Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nössö-aspektit  (Luettu 12639 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 17.10.2006 22:17:48 »

Höpöhöpö Kauriiden ja rapujen nössöydelle!  Cheesy Minä tunnen todella monta kauris-ihmistä, sekä äidilläni sekä kahdella parhaalla ystävälläni on  askendentti kauris, sekä monella tutullani on  kuu kauris ja näistä tyypeistä on muista merkeistä huolimatta ei ole paljon nössöyttä näkynyt. Itselleni sitkeyttä tuo  askendentti harka, mutta noin muuten olen sitkeä ja itsepäinen kuin mikäkin läpipääsemätön kivi.  knuppel2 Rapuakin kartallani on ja se on hallitsevin merkki kartallani, vaikka kauris olenkin ja silti olen todella tanakka ja päätöksieni takana seisova ihminen. Mutta! Minussa on kyllä tietyssä mielessä tuota kiltin tytön syndroomaa, teen muidenkin hommat jos asia sitä vaatii ja uhraudun muiden puolesta, mutta tämä ei kuitenkaan mene mitenkään liiallisuuksiin.

Tuntemani  aurinko rapu sen sijaan ovat jonkin verran sellaisia taipuvaisia, mutta toisaalta tiedän myös erään todella pahan rapu-narsistin, joka on tälläinen "kaikki minulle heti"-tapaus, joka on todella sitkeä tyyppi.  Shocked

Oman kokemukseni mukaan ns. nössöjä ovat neitsyet, vaa'at ja kalat. Neitsyet ovat nössöjä siksi, että pelkäävät niin paljon muiden reaktioita että eivät uskalla nousta esiin puolustamaan itseään. Vaa'at ovat usein ujoja ja "laiskoja" ja tavallaan välinpitämättömiä vääryyksistä ja kalat ovat yleisesti ottaen herkkiä ja yleensä liian huonoitsetuntoisia nousemaan puolustamaan itseään.  Cry
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
the_planet
Vieras
« Vastaus #16 : 17.10.2006 23:03:52 »

No joo kauriiden nössöily en todellakaan allekirjoita, minun tuntemani kauriit ovat olleet jokainen erittäin sanavalmiita ja "rohkeita", valmiita lähes kaikkeen.
Niin no ravusta on kahtalaista. Pikkuveljeni on ainakin todella herkkä ja kiltti kaikille, ja kestikin kauan ennenkuin alkoi laittaa hanttiin edes äidille ilman itkua.
Mutta jos miettii julkisuudessa olevia rapuja niin Courtney Love on ainakin rapu, eikä missään nimessä mikään nördylä  Grin Tietty ainahan siellä taustalla muutkin jutut vaikuttaa...
tallennettu
helinä
Vieras
« Vastaus #17 : 21.10.2006 19:47:51 »

Ihana sana NÖSSÖ - haluan heti kuulua joukkoon!

Mulla  ceres  venus  aspect_con  keskitaivas
en tietenkään halua että minusta ajatellaan pahaa!

Pientä Narsistista Rapu  aurinko mussakin, mutta "EIHÄN" se nyt keltäkään pois ole, jos ite osoittaa onnellisuutta...ja runoilee itestään nettiin lauantai-illan iloksi...  Wink

Pluto  askendentti saa mut näyttämään välillä näyttämään Synkältä, mutta Vaaka on heti nopeasti tän neitsyen perässä, että RIITAA karttelen - Viimeiseen Asti (Heh tuo  pluto taivuttaa mut ensin vaikka kuolemaan...)

NÖSSÖYteen kuuluu minusta myös pikku Omituisuus - Joo Tämäkin sopii mulle!!! Nouseva  uranus ja  kuu  vesimies  Grin
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 16.11.2007 00:01:44 »

Mina olen kiltti.
tallennettu
Sissell
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #19 : 16.11.2007 11:37:30 »

Itse olen aurinkomerkiltä kalat ja tunnen hyvin paljon kaloja muutenkin, ja täytyy sanoa että kyllä sieltä löytyy todellisia taisteilijoita, jotka tuovat äänensä kuulumisiin, ehkä liiankin kärkkäästi  coolsmiley

Itsellä paljon oinas-vaikutusta, ja ainakin rapu ja vesimies suoraan sanoneet, että olen itsekkäin ihminen, jonka he tietävät  angel Myös kaksosmieheni on huomautellut pitääkö minun olla aina niin itsevarma...mutta selvästi kuitenkin myös tykkää tästä piirteestä  Wink
tallennettu

Aurinko-Kalat
Nousu-Vaaka
Kuu-Oinas
Merkurius-Kalat
Venus-Oinas
Mars-Jousimies
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 16.11.2007 20:29:50 »

Minkälaisia aspekteja tai huonesijainteja teiltä löytyy, temperamenttiset immeiset? Miten paljon voi itse vaikuttaa syntymäkarttansa määrittelemiin piirteisiin?

Minulla on mars ravussa 12. huoneessa. Venyn suht. pitkälle mutta kun räjähdän niin olen tosi paha suustani ja äitini sanoo että olen pelottava koska silmäni leimahtavat.  Huh Viimeksi tällä viikolla taistelin pomojani vastaan. Koin joutuneeni väärinkohdelluksi ja vaikka kuinka oinas nousu vaaka minussa rakastaa harmoniaa, niin raivon tunnetta en pysty jättämään ilmaisematta, koska fyysisesti tärisen. Oppimisläksy on käyttää rakentavia sanoja ilmaista suuttumusta, mikä on tosi vaikeaa...  buck2  buck2  buck2

ASC rapuna juoksen sitten yksin kotiin itkemään  Grin  neptunus  aspect_kvi tai  aspect_inc  mars (en tajua kumpi noista on kumpi)

Minä olen kyllä oppinut tämän isältäni joka on  aurinko  leijona  askendentti ja  kuu  oinas

Lasken itseni tempperamenttisiin ihmisiin.

Minulla on nämä, voisivat varmaan kertoa tempperamentista

aurinko  aspect_con  mars
 kuu  aspect_con  mars
 aurinko  aspect_opp  pluto
 kuu  aspect_opp  pluto

Mutta tempperamenttikin on jalostunut iän myötä  angel
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 16.11.2007 20:31:33 »

Ardith muuten, äitini on sanonut minulle samaa, silmissäni välähtää ja leimahtaa kuulema kun tulistun.
Kamalaa on se kun saa hillittömän hepulin, siis raivostuu jostain ihan käsittämättömän paljon, silloin tuntuu että tukahdun, en pysty edes avaamaan suutani vaan tärisen vain  Grin Menee ihan tukkoon kun on niiiiiin raivoissaan.
Yleensä kuitenkin vain hieman kiroilen.
tallennettu
astroilija
Vieras
« Vastaus #22 : 25.11.2007 12:19:21 »

voiko ihminen olla liian kiltti?

ongelma syntyy nähdäkseni siitä, että arviointikyky ihmisten ja asioiden suhteen on hukkassa. eli näkemys on sumea ja epäselvä. silloin lempeys ja hyväntahtoisuus voivat tavallaan aiheuttaa "kantajalleen" katastrofeja. ei ymmärrystä omista voimavaroista ja rajoista, mihin kilttiluontoisen tulee olla valmis ja mihin ei. ja sitten itsekunnioituksen puute myös. ei tiedosta omia vahvuuksiaan ja oikeuksiaan. " älä heitä helmiä sioille"....

eikös jotkut neptunuksen aspektit sumenna ihmisen näkemystä kanssaihmisistään ja noin muutenkin väritä maailmankuvaa idealistisemmaksi?

tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #23 : 25.11.2007 14:16:25 »

ongelma syntyy nähdäkseni siitä, että arviointikyky ihmisten ja asioiden suhteen on hukkassa. eli näkemys on sumea ja epäselvä. silloin lempeys ja hyväntahtoisuus voivat tavallaan aiheuttaa "kantajalleen" katastrofeja.

Näin minäkin näkisin, kiltteys sinänsä on arvokas ja kunnioitettava ominaisuus ja oikeastaan eri asia kuin pelkkä "sokeus" toisten ihmisten suhteen.

Ehkäpä pelkästään aurinko Kaloissa hyvin aspektein ei olekaan niin "paha" tässä kuin Neptunuksen haastavat aspektit kartalla? No, itseltäni löytyy  kalat aurinko aspect_squ neptunus, joten tiedostan potentiaalisen nössöyteni. Grin Toisaalta kartallani on myös "mutual reception" eli Kalojen hallitsija MC:llä Jouskarissa ja Jouskarin hallitsija auringon vieressä Kaloissa, joten näkisin toisaalta myös tuon sitä kautta tulevan jouskarimaisuuden nössöyttä lieventävänä tekijänä.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: