Mielenkiintoista tämä kommunikointi kirjoittaen. Kunpa näkisimme toisemme, ehkäpä väärinymmärryksiä olisi vähemmän, muistaakseni jonkin tutkimuksen mukaan jopa 90 % viestinnästä on muuta kuin sanoja. Eli tässä me tällä vaivaisella 10 %:lla "väännetään kättä" Tarkennukseksi RAKKAHIN ENKELI, mainitsemani koroke tarkoitti yksinkertaisesti puhujan/kanavoijan paikkaa, joka suuremmissa tapahtumissa on. Itse olin Kryon-perheen tapaamisessa ja näin miten henkisesti rasittavaa oli tulla yleisön eteen, tietämättä yhtään mitä tapahtuu. Etenkin minua liikutti helpotuksen kyynelet, kun tehtävä oli suoritettu. Välillä ukkonen on hyväksi, se puhdistaa ilmaa. Itsekin olen monta kertaa ollut se ukkosen johdatin, hetken tai vähän pitemmän kirpasee... Mikäs marttakerho tämä olis, jos me vaan oltas kaikesta samoilla linjoilla
No juu... Aivan...
Minulla on myös noiden kanavointien suhteen, se etten tiedä mitä tulee tapahtumaan vaikka olenkin samaan aikaan muuten tietoinen ympärillä tapahtuvasta...
No niin... Pyyhkii kyyneleensä, hengittää syvään ja palaa "ytimeensä"... Lukekaa tätä hjuumorilla:
Eilisten kaikenkarvaisten luokittelujen, "leimojen" lyömisten yms. jälkeen osoittautui ilmeisesti, oletettavasti selvääkin selvemmäksi se, että ehkäs hieman provosoiduin.
Ollen siis kaikkea muuta kuin valaistunut mestari. Olenhan suorastaan itsekeskeisen sydämetön ja rakkaudeton, huomionhakuinen egomaanikko.
Tätä ei enää tarvitse niin huumorilla ottaa, vai tarvinneeko ehkä sittenkin... :
-Kiitos kaikille niille, jotka tässä keskustelussa ymmärsivät minua, niinkuin minä asioita tarkoitin keskustellen asioista samalla itsekin "asialinjalla".
-Kiitos kaikille niille, jotka luokittelivat ja "löivät leimojaan" tyyliin: kelpaamaton valaistuneeksi mestariksi.
-Ennenkaikkea ja suurin kiitos niille jotka tarkoituksellisesti, tai tahattomasti provosoivat minua. Provosoiduinko, vai loukkaannuinko vain ja tulin surulliseksi siitä, että koin ehkä liikaakin tulleeni väärinymmärretyksi? Samanaikaisesti muuallakin astrofoorumissa... Päätelkää itse, tai mielummin olkaa päättelemättä.
Lopuksi haluan pyytää kaikilta, niin IHAN KAIKILTA vilpittömästi anteeksi omat väärinymmärrykseni, loukkaukseni ja eilisen "herkkähipiäisyyteni".
Elämä jatkuu, opetamme toinen toisiamme... Ja ei minua kuitenkaan taida saada täältä pois kulumallakaan.
Sinnikäs, vaikka harmaan kiven läpi puskeva härkä ilmoittautuu.
PS. Valaistunut mestari on huumorintajuinen ja osaa nauraa ennenkaikkea itselleen.
Hetkinen, entäpä jos sittenkin olen...
Hihii... No niin leikki leikkinä.
Tähän loppuun vielä toisaalle laittamani kiitokset ihan teille kaikille:
Tässä myös kiitokseni teille ihan kaikille tasapuolisesti, kauniiden laulun sanojen muodossa. Olette ihunia! UP WHERE WE BELONG (Buffy Sainte-Marie)
Who knows what tomorrow brings
In a world where few hearts survive.
All I know is the way I feel
If it’s real I’ll keep it alive
The road is long
And there are mountains in our way
But we climb a step everyday
Love lift us up where we belong
Where the eagels cry on a mountain high
Far from the worlds we know
Up where the clear winds blow
Some hang on what used to be
They live their lives, looking behind.
When all we have is here and now
All our lives up there to find.
The road is long
And there are mountains in our way
But we climb a step everyday
Up where the clear winds blow.
Time goes by
No time to cry
Life’s you and I
Alive. Today.
Up where the clear winds blow.
(http://www.galleryone.com/images/liu/liu_-_angel_of_love.jpg)
WHAT A WONDERFUL WORLD (Louis Armstrong
I see trees of green, red roses too
I see them bloom for me and you
And I think to myself what a wonderful world.
I see skies of blue and clouds of white
The bright blessed day, the dark sacred night
And I think to myself what a wonderful world.
The colors of the rainbow so pretty in the sky
Are also on the faces of people going by
I see friends shaking hands saying how do you do
They're really saying I love you.
I hear babies cry, I watch them grow
They'll learn much more than I'll never know
And I think to myself what a wonderful world
Yes I think to myself what a wonderful world.
(http://www.solstation.com/stars/earth.jpg)