoa siihen ?

1. Ei
2. Yleensä liian suuri  Wink
3. Kahvia maidon ja ruokopalasokerin kanssa

Sitten kysymykset

1. Miksi miksi on miksi?
2. Miksi muutaessa tavaraa on aina enemmän, kuin silloin, kun ne oon kaapeissa?  Tongue
3. Voiko rakkaus kuolla?
tallennettu

Nousumerkki Rapu
Aurinko Oinaassa
Kuu Vaa'assa
Merkurius Härässä
Venus Härässä
Mars Kaksosissa
Annekka
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #27 : 06.09.2006 09:56:14 »

Kyselyrinki.

2. Oletko nolannut itseäsi koskaan niin pahasti, että olet sulkenut asian kokonaan pois mielestäsi ja tunnet edelleen suurta häpeää jos joku muistuttaa asiasta? kerro se meille niin saamme nöyryyttää sinua lisää..heh, reilukerho... Cheesy

1. Noku, mutku, eiku  Grin
2. Just pari päivää sitten tein poikakaverille hänen herkkupizzaa ja laitoin AINAKIN tuplasti suolaa pohjataikinaan  Embarrassed  Angry  tickedoff
3. Koira
tallennettu

Nousumerkki Rapu
Aurinko Oinaassa
Kuu Vaa'assa
Merkurius Härässä
Venus Härässä
Mars Kaksosissa
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 06.09.2006 12:08:38 »

kkk-klu-klux-klan...
     1.mikä sarjakuvahahmo olisit?
-tenavien Tellu
     2.minkä sanan opit ekana lapsena?
-en muista,kun olin niin pieni silloin,lähdin ekana käveleen about 10-kuukautisena
     3.muistatko pitää itseäsi hyvänä tarpeeksi usein?
-en

ja kysymyksiä:
1.miksi haavan lehdet havisevat?
2.mikä on rikkihapon kemiallinen kaava?
3.heiluttaako pingviini suomen lippua?
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #29 : 06.09.2006 12:34:24 »

Kaarinan vastauksetkin kuulisin mielelläni  Smiley

Niin siinä vain kävi, Lari, että KAIKKI sanomani pyyhkiytyi pois  Shocked idiot2, kun yritin omiin vanhoihin kyselyihini vastata, joten ehkäpä se uusi minäni kohta vastata jotain muuta voi.  Cheesy Smiley

tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: