Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kevennysten boksi  (Luettu 21478 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Oikku67
Vieras
« Vastaus #30 : 22.08.2006 07:21:23 »

2funny Sen siitä saa kun yrittää olla naisellinen!  Kiss
2funny   Grin    2funny
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #31 : 22.08.2006 07:55:27 »

.......... tepastelin taannoin koulusta kotiin hame korvissa 2 km. Ja huomasin tietysti liian myöhään että peppu paistaa... ...........
Vastaava tilanne minullakin muistuu lapsuudestani mieleen - pitäneekin ihan ruveta penkomaan pölyttyneitä muistilokeroita, josko sieltä löytyisi joku muhevan tragikoominen herkkupala  coolsmiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #32 : 22.08.2006 11:09:04 »

Olisinpa minäkin silloin ollut lapsi vaan ei kun parikymppinen neitokainen...  Grin
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Jinx
Vieras
« Vastaus #33 : 22.08.2006 14:05:27 »

Työskentelin aikoinani lasten kesäsiirtolassa - sellaisessa, jossa öisin yksi aikuisista nukkuu makuusalien ulkopuolella käytävässä.

Olin vuorostani herätyskelloni (ei kuitenkaan sen katuporan...) kanssa epämukavassa "pukkisängyssä" koisaamassa
- ja jossakin vaiheessa olin koiranuniltani kierähtänyt mahalleni...

Herätyskello soi anivarhaisella, mutta en tuntenut itselläni olevan kumpaakaan kättä
- ne olivat kroppani alla puutuneet aivan tunnottomiksi!

No, hädissäni (jotten herättäisi lapsosia mekastamaan...) lyllersin makuulavitsallani "maanmatosena" eteenpäin
kohti kiitollisen lähelle asettamaani pärisevää herätyskelloa...

... ja onnistuin viimein painamaan painikkeen alas - leuallani. 

2funny 2funny 2funny 2funny
Voi mahoton. Vatsalihasjumppaa kerrassaan. Melkein näen sinut maan matosena ryömimässä.  Grin On muuten ikävä tunne tuo, kun käsi ihan turra ja liikuntakyvytön. Minulla on kyllä mennyt turraksi vain yksi käsi kerrallaan.  Grin

2funny 2funny 2funny 2funny

Tuosta tuli mieleeni että kerran olin juuri nukahtamaisillani
ja nukuin toinen käsi tyynyn alla mahallani,
no sitten siirisin sen toisen käden sinne
tyynyn alle ja hipaisin toista kättäni.
Olin saada sydän kohtauksen kun säikähdin
niin pahasti että kenen käsi on miun tyynyn alla on(!?!),
noh omahan se mutta täysin tunnoton.
Hölmö minä!  Cheesy  Grin
tallennettu
Keiju71
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #34 : 22.08.2006 14:15:08 »

Grin Grin Grin
tallennettu

Rakkaus ja turvallisuus, joita niin syvästi kaipaat, ovat läsnä sinussa itsessäsi.
härkä-69
Vieras
« Vastaus #35 : 22.08.2006 18:34:50 »

Tässä vielä Heikki Huuhaan ja Ellu Enkelin seikkailuja.  Grin

http://www.ultra-lehti.com/Heikki%20Huuhaa/Kotisivu/linkkisivu%20pakinoihin-2.htm

tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #36 : 22.08.2006 19:23:14 »

Tämä on järkky juttu, tuosta turraksi menemisestä.

Olin kait kerran aika tylsissä kutsuissa. Istuin jalat tuhannella kiemuralla siinä pöydän ääressä. Kait paleli.

Kun yritin siitä nousta, toinen jalka ei ottanut yhtään vastaan. Se oli kuin keitetty spagetti. Nuljahdin siitä aivan sujuvasti sinne pöydän alle!

Olisittepa nähneet ukkoni naaman, kun hän kurkisti liinan alle!  Grin

Olisin halunnut jäädä sinne! Muutenkin tympäsi. Nyt olin pelostakin aivan pyörryksissä. Siellä minä aloin jalkaani hieromaan, kun muutkin ihmiset jo alkoivat sinne kurkistella. Sain jalkani kuntoon.

Ukko vei minut heti kotiin!  Grin
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #37 : 22.08.2006 19:27:10 »

Koulun pihalla oli suuret juhlat!

Juontaja siellä kyseli megafoonia. Laitoin erään pojan hakemaan sitä varastosta.

Hän tuli nopsasti takaisin ja ojensi juontajalle joulukuusenjalanCheesy
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #38 : 22.08.2006 19:47:54 »

Joskus about 13-vuotiaana kun oli menossa joku outo vaihe, että kaikki 'coolit' poltti tupakkaa (hah) vaikkei ehkä edes osannutkaan, ja minä olin tietysti yksi niistä.
Väkisin silti piti yrittää sitä savua keuhkoihinsa vetää senkin uhalla, että silloin tällöin oli tulla kyökkä.
Olimme siis minä ja ystäväni ja kaksi vastakkaisen sukupuolen edustaaa koulun jälkeen rehvakkaina 'vetämässä savuja' jossain sillan pielessä ja piti olla tietysti todella 'cool' ja vedellä kunnon henkosia. Taisin muutenkin olla silloin enemmän sellainen hiljaisemman puoleisempi, enkä yleensä ollut vahvasti mitenkään esillä.
Ja tietysi minulle siinä pukkasi se 'kyökkimis-reaktio' ja suloisesti yökkäilin siinä sitten tyhjää esteettisin äänin ja koska tilanne oli niin suunnattoman 'häpeällinen' se tietysti purkautui sen kyökkimisen lomassa hysteerisiin naurunpyrskähdyksiin ja koska todella se oli jo ihan hysteeristä, sitä jotenkin paukahti sitten vielä kaiken kukkuraksi sarjatulituksena muutamat pierun pläjäykset....  buck2  Embarrassed  2funny

Voitte uskoa, että siihen laskeutui sitten hetken hiljaisuus missä kukaan ei tiennyt mitä sanoisi.... minä siinä kokosin pikku hiljaa itseäni ja porukka hajaantui paikalta pois häveliäänä....
tallennettu
VE!
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #39 : 22.08.2006 20:34:58 »

2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny

APUA Alkmene, luin kesken syömisen ja nauratti niin että olin yökätä!!!
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #40 : 22.08.2006 21:05:11 »

Ällitsytävää!
Cmabridgen yilopitson tuktimusken muakan ei ole väilä, msisä
jäjretsyksessä sanan kijraimet ovat, aiona täkreä aisa on, että
esnimmäinen ja viimienen kijarin ovat oikelila piakioilla. Lpout
voiavt
olla läehs msisä jäjretsyskessä tahasna ja imhinen voi sitli lkuea
tesktin ongemlitta, koksa aiovt eiävt lue jokaitsa kijrainta eriskeen,
vain sanan kokoniasuuetna.

Ukstotava se on!

(ehkä tämä sopii hiukan paremmin tänne.... )
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #41 : 22.08.2006 22:38:09 »

Ällitsytävää!
Cmabridgen yilopitson tuktimusken muakan ei ole väilä, msisä
jäjretsyksessä sanan kijraimet ovat, aiona täkreä aisa on, että
esnimmäinen ja viimienen kijarin ovat oikelila piakioilla. Lpout
voiavt
olla läehs msisä jäjretsyskessä tahasna ja imhinen voi sitli lkuea
tesktin ongemlitta, koksa aiovt eiävt lue jokaitsa kijrainta eriskeen,
vain sanan kokoniasuuetna.

Ukstotava se on!

(ehkä tämä sopii hiukan paremmin tänne.... )

Hei!!!!!
Tuo oli aika ovela juttu  Grin
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #42 : 22.08.2006 22:40:11 »

Hei!!!!!
Tuo oli aika ovela juttu  Grin

Niimpä on ja kun oikein miettii, että mitä kaikkea se 'merkitsee' syvemmältikin.... Wink Tai voi merkitä... jos halutaan kaivella symboliikkaa... angel
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #43 : 23.08.2006 08:09:41 »

Luin ton saman jutun toissapaivana englanniksi, mutta on totta etta pysyy karrylla.
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #44 : 25.08.2006 18:52:18 »

Tämä on sellainen juttu mitä ei edes ehkä haluaisi muistella...

Tarkoitus oli käydä kaupassa ja ostaa kissanruokaa, sellaisia tonnikalapurkin kokoisia purkkeja. Kävelin reippaasti piikkikorot kopsuen parkkipaikan läpi ja kun pääsin kaupan eteiseen, astuin korolla lattialla olevaan ritilään niin että juutuin kiinni. Tasapaino pysyi ja riuhtaisin jalan irti, niin että koko ritilä lähti mukana. Sitten piti avata kengästä pitkä vetoketju ja ottaa se pois jalasta että sain irroitettua koron reiästä ja laitettua ritilän paikoilleen. Ei muuten yhtään naurattanut siinä vaiheessa.  buck2

Jatkoin matkaa hieman nolostuneena kissanruokahyllyn luokse ja otin käsiini kolme purkkia kissanruokaa. No tottakai tiputin kaksi niistä, toinen vieri todella kauas ja toinen hyllyn alle. Aloin sitten metsästämään niitä ja kun vihdoin olin noussut kyykistelemästä onnellisesti kaikki purkit kädessäni ja otin ensimmäistä askelta kassaa kohti, kengästä katkesi korko ja tiputin jälleen yhden purkeistä.  Embarrassed Nostettuani sen, lähdin vähintäänkin kireissä tunnelmissa hipsuttelemaan kassalle toinen jalka 8cm korolla varustettuna, toisella varpaillaan. Yksi tuttuni, entinen rinnakkaisluokkalaisen tyttö, joka oli kaupassa töissä, huikkasi yhtäkkiä olan takaa "eikö purkit meinaa pysyä käsissä?!". Säikähdin tätä niin, että jotenkin tyhmästi heitin purkit taas ilmaan,  Tongue mutta sain ne kaikki kiinni niinkuin mestarijonglööri... (harjoitus taitaa tehdä  mestarin!)... Siinä sitten naama punaisena että kyllä ne nyt taitaa kun taitaakin vaan pysyä!

Pääsin onnellisesti kassalle (punaisena kuin paloauto), turvallisesti ritilän yli, kaikki purkit täydellisessä balanssissa parkkipaikan yli autolle... Avasin oven, menin istumaan autoon ja aloin itkeä!

Kyllä me naurettiin tolle jutulle ihan kuollakseen monta kertaa äidin kanssa, muille en sitten kauheasti kehuskellutkaan tapahtunutta.  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  

Siirry: