Heipsan teille kaikille
Tällainen savolainen puoliväliä neljääkymppiä käyvä neitokainen esittäytyy teille.
Lapsuuden kasvatuksesta vastasi uskovainen äitini, joten henkiset asiat ovat tavallaan 'äidin maidosta imetty'
Murrosiässä aloin miettimään omilla aivoillani ja tutustuin kaikenlaisiin kristityn uskon ulkopuolisiin juttuihin. Mikään ei tuntunut olevan mulle sopivaa. Olenkin siis muodostanut ihan oman uskoni, jossa taitaa olla piirteitä vähän kaikesta.
Henkinen elämäni on ollut sellaista on-off meininkiä, välillä on tuntunut, että nyt mennään lujaa ja sitten kohta on tullut sellainen pysähdyksen aika. Viimeisen kolmen vuoden aikana ensin meni toista vuotta niin, että en meinannut vauhdissa pysyä. Sitten taas taukoa reilu vuosi. Nyt taas alkaa olla aika mennä eteenpäin, tätä foorumia lukiessani olen tajunnut, että tämän viimeisimmän tauon aikana minua on vedetty tuonne alhaisempiin energioihin. Kuitenkin minussa on jotain niin vahvaa, että vaikka kuinka sattuu, niin mulla ei ole mitään muuta mahdollisuutta kuin jättää viimeisin reilu vuosi taakse ja siirtyä takaisin valon polun kulkemiseen.
Aina välillä huomaan jossain tilanteessa esim. että kyllähän minä tiesin tämän kaverin tulevan käymään. Tai tiedän muutamaa minuuttia aiemmin, että tuo ihminen soittaa mulle. Pitäisi kyllä tuota visualisoinnin suomia mahdollisuuksia opetella käyttämään.