Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä tuntee mestarin, minkälainen on ns. valaistunut ihminen?  (Luettu 94210 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Taiga*
Vieras
« Vastaus #60 : 23.08.2006 11:10:55 »

Miksi minä saan tällaisen "myrskyn" taas aikaan, vaikken tahdo mitään muuta kuin kaikille hyvää ja rakkautta ja sitä että he tajuaisivat kuinka ainutlaatuisia ovat ITSE.

En edelleenkään yritä ja väitä olevani mitään... Te teette minusta oletuksianne tuntematta minua sen paremmin... Cry Älkääkä nyt vielä sitten sälyttäkö niskaani väärinymmärretyn marttyyrin rooliakin!  knuppel2

Pitäisiköhän vaieta ihan kokonaan ja poistua koko astrosta...  Lips Sealed

Undecided Sad Cry

Myönnän, että provosoin tietoisesti. Olen pahoillani. Kaikesta huolimatta pidän kyseenalaistamisesta, joskin kovalla kädellä. Eilen oli sellainen päivä. Ja sitä on näemmä liikkeellä muissakin keskusteluissa.

Älä ainakaan minun sanojen vuoksi katoa, Rakkauden Enkeli.  Wink

Enkä itse päässyt edes mukaan koko myräkkään.  tickedoff

Wink    smitten
« Viimeksi muokattu: 23.08.2006 11:15:53 kirjoittanut *Taiga* » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #61 : 23.08.2006 11:40:46 »

Taiga, no hätää.  Wink smitten

Kiitokset vielä Alkmenelle (viheltelee salaperäisesti, mikäli ymmärsin sinut oikein...  Wink Muuten viheltelen ihan muuten vain.  Grinsmitten

Kiitokset myös Twin Peakille, Astraalille, Ippuskalle ja Metsätontulle!  smitten

Ja muutoksen tuulet puhaltaa todellakin... Täälläpäin oikeastikin myräköi. Lienee jälleen ukkostakin ilmassa, kuten eilen ja toissapäivänäkin.  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 23.08.2006 11:42:35 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #62 : 23.08.2006 11:43:37 »

Kiitokset vielä Alkmenelle (viheltelee salaperäisesti, mikäli ymmärsin sinut oikein...  Wink Muuten viheltelen ihan muuten vain.  Grin )

Tottakai ymmärsit oikein... ei väärin voi edes ymmärtää...  Wink
 smitten
tallennettu
*Taiga*
Vieras
« Vastaus #63 : 23.08.2006 12:00:56 »

Ja nämä on näitä 'fiksuimpia' keskustelijoita, jotka ei itse ota omista syistään kantaa ollenkaan itse aiheeseen/keskusteluun, mutta näkevät keskustelussa sävyjä, joita siinä todellisuudesssa ei ehkä ollutkaan...  Wink

Ja ehkä niistä oletetuista'säyistä'voisikin löytyä se syy, miksi ei ole ottanut itse keskustelun alla olevaan aiheeseen kantaa...  coolsmiley

höpö höpö  Grin
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #64 : 23.08.2006 12:27:13 »

höpö höpö  Grin

Grin "ohituskaistalla myös...?"  coolsmiley
tallennettu
twin peak
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #65 : 23.08.2006 12:36:31 »

Grin    Grin    Grin    Grin    Grin
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
*Taiga*
Vieras
« Vastaus #66 : 23.08.2006 12:48:56 »

Grin "ohituskaistalla myös...?"  coolsmiley

idiot2 ohi menee mutta menköön

Grin
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #67 : 23.08.2006 18:56:18 »

2funny 

tickedoff

smitten

Taidatte olla jo kaikki mestareita, kun olette

valmiit kaatamaan sananvaihtajien foorumit,

temppelinvartijat ovat kait kummissaan!!

2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #68 : 25.08.2006 11:48:21 »

2funny 

tickedoff

smitten

Taidatte olla jo kaikki mestareita, kun olette

valmiit kaatamaan sananvaihtajien foorumit,

temppelinvartijat ovat kait kummissaan!!

2funny

2funny

Ehkäpä sinäkin...  Wink
tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #69 : 25.08.2006 16:32:26 »

"K: Kun Buddha Sakyamuni oli saavuttanut valaistumisen, jäikö häneen jonkinlainen jäänne egosta, jotta hän saattoi jatkaa opettamista?"

"V: Opettaminen vain tapahtui. Hänellä ei ollut halua opettaa tai olla opettamatta. Hän vietti seitsemän viikkoa istuen puun varjossa ja kävellen joen rannalla. Sitten joku vain sattui paikalle ja hän alkoi puhua. Et voi valita: olet avoimesti läsnä. Sitten tilanne tulee ja opetus tapahtuu."

Chögyam Trungpa: Henkisen materialismin ylittäminen
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #70 : 25.08.2006 20:10:08 »

Smiley smitten
tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #71 : 25.08.2006 20:15:37 »

Huomasin muuten, Rakkauden Enkeli, että sinun aloittamasi keskustelut herättävät julmetun paljon reaktioita, mielipiteitä, kysymyksiä ja vastauksia.
Mahtava juttu!!

Cheesy
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #72 : 25.08.2006 20:17:46 »

Huomasin muuten, Rakkauden Enkeli, että sinun aloittamasi keskustelut herättävät julmetun paljon reaktioita, mielipiteitä, kysymyksiä ja vastauksia.
Mahtava juttu!!

Cheesy

Juuh, ihan yllätyn usein itsekin.  Cheesy  Shocked
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #73 : 25.08.2006 20:24:37 »

Sitä se rakkaus teettää  smitten
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #74 : 25.08.2006 21:38:20 »

Jokaiselle meille on se oma mestari jo läsnä siellä sydämemme teoilla,joten eiköhän sen tunnistamiseksi enää vain sitä tarvita, että kukin kurkkaa siihen OMAAN sydämeensä ensin ja sen jälkeen näkee sen myös muissa.  Cool smitten

Sillä ellemme näe sitä ns. "toisissa" niin sehän kertoo vain sen, ettemme näe sitä myöskään omassa alitajunnassakaan olevana potentiaalina itsemme teoissa, joten kukahan jää sitä silloin ilman?

Joten se heijastuksen lain voima tulee teoiksi myös näin, kun näkee sen ensin muissa ja sitten sanoo, että voihan nenä, sehän on se heijastus omasta sisikunnastani, joten sehän olen silloin myös minäkin.  Smiley
Ja sitten voimmekin jokainen siitä iloita, että olemme sitä mestaria kaikki, koska olemme jokainen sen yhden ja ainoan Luojamme energioita. Joten suurempaa Mestaria saa kyllä kaukaa hakea, jos edes on mahdollista.  :Smiley Wink Smiley smitten

tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12
  Tulostusversio  

Siirry: