Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars yhtymä Pluto  (Luettu 16850 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #15 : 23.08.2006 12:46:49 »

Minulla on juuri tänään tarkasti päällä Mars  aspect_con pluto Oli Sepolla
aika vaikuttava päätös siinä sepustuksessaan (sepostuksessaan  2funny ). Mutta
 minä en ole tänä aikana riidellyt kenenkään kanssa. Minua ei ole (ainakaan
vielä )suljettu vankilaan tms. Sen sijaan olen saanut paljon hienoja asioita
viime päivinä kohdalleen. Siispä pelko pois - jos olet tehnyt elämässäsi oikeita
 ratkaisuja, niin tämä aika on ihanaa ja voimakasta. Jos taas on lakaistu maton
alle vaikeudet aikaisemmin, niin sitten voi vähän "tyrät rytkyä". Mutta siinäkin
 tapauksessa ne toimimattomat rakenteet vain hajoavat - siitä on syytä olla
kiitollinen; tapahtuipa mitä tahansa.  smitten smitten smitten
tallennettu

Lilja-82
Vieras
« Vastaus #16 : 24.08.2006 11:56:11 »

Pluto siirtyy siis Kauriiseen 2008? Mars sijaitsee radix kartallani n. 18 astetta Kaurista jotenka meikäläiselle on sitten ilmeisesti odotettavissa aikas räjähtävä 30 kriisi...  Lips Sealed

Rx kartalla on myös väljä Mars Neliö Pluto...

Pitääpä sitten muistaa tuo kiitollisuus...  :Smiley

Vaikka mistä sitä tietää... jos tiedemiehet suuressa viisaudessaan päättävätkin tuota ennen, että Pluto ei ole planeetta niin selviänkö pelkällä säikähdyksellä?
 :Smiley  Grin laugh

tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #17 : 24.08.2006 13:23:24 »

Huomasinpa että samaan aikaan on sitten myös
mars aspect_opp venus
ja toi
 venus aspect_squ keskitaivas

Jäänpä mielenkiinnolla odottamaan mitä tuleman pitää  Shocked


Sen sijaan olen saanut paljon hienoja asioita
viime päivinä kohdalleen.


Hienoa  smitten
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #18 : 25.08.2006 15:24:39 »

On muuten aika outoa, että tiedemiehet yhtäkkiä päättävät, ettei Pluto enää olekaan planeetta. 
Kohta ne päättävät, että eivät jäljellejääneet kahdeksaankaan ole sellaisia.  Wink

Mietin, että mitenkähän uusien planeettojen löytäminen vaikuttaa astrologiaan?!  Huh
Tai siis... keksitäänkö niille uusia merkityksiä......

SuPi
tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
rautalankaenkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


Profiili
« Vastaus #19 : 27.08.2006 19:49:56 »


Huh huh. Täältä uunituoreita terveisiä tr. Mars yhtymä Plutosta. Tämä oli käynnissä viikko sitten. Kauhulla mäkin luin Sepon tekstiä aiheesta. Viime perjantaina sitten napsahti exältä soitto, jossa sanoi tekevänsä musta rikosilmoituksen koska olin hänen mielestään väärentänyt hänen allekirjoituksensa joihinkin papereihin vuosi sitten eron tiimellyksessä.
Oli kuulemma todisteet ja kaikki valmiina.

No eikun salamana arkistoja kaivelemaan ja ko. asiakirja löytyi mikrofilmiltä, ja siinähän oli hänen oma allekirjoituksensa selvästi. Onneksi todisteet löytyi heti ja vesimiesmäisesti tässä taas valhettelua vastaan taisteltiin. Meni kyllä viikonloppu kuitenkin pilalle mokoman takia. Exä vielä myönsi myöhemmin että taisi muisti vähän pettää (tosin ei mulle).

Tämä tilanne tuntui jotenkin kovin tutulta, ja tutkiskelin siinä sitten milloin ko. transiitti oli viimeksi päällä, ja sieltähän löytyi vastaava tapaus parin vuoden takaa; taas oltiin rikosilmoitusta tekemässä, ja aivan aiheetta. Silloin olin tosi järkyttynyt; etteihän tällaista voi tapahtua ihan tämmöiselle tavis-peruskuuliaiselle kansalaiselle.

Varoituksena kaikille: olin yllättäen sairaalassa pidemmän aikaa, ja olin ennen sitä lainannut pari dvd:tä eräästä videovuokraamosta (jota boikotoin nyt). Leffat jäi luonnollisesti palauttamatta äkillisen sairastumisen takia. Vuokraamosta soitettiin mulle kun olin sairaalassa ja ilmoitin etttä en pysty palauttamaan ennenkuin pääsen kotiin. Tapahtumat eteni sitten siihen pisteeseen, että vuokraamo teki musta rikosilmoituksen. Kun pääsin kotiin toipilaana, poliisiasemalta soitettiin ja pyydettiin kuulusteluihin. Rikosilmoituksen lisäksi vuokraamo vaati melkein 2.000 eur korvausta menetetystä tulosta noista kahdesta leffasta. Menin kuulusteluihin ihan hysteerisenä ja lopputuloksena oli se, että kolme poliisia lohdutteli mua ja lupasivat itse käydä palauttamassa leffat ja neuvottelemassa korvausvaatimuksen peruuttamisesta. Asia jäi sitten siihen mutta tosi paha maku jäi tapauksesta. Jälkeenpäin olen kuullut ko. firman tehneen muutamalle muullekin asiakkaalle saman tempun. Pieni viivästys ja rikosilmoitus saman tien.

Poliiseille täydet pisteet asiallisesta ja avuliaasta toiminnasta!!!

Nyt kyllä teen merkinnän kalenteriin jo valmiiksi parin vuoden päähän, jotta ollaan täällä taas valmiina asemissa odottamassa mitä silloin napsahtaa.

Että tämmöistä terveisin Rautalankaenkeli
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #20 : 27.08.2006 21:19:28 »

No huhhei  Sad
Onpas sulla Rautis ikävästi tuo transiitti näyttäytynyt..
Jännää miten samankaltaisia vaikutuksia se on kohdallasi merkinnyt..

Itsellä tuo sama on edessä n. 2 viikon kuluttua ja pakko oli palata ajassa taaksepäin ja tarkistaa milloin ko. yhtymä viimeksi osui kohdalle.
Niinpä, pari vuotta sitten syksyllä. Tuolloin oli päällä kylläkin  saturnus aspect_opp venus ja  neptunus aspect_tri uranus mitkä ehkä eniten tuntuivat silloisessa elämässä ja tuota mars-yhtymää varmaan pehmensi se, että  jupiter oli taivaalla samassa asteluvussa tuolloin. Itse asiassa ko. vuoden "tähtihetki" sattui juuri tuolla viikolla, ehkä myös siksi, että tr mars oli juuri kolmioinut radix-venusta. (Niinhän se tekee taas ensi torstainakin, meinas ihan unohtua..)

Sen nyt kuitenkin muistan että minulla oli takana todella rankka kevät ja kesä, mitkä vaikuttivat mielialaan vielä syksylläkin.

Vaan antaapas kattua mitä rytinää on luvassa, jotenkin on hieman myrskyä edeltävä, pahaenteisen tyyni fiilis.. Undecided
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #21 : 28.08.2006 15:04:44 »

Tämä tilanne tuntui jotenkin kovin tutulta, ja tutkiskelin siinä sitten milloin ko. transiitti oli viimeksi päällä, ja sieltähän löytyi vastaava tapaus parin vuoden takaa; taas oltiin rikosilmoitusta tekemässä, ja aivan aiheetta. Silloin olin tosi järkyttynyt; etteihän tällaista voi tapahtua ihan tämmöiselle tavis-peruskuuliaiselle kansalaiselle.

Huh huh! Nyt kyllä alkoi kiinnostaa, että mitenkäs tuo Pluto onkaan asettunut syntymäkartallesi (jos saa kysyä)? Eli minkä huonesijainnin ja millaisten aspektien Plutoa tuo Mars on oikein tapauksessasi "tökkäissyt"..? Huh

Tsekkasin oman tr Mars  aspect_con Plutoni parin vuoden takaa, mutten ainakaan äkkiseltään muistanut ko. ajalta mitään ihmeellistä. Nyt syyskuun loppupuolella tr Mars kuitenkin ylittää Plutoni taas, joten täytyypä tarkkailla tilannetta. Pluto on kartallani seiskahuoneessa, hyvin väljässä oppositiossa Venukseen, neliössä Saturnukseen mutta taas kolmiossa omaan Marsiini - voisiko tästä johtua, ettei mitään dramaattisempaa/henkilökohtaisempaa ole tullut vastaan... :Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
rautalankaenkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


Profiili
« Vastaus #22 : 28.08.2006 16:37:28 »


Plutoni sijaitsee 6. huoneessa Neitsyessä. Aspekteissa löytyy
seuraavat plutoniset lataukset:

kolmiot: Merkurius-Venus yhtymä, Jupiter, AC, MC, Pallas, Juno
neliöt:  Kuu, noususolmu
sekstiilit: Neptunus
oppositiot: Pluto-Uranus yhtymä Khironiin

Kovin on muutenkin elämä hyvin plutonista, mutta mikä näistä nyt sitten niitä rikosilmoituksia laukaisee? Missäs ne salaiset viholliset (tai exä heh?) luurasivatkaan?

T. RLE
tallennettu
rautalankaenkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


Profiili
« Vastaus #23 : 28.08.2006 16:50:28 »



PS. Niin,tämä Pluto-Uranus yhtymä on vielä kirjekuoreni yksi nurkka.

RLE
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #24 : 28.08.2006 18:40:56 »

Kovin on muutenkin elämä hyvin plutonista, mutta mikä näistä nyt sitten niitä rikosilmoituksia laukaisee? Missäs ne salaiset viholliset (tai exä heh?) luurasivatkaan?

A-haa, Pluto JA Uranuskin vielä. Varsinaista myllerrystä. Kuutoshuoneeseenhan liittyvät vastuukysymykset, joten olet joutunut tosiaankin vastaamaan siitä mitä olet tai et ole tehnyt, vaikkakaan juttuja ei voi sanoa mitenkään oikeudenmukaisiksi. Eivätkös salaisuudet ainakin kuulu 12. huoneen komeroihin, eli siellä se Chiron (kipeät kokemukset) ilmeisesti ainakin luuraa oppositiossa...ja tr Mars samalla kun neliöi kuuta, niin eivät siitä kovin miellyttävät asiat noin niin kuin tunnepitoisesti tule mieleen. Sad
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
rautalankaenkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


Profiili
« Vastaus #25 : 28.08.2006 21:01:33 »


Joo, katos vaan, en huomannutkaan tota tr. Mars neliö Kuuta. Ilmankos tässä ollaan oltu sotajalalla oikeuksia puolustamassa vähän joka asiassa. Ja on niin kiukkuinen olo koko ajan että migreenikin on venähtänyt monipäiväiseksi. Kiitos hyvistä huomioista. Syyskuun alussa tulee vielä tr. Mars yhtymä Mars. Jotta on tuota Marsia taas vähäksi aikaa. Pahuksen Uranuskin vielä, se taitaa tuoda niitä yllätyksiä... Viikonloppuna oli niin väsynyt ja itkuinen olo, itkeä tihuuttelin koko sunnuntain ja ajattelin että nyt kyllä hyydyn tähän elämääni aivan.

Khiron on kyllä haavoittanut useampaan otteeseen, mutta tänä vuonna vihdoinkin on tullut myös sitä parantavaa voimaa, sillä tr. Khiron on yhtymässä aurinkooni kolme kertaa.

Notta kyllä tätä Rautalankaenkeliä on elämän varrella väännelty moneen solmuun, mutta kyllä se on siitä aina oiennut.

T. RLE
tallennettu
rautalankaenkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


Profiili
« Vastaus #26 : 30.08.2006 21:51:40 »


Vielä pari kommenttia. Siivosin tuossa eilen vanhoja papereita, ja osui yksi
paperi vuodelta 2002 eteen. Se on yksi asia, minkä prosessoiminen itsellä on vielä tekemättä. Olen tietoisesti siirtänyt sen ö-mappiin (en viitsi sitä tässä mainita, koska on aika henk.kohtainen asia). Tapahtuman päivämääräkin sattui olemaan sopivasti mainittuna, joten katsoinpa sen vuoden tr. Mars yhtymä Pluton päivämäärän. Eikös taas osunut ja uponnut! Huh. Aika merkittävä käänne ihan umpikujatilanteessa. Se vaikutti kyllä elämäni kulkuun ratkaisevasti.

Tässähän täytyis alkaa tekemään päiväkirjaa takautuvasti ja tonkia mitä kaikkia elämän käännekohtia on tapahtunut eri transiittien aikoihin. Varmaan moni teistä on jo harrastanut sitä. Nuo hitaammat transiitit on jo tuttuja, mutta että Mars voi aktivoida sitten aika isojakin juttuja, niin se yllättää.

T. RLE 
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #27 : 01.09.2006 14:24:17 »

Tällä hetkellä maailmanpolitiikkaan taitaa vaikuttaa Marsin neliö Plutoon. Tässä kohtaa ajattelen lähinnä noita Iranin talouspakotteita..

Omalla kartalla  mars  aspect_con pluto huoneessa 12 lähestyy ja havahduin tänään siihen, että itselläni on hieman samankaltainen tilanne: Eräs asia, jossa olen joustanut ja venyttänyt aikarajoja yms (lähinnä konfliktin välttämiseksi) on saavuttamaisillaan lakipisteensä(Mars). Jotenkin nousu-vaakana ahdistaa kun saattaa joutua ottamaan ultimaatumit  käyttöön, mutta alkaa tuntua että se on ihan vääjämätön pakko (Pluto).

Myöskään tuo  pluto aspect_con mars kolmoshuoneessa ei ainakaan auta asiaa. Aivan kuin nämä yhtymät suorastaan huutaisivat pakollista sodanjulistusta.  Angry Angry

Koko päivän olen miettinyt pääni puhki, miten voisin asian välttää, enkä ole keksinyt mitään muuta kuin viivästyttää vääjämätöntä parilla kuukaudella. Seuraukset ovat todennäköisesti peruuttamattomat ja joillekin osapuolille tuhoisat, mutta sota taitaa olla ainoa ratkaisu tässä tapauksessa. Jospa tuo Mars 12 huoneessa auttaisi oivaltamaan joitakin muita vaihtoehtoja marraskuuhun mennessä, tällä hetkellä vaan vaikuttaa siltä, että kohta rytisee ja kovaa.. buck2

Eli nytpä tajusin, mitä asioita tämä transiitti omalla kohdallani todennäköisimmin koskettaa  buck2

tallennettu
rautalankaenkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


Profiili
« Vastaus #28 : 01.09.2006 17:53:16 »

Hei Lemniskata

No se on jo puoli voittoa että olet havahtunut asiaan. Ei tule sitten ihan shokkina jos näin käy.

Kerrohan sitten parin viikon päästä mites meni... Ei muuta kuin onnea matkaan!

T. RLE
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #29 : 01.09.2006 18:14:03 »

Hei Lemniskata

No se on jo puoli voittoa että olet havahtunut asiaan. Ei tule sitten ihan shokkina jos näin käy.

Kerrohan sitten parin viikon päästä mites meni... Ei muuta kuin onnea matkaan!

T. RLE

Hei RLE
no oikeastaan tuo yllätysmomentti liittyisi varmaan enemmänkin Uranukseen.. ja tämä on asia mitä olen pyöritellyt jo pitkään, tavallaan olen koko ajan tiennyt että jos perään oikeuksiani niin se on sama kuin sodanjulistus. Se vaan tuppaa ketuttamaan että miksi, oi miksi sen on aina oltava se "worst case scenario"

Ei oo helppoa ei..pitäisi nostaa pöydälle iso, sairas kissa joka aivan varmana puree, raapii ja tekee pahaa jälkeä. Jos se pidetään yhä siellä pöydän alla, niin sitten hiiret hyppii... Tässä tapauksessa kyseessä on kuitenkin ns. röyhkeät ja piittamattomat rotat, joten se feline-eläin olisi varmaan aika herättääkin.. tickedoff
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: