Täälä on hauskaa kun luin teidän juttuja!!
No, minulle sattui seuraavanlainen tapaus vuosi sitten kesälomalta palattuani töihin...
Työnjohtaja käski minun viedä paketti jonka asiakas tulee itse hakemaan lavalle missä on jo ennestään samalle asiakkaalle meneviä tuotteita ja olin kuulevinani että lava olisi 5 oven läheisyydessä.
No, minä kipitin 5 oven luokse ja totesin ettei siellä ole mitään lavaa enää joten ilmeisesti asiakas on jo lavansa hakenut pois ja kipitin takaisin päin paketin kanssa lähettämöön josta paketit ja muut haetaan normaalisti ja asetin paketin lähtevien hyllylle. Ilmoitin siitä työnjohtajalle missä paketti on.
Myöhemmin työnjohtaja tuli paketin kanssa ja sanoi että lava on levyleikkurin luona ja tökkäsi paketin käteeni ja kehoituksen viedä paketti lavalle.
No, tein työtä käskettyä ja menin ja löysin lavan jossa oli tuotteita samalle asiakkaalle, mutta ihmettelin kun olivat sitomatta ja ilman lähetetettä ynnä muita dokumentteja. No, siihen kuitenkin jätin paketin ja lähdin jatkamaan työntekoani.
Jonkun ajan päästä työnjohtaja tuli kysymään,että missä se paketti on...Lava on levyleikkurin luona mutta pakettia ei ole...No,minä siihen että ihan varmasti sen siihen lavalle jätin...
No, sitten työnjohtaja sanoi että tuu ny näyttämään minne sen paketin jätit, että ei se ole siellä lavalla...No, minä voitonriemuisesti lähdin näyttämään tietä ja menin sinne minne olin paketin jättänyt...
Ähäkutti-ilme kasvoillani nostin paketin lavalta ja sanoin tässä se on...
Työnjohtaja joka on minua 10 vuotta nuorempi mies, katsoi minua kuin avaruudesta pudonnutta otusta...
Ja sanoi:"Ei tässä ole ollut levyleikkuria puoleen vuoteen"
Johon minä:"Eikö?" Ja samalla kun esitin kysymykseni niin huomasin että ei se levyleikkuri todellakaan ole enää siinä missä se on ollut aiemmin.
Vanhasta muistista olin kävellyt omissa ajatuksissani vanhalle paikalle ja kun sielä sattui olemaan asiakkaan lavakin niin sinnehän sen paketin jätin...Tosin se lava odotti muita työvaiheita vielä...
Minähän siinä repesin nauruun niin että sananmukaisesti kieriskelin lattialla kaksin kerroin ja työnjohtaja punastui korviaan myöden.
Pois lähtiessään työnjohtaja sanoi "Enemmän asennetta peliin!"
Tuon hauskan tapauksen jälkeen minulta aina varmistetaan että löydänkö levyleikkurin...