Ikitosi
|
|
« Vastaus #120 : 26.10.2006 15:40:25 » |
|
Kaikki on yhteydessä kaikkeen (Kaikkeuteen ) - ja erikoistuneiden osa-alueiden yhteenlaskettu summa on aina tekijöitään suurempi; toiminnallisen laajuusalueiden ulotteisuuksissa tapahtuvan energiankierron koheesion ja läpivirtausliikkeen aiheuttaman potensoitumisen ansiosta. Aivotkin siis toimivat kokonaisuutena paremmin. : Aiheeseen viitaten; ehkä 'valaistuneen' aivotoiminnasta voisi löytää ihan mitattavissakin olevia muutoksia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tuulispää
|
|
« Vastaus #122 : 26.10.2006 16:41:28 » |
|
Olen tavannut valaistuneen henkilön. Hän on tavoiltaan aivan tavallinen mies,mutta hänestä säteilee tietty voima,ja nytkin kun hänestä kirjoitan tuo hänen energia tulee aivan selkeästi tähän ympärilleni. Hän on aivan tavallinen omien tunteidensa ja tapojensa mukainen, ei mitään ihmeellistä,ainoastaan että hänellä on jatkuva suora yhteys Jumalaan,ja hän näkee jokaisen henkilön sellaisena kuin hän On,siis jokaisen korkeimman minän. Tämä mies on australialainen valaistunut munkki Rob Crickett.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Leijona Nouseva Jousimies Kuu Neitsyt Merkurius Leijona Venus Rapu Mars Neitsyt Keltainen Galaktinen Ihminen
|
|
|
|
tuulispää
|
|
« Vastaus #124 : 26.10.2006 17:33:57 » |
|
Kyllä on, sama mies.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Leijona Nouseva Jousimies Kuu Neitsyt Merkurius Leijona Venus Rapu Mars Neitsyt Keltainen Galaktinen Ihminen
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #125 : 26.10.2006 17:37:15 » |
|
Lukaisin jo rivin sieltä ja toisen täältä, mielenkiintoista tekstiä. Otanpa sivun vielä esille iltalenkin jälkeen, ajan kanssa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Almah
Kohtuuastroilija
-The wealth of the soul is the only true wealth.-
|
|
« Vastaus #126 : 26.10.2006 18:08:40 » |
|
Valaistuneen Mestarin tuntomerkkeihin kuuluu mielestäni se, että hän ei ota koskaan vaan antaa ainoastaan.
Antamisesta tulee aina hyvä mieli itsekullekin, ei asiaa voi näin mustavalkoisesti katsoa, vaan täytyy kyetä antamaan myös muille mahdollisuus antaa itseltään/itsestään jotain jotta tasapaino säilyisi...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
VE!
|
|
« Vastaus #127 : 26.10.2006 18:12:57 » |
|
Hmmm... Sen mitä tuosta ultran artikkelista luin, niin ei kuitenkaan tunnu minun tyypiltä. Johtuen ehkä tuosta Urantia kirjasta, joka ei kyllä kolahda. Haluaisin tosin joskus päästä tapaamaan valaistunutta tyyppiä oikein ajan kanssa, niin että pääsisi kunnolla mukaan siihen energiaan.
Hieno kokemus muuten sulla, Tuulispää. Pilkahdus valaistumisesta, oletan!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #128 : 26.10.2006 18:26:13 » |
|
Heh, olen tavannut Rob Crickettin, minulla on hänen käyntikorttinsa, meilailimme noin puoli vuotta aiheesta Jeesus ja Ajatussuuntaaja, mutta kävi niin että Amma kolahti enemmän. Ei toisensa poissulkevia asioita välttämättä. Crickett sanoi minulle miksi en ala evankelistaksi, mutta enpä kokenut sitä jutukseni.. vielä..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
tuulispää
|
|
« Vastaus #129 : 26.10.2006 19:21:31 » |
|
VE, Muistelen että Rob olisi nyttemmin jo jättänyt urantian...ei nykyisin sen(urantian) mukaan ymmärtääkseni "tarinoi". Olen noilla Robin luennoilla käynyt useammallakin,ja parantaja sekä profetoinnin alkeet. Rob on tulossa jälleen keväällä Suomeen,kiertää useammalla paikkakunnalla,ainakin helsinki,tampere,jyväskylä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #130 : 26.10.2006 19:24:27 » |
|
Pitäiskö jonkun meistä ryhtyä sitten Suomen profeetaksi, vaikka täällä käy näitä ulkolaisia valopäitä..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #131 : 26.10.2006 19:58:09 » |
|
Ihan tältä istumalta tuntuu, että lähtisin mielelläni häntä livenä kuulemaa - ja lähdenkin jos tulee tänne susirajan taakse Ilmoitelkaahan keväämmällä foorumilla koska tulee ja minne menee Suomessa Lainaus hänen haastattelustaan: " – On vain yhdenlaista valaistumista. Se on yhteistä kaikille valaistuneille. Valaistunut henkilö siirtää valaistumisen valaistumiskokelaalle. Kun oma valaistumiseni tapahtui, tiesin varmasti, että minun valaistumiseni oli sama kuin Ramana Maharsin ja sama kuin Lin Chin. Kaksikymmentä vuotta valaistumisen jälkeen voi kuitenkin havaita, että monet erilaiset polut vievät samaan kokemukseen henkilökohtaisesta yhdistymisestä Jumalaan, ja myös sen, että monet erilaiset kutsumukset syntyvät yhdenlaisesta valaistumisesta. On vain yksi Jumala, Isä, mutta valaistuneitten ihmisten, Jumalan poikien tai Jumalan tyttärien elämässä ilmenevät yksilölliset tiet eroavat toisistaan kuin yötaivaan tähdet; ei ole kahta samanlaista. " Näin sen ON pakko olla. Taidan taas erota kirkosta Mut'en ikinä Jumalasta
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.10.2006 20:06:08 kirjoittanut Ippuska »
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #132 : 26.10.2006 21:30:15 » |
|
Ippuska, eikös nuo ole ihan perusjuttuja... Paljonko merkitsee se, että sen on sanonut joku maailmalla tunnettu(?) guru? Entä, jos saman asian olisi kertonut sulle lähikaupan kassaneiti tai joku täällä foorumilla? Saiskos siinä tapauksessa eroamaan kirkosta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #133 : 26.10.2006 22:01:23 » |
|
Olen tavannut valaistuneen henkilön. Hän on tavoiltaan aivan tavallinen mies,mutta hänestä säteilee tietty voima,ja nytkin kun hänestä kirjoitan tuo hänen energia tulee aivan selkeästi tähän ympärilleni. Hän on aivan tavallinen omien tunteidensa ja tapojensa mukainen, ei mitään ihmeellistä,ainoastaan että hänellä on jatkuva suora yhteys Jumalaan,ja hän näkee jokaisen henkilön sellaisena kuin hän On,siis jokaisen korkeimman minän.
Tuo on loistava kuvaus valaistuneesta. Minusta on juuri niin, että on niin monenlaisia/erilaisia valaistuneita/mestareita kuin on ihmisiäkin. Eli silloinkin olemme jokainen erilaisia, vaikka tiettyjä yhtäläisyyksiä tai "tuntomerkkejäkin" tuolloin löytyy. Esimerkiksi juuri se tietynlainen "säteily" ja rakkaudellisuus yms.
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.10.2006 22:03:15 kirjoittanut Rakkauden enkeli »
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #134 : 26.10.2006 22:12:25 » |
|
Rakkaus on sokea, tai ainakin valikoiva, täydellisten puutteisiin!!
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|