Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Biopassit....  (Luettu 15828 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #15 : 22.08.2006 23:12:55 »

Eipä ehkä salattavaa, mutta entäpä kun joku tekee rikoksen siun nimissä ja siut haetaa vaikkapa kesken rauhellisen koti-illan vankilaa?
Hmm.. Siinäpä menetät... Mitä menetät...

Noh, olisihan se varmaan 'kiusallinen' tilanne, jos niin kävisi...
Mutta, jos ei kerran sitä ole tehnyt, niin ei kai siinä hätää ole...
Ja toisaalta, luultavasti sitä pääsee sitten kohtaamaan jotain itseltä salattuja puoliaan, jos semmoisen kokemuksen vetää puoleensa...

Onhan nämä 'kaksipiippuisia' juttuja...
Mutta näin ehkä voimme todellisesti yhdistää käytännössä sen tähän todelliiseen ja realiteettiseen elämään, mitä haemmekin jotkut ehkä 'hekisessä kehityksemme' polussamme...  Wink
Ei enää riitä 'kilsheet', vaan se on elettävä todeksi...
 :Smiley
tallennettu
Rachel
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #16 : 22.08.2006 23:24:50 »

Mietin sitä, että jos esimerkiksi Suomi olisi määrännyt kaikille Suomeen matkustaville biopassit... Näinköhän olisi kaikkien maiden kansalaisten pitänyt hankkia biopassit, riippumatta siitä, aikovatko koskaan edes käydä Suomessa? Epäilen. Todennäköisesti Suomi olisikin sitten vaatinut viisumin Suomeen tulevilta matkaajilta. Tai, jos ihminen haluaisi tulla Suomeen, olisi hänen hankittava SILLOIN VASTA biotunniste.

Näin olisi mielestäni ollut Jenkkienkin kohdalla hyväksyttävämpää, mutta ei. Kun HE haluavat, HE saavat ja kaikki muut tottelevat, kävivät sitten Ameriikoissa tai eivät.  tickedoff

Purkaudun, ehkä vähän jankutankin asiasta, mutta kun ottaa luonnon päälle.
tallennettu

Aurinko: Kalat
Kuu: Kaksoset
Nousumerkki: Neitsyt
Keltainen Solaarinen Soturi
Rachel
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #17 : 22.08.2006 23:40:21 »

Ehkä me tämänkin kaiken kautta todella joudumme kokemaanitse kauniiden sanojen sanomaa;
"Meillä ei ole mitään salattavaa!"  Wink
"Ei menetettävää"

Vai onko?  :Smiley

Eipä ehkä salattavaa, mutta entäpä kun joku tekee rikoksen siun nimissä ja siut haetaa vaikkapa kesken rauhellisen koti-illan vankilaa?
Hmm.. Siinäpä menetät... Mitä menetät...

Noh.... ainakin sen rauhallisen koti-illan siinä menettää...  Huh

Tässä linkki kiinnostuneille, kuinka "passeihin on mahdollista tallentaa salaista koodia" sekä vielä noiden passien tietoturvasta: http://www.digitoday.fi/page.php?page_id=14&news_id=200610202
tallennettu

Aurinko: Kalat
Kuu: Kaksoset
Nousumerkki: Neitsyt
Keltainen Solaarinen Soturi
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #18 : 23.08.2006 12:26:46 »

Hehe, Lari minua mietityttää aivan sama... Ovatko hänen silmänsä vihreät, siniset vai kenties ruskeat...

smitten smitten

Ehkä se selviää passista...  Grin

Amerikkalaiset on ihan vainoharhasia ja sen seurauksena koko maailma kärsii...

Mutta siis edelleen Larin kanssa samoilla linjoilla, että niitä kortteja on jo vaikka mitä ja jos jotain tietoja haluaa niin kyllä ne nykyään saa.

En usko että tuon takia kuitenkaan jätän matkustamatta, jos sellainen mahdollisuus tulee.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #19 : 23.08.2006 13:02:29 »

Minäkään en oikein tykkää tästä biopassista.  Undecided Milloin olemme valmiita täysin passittomana kulkemiseen missä vain ja milloin vain?  :Smiley Vain Luoja tietää... Voihan tuota toki matkustella kehosta irtautumalla.  Grin
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #20 : 23.08.2006 14:06:10 »

Yhdyn Liljan ja Larin linjaan.. siis passiasiassa.. silmienväri jää nähtäväksi   Wink
Pelko uutta kohtaanko? pelko ja vastustus vetää puoleensa juuri näitä kokemuksia..  coolsmiley

smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #21 : 25.08.2006 10:02:31 »

Toivoisin keskustelua 21.8. käyttöönotetuista biopasseista. Enäänhän ei saa noita "tavallisia" passeja, vaan kaikkiin uusiin passeihin tulee pakostakin tuo mikrosiru. Ja miksi?? Siksi koska jenkit haluaa  knuppel2

Eli tämä ihan alustuksena, mitä mieltä olette tuosta mikrosirusta? Onko se mielestänne verrattavissa "pedon merkkiin"?

Jostain syystä minua suoraansanottuna etoo tuo uusi passi. Tuntuu pahalta että minusta on kaikki tiedot (ja mitäköhän muita tietoja vielä lisäksi?) tuossa passissa, jonka tietoturva on kuulemma samaa kuin kännyköiden.

Ei nyt pedonmerkki tule mieleen...Kävin tässä jo jokunen vuosi sitten uudistamassa passin ja nyt pitäisi mukamas taas vaihtaa sitä.Raivostuttavaa.
Siis kyllä mä sen tajuan jos turvallisuutta ajatellaan onhan se hyvä asia mutta olisi kiva tietää näistä uudistuksista etukäteen.
« Viimeksi muokattu: 25.08.2006 10:05:11 kirjoittanut Athene » tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #22 : 25.08.2006 10:18:37 »

Minun täytyisi hankkia uusi passi.

Olisin halunnut sen vanhan mallin vain sen takia että tykkään siitä enemmän  Smiley

Joten uusi biopassi  Grin Eikä mua pelota se siru. Matkustelen kuitenkin erittäin erittäin harvoin.
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #23 : 25.08.2006 10:55:44 »

Ei nyt pedonmerkki tule mieleen...Kävin tässä jo jokunen vuosi sitten uudistamassa passin ja nyt pitäisi mukamas taas vaihtaa sitä.Raivostuttavaa.
Siis kyllä mä sen tajuan jos turvallisuutta ajatellaan onhan se hyvä asia mutta olisi kiva tietää näistä uudistuksista etukäteen.
Hei "Athene"

Entinen passisi on voimassa yhäkin

smitten   Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #24 : 25.08.2006 11:29:52 »

"Onneksi" satuin juuri ennen tätä uudistusta hankkimaan uuden passin vanhaksi käyneen tilalle. Nyt saan siis 10 vuotta porskutella siruttomalla passilla, ainakin toivottavasti... Rooman reissu perheeni kanssa jo "kolkutteleekin ovella" ja Barcelonaan pääsen myöhemmin ystäväni kanssa. Enpäs ole muutamaan vuoteen matkustellutkaan. Nyt sitten oikein urakalla.  Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #25 : 25.08.2006 11:35:35 »

Hei tuon olin unohtanut kokonaan, Rakkauden enkeli! Smiley Ainoa huono puoli matkustelussa kehosta irtautumalla on se, että rusketus tarttuu hiukka huonosti (?) eikä sukulaisille voi tuoda tuliaisia, ainakaan tavaroiden muodossa...

2funny Mutta eihän se itsensä ruskettaminen niin kovin terveellistä olekaan. Ja "elämystuliaisia" voi aina antaa...
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #26 : 25.08.2006 13:21:48 »

Hei Rakkauden enkeli, hienot matkakohteet sinulla! Olen sattumoisin käynyt aika hiljattain sekä Roomassa että Barcelonassa, joten jos kaipaat matkavinkkejä niin heitä yvärillä. Smiley

Kummatkin kaupungit ovat aika huikeita. Nähtävää riittää!
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #27 : 25.08.2006 21:20:34 »

Hei Rakkauden enkeli, hienot matkakohteet sinulla! Olen sattumoisin käynyt aika hiljattain sekä Roomassa että Barcelonassa, joten jos kaipaat matkavinkkejä niin heitä yvärillä. Smiley

Kummatkin kaupungit ovat aika huikeita. Nähtävää riittää!

Kiitos!  smitten Kysäisen jos tulee mieleen jotain... Nähtävää riittää kyllä juu...  Cheesy Olen molemmissa tosin vain neljä päivää.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: