Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars yhtymä Pluto  (Luettu 16834 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« : 21.08.2006 11:17:51 »

Onko teillä kokemuksia Mars yhtymä Pluto-transiitista?   idiot2

Mulla tuo reilun viikon jakso on tulossa kuun vaihteessa.

Ainakin Sepon kirjoitus kertoo karua tekstiä  Undecided
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 21.08.2006 13:11:21 »

Moi Perhonen!

Uskoisin, että transiitin tunnelmat voivat olla joko hyvin positiiviset - etenkin jos muut samanaikaiset transiitit tukevat tätä, tai sitten melkoisen tuhoavat.  Poweria riittää varmasti vähintäänkin tuplasti tavallista enemmän. Ongelmana onkin, miten kohdistaa tuo valtava energiapläjäys oikein ja rakentavasti? Marsin aspektit Plutoon kun voivat pahimmillaan tuoda esiin "sisäisen paholaisesi" ja yhtäkkiä huomaat olevasi riidoissa suunnilleen puolen valtakunnan kanssa.  Cheesy Toisaalta, onhan hyvin terveellistä purkaa välillä sisäiset paineet, joten ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin.  Smiley Marsin transiitti Plutolle on myös hyvää aikaa saada tahtonsa lävitse, jossain sellaisessa asiassa, jossa on ennen joutunut myötäilijän asemaan. Myös seksuaalinen energia voi olla huipussaan. Syntymäkartan Pluton huonesijainnista voisi arvailla vielä tarkemmin tulevia teemoja.

Itselläni kyseinen transiitti oli jokunen viikko sitten ja kyllähän silloin saatiin aviomiehen kanssa oikein kunnon riita aikaiseksi.  buck2

Onneksi sinulla on kyseessä tr. Marsin yhtymä Plutoon eikä toisinpäin, joka sitten olisikin jo pitkäaikainen ja syvältä luotaava juttu. Marsihan kiertää kartan kahdessa vuodessa, joten olet kokenut samat fiilikset noin joka kahden vuoden välein elämässäsi (vähän muiden, meneillään olevien transiittien mukaan värittyen).

Tsemppiä!  Smiley
tallennettu

Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2 : 21.08.2006 13:23:13 »

Enta tietaako joku, please:
Mars  aspect_tri Pluto, pariin kertaankin vaikuttamassa paallekain
Mars sekstiili Saturnus 23.8 saakka
Minun pitaisi paattaa jo huomisaamuun mennessa hyvin tarkeasta asiasta ja hiukan pelkaan resurseja  Embarrassed
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 21.08.2006 13:57:16 »

Diamond, jos pelkästään noiden transiittien perusteella pitäisi tehdä päätös, niin ainakin oma vastaukseni olisi silloin "kyllä", onhan kyseessä suotuisat kolmio ja sekstiili. Pluto antaa aihetta aavistella, että kyse voisi olla hyvin kauaskantoisesta, kohtalonomaisestakin valinnasta, johon Saturnuksen aspekti antaa järkeä ja realistisuutta.

Mutta älä sitten minua syytä, jos kaikki meneekin pieleen...  Cheesy Embarrassed
tallennettu

Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #4 : 21.08.2006 14:00:27 »

Kiitos kaunis May
Taytyy luoda uskoa itseensa ja ottaa viimeisetkin pelon hiutaleet pois  smitten
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #5 : 21.08.2006 14:45:46 »


Kiitos May  Smiley
Toivon todellakin että se on sitten positiivista  Wink  Smiley

(Samaan aikaan on tämä  myös menossa:
Venus sulkeutuva neliö Keskitaivas..)
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #6 : 22.08.2006 17:13:28 »

Hyvä että otitte puheeksi.
Huomasin, että kuukauden päästä mulla myöskin tr. mars aspect_con pluto.
Samaan aikaan kun on tr. mars aspect_con marsmars aspect_squ kuumerkurius aspect_squ saturnus ja tietysti taas aktivoitunut  pluto aspect_sex merkurius, niin huhhuh...
Täytyy merkitä kalenteriin otsikolla räjähdysvaara...

Vahingosta viisastuneena tosiaankin merkitsin seinäkalenteriin etukäteen tämän kesän kolmannen  merkurius aspect_squ merkurius-transiitin. Kahdella ensimmäisellä kerralla saimme miesystäväni kanssa uskomattomia riitoja aikaiseksi aivan naurettavista väärinkäsityksistä.
Viimeisellä kerralla olin fiksu ja varoitin miestänikin etukäteen. Tämä ei edes usko astrologiaan, mutta kiitti varoituksesta ja sanoi, että varmuuden vuoksi ei edes soita vaaran päivinä. Eikä soittanut! Grin
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #7 : 22.08.2006 17:56:03 »

Kiva tuo Mayn heitto etttä onneksi ei ole toisinpäin..
Kuunvaihteessa tr  mars  aspect_squ rx  mars

syyskuun ekalla viikolla tr  mars aspect_con rx  pluto

samalla tr  pluto  aspect_con rx  mars kaksi orbia väliä eli juur se mitä ei "onneksi" pitäisi olla

Mutta ehei, soppa senkun kaunistuu.. samalla viikolla osittain kuunpimennys oppositiossa aurinkoon, jota vaivailee vielä tuo  aspect_con  uranus

Että pitäisikö pysytellä sisällä, poissa liikenteestä, terävistä esineistä vai mitähän sitä uskaltaa odottaa?  Undecided Undecided  Undecided Undecided
« Viimeksi muokattu: 22.08.2006 19:01:39 kirjoittanut Lemniskata » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 22.08.2006 18:13:54 »

Itselläni onkin tämä ollut juuri päällä. Kohta Mars tulee vielä yhtymään Uranuksen kanssa.

Viime viikko oli vähintäänkin mielenkiintoinen. Ex-Oinasmieheni salaisuuksia ja valheita on paljasteltu urakalla ja dramatiikkaakin on ollut jonkun verran ilmassa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
enska
Vieras
« Vastaus #9 : 22.08.2006 19:05:17 »

Ohoh Lilli
mihinkäs huoneisiin nuo ovat osuneet, vaikuttaa kakkoselta ja kasilta..?

Mulla tuo tr  mars  aspect_con pluto huoneessa 12 ( hyvähyvä pää varmaan räjähtää.. tickedoff )
ja tr  pluto  aspect_con  mars huoneessa 3 eli varmaan saavat muutkin osansa.. Lips Sealed

hitsi, nyt jo vähän karmaisee.. Huh Huh
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 22.08.2006 20:14:36 »

Lemniskata,

yhtymä on päällä neloshuoneessa. Vaikutukset eivät ole kuitenkaan näkyneet juuri kotiasioissa, vaan ihan puhdasta Mars-Pluto-tematiikkaa on ollut ilmassa. Sinullahan tuo  pluto aspect_con mars tuokin mukanaan tätä tematiikkaa hieman pidemmäksi aikaa kuin  mars aspect_con pluto.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #11 : 22.08.2006 20:52:56 »

Hyvä Lemniskata, että otit puheeksi nuo pimennyksetkin.
Pääsi ihan unohtumaan, että jumankekka, koko tuo aiemmin mainittu transiittiletka on siis voimissaan 22.9., eli samana päivänä kun on auringonpimennys  yhtymässä (n. 1,5o orbilla) aurinkooni... Shocked

AP-kartta ensi vuodelle määrittyy kuitenkin vasta 24. päivä, joten silloin on jo vähän toisen näköiset transiitit.

Sanokaapa hyvät astrovelhot, mitä voisi meinata?
Mulla on kyllä käynnissä koko ajan "nahanluomis vaihe", eli vanhaa on kuolemassa ja uutta syntymässä tilalle. (viittaan auringonpimennys -ketjun väitteeseen, että pimennyksen yhtymä auringolle merkitsisi vanhasta luopumista tms.)

Oisko näissä kuvioissa nähtävissä muutoksen tuulet, vai näenkö vain mitä haluan nähdä?

Vai pitäisikö pelätä pahinta? Grin

Jos kellään on mitään ideoita, kertokaa pliiiiis!

tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #12 : 22.08.2006 21:53:46 »

Juu-u
tuo auringonpimennys tulee vielä tasan plutoni päälle (ihan kuin noita plutoon kohdistuvia transiitteja ei muutenkin alkaisi mulla kohta pukkaamaan)
Varmaan aika monella 70-luvun alkupuolella syntyneellä tuo pimennys nasahtaa plutolle. Ootkos Pluto itse tuon ajan lapsia? Missäs heh..Pluton Pluto luuraa?
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #13 : 22.08.2006 22:23:05 »

Mulla on kylla Pluto vuosi:
Pluto  :aspect_tri:ASC, mitahan toikin tarkoittaa?
Viela nyt lisaksi  :uranus  aspect_squ merkurius  buck2
Jos viela joku viitsisi vaivautua
ps:May tais olla oikeessa  smitten smitten smitten
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #14 : 23.08.2006 09:24:08 »

Ootkos Pluto itse tuon ajan lapsia? Missäs heh..Pluton Pluto luuraa?

No pluton Pluto (voi luoja, pitäisi varmaan vaihtaa nickiä, mutta kun olen jo niin kiintynyt tähän...) sijaitsee 6o28' vaakaa, että tällä kertaa se ei osu tuon auringonpimennyksen kohdille.

Lähinnä sitä jäin miettimään, että kun syntymäkartalla on tuo  aurinko pluto mars -stellium ykkösessä, ja nyt samana päivänä osuu tuo auringonpimennys nataaliauringolle "aktivoiden" sen ja mars puolestaan "aktivoi"  mars pluto -yhtymäni ja näiden neliön kuuhun, että mitähän tästä kaikesta seuraa.

No, olen nyt päättänyt, että kyseessä tulee olemaan oikein positiivinen energialataus, josta kannattaa otta kaikki irti. Merkitsen sen kuitenkin kalenteriini, että muistan olla varoivainen muutenkin räjähdysherkällä työpaikallani.  Cheesy


(Muuten voi tulla pahaa jälkeä, on nimittäin niin pilaantunut ilmapiiri...)
« Viimeksi muokattu: 23.08.2006 09:26:12 kirjoittanut pluto » tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: