Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Keiju71 esittäytyy  (Luettu 9122 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Keiju71
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56



Profiili
« : 21.08.2006 10:09:52 »

Heipsan teille kaikille

Tällainen savolainen puoliväliä neljääkymppiä käyvä neitokainen esittäytyy teille.

Lapsuuden kasvatuksesta vastasi uskovainen äitini, joten henkiset asiat ovat tavallaan 'äidin maidosta imetty' Smiley Murrosiässä aloin miettimään omilla aivoillani ja tutustuin kaikenlaisiin kristityn uskon ulkopuolisiin juttuihin. Mikään ei tuntunut olevan mulle sopivaa. Olenkin siis muodostanut ihan oman uskoni, jossa taitaa olla piirteitä vähän kaikesta.

Henkinen elämäni on ollut sellaista on-off meininkiä, välillä on tuntunut, että nyt mennään lujaa ja sitten kohta on tullut sellainen pysähdyksen aika. Viimeisen kolmen vuoden aikana ensin meni toista vuotta niin, että en meinannut vauhdissa pysyä. Sitten taas taukoa reilu vuosi. Nyt taas alkaa olla aika mennä eteenpäin, tätä foorumia lukiessani olen tajunnut, että tämän viimeisimmän tauon aikana minua on vedetty tuonne alhaisempiin energioihin. Kuitenkin minussa on jotain niin vahvaa, että vaikka kuinka sattuu, niin mulla ei ole mitään muuta mahdollisuutta kuin jättää viimeisin reilu vuosi taakse ja siirtyä takaisin valon polun kulkemiseen.

Aina välillä huomaan jossain tilanteessa esim. että kyllähän minä tiesin tämän kaverin tulevan käymään. Tai tiedän muutamaa minuuttia aiemmin, että tuo ihminen soittaa mulle. Pitäisi kyllä tuota visualisoinnin suomia mahdollisuuksia opetella käyttämään.
tallennettu

Rakkaus ja turvallisuus, joita niin syvästi kaipaat, ovat läsnä sinussa itsessäsi.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #1 : 21.08.2006 10:15:06 »

No tere Keiju71!!!

Onpas kiva saada tänne lisää noin älyttömän ekstrahyvää vuosikertaa!!!
( itekin olen vm. -71)

Toivottavasti viihdyt seurassamme!
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #2 : 21.08.2006 11:11:10 »

(http://www.christiansurvivors.com/forums/images/smilies/dancegirl2.gif)Tervetuloa joukkoon Keiju71! (http://www.goatweb.com/coffeeshop/images/smilies/millan/hitheresmiley.gif)
Kyllä täällä löytyy muiltakin on-off meininkiä,
mukavaa kun rohkenit kirjoittelemaan!
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #3 : 21.08.2006 16:31:13 »

Moikkis Keiju71!
Mukavaa saada keveitä energioita foorumille meitä leijuttamaan!
(http://www.koolpages.com/smilies/gifs/fantasy/fairy6.gif)
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #4 : 22.08.2006 00:19:15 »

Tällainen savolainen puoliväliä neljääkymppiä käyvä neitokainen esittäytyy teille.

Hei "Keiju71"


(http://www.animationplayhouse.com/little_angel.gif)

Tervetuloa mukaan



 smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Jinx
Vieras
« Vastaus #5 : 22.08.2006 03:43:55 »

Huomenta vain Keiju71!

Niin ja terve tuloa ihastuttavaan joukkoomme!
  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 22.08.2006 04:46:11 »

Huomenta vain Keiju71!

Niin ja terve tuloa ihastuttavaan joukkoomme!
  smitten

Hih... Täällä näköjään muitakin "yökukkujia" tänään ollut.  :Smiley Niin ja tervetuloa vain ihmeellistäkin ihmeellisempään joukkoomme Keiju!  smitten Jännä kyllä miten heräsin neljän aikaan täysin pirteänä ja täynnä ajatuksia. Oli "pakko" tulla tänne kirjoittelemaan... Mitäs sitä turhaan sängyssä pyörii, kun ei vain nukuta...
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #7 : 22.08.2006 12:28:18 »

Hih... Täällä näköjään muitakin "yökukkujia" tänään ollut.  :Smiley Niin ja tervetuloa vain ihmeellistäkin ihmeellisempään joukkoomme Keiju!  smitten Jännä kyllä miten heräsin neljän aikaan täysin pirteänä ja täynnä ajatuksia. Oli "pakko" tulla tänne kirjoittelemaan... Mitäs sitä turhaan sängyssä pyörii, kun ei vain nukuta...

woehan... minä pari tuntia aikaisemmin kukuin ja lähettelin utuisia univiestejä kavereita etsien... ei silloin vielä ketään ollut...  Undecided

Tervetuloa mukaan Keiju71! Uskon, että sinulla on paljon mielenkiintoista kerrottavaa...  Wink
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #8 : 22.08.2006 12:47:43 »

Tervetulleeks toivotan minäkin!!  Cheesy

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 22.08.2006 12:50:24 »

Hih... Täällä näköjään muitakin "yökukkujia" tänään ollut.  :Smiley Niin ja tervetuloa vain ihmeellistäkin ihmeellisempään joukkoomme Keiju!  smitten Jännä kyllä miten heräsin neljän aikaan täysin pirteänä ja täynnä ajatuksia. Oli "pakko" tulla tänne kirjoittelemaan... Mitäs sitä turhaan sängyssä pyörii, kun ei vain nukuta...

woehan... minä pari tuntia aikaisemmin kukuin ja lähettelin utuisia univiestejä kavereita etsien... ei silloin vielä ketään ollut...  Undecided

Simpura kun ajoitus ei ihan "natsannut".  knuppel2 Grin
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #10 : 22.08.2006 13:01:42 »

Tervetuloa Keiju71
smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Jinx
Vieras
« Vastaus #11 : 22.08.2006 14:42:50 »


Hih... Täällä näköjään muitakin "yökukkujia" tänään ollut.  :Smiley


En saanu viime yönä unta  Cry , ja sit vihdoin viimein viien maissa nukahin ja näin mitä erikoisempia unia...  Shocked

Nyt inhottaa kun heräsin vasta äsken ja kello on jo kohta kolme...
Koko päivä meni nukkuessa vaikka nukkuminen onkin ihanaa...
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #12 : 22.08.2006 14:47:40 »

Minäkin heräsin yö-4'ltä kukkumaan ja kuikuilemaan - ihan hirveästi teki mieli foorumille  Shocked idiot2 smitten , mutta en antanut lupaa itselleni rauhoitellen: amulla sitten ensimäisenä tekona nettiin...
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Jinx
Vieras
« Vastaus #13 : 22.08.2006 14:49:08 »

Minäkin heräsin yö-4'ltä kukkumaan ja kuikuilemaan - ihan hirveästi teki mieli foorumille  Shocked idiot2 smitten , mutta en antanut lupaa itselleni rauhoitellen: amulla sitten ensimäisenä tekona nettiin...

Hui! Heräätkö jo keskellä yötäkin siihen, että pakko kävästä foorumilla?  Cheesy  Grin
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #14 : 22.08.2006 14:50:20 »

Tervetuloa Keiju71 joukkoomme smitten

t.Perhonen vm -70  Smiley
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: