Ilona
Satunnainen astroilija
Vaaka - nouseva Jousimies
|
|
« : 21.08.2006 12:43:09 » |
|
Sisareni kanssa olemme jo pidemmän aikaa miettineet Huhtikuun puolivälin ihmisten persoonapatologiaa. Suvusta löytyy kaksi terminaattoria, jotka tuhoavat niin ihmissuhteita kuin ympäristöäänkin. Julkisuudesta olemme bonganneet kaksi; Myyrmäen pommipoika Petri Gerdt ja Pohjois-Korean diktaattori Kim Il-Sung . Mitä tietoa ja kokemusta asiasta löytyy sinulta? Kiinnostaisi kovasti kuulla muidenkin kokemuksia.
|
|
|
tallennettu
|
Rakkaus ei ole toisessa ihmisessä vaan meissä itsessämme; me herätämme sen. Mutta jotta se heräisi, tarvitsemme toista. -Paulo Coelho-
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #1 : 21.08.2006 12:48:44 » |
|
Itse olen syntynyt huhtikuun 24 päivä... Mutta eihän se puoliväliä olekaan... Niin ja eihän mitään voi yleistää. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #2 : 21.08.2006 17:03:40 » |
|
Ilona tarkoittanee oinaita : Itse en juurikaan tuolloin syntyneitä tunne, tiedän vain maaliskuun ja huhtikuun alun oinaita. Katselin tuossa keitä muita löytynee huhtikuun puoliväliltä ja löytyi julkimoista mm. Charlie Chaplin (16.4), Conan O'Brien (19.4 muistaakseni), Shannen Doherty (12.4), Flavio Briatore (12.4)... Muitakin löytyi mutten tuntenut kaikkia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Linn
|
|
« Vastaus #3 : 21.08.2006 23:58:11 » |
|
Minulla on huhtikuun puolenvälin-loppupuolen aikana syntynyt hirveä kasa sukulaisia ja ystäviä - hehän ovat saaneet alkunsa kesällä, kun ihmiset ovat hedelmällisimmillään. Niinpä sinne mahtuu jos jonkinlaista tallaajaa. Mutta tietysti Oinaissa on paljon ns. jyriä. Suurin osa on kuitenkin ihan mukavia. Linn
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 22.08.2006 05:26:42 » |
|
Kappas juu... Ma olenkin härkä. Mutta Hitlerhän oli myös ja syntynyt oliko se nyt päivää ennen vai jälkeen kuin minä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ilona
Satunnainen astroilija
Vaaka - nouseva Jousimies
|
|
« Vastaus #5 : 22.08.2006 10:27:07 » |
|
Aluksi kiitokset kaikille vastaajille. Tässä hieman tarkennuksia näistä suvun "terminaattoreista": molemmat ovat miehiä, toinen syntynyt 16.4.1935 ja toinen 15.4.1951 ilmeisesti aamulla. Kummallakin suuria vaikeuksia tulla ihmisten kanssa toimeen ja empatian taidot ovat olemattomia. Välillä käyttäytyminen on todella julmaa ja loukkaavaa, siispä ihmissuhteet kassaihmisiin ja sukulaisiin ovat usein katkolla. Joskin kummallakin on naissuhteet julmista tempauksistaan huolimatta olleet sellaiset, että hyljätty nainen on jäänyt ikuisesti kaipaamaan vaikka uusi nainen on löytynyt pettämisten myötä rinnalle. Kummankin ympäristöä vallitsee kaaos, eli möyritään maata ja parhaimmillaan räjäytellään sitä dynamiitilla tai kaivetaan kauhakuormaajalla. Nämä miehet eivät ole sukua keskenään. Vierestä olemme seurailleet silmiämme pyöritellen tätä hämmentävää kaaosta ja toki saaneet omat ryöppymme heiltä välillä niskaamme. Sen myötä herännyt kysymys yhdistääkö syntymäaika jotenkin tällaiseen käyttäytymiseen? Toki ymmärrän että yleistää ei pidä ja samalla pyydän anteeksi kaikilta oinailta jos kysymys tuntuu loukkaavalta.
|
|
|
tallennettu
|
Rakkaus ei ole toisessa ihmisessä vaan meissä itsessämme; me herätämme sen. Mutta jotta se heräisi, tarvitsemme toista. -Paulo Coelho-
|
|
|
Aniel
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 22.08.2006 10:40:58 » |
|
Voisin kuvitella, että ongelmana on PÄÄ - eli valitettavasti pää on oinaiden heikko kohta. Mielenterveysongelmat? Jos niitä ei ratkaise ja tutustu itseen niin ongelmia syntyy. Minäkin tunnen yhden vanhemman oinaan, joka on ärsyttävä. En uskalla oikein puhua hänelle, kun tiuskii ja häntä nyppii aina kaikki. Mutta sitten kun en pelkää vaan naureskelen hänelle ystävällisesti, niin kanssakäyminen onnistuu. Oinaat ei siedä monesti miellyttämistä tai toisen "heikkona olemista". Siis jos aistii toisen varmuuden olla, mutta jos toinen "esittää" heikkoa, sitä ei vaan siedä ja alkaa kiukuttaa, että voisitko olla AITO. No meni ehkä vähän ohi aiheen... kunhan pohdiskelin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #7 : 22.08.2006 12:48:01 » |
|
Kappas juu... Ma olenkin härkä. Mutta Hitlerhän oli myös ja syntynyt oliko se nyt päivää ennen vai jälkeen kuin minä. Hitler, tämä sanalle 'puhdistus' aivan uuden merkityksen luonut persoona, s. 20.4 1889. "Vaikeita kysymyksiä" On aika valita maailmalle uusi johtaja, ja vain sinun äänelläsi on merkitystä. Tässä ovat tiedot kolmesta ehdokkaasta. Ehdokas A: Seurustelee kierojen poliitikkojen kanssa ja pyytää apua astrologilta. Hänellä on ollut kaksi rakastajatarta. Hän on ketjupolttaja ja juo 8 - 10 martinia päivässä. Ehdokas B: Hänet on erotettu virastaan kaksi kertaa, hän nukkuu puoleen päivään asti, käytti oopiumia yliopistossa ja juo viskiä joka ilta. Oli nuoruudessaan etsitty sotarikoksista.
Ehdokas C: Hän on palkittu sotasankari. Hän on kasvissyöjä, ei tupakoi, juo toisinaan oluen eikä ole koskaan pettänyt vaimoaan.
Kenet näistä ehdokkaista valitset?
Vastaukset: Ehdokas A on Franklin D. Roosevelt. Ehdokas B on Winston Churchill. Ehdokas C on Adolf Hitler.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #8 : 22.08.2006 13:06:16 » |
|
Ilona, ex-mieheni on syntynyt 10.4 ja hänen äitinsä 12.4. Kumpikin ovat jokseenkin samanlaisia terminaattoreita, mitä tuossa aikaisemmin kuvailit. Ex on Kuu-Kauris ja AC-Rapu. Pluto ei ole erityisen voimakas, mutta löytyyhän sieltä mm. oppositio Venukselle. Kartalla on muuten 6 peräytyvää planeettaa, vaikuttaneeko asiaan...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sarru81
Kohtuuastroilija
Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa
|
|
« Vastaus #9 : 22.08.2006 13:23:19 » |
|
Hmm,no minä olen syntynyt 14.04 ja klo 11.20.. tunnistan tiettyjä piirteitä itsessäni ja totta kai voisin olla ihan järkyttävä ihminen jos antaisin itselleni luva. Tunnistan tietyn julmuuden itsessäni jos/kun olen hyvin tyytymätön itseeni. Ehkä se on moottorina tuntemillesi miehille, en tiedä.
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva : leijona aurinko oinas kuu: leijona merkurius: oinas venus: oinas mars: oinas
|
|
|
Athene
|
|
« Vastaus #10 : 25.08.2006 10:27:25 » |
|
Sisareni kanssa olemme jo pidemmän aikaa miettineet Huhtikuun puolivälin ihmisten persoonapatologiaa. Suvusta löytyy kaksi terminaattoria, jotka tuhoavat niin ihmissuhteita kuin ympäristöäänkin. Julkisuudesta olemme bonganneet kaksi; Myyrmäen pommipoika Petri Gerdt ja Pohjois-Korean diktaattori Kim Il-Sung . Mitä tietoa ja kokemusta asiasta löytyy sinulta? Kiinnostaisi kovasti kuulla muidenkin kokemuksia. Lueppa tuo Armas Gerdin kirjoittama kirja Petrin matka myyrmanniin niin huomaat ettei poika ollut mikään tyranni vaikka tekikin järkyttävän teon jota kukaan ei ymmärrä.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #11 : 25.08.2006 17:31:28 » |
|
Lilli, minun kartallani on samankaltaisuuksia kun ex-miehesi, sama aurinko ja nousu, sekä pluton oppositio venukselle. En silti pidä itseäni terminaattorina Minun on hankala satuttaa läheisiä ihmisiä tarkoituksella. Nuorempana tuli petetyksi suhteessa monta kertaa, en silti voinut jättää miestä koska pelkäsin sen satuttavan häntä, olin uskomattoman hölmö Enkä ikinä haluaisi särkeä kenenkään sydäntä tai satuttaa. Voisiko tuollaisella terminaattori toiminnalle löytyä muita selvityksiä? Isäni on sellainen, terminaattori. Nykyään hieman rauhoittunut ja miellyttävämpi. Hän on vaikuttanut elämääni paljon, negatiivisella tavalla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Linn
|
|
« Vastaus #12 : 25.08.2006 18:49:04 » |
|
Ok, täytyy myöntää, että avoanoppini, joka on syntynyt 15.4. on aikamoinen... Puhuu aika paljon pahaa ihmisistä ja onnistuu olemaan riidoissa vuorotellen joka toisen sukulaisen ja työkaverin kanssa.
On hänessä kyllä paljon hyviäkin puolia, mutta sosiaaliset taidot eivät ole ehkä parhaat mahdolliset, eikä hyväntahtoisuus kuulu välttämättä perusominaisuuksiin.
Hänellä on todennäköisesti myös Kuu Oinaassa.
Linn
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Brida
Kanta-astroilija
" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "
|
|
« Vastaus #13 : 25.08.2006 21:38:34 » |
|
Hui, en kyllä koe olevani tyranni tai muuta vastaavaa, helposti olen kyllä puolustuskannalla jos minua loukataan mutta yleinen olemus on rauhaa rakastava ja hyväntahtoinen ja lähtisin vaikka heti tekemään avustustyötä Afrikkaan jos voisin...Olen syntynyt 16.4. Tempperamentia löytyy kyllä mutta ennemmin puolustamaan heikompiosaisia ja korjaamaan vääryyksiä. Inhoan tekopyhyyttä ja kaksinaamaisuutta. Kaikelisäksi kuukin löytyy oinaasta....
|
|
|
tallennettu
|
May your day be uplifted filled with sunshine and warmth the shining rainbows of hope the white clouds of dreams the gentle softness of breeze the sweet smell of fresh air.
May your day be uplifted from start to end filled with joy and happiness untroubled and serene.
May your day be
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #14 : 25.08.2006 23:37:54 » |
|
Toinen pojistani on syntynyt 19.04 , mutta han on mita lempein sielu maan paalla, paitsi poikani rakastaa leikkia tulella- ihan oikeasti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|