nikki
|
|
« Vastaus #180 : 08.03.2022 23:38:33 » |
|
ja koomikon 5 5 no koomikon hänestä kuitenkin tekkee ja ehkä myös mutta mikäs hänestä tekkee Ukrainan presidentin? Pussauskoppiin..tjaa tutkailin siis Zelenskin karttaa. Hän oli esittänyt presidentin osaa ennen kuin hänestä tuli presidentti. -- kivikasvot Mount Rushmore George Washington 29 kun syntymäpäivä on muutettu gregoriaanisen kalenterin mukaan 22.2.1732 tr 886 Washingtonia rx 4 10 saabisesti (11) the president of the countrysiinähän noita, presidenttejä, Putinista on niin eriäviä aikoja etten tiijäkään.. 10 noviili Child 21 kun mietin, jotta mihin se ois suhteessa, siis aspektissa, niin lapseen, 150 orpolasta Puolaan, ja kaikki avustusjärjestöt vetoavat sinuun lapsen avullahmm hmm 1 Naistenpäivän Viivi ja Wagner
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #181 : 09.03.2022 12:27:46 » |
|
Musta tuntuu, että jätkä esittää edelleen. Ja hyvin esittääkin. Sitä taitaa Ukraina nyt tarvitakin...? No jopas, jopas Ajatukset nyrjähti niin, että Putte Child siellä on katellu Mount Rushmoren (kirjoitin eka että Crushmore...murskata vai ihastua) suuria ikuisia kivi-isiä, ja haluaa kivi-isäksi kivi-isän paikalle?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
'|E
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #182 : 10.03.2022 10:56:14 » |
|
Ei ollenkaan kaukaa haettua... Ainakin kuuluu samaan kerhoon kuin Marin ja Saarikko https://www.weforum.org/people/volodymyr-zelenskyyKumma juttu, että myös Putte on ollut "nollauskerhon" jäsen... "I have to say then I mention names like Mrs Merkel, even Vladimir Putin and so on they all have been Young Global Leaders of The World Economic Forum. But what we are really proud of now with the young generation like Prime Minister Trudeau, President of Argentina and so on, is that we penetrate the cabinets… It is true in Argentina and it is true in France now…" (Klaus Schwab)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #183 : 12.03.2022 14:57:39 » |
|
kivi-isäksi joopati, sehän oli tässä männä viikolla.. joopati ulkona paistaa ihanasti matot ulkoilee minä en, pitäs lähtee liikkeelle, vaikka biorytmit on kaikki miinuksella, tr 5 ja oma ja tr 3 oma ja vinkkinä oli karrikoiden, että löhöö vaan sohvalla kato telkkaa.. 21 22 ja huomisen sää oli paikka paikoin utuista kasvava 14 oisko oma Logos siinä, vaikkei älykäyrä korkeella olekaan.. joo, pihalle, aivoille happee..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #184 : 16.03.2022 13:21:25 » |
|
Räkätauti, aivastus.. Mulla on nyt joku karma päällä eiku oman olemisen kriisi keskipisteissä / no tuo kuvio ollut progella ja edelleen, tr siellä, nyt kuunpaluulla oli Lachesis 28 ja 638 Moira 16 natal IC ja sitten Age harmonic -kartalla Alasolmu IC ja rx (jo itessään karmallinen rx ?) MC ja tr Alasolmu no mutta kriisihän on mahdollisuus.. mulla mitään kriisiä, nokka täynnä vaan räkää.. on muuten semmottinen sanonta, jotta tulee se mies räkänokastakin, muttei tyhjän naurajasta.. tuli vaan mieleen. Pari löytöä, kun kaivelin astro-papereita, MC -talous tasapainossa eili ei tartte aina miettiä mitä työkseen tekisi MC:llä, vaan miten osaa palkallaan elää... eikö? MC ja perusjuttuna, yhteiskunnallinen asema eiku mitä varastossa eiku kukkarossa eiku tilillä ja mihin saat sen riittämään, entiijä ja sitten kuolinsiivousta It`s easier to throw things away when the Moon is in Scorpiokasvava 3 ( oma Child) ja Child 24 vastapäätä omaa .a ja unessa sain vauvan, olin raskaana ja synnytin ...nenä vuotaa, meen niistämään......................
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #185 : 16.03.2022 16:48:49 » |
|
Voi räkä! Onko se elimistön kuonaa se räkä? Jonkinlainen poistoputki se kai nenäkin. ? Ehkä vaan oot kriisin keskellä räkänokkana sitte? Tuo on jotenkin kumma sanonta. Vakava ja hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä...Joo. MC . Rahaa vaikka ei kovasti tuu, ei sitä kyllä menekkää liikaa mihinkään. Aina sitä on, kun miettii mihin laittaa. Saitkohan jonkun idean? Ehket näe sitä vielä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #186 : 16.03.2022 21:56:52 » |
|
Sain siinä unessa jonku sortin oivalluksen, jotta kenelle sen lapsen synnytinja näkyy tuo Child olevan sitten sen miehen proge nousulla ja ap-kartallaan Child yhtymänä. Yllätys kakara, hah..puhetta lapsuudesta ainakin. Näky olevan tuolla listassa Skorpionin viemäriaukkona tuo nenäkin Yks pointti siinä oli se, että mun piti perua hammaslääkäri, mistä olin vaan hyvilläni näin kasvavan kuun aikana; ne kun pitäs paikat ja poistot tehä vähenevän kuun aikaan, jos mahollista. Mikä oli kumma sanonta, tuoko räkänokka? Mä miellän sen aikaan, kun oli ns. rikkaat ja sivistyneet ja köyhät ja räkänokat, että ei aina se ns. sivistys teekään miestä. Vähän niinku Kekkosesta, torpan pojasta presidentiksi..vaikka. Ja tätä räkänokkaa helpottaa jo, hoitona jalkakylpyä kissanmintulla ja rosmariinilla, tujaus herbiä ja saunahunajaa iholle saunoessa. :n liike, no oma nyt 7 aika korkeelle se nousee ja näkyy päivälläkin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #187 : 16.03.2022 23:40:41 » |
|
Hah Melkonen yllätys kakara tosiaan Hyi hyi, paikat ja poistot ja ehkä juurihoitoakin siellä olis itelläki oottamassa No räkänokka niin, en ollu koskaan ymmärtänyt sitä, mutta nyt tajuan. Jotain hyvin suomalaista siinä on minusta silti aina ollu Täytyy lähteä kohta tuonne n valoon kattomaan sitä vähän lähemmin. (töihin) Jos nyt pysyn tolpillani.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #188 : 24.03.2022 00:06:51 » |
|
Onkohan se tuo sota kun pistää hiljaseks... Ja sitku on pitkään hiljoo, ni ei enää osaakaan sanua.. Joopati, mun piti tänne kevätpäiväntasauksestakin jottae, mutten sitten urennu. Siinä oli semmonen energia pohjalla, kun oli tuo 0 ja samaan aikaan 0 , molempien hallitsijana, ettäkö kevättä kohti.. Tuo ite oli 10 eli 100 astetta :hun ja 50 astetta :oon. Että tämmösiäkin pithää katella.. Eikä noille asteille mithää aspektia ole keksitty, iha ite keksin, ettei se kevät iha nui vaa tulekaan, vaikka lämpömittari näyttäs yli kymmentä kuinka. Viikonlopuksikin luvattu räntää ja tuulta. Ehkä se sitten lähtee, kun siirtyy kiinteän ilman merkistä virtaavien vetten merkkiin eli Kaloihin. Siis kevät kohisemaan. Pääsiäinenkin kolkuttelee keltasella kartongilla eli tipuaskarteluja. Mukavaa, jag tycker så mycke om påsken..mera än julen.. Moody blues -fiilis oli tässä, vedenalaisia enkelikaloja ja jellyfishejäkin tuli kateltua netistä. 23 23 ehkä tuo enteilee vaan sitä märkää myräkkää? vähenevä 15 ajatuksen tuolle puolen unten maille
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #189 : 30.03.2022 23:24:20 » |
|
Hiljaiseloa näemmä, on. Oikee lakonuhka vissiin..pitäskin tutkia mitkä kuviot on olluna suuralakoissa, tälleinhän ne keväällä vissiin pruukaa olla. Sosiaaliset planeetat, josko vaikuttavat, ovat suhteessa, semisekstiili, 21 kera Venuksen ja liittolaisen :n 21 .. ja siinä myös vähenevä 23 joista vois erittyä vaikka unohdushormonia, jos sellaista on. Nesserin kirjassa Yksinäiset raiskattu nainen kaipasi ns. unohdushormonia, jota kuulemma erittyy syntyvässä lapsessa. Syntymä eli työntyminen ahtaasti kohdusta maailmaan on niin väkevä kokemus, että se täytyy unohtaa, koska se peittoaisi kaikki muut kokemukset. Lainasin mä uudenkin kirjan, Kaikki valheesi no, jupiteria, entiijä lunta sadellu öitä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meryem
|
|
« Vastaus #190 : 31.03.2022 10:00:09 » |
|
Piti ihan googlata tuo suurlakko, koska ostin just kirjan, joka käsittelee myös sitä aikaa, siis fiktiivisesti: Ann-Christin Antellin Puuvillatehtaan perijä. Suurlakko oli 1905 loka-marraskuussa. En tiedä sitten onko muita lakkoja ollut keväällä, mutta tuo osui syksylle. Kai sitä täytyy tutkia historiaa, vaikka sitten fiktiivisessä kaunossa, kun nykyhetki on niin kamala. Yhtään edes toiseen maailmansotaan sijoittuvaa kirjaa tai ohjelmaa en nyt kestä. Olen ajatellut, että se on historiaa ja nyt se tuntuu niin kammottavalla tavalla läheisemmältä kuin koskaan ennen. Kaksi aivan hirveää vuotta takana ja nyt tämä. Kyllä se aika hiljaiseksi vetää. Mulla on ens viikolla Tr. rx Jossain vaiheessa tulee myös tr. rx mutta se on kai ikäkausitransiitti tässä neljänkympin korvilla. En tiedä onko ikäkriisiä. Ajattelin, että tämä on juhlavuosi ja tästä tulee upea vuosi viimeisen kahden vuoden jälkeen, mutta nyt tuntuu, että kukaan ei taida välittää vähääkään. 40 vuotta on reilu 2000 viikkoa. Tuntuu loppujen lopuksi aika vähältä. 29 mutta kevät etenee, vaikka tässä onkin kylmempi jakso. Mun mielestä kevättä ja energiaa on ilmassa, sen myötä on tullut välillä agressioita ja päänsärkyä.
|
|
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #191 : 31.03.2022 10:19:59 » |
|
40v on jännä rajapyykki. Itselle tuli sellainen ovela "next chapter of my life"- fiilis sen jälkeen kun viime syksynä täytin ja saa nähdä mitä se sitten tarkoittaa
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
“Listen to them, the children of the night. What music they make!” ― Bram Stoker
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #192 : 31.03.2022 16:29:00 » |
|
Mulla muistaakseni 39 mittarissa, ja mä oon ainakin aivan täysin hukassa elämäni kanssa Häh?!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meryem
|
|
« Vastaus #193 : 01.04.2022 11:59:05 » |
|
Eipä sitä valmis ole kai koskaan. Luin muutama viikko sitten Menaisissa oli Elsa Saision haastattelu. Hän täytti just viime vuonna 40 ja selitti haastattelussa miten kokee olevansa enemmän etsikkovaiheessa kuin kuvitteli olevansa tuossa iässä. Mun mielestä se oli hyvin sanottu ja se oli muutenkin hyvä haastattelu. Kieltämättä 40 tuntuu jonkinlaiselta rajapyykiltä, en oikein vielä tiedä millä tavalla ja mitä se tarkoittaa, mutta ehkä se sitten selviää aikanaan. Uusikuu oli muuten just 11 ja huhtikuu alkoi siis aika energisissä merkeissä. On kyllä sellainen touhumeininki, vaikka välillä toi aiheuttaa ahdistusta niin yritän piristää itseäni miettimällä mukavia keväisiä asioita. Näin muuten tosi hassua unta, jossa oli mun kaksoisolento. Levittelin jotain isoa karttaa tai jotain lattialle ja tutkin sitä ja sitten kävin jossain niin kun tulin takaisin ihan mun näköinen ja oloinen tyyppi oli rullannut sen kartan pois ja olin vihainen, että mitä sä sen rullasit ku mä katoin sitä vielä. Mitähän unen kaksoisolento meinaa? Mukavaa viikonloppua kaikille muoks: Kirsi Halla-Seppälän blogissa taas todella hyvä ja terävä kirjoitus uudestakuusta ja muutenkin tämän hetken kuvioista. https://kirsihallaseppala.fi/haavoittunut-ego-uusikuu-oinaassa/
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.04.2022 22:35:03 kirjoittanut meryem »
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #194 : 04.04.2022 22:53:01 » |
|
tjaa.. työ ootta nii nuoria viä..eiks se ole se :n puolitus 42 vee ja mitähän tekis loppuelämän.. -- 22 and timing is everything..ajoituksen taito 22 ..ettet huku vaiko pety 22 t-ristinä solmuakselille voisko tähän jäädä jumiin kiinteissä merkeissä...periksiantamattomuus, hyvässä ja pahassa? 26 ja eiku öitä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|