Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nössö-aspektit  (Luettu 12644 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
sister sugar
Satunnainen astroilija
*

Valkoinen itsevallitseva taikuri

Profiili
« : 18.08.2006 11:55:05 »

Olen tässä (taas) viimeaikoina miettinyt, mikä saa ihmisestä liian kiltin ja lempeän? Nyt ajattelin että jos vastaus löytyisi astrologiasta, mutta itse en ole sitä osaanut tulkita, mikä sen tekisi. Vaikka paljon on puhuttu ns kiltin tytön syndroomasta, niin olen nyt alkanut havahtumaan että onkohan minussakin sitä? Ainakin vähän. Kartan konflikteja, sovin riidat mahdollisimman pian, jopa niin pian että välillä sitä ei ole keritty käymään kunnolla läpi. En ole oikeastaan ikinä riidellyt ystävieni kanssa, poikaystävänkin kanssa käytiin vaan "sivistyneitä keskusteluja" jotka luonnollisesti piti sopia mahd pian, hyvä että toinen kerkesi edes niihin mukaan. Nyt olen havahtunut että kiltteys ulottuu jopa itseeni, En suostu olemaan masentunut tai onneton vaikka pohjimmiltaan välillä siltä tuntuisikin. Olen aikaisemmin ajatellut että se on vaan positiivista luonnetta mutta olisiko sittenkin vaan hankalien asioiden välttämistä. Vaikka kuinka olo olisi tyhjä niin ajattelee vaan että "ei täs mittää.." Ärsyttävää, haluan ryhtyä riitapukariksi!  tickedoff    knuppel2   Wink

Asia ei juurikaan koske muita elämänalueita, ammatin olen valinnut vapaasti, muiden asenteista piittaamatta yms. Mutta joku tossa toisten ihmisten ja hankalien tunteiden kohtaamisessa tuntuu hurjalta. Ehkä se pettymys mihin se saattaisi johtaa??

Eli kaikki äksyt oinaat ja tuliset skorpparit, antakaa vaan vihjeitä pehmo-kauris-kauris-kuuravulle Smiley

Ps. Monet kyllä tykkää pehmeästä ja valoisasta luonteestani, enkä sitä nyt varsinaisesti halua muuttaa, mutta luulen että on terveellistä antaa kaikkien tunteiden tulla ja sitä kautta myös mennä.  smitten
tallennettu

Aurinko-kauris Kuu-rapu Nouseva-kauris
Aniel
Vieras
« Vastaus #1 : 18.08.2006 22:11:31 »

Kaurista ja rapua sinulla näköjään. Hmmm... tunnen kauriita JA rapuja ja kaikki on super kilttejä...  Huh

Itse olen oinas ja LIIAN äksy. Siis lauon mitä sylki suuhun tuo ja olen kyllä heti pyytämässä sitten anteeksi.  :Smiley

hmmm... kinkkinen juttu. Ehkä taustalla hylätyksi tulemisen pelko? Minulla kun menee herne nenään niin ei mitään väliä, mitä toinen minusta ajattelee, silloin on vain minä, minä ja minä ja SITTEN vasta muut ja niiden tunteet!  knuppel2

Liekö sekään nyt sitten niin hyvä juttu.  Undecided
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 18.08.2006 22:23:00 »

Kaurista, rapua, vaakaa, kaloja, neitsyttä kartalla ilman stelliumeja. Miksei härkääkin ja vesimiestä. Saturunus oinaassa tai parhaimmassa tapauksessa ariespisteessä ja vielä ykköshouneessa, - ei osaa puolustaa itseään. Tätä nyt pöllähti mieleen ensimmäiseksi. Elkää ottako vakavasti. No ettehän te koskaan...
tallennettu
sister sugar
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 21.08.2006 15:19:28 »

Kuullostipa mahtavan eksoottiselta oinaan äksyilyt!  laugh sen kun oppisi edes jossain mittakaavassa itsekkin. En ymmärrä sitä hylätyksi tulemisen tunnetta, että miksi se olisi kohdallani (koska sitähän se varmaan pohjimmiltaan kuitenkin on) koska ei minua ole kukaan pienenä jättänyt eikä vanhemmatkaan uhkailleet toisiaan erolla tms. Vaikuttaisiko huoneet jollainlailla? Itselläni jättimäiset 1. ( aurinko ceres venus ) ja 7. huone, jossa  kuu sekä  juno ravussa ja  jupiter kuunsolmu mars stelliumissa neitsyessä, 8. huoneen puolelta samaan kasaan yltää vielä  saturnus. Temperamenttiset merkit kuten oinas ja leijona ovat täysin tyhjiä lukuunottamatta  ceres oinaassa. Kartan selvimmät aspektitkin on 2 suurta kolmiota  aurinko chiron jupiter  sekä  aurinko chiron mars kesken. On sillä joitain neliöitäkin tietty sekä  aurinko  kuu oppositio, mutta täytyykö tästä vaan vetää johtopäätös että olen tosi lepposa tyttö vai voisinko kehittää muitakin puolia itsessäni? Minkälaisia aspekteja tai huonesijainteja teiltä löytyy, temperamenttiset immeiset? Miten paljon voi itse vaikuttaa syntymäkarttansa määrittelemiin piirteisiin?
tallennettu

Dimma
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 22.08.2006 11:24:20 »

Nuorempana olin semmoinen "hyväntuulisempi", valoisa,jutut- yhdestä korvasta sisään- toisesta ulos- tyyppi. Nykyään en kyllä enää anna asioiden mennä ohi, sillä tavalla että jos joku on idiootti ja käyttäytyy ikävästi, uskoisin ihmisten hyväntahtoisuuteen ja "eihän se sillä mitään tarkottanu"-asenteella.

Kauhukseni huomasin että kartallani on paljon oinasta ja nelos huoneessa joka ilmeisesti mm. tarkoittaa sitä että vanhemmiten muutun enemmän ja enemmän oinasmaiseksi. Ja minä kun en koskaan ole mielestäni tullut heidän kanssaan toimeen!
Selkeästi tunnistan itsessäni näitä piirteitä, erityisesti äkkipikaisuuden, impulsiivisuuden. Suutun ja lepyn nopeasti. tickedoff smitten

Mutta olen myös nousu-skorppari ja se on ihan selkeästi nähtävissä (kuultavissa enemmänkin..)mitä enemmän ikää tulee. lisäksi olen kuuleijona (kirjoitan tässä onnessani pitkät pätkät itsestäni..kuinka tyypillistä. Toisaalta en tunne ketään niin hyvin kuin itseäni joten.. Wink) Luulisin tämän myös tuovan tiettyä dramatiikkaa ja tappeluista tai väittelyistä saattaa tulla aika teatteria.

Ystävissäni on rapuja ja kauriita, hyvin kilttejä ihmisiä. Ravuista löytyy liiankin kilttejä (antavat itseään kohdella todella huonostikin- sitten mennään kotiin murjottamaan ja syömään.. Embarrassed)Tuttava- kauriit ovat enemmän tai vähemmän kunnollisia, myös huonoja puolustamaan itseään. Tietysti kartta kokonaisuudessaan antaa varmasti paremman kuvan nössö -ja hankaluus-aspekteista.
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5 : 22.08.2006 12:19:37 »

Mulla on tuo Saturnus 1. huoneessa ja sekös minusta kiltin tekeekin?!  angel
Kun luulin että se tuo olemukseeni saturnusmaista jurottamista ja vakavuutta Grin
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
enska
Vieras
« Vastaus #6 : 22.08.2006 18:20:52 »

Vai että kauris- ja rapupainotteet tekevät nössöksi.. Hmm, piti ihan kaivaa yhden ylikiltin kaverin tiedot esiin ja kyllä,  aurinko kauris ja  askendentti rapu. Kuu vaakasessa ei sekään varmaan pidä puoliaan hirveän hyvin, kuten hänellä sattuu olemaan.. Undecided

Parka on ihan liian myöntyväinen kaikkeen, tekee omien töidensä lisäksi myös muiden hommat (useimmiten ilman kiitosta), stressaa sitten siitä valtavasta taakasta eikä osaa kieltäytyä, kun joku lastaa lisää tehtäviä hänen pinoonsa. Joskus hän ei ehdi edes nukkumaan kunnolla, kun on hoidettava opiskelutovereiden, naapureiden ja kumminkaiman asioita tiettyyn deadlineen mennessä+omat työt..Kerran olen saanut yllytettyä hänet siihen että kieltäytyy kunniasta ja sanoo ei, koska olisi ollut fyysisesti jne mahdotonta suoriutua enemmästä.. tickedoff

(No nyt kysytte miksen minä auta häntä, mutta kysessä on sellaiset duunit, joissa minun avustani olisi enemmän haittaa kuin hyötyä. Voin ainoastaan yrittää jeesailla häntä sen turhan nössöilyn tai siitä stressaantumisen kanssa)

Tuo  aurinko kauris on hänellä vielä seiskassa eli hänelle on ihan kunnia-asia pitää lupauksensa ja kasvonsa muiden edessä, mutta tästä syystä hän myös koko ajan pelkää, että häntä ei muuten hyväksytä ellei tee muidenkin töitä.. Embarrassed
tallennettu
Hansuli
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 22.08.2006 18:44:17 »

Ainakin miehissä olen huomannut sen, että rapunousuinen on todella kiltti! Riippumatta täysin muista merkeistä. (t. antaa ainakin itsestään sellaisen kuvan Smiley)
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #8 : 22.08.2006 19:59:17 »

Mun mies on muuten rapu nousuinen ja kiltti sellainen  smitten
Ei kuitenkaan mikään nörtti tohvelisankari, muttei ensimmäisenä kyllä raivoamassakaan. Sanotaanko, että rauhaarakastava!  angel
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 25.08.2006 19:07:40 »

Minun tuntemani Ravut - sekä nousu- että Aurinko- - eivät kyllä ole mitenkään erityisen kilttejä. Melkein päinvastoin. :Smiley

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #10 : 25.08.2006 19:32:52 »

Itellä tämmösiä nössöapsekteja taitaa olla  neptunus aspect_tri venus ja  neptunus aspect_opp mars... Eli ensimmäinen tekee minusta pullamössöhaaveilijan ja jälkimmäinen sellaiseksi että en oikeen osaa sanoa vastaan, puolustaa itseäni. Oon aika passiivinen tilanteissa, joissa oikeesti pitäis puhua itsensä puolesta.

Samoin neppari ykköshuoneessa, yritän ymmärtää ja lohduttaa kaikkia kunnes hartiani painavat tuhat kiloa, kun pitää kantaa kaikkien muiden huolia. Varmaan tähän pakonomaseen auttamisentarpeeseen viittaavat myös chironin aspktit  chiron aspect_tri keskitaivaschiron aspect_con aurinko ja merkurius... Koen aina syvää myötätuntoa niitä kohtaan, jotka ovat vaikeassa tilanteessa, jonka olen itse käynyt läpi ja yritän tehdä kaikkeni, että saisin ihmisen uskomaan että siitä selviää kyllä.

Mutta en minä ehkä ole kuitenkaan kiltti noin muuten. Voin olla aikamoinen jämerä kivitalo  kuu kauris! Wink
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 26.08.2006 15:59:51 »

Hei ja kalat!
Kalathan ovat oikein nössöjen nössöjä!
Itselläni  askendentti vaaka ja se lienee oman nössöilyni taustalla. Onneksi pluto  aspect_con askendentti. (Voi rauhassa purkaa patoutumia tosta nössöilystä) knuppel2
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #12 : 27.08.2006 23:03:03 »

Heh..
Mulla on   saturnus   aspect_con  mars  aspect_con  plutoaspect_con  jupiter )aspect_squ aurinko ...
Olisivatkohan nämä nössö-aspekteja?  angel
« Viimeksi muokattu: 27.08.2006 23:49:12 kirjoittanut Tiamo » tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
sister sugar
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 28.08.2006 13:45:09 »

(antavat itseään kohdella todella huonostikin- sitten mennään kotiin murjottamaan ja syömään.. Embarrassed)

2funny kuullostipa tutulta! voit uskoa että suklaata kuluu.. sit yksinään riitelee mielessään ne asiat, mitä OIS PITÄNY sanoa, jos olisi kehdannut tai ylipäätään tajunnut sillä hetkellä. Kohtalotovereita näköjään löytyy.. en tosin tiedä onko se hyvä vai huono asia.. tsemppiä vaan muillekkin kilteille, ryhdytään yhdessä riitapukareiksi!  knuppel2   
 smitten smitten
tallennettu

the_planet
Vieras
« Vastaus #14 : 17.10.2006 17:31:56 »

Jebujee, neitsyt ei välttämättä ole skorpparin ja oinaan rinnalla kovin kiltti, koska kriittisyys äksyilyn ja omapäisyyden päälle  Shocked
Nimimerkillä kokemusta on  2funny
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: