Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä jäi saamatta, mitä jäit suremaan?  (Luettu 20285 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 24.08.2006 15:34:13 »

Samoin oma kultainen isani, han oli minun henkinen opettaja ja sitkeyden perikuva.
Olin murrosikainen kun han sai minut kiinni tupakanpoltosta (kuullut joltain)
Olin kotimme toisessa kerroksessa ja kutsui minut alakertaan ja samoin tien vierashuoneeseen:
Ota tupakka ja mina tietysti olin punainen ja valkoinen-ota nyt kun kummiskin poltat ja mina otin-ei noin polteta, veda henkeen ja mina vadin ja yskin.
Han sanoi, etta SAAN polttaa niin paljon kun haluan, MUTTA vain kotona!
Han ymmarsi, etta etsin huomiota ja toisaalta leikin kovista.
Siita paivasta lahtien en polttanut yli 10 vuoteen.Tama oli vain yksi esimerkki hanen tavastaan
kasvattaa minua ja elaman filosofia jonka sain hanelta seuraa minua vielakin, shakkipelit ja ajatuksen kehittaminen, eli han jai elamaan-vaikka kuoli kasivarsilleni 44 vuotiaana.
Han jatti minulle paljon hengen perintoa  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #16 : 24.08.2006 15:58:39 »

Jännä, itse olen varmaan isäni ikävän käytöksen ajamana etsinyt kaiken tarkoitusta ja nyt alkaa jo tulla kontaktia kaikenlaisiin henkisiin tahoihin, että.. kokonaiskuva alkaapi muodostua.

Mutta muuta ei varsinaisesti ole jäänyt uupumaan. Tarkoitan mitä ei olisi tulevaisuudessa. Jos mennyt on mennyttä, niin tulevaisuudessahan on vaikka mitä ihmeitä (tekniikkaa, rakkautta ja rahaa, luovuutta ja matkoja ja valaistumista). Turha sanoa että jotain jäisi loppupeleissä saamatta.  Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #17 : 24.08.2006 16:06:01 »

Joo, ei isäni mikään kostonhimoinen ole, ei vaan ole yhtään henkisyys-newage akselilla ja sitähän ei voi tässä elämässä muuttaa. Juttelin just yhden kivan härkämiehen kanssa jolla on lapsi; jotkut miehet on ok isiä, toiset ei. Hänellä taas vaimo on se vaikea.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #18 : 24.08.2006 19:54:50 »

Minulle jäi riidasta ja selvittämättömistä asioista ikuinen risti kannettavakseni. Itken vieläkin isän haudalla, en ikävääni, vaan sitä että hän jätti minut yksin tämän asian kanssa tänne taivaltamaan...

Äiti on aina ollut sitäkin rakkaampi; kiitos äiti!  smitten

Lähetä isällesi rakkautta, hän kyllä ymmärtää asian nyt ja voi katua. Suru varmasti jäi ja se on hyvä elää pois.  Pääset itse ainakin asian yli kun käyt läpi tunteesi ja lopulta voit antaa hänelle anteeksi, kun olet siihen valmis. Et ole yksin.
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #19 : 25.08.2006 04:41:31 »

diamond... *hali*  Kohtalotovereita ollaan! Mutta hyvin ollaan pärjätty ja pärjätään, kun isit elää meidän muistoissa ikuisesti... smitten smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #20 : 25.08.2006 12:27:02 »

Voi että!

Kuinka monella on isän ikävä! Minullakin oli isä, joka unohtui joskus omiin maailmoihinsa, musiikki oli numero yksi. Ei hän aina ymmärtänyt pikkutytön ikävää. Tai sitten sitä omien lasten huomiointia. Poikani jäivät vähän ilman pappaa, niin ihana kuin hän olisi ollut, mutta ei jaksanut pieniä lapsia.

Miesten on ehkä niin vaikea uskoa, kuinka tärkeä on isä.

metsätonttu  Cry
tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #21 : 25.08.2006 13:35:53 »

Ihan samaa mietin, että miten onkin niin, että täällä on niin samanlaisia kohtaloita. Mikä laittaa ihmisen siis etsimään ja kulkemaan kohti henkisyyttä...  Shocked Onko täällä sellaisiakin ihmisiä, keillä on ollut tasapainoiset suhteet omiin vanhempiin?  Huh

tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #22 : 27.08.2006 18:16:58 »

Ihan samaa mietin, että miten onkin niin, että täällä on niin samanlaisia kohtaloita. Mikä laittaa ihmisen siis etsimään ja kulkemaan kohti henkisyyttä...  Shocked Onko täällä sellaisiakin ihmisiä, keillä on ollut tasapainoiset suhteet omiin vanhempiin?  Huh

No eipä ainakaan mulla. Ristiriitaiset tuntee oli kun isäni sairastui ja kuoli. Kun jotain menettää, sen arvon vasta ymmärtää. Ongelmaton ei lapsuus ollu ja nyt vasta ymmärrän aikuisena, että syytä oli molemmissa vanhemmissa. Voi, saispa nyt kuunnella vielä isän "höpinöitä". Mutta onneks lapsuuden, musta ainakin kasvoi ihminen joka ei helposti anna periksi. Olen joskus miettiny millainenhan olisin jos olisi ollut erilainen lapsuus. Aika harvalla mun kaverillakaan ole ollut "normaalia" lapsuutta.
« Viimeksi muokattu: 27.08.2006 18:19:39 kirjoittanut Naked~ Witch » tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 09.09.2006 23:54:24 »

angel

Mikä jäi saamatta?Jäin oikein miettimään,ja nyt tuntuu,että kaikkea olen saanut yltäkylläisesti!
Melko tasapuolisestikin,ehkä silti tuota draamaa enemmän.
Kuten useat täällä ovat kokeneet,myös omat vanhempani ovat jo siirtyneet verhon toiselle puolen,mutta ennen tuntemani katkeruus ja suru ovat jääneet taakse.Olen kokenut myös usean nuoren ihmisen kuoleman,läheisten,jotka ovat koskettaneet syvästi,ja ovat silloin tuntuneet epäoikeudenmukaisilta.

Näistä ja muista vaikeimmista kokemuksista,olen kyllä mielestäni oppinut enemmän kuin jäänyt suremaan.Aikaa tähän on kyllä mennyt ja kulunut kesä on opettanut vielä enemmän.
En enää ajattele,että kukaan täältä lähtee liian aikaisin,ja minulle he oikeastaan ovat silti kaikki läsnä yhä.

Kaikesta esim.materiaalisesta runsaudesta,mitä myös ajoittain olen saanut,ei oikeastaan ole jäänyt mitään muistoja,eikä paljon opetustakaan,,, Huh
Rahalla saa,ja hevosella pääsee,,mutta mitä aitoa sillä saa,onkin sitten aivan toinen juttu. Wink

Ne vaiheet elämästä muistuvat kyllä mieleen,kun on ollut oikein tiukkaa.Lähinnä lämmöllä muistelee ihmisiä,jotka silloin auttoivat pyytämättä.
Ja miten pienistä asioista osasi olla tyytyväinen.Itsellä kummasti näitä jaksoja ollut vuorotellen,en puhu nyt pelkistä lapsuusajoista.Lämpimimmät ja koskettavimmat muistot liittyvät minulla siis aikoihin,jolloin rahalla on ollut vähäisin osuus elämässä.

Eipä niitä asioita ja tavaroita paljon muistele,jos saa melkein kaiken haluamansa.Enkä nyt tarkoita ihan lentokoneisiin asti,vaan noin yleisesti.
Elikä taidan olla tällä hetkellä niin onnellisessa asemassa,etten sure mitään saamatonta asiaa. Smiley
Olisin aivan toinen ihminen ilman noita draamoja,ja vaikka päkkipäinen olenkin,olen juuri nyt tyytyväinen itseeni ja elämääni juuri tällaisena. smitten

Ja Metsätonttu!Kukat tulevat taas ensi keväänä!Nyt nautitaan niistä sienistä ja pimeistä illoista tuikkujen valossa! smitten

tallennettu

metsätonttu
Vieras
« Vastaus #24 : 10.09.2006 00:00:14 »

Kylläpä iloisesti yllätyin, kun Chandrakin on liittynyt taas joukkoomme!

Niin, ei jää saamatta tänä syksynä sienetkään. Niitä on noussut yllättävästi, kun tänään piipahdin katsomaan. Samoin puolukoita ja karpaloita on metsä pullollaan. Kyllä metsiksen kelpaa!

Toivottavasti kaikkien muidenkin!
tallennettu
helen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #25 : 10.09.2006 08:46:48 »

Puolukoita poimimaan! hyvä idis jokainen poimii ämpärillisen,
ei jätetä ruokaa metsään Smiley
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Intimaria
Vieras
« Vastaus #26 : 10.09.2006 10:13:50 »

ei jätetä ruokaa metsään Smiley

eläimille vähäsen...  Huh
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 10.09.2006 15:44:43 »

Mnua jäi hiukan harmittamaan, kun Kuopiossa Rock The Globe-ilmaiskonsertin aikaan näin nuoren miehen, joka näytti ihan entiseltä poikaystävältäni! Ajattelin, että nykäisen herraa hihasta ja kerron tästä yhteneväisyydestä (tosin en sanoisi, että näytätä exältäni vaan ystävältäni! Grin) No, sittenhän se poikanen ehti hukkua jonnekin enkä löytänyt häntä enää. Se harmittaa, pitäisi AINA tehdä tuollaiset päähänpistot heti eikä viidestoista päivä.

Nyt on koko kevään ollut hirveä ikävä takaisin keskiaikaiseen elämääni. Antaisin mitä vain nähdäkseni taas ritareita ja kuullakseni heidän haarniskoistensa rautaisen äänen ja miekkojen kalskeen! ^___________^

tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #28 : 10.09.2006 15:50:51 »

Voi sinua, sait tilaisuuden ja astelit onnesi ohi!

Meitä on näitä, mutta eipä uskois sinusta, kun luulen että olet sellainen valpas ja hetkissäkin elävä! Mutta tilaisuuksia tulee, ota merkeistä vaarin!
Sillä aikaa voit kutoa kapioita arkkuusi... Wink

Älä ota tosissasi, en voisi koskaan kuvitella sinua kapioiden äärellä  Grin
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #29 : 10.09.2006 16:18:12 »

AthaMaarit.. ehkä sinua suojeltiin ja estettiin tekemästä samaa virhettä uudelleen..  Wink

smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: