Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #30 : 22.08.2006 07:21:23 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #31 : 22.08.2006 07:55:27 » |
|
.......... tepastelin taannoin koulusta kotiin hame korvissa 2 km. Ja huomasin tietysti liian myöhään että peppu paistaa... ...........
Vastaava tilanne minullakin muistuu lapsuudestani mieleen - pitäneekin ihan ruveta penkomaan pölyttyneitä muistilokeroita, josko sieltä löytyisi joku muhevan tragikoominen herkkupala
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Dinah
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #32 : 22.08.2006 11:09:04 » |
|
Olisinpa minäkin silloin ollut lapsi vaan ei kun parikymppinen neitokainen...
|
|
|
tallennettu
|
nousuleijona aurinko, kuu ja merkurius kaloissa venus härässä ja mars leijonassa
|
|
|
|
Keiju71
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #34 : 22.08.2006 14:15:08 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Rakkaus ja turvallisuus, joita niin syvästi kaipaat, ovat läsnä sinussa itsessäsi.
|
|
|
härkä-69
Vieras
|
|
« Vastaus #35 : 22.08.2006 18:34:50 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #36 : 22.08.2006 19:23:14 » |
|
Tämä on järkky juttu, tuosta turraksi menemisestä. Olin kait kerran aika tylsissä kutsuissa. Istuin jalat tuhannella kiemuralla siinä pöydän ääressä. Kait paleli. Kun yritin siitä nousta, toinen jalka ei ottanut yhtään vastaan. Se oli kuin keitetty spagetti. Nuljahdin siitä aivan sujuvasti sinne pöydän alle! Olisittepa nähneet ukkoni naaman, kun hän kurkisti liinan alle! Olisin halunnut jäädä sinne! Muutenkin tympäsi. Nyt olin pelostakin aivan pyörryksissä. Siellä minä aloin jalkaani hieromaan, kun muutkin ihmiset jo alkoivat sinne kurkistella. Sain jalkani kuntoon. Ukko vei minut heti kotiin!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #37 : 22.08.2006 19:27:10 » |
|
Koulun pihalla oli suuret juhlat! Juontaja siellä kyseli megafoonia. Laitoin erään pojan hakemaan sitä varastosta. Hän tuli nopsasti takaisin ja ojensi juontajalle joulukuusenjalan!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #38 : 22.08.2006 19:47:54 » |
|
Joskus about 13-vuotiaana kun oli menossa joku outo vaihe, että kaikki 'coolit' poltti tupakkaa (hah) vaikkei ehkä edes osannutkaan, ja minä olin tietysti yksi niistä. Väkisin silti piti yrittää sitä savua keuhkoihinsa vetää senkin uhalla, että silloin tällöin oli tulla kyökkä. Olimme siis minä ja ystäväni ja kaksi vastakkaisen sukupuolen edustaaa koulun jälkeen rehvakkaina 'vetämässä savuja' jossain sillan pielessä ja piti olla tietysti todella 'cool' ja vedellä kunnon henkosia. Taisin muutenkin olla silloin enemmän sellainen hiljaisemman puoleisempi, enkä yleensä ollut vahvasti mitenkään esillä. Ja tietysi minulle siinä pukkasi se 'kyökkimis-reaktio' ja suloisesti yökkäilin siinä sitten tyhjää esteettisin äänin ja koska tilanne oli niin suunnattoman 'häpeällinen' se tietysti purkautui sen kyökkimisen lomassa hysteerisiin naurunpyrskähdyksiin ja koska todella se oli jo ihan hysteeristä, sitä jotenkin paukahti sitten vielä kaiken kukkuraksi sarjatulituksena muutamat pierun pläjäykset.... Voitte uskoa, että siihen laskeutui sitten hetken hiljaisuus missä kukaan ei tiennyt mitä sanoisi.... minä siinä kokosin pikku hiljaa itseäni ja porukka hajaantui paikalta pois häveliäänä....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
VE!
|
|
« Vastaus #39 : 22.08.2006 20:34:58 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #40 : 22.08.2006 21:05:11 » |
|
Ällitsytävää! Cmabridgen yilopitson tuktimusken muakan ei ole väilä, msisä jäjretsyksessä sanan kijraimet ovat, aiona täkreä aisa on, että esnimmäinen ja viimienen kijarin ovat oikelila piakioilla. Lpout voiavt olla läehs msisä jäjretsyskessä tahasna ja imhinen voi sitli lkuea tesktin ongemlitta, koksa aiovt eiävt lue jokaitsa kijrainta eriskeen, vain sanan kokoniasuuetna.
Ukstotava se on! (ehkä tämä sopii hiukan paremmin tänne.... )
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #41 : 22.08.2006 22:38:09 » |
|
Ällitsytävää! Cmabridgen yilopitson tuktimusken muakan ei ole väilä, msisä jäjretsyksessä sanan kijraimet ovat, aiona täkreä aisa on, että esnimmäinen ja viimienen kijarin ovat oikelila piakioilla. Lpout voiavt olla läehs msisä jäjretsyskessä tahasna ja imhinen voi sitli lkuea tesktin ongemlitta, koksa aiovt eiävt lue jokaitsa kijrainta eriskeen, vain sanan kokoniasuuetna.
Ukstotava se on! (ehkä tämä sopii hiukan paremmin tänne.... )
Hei!!!!! Tuo oli aika ovela juttu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #42 : 22.08.2006 22:40:11 » |
|
Hei!!!!! Tuo oli aika ovela juttu Niimpä on ja kun oikein miettii, että mitä kaikkea se 'merkitsee' syvemmältikin.... Tai voi merkitä... jos halutaan kaivella symboliikkaa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #43 : 23.08.2006 08:09:41 » |
|
Luin ton saman jutun toissapaivana englanniksi, mutta on totta etta pysyy karrylla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #44 : 25.08.2006 18:52:18 » |
|
Tämä on sellainen juttu mitä ei edes ehkä haluaisi muistella...
Tarkoitus oli käydä kaupassa ja ostaa kissanruokaa, sellaisia tonnikalapurkin kokoisia purkkeja. Kävelin reippaasti piikkikorot kopsuen parkkipaikan läpi ja kun pääsin kaupan eteiseen, astuin korolla lattialla olevaan ritilään niin että juutuin kiinni. Tasapaino pysyi ja riuhtaisin jalan irti, niin että koko ritilä lähti mukana. Sitten piti avata kengästä pitkä vetoketju ja ottaa se pois jalasta että sain irroitettua koron reiästä ja laitettua ritilän paikoilleen. Ei muuten yhtään naurattanut siinä vaiheessa.
Jatkoin matkaa hieman nolostuneena kissanruokahyllyn luokse ja otin käsiini kolme purkkia kissanruokaa. No tottakai tiputin kaksi niistä, toinen vieri todella kauas ja toinen hyllyn alle. Aloin sitten metsästämään niitä ja kun vihdoin olin noussut kyykistelemästä onnellisesti kaikki purkit kädessäni ja otin ensimmäistä askelta kassaa kohti, kengästä katkesi korko ja tiputin jälleen yhden purkeistä. Nostettuani sen, lähdin vähintäänkin kireissä tunnelmissa hipsuttelemaan kassalle toinen jalka 8cm korolla varustettuna, toisella varpaillaan. Yksi tuttuni, entinen rinnakkaisluokkalaisen tyttö, joka oli kaupassa töissä, huikkasi yhtäkkiä olan takaa "eikö purkit meinaa pysyä käsissä?!". Säikähdin tätä niin, että jotenkin tyhmästi heitin purkit taas ilmaan, mutta sain ne kaikki kiinni niinkuin mestarijonglööri... (harjoitus taitaa tehdä mestarin!)... Siinä sitten naama punaisena että kyllä ne nyt taitaa kun taitaakin vaan pysyä!
Pääsin onnellisesti kassalle (punaisena kuin paloauto), turvallisesti ritilän yli, kaikki purkit täydellisessä balanssissa parkkipaikan yli autolle... Avasin oven, menin istumaan autoon ja aloin itkeä!
Kyllä me naurettiin tolle jutulle ihan kuollakseen monta kertaa äidin kanssa, muille en sitten kauheasti kehuskellutkaan tapahtunutta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|