Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energiahoitoon menossa...  (Luettu 12557 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 22.08.2006 11:48:57 »

Heipsuli!  smitten

Onko kellään kokemuksia energiahoidosta? Aion pian varata ajan sellaiseen, mutta en tiedä pitäisikö/voiko siihen jotenkin valmistautua? Joka tapauksessa uskon että se voisi olla nyt tarpeen, koska harvoin olen tuntenut itseni näin epätasapainoiseksi. Mutta en kyllä tiedä siitä asiasta paljon mitään... Mielialat vaihtelee jatkuvasti ja ihan "ilman syytä"...  Tongue Embarrassed Välillä ihan maassa ja seuraavassa hetkessä taas ihanan positiivinen ja toiveikkaan valoisa olo!  idiot2  angel

tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 22.08.2006 12:13:05 »

Heippahei!  Smiley

Eipä tuohon energiahoitoon sen kummemmin tarvitse valmistautua. Menet vaan sinne rauhallisin ja avoimin mielin. Mitään pahaa tuossa hoidossa ei voi tapahtua, vaan ainoastaan se, mihin olet itse valmis. Välttämättä monilla ihmisillä ei vielä ensimmäisellä kerralla ole mitään sen kummempia tuntemuksia. Riippuu tietysti paljon syistä, miksi kukin on hoitoon hakeutunut.

Ainakin kun itse olen tehnyt reikihoitoja, on tukkeumat sun muut lähteneet monilla hoidettavilla reagoimaan vasta muutamien hoitokertojen jälkeen, ja nekin usein pikkuhiljaa, ei mitenkään "rajusti" purkautuen.

Tietty yksi juttu, mitä ainakin itse suosittelen, mutta yleensä vasta hoidon jälkeen, on juoda iso lasi vettä ja imeskellä merisuolakide. Joillekin voi nimitäin tulla hoidosta ensin vähän huono olo, kun niin paljon "taivaskanavien" energiaa tullut kerralla.

Rentouttavaa ja eheyttävää energiahoitoa sinulle toivotellen,
smitten
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
kirsimarita
Kohtuuastroilija
**

Minä olen rakkaus.

Profiili
« Vastaus #2 : 22.08.2006 17:46:19 »

Itse käytän "kanssaluomista" apuna, eli ajattelen useampana iltaja hoitoani ja tavallaan psykologisesti valmennan itseni ottamaan kaiken mahdollisen avun vastaan. Olen saanut palautetta, että hoito lähtee nopeasti käyntiin. Varmaankin tämä tulee helpoksi ja toimiikin automaatisesti, kun tutustuu hoitajaan ja luottaa häneen.
tallennettu

nouseva skorppari
aurinko kauriissa
kuu härässä
merkurius veskarissa
venus kauriissa
mars kauriissa
punainen kristalli maa
metalli-puhveli
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #3 : 22.08.2006 19:42:23 »

Olen kerran käynyt, ja silloin tasapainotettiin chakrat. Jos sinulla on tunnetukoksia tai sidoksia, niitä voi avata/vahvistaa/poistaa toiveiden mukaan. Viimeksi ei katkottu sydänsidettä mutta olen katkonut sitä itse. Myös meditaatiossa voi koettaa nähdä vahvoja sydänsiteitä ja katkoa niitä, jos tarvis. Cool Mutta itse en tarvinnut hoitoa mielialaan vaan suhdetilanteeseen, nimenomaan sydänchakran osalta ja korkeampien. Hoitaja näkee sinusta lähtevät säikeet ja kysyy mitä haluat tehdä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 22.08.2006 20:33:21 »

Kiitos kaikille!  smitten

Jotenkin niin kovin jännittää sinne meno... ehkä juuri siksi, että viime aikoina ne tunnetukokset ovat jo alkaneet aukeamaan ja tiedostan että on myös sellaisia sidoksia, joiden olisi hyvä jo katketa. Jo pelkkä ajan varaaminen aiheutti melkoisen tunteenpurkauksen. Juttelin juuri pitkästä aikaa erään ystäväni kanssa, joka oli muistaakseni käynyt hoidossa ja kappas vaan, ihan samalla hoitajalla! Suositteli lämpimästi hänkin. No enhän minä sitä hoitoa epäilekään vaan lähinnä itseäni...  Embarrassed Undecided Mutta avoimin mielin matkaan ja omat suolat mukaan siis!  Wink
tallennettu

nousuleijona
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 22.08.2006 21:35:34 »

Kyllähän se jännittäminen on ihan luonnollista. Muistan kun itse menin viime syksynä ekaa kertaa regressioon, niin jännitin ihan mielettömästi, enkä millään tuntunut ensin pystyä rentoutumaan. Eikä siinä niinkään jännittänyt se, että jotain "kauheaa" tapahtuu, vaan ainoastaan se, ettei oikein tiennyt mitä odottaa.

Mutta hyvin se menee! Jos siltä tuntuu, niin jaa ihmeessä kokemuksesi täällä. Smiley smitten
« Viimeksi muokattu: 22.08.2006 21:50:08 kirjoittanut Sister of Night » tallennettu

- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Okei.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 23.08.2006 06:10:26 »

No ei siinä nyt mitään kovin jännittävää tai pelottavaa ole, on kuin kävisi hierojalla. Regressioterapia ja enkelihoito on sen sijaan jännittävämpiä. Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Niizu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 23.08.2006 17:13:45 »

Olen itse käynyt useasti energiahoidossa sekä antanut itse hoitoja. En varsinaisesti valmistaudu hoitoon mitenkään, koska koen että alitajunta alkaa työstämään ja valmistamaan itse itseään hoitoon, kun on esim. varannut ajan tai miettii vasta sitä. Siksi ehkä myös sinulla jo mielialan vaihteluja, puhdistus on jo alkanut smitten. Itse reagoin ensimmäiseen energiahoitoon TODELLA rajusti, mutta puhdisti ainakin 100%:sti ja olin siihen aivan valmis. Hoidettavani ei taas ole kukaan reagoinut vahvasti. Tasapainoisen ja rauhallisen olon saaneet angel
tallennettu

Aurinko-skorpioni
Nouseva-rapu
Kuu-kaksoset
Venus-jousimies
kirsimarita
Kohtuuastroilija
**

Minä olen rakkaus.

Profiili
« Vastaus #8 : 24.08.2006 05:34:42 »

joo, itse asiassa olen huomannut saman ilmiön, eli kun on itse hoitaja ja hoidettavana, tulee semmonen puhdistus, että oksat pois. Se minusta ihanaa onkin, että juuri näissä hoidoissa kehomme ja mielemme ottaa vastaan juuri sen, mikä sillä hetkellä on hyväksi. Se on on turvallista, mitään pahaa, kun ei voi tapahtua. Samalla kyllä tulee mieleen, että miten tärkeää on hoitajan itse käydä hoidoissa. Meillä on kolmen hengen hoitsuporukka, joka kokoontuu säännöllisesti. Se on tavallaan työnohjausta ja vertaistukea, mutta myös hoidamme toisemme. Aika rivakasti tuo käy, kun kaksi hoitaa "hurauttaa" energialla yhden. Viimeksi tällä viikolla nauratti, kun ajelin kotia. Oli tunne, että toinen puoli oli ihan valoa, tunnistin ainoastaan irtonaisen silmän... Kivi oli kaivettu pois sydämmeltä ja rintarankaa puristava vanne katkaistu. Mennäppä tätä mielikuvaa kertomaan, jollekin tuntemattomalle lääkärille? Olo oli mahtava ja on edelleen. Iloa ja valoa teille kaikille!!!!! smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 24.08.2006 20:01:49 kirjoittanut kirsimarita » tallennettu

nouseva skorppari
aurinko kauriissa
kuu härässä
merkurius veskarissa
venus kauriissa
mars kauriissa
punainen kristalli maa
metalli-puhveli
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 24.08.2006 06:00:57 »

Teet mielenkiintoista työtä km, ties vaikka jossain vaiheessa rupeaisin regressioterapeutiksi, minua kun kiinnostaa menneet tarinat ja sielujen historia, ei välttämättä parantaminen.  smitten
tallennettu

Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 24.08.2006 12:35:52 »

Kuulostaa hyvältä jutulta Kirsimarita!

Se on kuitenkin ihan eri asia jos joku toinen hoitaa, kun että itse hoitaa itseään.
Tuollainen vertaisryhmän perustaminen olis kyllä hyvä juttu, täytyypä laitaa korvan taa jos sais porukan haalittua kokoon. Sehän on kuitekin ehdottoman tärkeää, että hoitaja on itse kunnossa. Ja toki me hoitajatkin tarvitaan rentoutumista ja puhdistumista muutenkin!   Smiley
tallennettu

- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Okei.
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 24.08.2006 12:43:01 »

Minulla kanssa kiinnostais..  Smiley
Oisko se ensimmäinen kerta toi energiahoito vai reiki... hmmm :Smiley

Tampereella näytti olevan useampia. Jos teillä on ketä suosittelette, niin ilmoittakaa ihmeessä vaikka yv:nä  Smiley

Ja hannuli, kerro kokemuksesi smitten
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 24.08.2006 20:04:10 »

Varmastin kerronkin kun olen käynyt!  smitten

Ihania kokemuksia teillä! Aika on ensi viikolla, eli vielä on aikaa tunnustella omia tuntemuksia. Otin seuraavan päivän töistä vapaata, että oikein voin rauhassa juhlistaa tätä kokemusta...   Wink idiot2? Minusta on jo jonkin aikaa tuntunut että pitäisi mennä johonkin hoitoon, mutta esim. psykologille en ole tuntenut tarvetta hakeutua. Kyllä sitä juttuseuraa on riittämiin muutenkin, mutta että jotain kokonaisvaltaisempaa olen kaipaillut. Sitten vaan jostain kutsui minua tämä energiahoito. Ja uskon että se vaikuttaa, koska en yhtään etukäteenkään osaa epäillä etteikö se tehoaisi. Varmaan siitä syystä otan tämän asian nyt suht vakavasti!  Shocked Mutta tietysti ihan rennosti, ei se enää niin jännitä. Muuten en ole koskaan edes hierojalla käynyt, paitsi aromaterapeutilla kerran, mikä oli aivan taivaallista! Tuntui niin hyvältä oikein antautua hoidettavaksi ja luottaa täysin siihen, mitä toinen tekee, ja vaistosin myös että hoitsu oli ihan täysillä läsnä tilanteessa.
tallennettu

nousuleijona
kirsimarita
Kohtuuastroilija
**

Minä olen rakkaus.

Profiili
« Vastaus #13 : 24.08.2006 20:08:57 »

Lainaus
Teet mielenkiintoista työtä km, ties vaikka jossain vaiheessa rupeaisin regressioterapeutiksi, minua kun kiinnostaa menneet tarinat ja sielujen historia, ei välttämättä parantaminen.  smitten

Ja sinä ajatustenlukijaksi. Itseasiassa eilen pyysin selvitystä Tampereella alkavasta regressioterapeutin koulutuksesta. Tuntuu etteivät paukut (henkiset ja rahalliset) just tällä hetkellä riitä... mutta enpä tiedä vielä tulevasta....

Kuulostaa hyvältä jutulta Kirsimarita!

Se on kuitenkin ihan eri asia jos joku toinen hoitaa, kun että itse hoitaa itseään.
Tuollainen vertaisryhmän perustaminen olis kyllä hyvä juttu, täytyypä laitaa korvan taa jos sais porukan haalittua kokoon. Sehän on kuitekin ehdottoman tärkeää, että hoitaja on itse kunnossa. Ja toki me hoitajatkin tarvitaan rentoutumista ja puhdistumista muutenkin!   Smiley

Tää oli just se juttu, miks me alotettiin  :Smiley Cool
tallennettu

nouseva skorppari
aurinko kauriissa
kuu härässä
merkurius veskarissa
venus kauriissa
mars kauriissa
punainen kristalli maa
metalli-puhveli
Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 02.09.2006 20:58:16 »

No niin...

Hoidossa on käyty ja täytyy sanoa että todella antoisa kokemus!  smitten Ei mitään niin dramaattista kuin uumoilin, loppujen lopuksi melko arkinen tilanne, vaikkakin toisaalta kovinkin henkevä. Hoitaja oli ihana, energiamme synkkasivat hyvin yhteen! Menen varmasti uudelleen, sillä tunnetukoksissa vielä tekemistä... En ollut yhtään tajunnut että olen niiiiin jumissa. Ja taisin minä sittenkin vähän juttuseuraakin kaivata... :Smiley Ja sen hoidon voimalla sain erään mieltä painaneen jutunkin hoidettua, tosin nyt olen taas alkanut epäillä että menikös se sittenkään ihan oikein...  Embarrassed mutta ainakin yritin parhaani ja olin oma itseni!  smitten 
tallennettu

nousuleijona
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: