Perhonen
|
|
« : 21.08.2006 10:17:51 » |
|
Onko teillä kokemuksia Mars yhtymä Pluto-transiitista? Mulla tuo reilun viikon jakso on tulossa kuun vaihteessa. Ainakin Sepon kirjoitus kertoo karua tekstiä
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Jousimies. Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #1 : 21.08.2006 12:11:21 » |
|
Moi Perhonen! Uskoisin, että transiitin tunnelmat voivat olla joko hyvin positiiviset - etenkin jos muut samanaikaiset transiitit tukevat tätä, tai sitten melkoisen tuhoavat. Poweria riittää varmasti vähintäänkin tuplasti tavallista enemmän. Ongelmana onkin, miten kohdistaa tuo valtava energiapläjäys oikein ja rakentavasti? Marsin aspektit Plutoon kun voivat pahimmillaan tuoda esiin "sisäisen paholaisesi" ja yhtäkkiä huomaat olevasi riidoissa suunnilleen puolen valtakunnan kanssa. Toisaalta, onhan hyvin terveellistä purkaa välillä sisäiset paineet, joten ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin. Marsin transiitti Plutolle on myös hyvää aikaa saada tahtonsa lävitse, jossain sellaisessa asiassa, jossa on ennen joutunut myötäilijän asemaan. Myös seksuaalinen energia voi olla huipussaan. Syntymäkartan Pluton huonesijainnista voisi arvailla vielä tarkemmin tulevia teemoja. Itselläni kyseinen transiitti oli jokunen viikko sitten ja kyllähän silloin saatiin aviomiehen kanssa oikein kunnon riita aikaiseksi. Onneksi sinulla on kyseessä tr. Marsin yhtymä Plutoon eikä toisinpäin, joka sitten olisikin jo pitkäaikainen ja syvältä luotaava juttu. Marsihan kiertää kartan kahdessa vuodessa, joten olet kokenut samat fiilikset noin joka kahden vuoden välein elämässäsi (vähän muiden, meneillään olevien transiittien mukaan värittyen). Tsemppiä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #2 : 21.08.2006 12:23:13 » |
|
Enta tietaako joku, please: Mars Pluto, pariin kertaankin vaikuttamassa paallekain Mars sekstiili Saturnus 23.8 saakka Minun pitaisi paattaa jo huomisaamuun mennessa hyvin tarkeasta asiasta ja hiukan pelkaan resurseja
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #3 : 21.08.2006 12:57:16 » |
|
Diamond, jos pelkästään noiden transiittien perusteella pitäisi tehdä päätös, niin ainakin oma vastaukseni olisi silloin "kyllä", onhan kyseessä suotuisat kolmio ja sekstiili. Pluto antaa aihetta aavistella, että kyse voisi olla hyvin kauaskantoisesta, kohtalonomaisestakin valinnasta, johon Saturnuksen aspekti antaa järkeä ja realistisuutta. Mutta älä sitten minua syytä, jos kaikki meneekin pieleen...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #4 : 21.08.2006 13:00:27 » |
|
Kiitos kaunis May Taytyy luoda uskoa itseensa ja ottaa viimeisetkin pelon hiutaleet pois
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Perhonen
|
|
« Vastaus #5 : 21.08.2006 13:45:46 » |
|
Kiitos May Toivon todellakin että se on sitten positiivista (Samaan aikaan on tämä myös menossa: Venus sulkeutuva neliö Keskitaivas..)
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Jousimies. Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
|
|
|
pluto
Kanta-astroilija
...miau...
|
|
« Vastaus #6 : 22.08.2006 16:13:28 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 22.08.2006 16:56:03 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.08.2006 18:01:39 kirjoittanut Lemniskata »
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #8 : 22.08.2006 17:13:54 » |
|
Itselläni onkin tämä ollut juuri päällä. Kohta Mars tulee vielä yhtymään Uranuksen kanssa.
Viime viikko oli vähintäänkin mielenkiintoinen. Ex-Oinasmieheni salaisuuksia ja valheita on paljasteltu urakalla ja dramatiikkaakin on ollut jonkun verran ilmassa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 22.08.2006 18:05:17 » |
|
Ohoh Lilli mihinkäs huoneisiin nuo ovat osuneet, vaikuttaa kakkoselta ja kasilta..? Mulla tuo tr huoneessa 12 ( hyvähyvä pää varmaan räjähtää.. ) ja tr huoneessa 3 eli varmaan saavat muutkin osansa.. hitsi, nyt jo vähän karmaisee..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
pluto
Kanta-astroilija
...miau...
|
|
« Vastaus #11 : 22.08.2006 19:52:56 » |
|
Hyvä Lemniskata, että otit puheeksi nuo pimennyksetkin. Pääsi ihan unohtumaan, että jumankekka, koko tuo aiemmin mainittu transiittiletka on siis voimissaan 22.9., eli samana päivänä kun on auringonpimennys yhtymässä (n. 1,5 o orbilla) aurinkooni... AP-kartta ensi vuodelle määrittyy kuitenkin vasta 24. päivä, joten silloin on jo vähän toisen näköiset transiitit. Sanokaapa hyvät astrovelhot, mitä voisi meinata? Mulla on kyllä käynnissä koko ajan "nahanluomis vaihe", eli vanhaa on kuolemassa ja uutta syntymässä tilalle. (viittaan auringonpimennys -ketjun väitteeseen, että pimennyksen yhtymä auringolle merkitsisi vanhasta luopumista tms.) Oisko näissä kuvioissa nähtävissä muutoksen tuulet, vai näenkö vain mitä haluan nähdä? Vai pitäisikö pelätä pahinta? Jos kellään on mitään ideoita, kertokaa pliiiiis!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #12 : 22.08.2006 20:53:46 » |
|
Juu-u tuo auringonpimennys tulee vielä tasan plutoni päälle (ihan kuin noita plutoon kohdistuvia transiitteja ei muutenkin alkaisi mulla kohta pukkaamaan) Varmaan aika monella 70-luvun alkupuolella syntyneellä tuo pimennys nasahtaa plutolle. Ootkos Pluto itse tuon ajan lapsia? Missäs heh..Pluton Pluto luuraa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #13 : 22.08.2006 21:23:05 » |
|
Mulla on kylla Pluto vuosi: Pluto :aspect_tri:ASC, mitahan toikin tarkoittaa? Viela nyt lisaksi :uranus Jos viela joku viitsisi vaivautua ps:May tais olla oikeessa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pluto
Kanta-astroilija
...miau...
|
|
« Vastaus #14 : 23.08.2006 08:24:08 » |
|
Ootkos Pluto itse tuon ajan lapsia? Missäs heh..Pluton Pluto luuraa?
No pluton Pluto (voi luoja, pitäisi varmaan vaihtaa nickiä, mutta kun olen jo niin kiintynyt tähän...) sijaitsee 6 o28' vaakaa, että tällä kertaa se ei osu tuon auringonpimennyksen kohdille. Lähinnä sitä jäin miettimään, että kun syntymäkartalla on tuo -stellium ykkösessä, ja nyt samana päivänä osuu tuo auringonpimennys nataaliauringolle "aktivoiden" sen ja mars puolestaan "aktivoi" -yhtymäni ja näiden neliön kuuhun, että mitähän tästä kaikesta seuraa. No, olen nyt päättänyt, että kyseessä tulee olemaan oikein positiivinen energialataus, josta kannattaa otta kaikki irti. Merkitsen sen kuitenkin kalenteriini, että muistan olla varoivainen muutenkin räjähdysherkällä työpaikallani. (Muuten voi tulla pahaa jälkeä, on nimittäin niin pilaantunut ilmapiiri...)
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.08.2006 08:26:12 kirjoittanut pluto »
|
tallennettu
|
|
|
|
|