Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unet ja exät  (Luettu 15384 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #15 : 04.11.2006 15:40:16 »

Minulle ei tullut ahdistunut olo kun siinä ei ollut sellaista tunnesidettä, mutta selkeästi että jatkoimme jossain muualla jotain toimintaa, kun se ei nyt aikomuksista huolimatta ole tapahtunut. Nyt haluan sellaista etäisyyttä kaikkiin suhteisiin, se tasapainottaa mielen ja sielun heidän rikkinäisyydeltään/rikkomuksiltaan. Mutta oikeasti kun ei tee mieli pitää yhteyttä. Ehkä joku uni joskus kertoo mitä piti tehdä. Uudet naiset ovat syy tai tekosyy, väkisin en tee mitään, sellainen kumma olo vain.

Vai olenko jonkun mielestä väärässä, että vuosi kuppiloissa istumista alkoi riittää?  No lasketaan siihen mukaan yksi tietokonehuolto, mitään muuta ei ystävyys sisältänyt vaikka osaan muutakin tehdä kuin jauhaa p:aa- Cool

TOISAALTA - tuntuu että kaikki exät on kuin unta vaan!
Cheesy
« Viimeksi muokattu: 04.11.2006 16:30:05 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sininen uni
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #16 : 19.11.2006 17:05:05 »

Joskus jo aika kauan sitten näin exästäni unta. Unessa havahduin aluksi olevani koulussa oppitunnilla, ja yrittäessäni puhua luokkakavereilleni olivat poskeni kuin puuroa, ja onnistuin vain syljeskelemään heidän päälleen. Onneksi eräs luokkatovereistani oivalsi, etten syljeskellyt heidän päälleen tahallaan, ja vähitellen minulle selvisi, että olin ollut poissa koulusta jo parin viikon ajan. Itselläni ei ollut tästä ajanjaksosta mitään muistikuvaa. Pikkuhiljaa sain myös puhekykyni takaisin, ja luokkakavereideni avustuksella alkoi mieleeni muistua tapahtumia edellisten kahden viikon ajalta. Muistin exäni kidnapanneen minut, koska olin päässyt jäljille joistain hänen huippusalaisista ja -rikollisista suunnitelmistaan. Vangittuna ollessani hän oli ruiskuttanut minuun down-syndroomaa aiheuttavaa hormoonia  idiot2, jonka vuoksi menetin puhekykyni ja muistini.

Juu kyllä, emme eronneet aivan parhaissa mahdollisissa merkeissä.
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #17 : 24.11.2006 09:08:12 »

*huoh* Näin liian kauniin unen teini-ihastukestani viime yönä Cry Ja nyt on tosi paha olo sen takia  Cry Cry Cry Tai siis se taas laukaisi erinäisiä juttuja mielessäni...  Cry
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #18 : 24.11.2006 14:09:29 »

mammamma, mä olen kans joskus nähnyt sen tapaista unta ja kyllä oli haikea mieli kun heräsi, hyvä ette itku tullu. Embarrassed

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #19 : 24.11.2006 20:55:57 »

Jokainen uni koettaa sanoa jotain, joko että jotain on tehtävä tai on kenties tulossa tehtäväksi.. luulisin.. jos ei tässä niin seuraavassa elämässä.. nyt ne unet on alkaneet rauhoittua. Mutta luulisin että jos vielä on epäselvyyttä, saan kohdata tärkeitä sieluja unissa tai vaikka regressiossa.

(http://ia.ec.imdb.com/media/imdb/01/I/95/21/85m.jpg)

Eka mieheni kulki tuollaisissa sporttivaatteissa in London ja toka oli todellakin enkelimäinen in Finland, mutta nyt.. ei ole tehtävää.. tavallaan kaikki suhteet ja tehtävät voi halutessaan pistää katkolle, mutta välillä tulee se tunne että jotain on kesken ja jotain VOISI kenties jatkaa..
« Viimeksi muokattu: 24.11.2006 20:59:17 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: