Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä tuntee mestarin, minkälainen on ns. valaistunut ihminen?  (Luettu 94452 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Lari
Vieras
« Vastaus #45 : 22.08.2006 20:51:08 »

Pitäisiköhän vaieta ihan kokonaan ja poistua koko astrosta...  Lips Sealed

Undecided Sad Cry

Me tarvitsemme sinua  Kiss
Älä koskaan mene pois, älä koskaan mene pois   smitten
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #46 : 22.08.2006 20:53:01 »

Päinvastoin, Rakkahin enkeli!  smitten

Huomasin jo heti aamusta
Sinun nousseen "jeannedarkkina" aallonharjalle.

Aallon, joka ei tullut hukuttamaan eikä tuputtamaan
vaan herättelemään ja perättelemään.

Perätellä = etsiä totuudelle jalansijaa elämän keikkuvasta pöydästä.

Eikä vedättelemään saati nenättelemään...

... vaan elättelemään Toivoa kirputtomasta elosta.

angel
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #47 : 22.08.2006 21:17:35 »

Jos joku ihmettelee, niin poistin ketjusta joukon viestejä, jotka olivat A. aloittajaa kohtaan loukkaavia tai B. muuten vain ketjun aiheen ulkopuolella.

Terv. moderaattori
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
kirsimarita
Kohtuuastroilija
**

Minä olen rakkaus.

Profiili
« Vastaus #48 : 22.08.2006 21:49:10 »

Mielenkiintoista tämä kommunikointi kirjoittaen. Kunpa näkisimme toisemme, ehkäpä väärinymmärryksiä olisi vähemmän, muistaakseni jonkin tutkimuksen mukaan jopa 90 % viestinnästä on muuta kuin sanoja. Eli tässä me tällä vaivaisella 10 %:lla "väännetään kättä" Tarkennukseksi RAKKAHIN ENKELI, mainitsemani koroke tarkoitti yksinkertaisesti puhujan/kanavoijan paikkaa, joka suuremmissa tapahtumissa on. Itse olin Kryon-perheen tapaamisessa ja näin miten henkisesti rasittavaa oli tulla yleisön eteen, tietämättä yhtään mitä tapahtuu. Etenkin minua liikutti helpotuksen kyynelet, kun tehtävä oli suoritettu. Välillä ukkonen on hyväksi, se puhdistaa ilmaa. Itsekin olen monta kertaa ollut se ukkosen johdatin, hetken tai vähän pitemmän kirpasee... Mikäs marttakerho tämä olis, jos me vaan oltas kaikesta samoilla linjoilla
tallennettu

nouseva skorppari
aurinko kauriissa
kuu härässä
merkurius veskarissa
venus kauriissa
mars kauriissa
punainen kristalli maa
metalli-puhveli
härkä-69
Vieras
« Vastaus #49 : 23.08.2006 07:14:42 »

Miksi minä saan tällaisen "myrskyn" taas aikaan, vaikken tahdo mitään muuta kuin kaikille hyvää ja rakkautta ja sitä että he tajuaisivat kuinka ainutlaatuisia ovat ITSE.

Pieni myräkkä tekee joskus ihan hyvää. Toivoo Myrskyluodon Maija Poppanen.  Wink
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #50 : 23.08.2006 07:23:18 »

Mielenkiintoista tämä kommunikointi kirjoittaen. Kunpa näkisimme toisemme, ehkäpä väärinymmärryksiä olisi vähemmän, muistaakseni jonkin tutkimuksen mukaan jopa 90 % viestinnästä on muuta kuin sanoja. Eli tässä me tällä vaivaisella 10 %:lla "väännetään kättä" Tarkennukseksi RAKKAHIN ENKELI, mainitsemani koroke tarkoitti yksinkertaisesti puhujan/kanavoijan paikkaa, joka suuremmissa tapahtumissa on. Itse olin Kryon-perheen tapaamisessa ja näin miten henkisesti rasittavaa oli tulla yleisön eteen, tietämättä yhtään mitä tapahtuu. Etenkin minua liikutti helpotuksen kyynelet, kun tehtävä oli suoritettu. Välillä ukkonen on hyväksi, se puhdistaa ilmaa. Itsekin olen monta kertaa ollut se ukkosen johdatin, hetken tai vähän pitemmän kirpasee... Mikäs marttakerho tämä olis, jos me vaan oltas kaikesta samoilla linjoilla

No juu... Aivan...  smitten Minulla on myös noiden kanavointien suhteen, se etten tiedä mitä tulee tapahtumaan vaikka olenkin samaan aikaan muuten tietoinen ympärillä tapahtuvasta...

No niin... Pyyhkii kyyneleensä, hengittää syvään ja palaa "ytimeensä"... Lukekaa tätä hjuumorilla:

Eilisten kaikenkarvaisten luokittelujen, "leimojen" lyömisten yms. jälkeen osoittautui ilmeisesti, oletettavasti selvääkin selvemmäksi se, että ehkäs hieman provosoiduin.  Embarrassed Ollen siis kaikkea muuta kuin valaistunut mestari. Olenhan suorastaan itsekeskeisen sydämetön ja rakkaudeton, huomionhakuinen egomaanikko.  Grin

Tätä ei enää tarvitse niin huumorilla ottaa, vai tarvinneeko ehkä sittenkin...  :Smiley  Grin

-Kiitos kaikille niille, jotka tässä keskustelussa ymmärsivät minua, niinkuin minä asioita tarkoitin keskustellen asioista samalla itsekin "asialinjalla".  smitten

-Kiitos kaikille niille, jotka luokittelivat ja "löivät leimojaan" tyyliin: kelpaamaton valaistuneeksi mestariksi.  Grin smitten

-Ennenkaikkea ja suurin kiitos niille jotka tarkoituksellisesti, tai tahattomasti provosoivat minua. Provosoiduinko, vai loukkaannuinko vain ja tulin surulliseksi siitä, että koin ehkä liikaakin tulleeni väärinymmärretyksi? Samanaikaisesti muuallakin astrofoorumissa... Päätelkää itse, tai mielummin olkaa päättelemättä.  Grin  smitten

Lopuksi haluan pyytää kaikilta, niin IHAN KAIKILTA vilpittömästi anteeksi omat väärinymmärrykseni, loukkaukseni ja eilisen "herkkähipiäisyyteni".  smitten

Elämä jatkuu, opetamme toinen toisiamme... Ja ei minua kuitenkaan taida saada täältä pois kulumallakaan.  Grin Sinnikäs, vaikka harmaan kiven läpi puskeva härkä ilmoittautuu.  knuppel2 Grin

PS. Valaistunut mestari on huumorintajuinen ja osaa nauraa ennenkaikkea itselleen.  Wink  Shocked Hetkinen, entäpä jos sittenkin olen...
Hihii... No niin leikki leikkinä.  2funny Tähän loppuun vielä toisaalle laittamani kiitokset ihan teille kaikille:

Tässä myös kiitokseni teille ihan kaikille tasapuolisesti, kauniiden laulun sanojen muodossa. Olette ihunia!  smitten

UP WHERE WE BELONG (Buffy Sainte-Marie)

Who knows what tomorrow brings
In a world where few hearts survive.
All I know is the way I feel
If it’s real I’ll keep it alive

The road is long
And there are mountains in our way
But we climb a step everyday

Love lift us up where we belong
Where the eagels cry on a mountain high
Far from the worlds we know
Up where the clear winds blow

Some hang on what used to be
They live their lives, looking behind.
When all we have is here and now
All our lives up there to find.

The road is long
And there are mountains in our way
But we climb a step everyday

Up where the clear winds blow.

Time goes by
No time to cry
Life’s you and I
Alive. Today.

Up where the clear winds blow.

(http://www.galleryone.com/images/liu/liu_-_angel_of_love.jpg)

WHAT A WONDERFUL WORLD (Louis Armstrong

I see trees of green, red roses too
I see them bloom for me and you
And I think to myself what a wonderful world.

I see skies of blue and clouds of white
The bright blessed day, the dark sacred night
And I think to myself what a wonderful world.

The colors of the rainbow so pretty in the sky
Are also on the faces of people going by
I see friends shaking hands saying how do you do
They're really saying I love you.

I hear babies cry, I watch them grow
They'll learn much more than I'll never know
And I think to myself what a wonderful world
Yes I think to myself what a wonderful world.

(http://www.solstation.com/stars/earth.jpg)

« Viimeksi muokattu: 23.08.2006 07:26:14 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #51 : 23.08.2006 07:33:19 »

Miksi minä saan tällaisen "myrskyn" taas aikaan, vaikken tahdo mitään muuta kuin kaikille hyvää ja rakkautta ja sitä että he tajuaisivat kuinka ainutlaatuisia ovat ITSE.

Pieni myräkkä tekee joskus ihan hyvää. Toivoo Myrskyluodon Maija Poppanen.  Wink

Totta tosiaan!  smitten
tallennettu
Minä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #52 : 23.08.2006 08:07:25 »

Jos ketjusta lohkottaisiin ,jokaiselle omat kirjoitukset takaisin ,niin voisimme nähdä asioita toisin ..
Kuka peilaa ja mitä  Huh

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #53 : 23.08.2006 08:09:41 »

Jos ketjusta lohkottaisiin ,jokaiselle omat kirjoitukset takaisin ,niin voisimme nähdä asioita toisin ..
Kuka peilaa ja mitä  Huh

Niin, kenties... Toisaalta täältä kun poistettiin noita viestejä... Emme siis näe enää kaikkia. Ja eiköhän se "kätten vääntely" riittäne...  Wink smitten
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #54 : 23.08.2006 08:17:20 »

-Kiitos kaikille niille, jotka tässä keskustelussa ymmärsivät minua, niinkuin minä asioita tarkoitin keskustellen asioista samalla itsekin "asialinjalla".  smitten
-Kiitos kaikille niille, jotka luokittelivat ja "löivät leimojaan" tyyliin: kelpaamaton valaistuneeksi mestariksiGrin smitten

Hmmm eli oliko siis ketjun todellinen aihe syvimmiltään; "Olenko 'minä' "valaistunut"?  Smiley
Ja siksi vastaukset vaikuttivat kukin tavallaan kuhunkin...  coolsmiley

Kukaan ei sitä ulkopuolelta koskaan varmista, todellista "sitä". eikä siihen ole silloin tarvetta tai sen suhteen epävarmuutta, jos 'niin' olisi!

Eikä tämä nyt ole mikään 'provo', arvostelu tai mikään mukaan sen suuntainen, vaan ihan oikeasti eilen jo tuntui että 'ilmassa oli tämä fiilis'  Cheesy
Vain siis 'retorinen kysymys'.. johon minä en henk koht kaipaa kenekään henk koht vastausta...

tallennettu
twin peak
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #55 : 23.08.2006 09:14:26 »

Kyllä oli mielenkiintoista kuinka kova myrsky nousi. Rakkauden enkeli kyseli mielipiteitä siitä millainen on Valaistunut Mestari. Osa taitaa todellakin ottaa aika tosissaan asiat.

"asialliset hmommat hoidetaan ja muuten ollaan kuin ellun kanat."

rennosti  Cool
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #56 : 23.08.2006 09:32:40 »

Ja nämä on näitä 'fiksuimpia' keskustelijoita, jotka ei itse ota omista syistään kantaa ollenkaan itse aiheeseen/keskusteluun, mutta näkevät keskustelussa sävyjä, joita siinä todellisuudesssa ei ehkä ollutkaan...  Wink

Ja ehkä niistä oletetuista'säyistä'voisikin löytyä se syy, miksi ei ole ottanut itse keskustelun alla olevaan aiheeseen kantaa...  coolsmiley

tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #57 : 23.08.2006 09:41:18 »

Ajattelin etten nyt puutu tähän keskusteluun lainkaan mutta sen verran on pakko kommentoida, että eikö olisi ihanaa, jos meistä jokainen ajattelisi olevansa valaistunut mestari...? Miten erilainen tämä maailma olisi, jos jokaisen pyrkimys olisi olla jotain suurempaa, parempaa ja jumalallisempaa kuin ehkä sillä hetkellä olemme...? smitten
Ja mitenkäs siinä Jumalan palveluksessakin sanotaan: Ylentäkään sielunne nyt korkeuden luokse tms.

Ainahan meidän olisi syytä tavoitella parempaa ja Jumalallisempaa kuin mitä jo olemme. Valaistuneet mestaritkin oppivat ja kehittyvät, kurkottavat kohti alkulähdettä, Jumalaa.

Minusta suurempi synti on tuomita toisen sielun pyrkimys siihen kuin ajatella olevansa valaistunut.

Ja tällä kirjoituksella en ota kantaa Rakkauden Enkelin kirjoituksiin -vaan kommentoin yleisesti asiaa.

Rakkauden Enkeli on ihana ja symbaattinen astroilija ja henk.koht. olen kiitollinen teistä jokaisesta, joka tuo oman värisävynsä tälle ihanalle foorumille! smitten

Antoisaa päivää -jokaiselle meille, valoisalle sielulle! angel
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #58 : 23.08.2006 09:42:18 »

Immeisiähän täällä ollaan, käyttäen ~10% aivoloistamme ja siitäkin vain ~10% verbaalisesti - - - senköhän takia Luojamme loi meille anteeksiannon kyvyn  :Smiley smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #59 : 23.08.2006 10:28:26 »

Voi kaikki enkeli-immeiset!

Myrskyistä ja kaaoksista syntyy muutoksia, usein tietämättämme!

Näin pitää olla, kiitos niille jotka sitä puhaltelevat alkuun!!! smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12
  Tulostusversio  

Siirry: