Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: epäneitsytkö?????  (Luettu 5734 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« : 19.08.2006 01:03:59 »

Olen pohtinut asiaa ja mihkähän tekee minusta tulisen luonteen mutta kuitenkin huolehtivan äidillisen. Välillä tuntuu että kaikkia asiat ja tunteet ovat ristiriidassa keskenään.Mitkä ttekevät ihmisestä tälläisen??
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 19.08.2006 15:22:47 »

No  askendenttijousimies tuo kyllä eloa  aurinkoneitsyt :n ja  kuuleijona varmasti myös tulta luonteeseen, ja  mars- skorpioni lisännee myös tulta myllyyn.

Me kun emme ole pelkästään Aurinkomme edustajia, vaan pienistä osasista muodostuu suurempi kuvio..  :Smiley
tallennettu

Aniel
Vieras
« Vastaus #2 : 19.08.2006 19:07:43 »

Kuu leijona voi varmaan vaikuttaa tuohon huolenpitoon?
tallennettu
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #3 : 21.08.2006 02:38:58 »

Hei althema82.
Olen itsekin miettinyt samoja asioita jo vuosia... Ehkäpä neitsyt vaan on vaikea persoona...hankalaa.Välillä olen itse tuntenut kuinka pää meinaa"hajota" kun revitään erisuuntiin, eikä osaa tehdä päätöstä siitä mikä olisi oikein... Hmm. ehkä menen nyt kauaksi sinun ajatuksistasi,mutta itselläni tälläiset probleemat.
Olen pohtinut asiaa ja mihkähän tekee minusta tulisen luonteen mutta kuitenkin huolehtivan äidillisen. Välillä tuntuu että kaikkia asiat ja tunteet ovat ristiriidassa keskenään.Mitkä ttekevät ihmisestä tälläisen??
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #4 : 26.08.2006 20:35:03 »

 Smiley Moikka Athema,

mulla sama  aurinko neitsyt ja  askendentti  jousimies kun sulla. Ja tosiaan epäneitseellisyyttä ajoittain havaittavissa

Itselläni 
aurinko aspect_squ askendentti ja
aurinko  aspect_squ  kuu

Näillä olen sitten itselleni selitellyt tätä elämän monimuotoista heittelehtimistä. Löytyiskös sulta samoja?

Toisaalta ihminenhän kasvaa nousumerkkiään kohden, ja saattaisit sinäkin olla sen suhteen murrosikäinen, että jouskari alkaa vallata alaa? Miltäs kuulostaa?

 smitten
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #5 : 26.08.2006 22:07:35 »

Minun isä oli  aurinko neitsyt,  askendentti jouskari ja  kuu rapu...

Ei sittenniin yhtään neitsytmäinen. Hyvin suurpiirteinen, rempseä, vitsaileva. Tai no analyyttinen, erittelevä, epätunteellinen. Juu, kyllähän hänessä sellasia piirteitä oli. Isä rakkaani. smitten
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 27.08.2006 13:40:57 »

Minun isä oli  aurinko neitsyt,  askendentti jouskari ja  kuu rapu...

Ei sittenniin yhtään neitsytmäinen. Hyvin suurpiirteinen, rempseä, vitsaileva. Tai no analyyttinen, erittelevä, epätunteellinen. Juu, kyllähän hänessä sellasia piirteitä oli. Isä rakkaani. smitten

Kuvasitpa hauskasti mua!!!  smitten  Grin
tallennettu

althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #7 : 09.10.2006 10:43:32 »

kyllä joutsakari tulee pintaan. ystävänijoutskari ja näen samoja piireeitä hänessä vaika ollaankin erinlaisia kuin yö ja päivä. mutta kumminkin niin samanlaisia mutta kumminkin vaikka niitä en itse huomaa niin neitsytmäisiä piirteitä löydän.
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #8 : 09.10.2006 12:31:56 »

Heip,

täytyy myös huomioida huoneet ja olen havainnut varsinkin Neitsyt-Kalat akselilla hyvin vahvasti tän miten vastamerkit vaikuttaa.

Josko noista löytyisi jotain...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: