Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä jäi saamatta, mitä jäit suremaan?  (Luettu 20280 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #30 : 10.09.2006 16:42:47 »

Ehkä, mutta ei tosin tunnu siltä. En ajatellut mennä ottamaan herraa kiinni tyyliin "ah, ihanaa!". Olisin muuten vain halunnut huomauttaa kaksoisolennosta hänelle, olisipa hän sitten näyttänyt keltä ystävältäni tahansa.  Wink Ihan oma mokani, kun en heti sanonut asiaani ääneen.
tallennettu
Totsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #31 : 15.09.2006 20:57:11 »

Mun piti ettiä tää aihe kun piti tulla kertomaan. Kun sain purettua tänne kaipuuni synnyinkauunki monikulttuurista ympäristöä kohtaan, nyt tämä nykyinen kaupunkini on yhtäkkiä alkanut kansainvälistymään. Jokaisessa kadunkulmassa tulee    vastaan eri kulttuurin edustajia ja minä olen ihan taivaassa   Cheesy

On niin mukava katsella huivipäistä musliminaista seisomassa bussipysäkillä selvästi vanhoillisen miehensä vieressä kun heidän vieressään seisoo supisuomalainen vanhus, joka ei millään ymmärrä miksi nainen on hunnutettu niin että silmät hädintuskin näkyvät. Siis ihan vain kulttuuririkkauden vuoksi ihailen nyt tuollaista mustavalkoisuutta.
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #32 : 15.09.2006 21:52:00 »

Ladybird, joskus ihmettelen sellaistakin asiaa,
että mitä kulttuureja me kannammekaan 'muistoissa', sydämissä, sieluissamme, kehossamme?

Vaikka meitä kiehtoo joku tietty kulttuuri, olemme siihen lukemalla syventynyt tai ehkä asunut, tai muuten vain, niin harvoin puhumme siitä.

tallennettu
Totsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #33 : 17.09.2006 18:36:54 »

Ladybird, joskus ihmettelen sellaistakin asiaa,
että mitä kulttuureja me kannammekaan 'muistoissa', sydämissä, sieluissamme, kehossamme?

Vaikka meitä kiehtoo joku tietty kulttuuri, olemme siihen lukemalla syventynyt tai ehkä asunut, tai muuten vain, niin harvoin puhumme siitä.

Niin totta Metsätonttu.

Me  kaikki taidamme olla kulttuurikiertolaisia...

Miksi emme puhu menneisyytemme historiasta, siksikö kun sillä ei kuitenkaan ole tilaa tässä nykyhetken yhteiskunnassamme vai johtuuko monista muista asioista. Nojoo...

Miksihän en itse puhu... en tiedä... Monesti olen mielessäni matkalla omissa entisisssä elämissäni, mutta yhtä nopeasti saatan tulla sieltä pois.... Kuitenkin: nojatuolimatkailua parhaimmillaan! Omakohtaista kulttuurin kokemista. 

Kysymyksesi olisi varmaan isompikin suo selvitettäväksi. Vaan mistäpä tontut eivät selviäisi 2funny
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #34 : 17.09.2006 18:40:37 »

Selvä!

Tehdäänpä siitä oma topic! smiley6600

Tässä voi jatkua tämä pohdinta, mitä olemme jääneet kaipaamaan ja suremaan, tai mitä niin kamalasti halusimme, petyimme, kun emme saaneet.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #35 : 02.10.2016 08:53:09 »

Ei voi kaivata sitä mitä ei ole olemassa. Niitä asioita ikävöin, jotka ovat tulleet vastaan, olleet paljon ja menneet jo pois..
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: