meryem
|
|
« Vastaus #360 : 13.01.2024 15:29:34 » |
|
Minä en osaa tehdä mitään käsitöitä, joten niitä ei ole kesken, mutta... mulla toi sama ilmiö ilmenee kirjojen ja lehtien kanssa! Mulla on aina monta kirjaa kesken, joitain saatan jatkaa (jopa) vuosien päästä, jotkut jäävätkin kesken. Mutta sitä ei voi ikinä tietää! Sitten mulla on aina pino lehtiä, jotka pitäisi lukea, jossain välissä... Onneksi mun mies tykkää myös lehdistä ja kirjoista niin sitä ei haittaa. Vaikka pahastuin minäkin kun mies huomautti yksi päivä, että onko sulla taas toi kirja. No on, kun en saanut sitä vielä luettua, mutta en toisaalta ollut päättänyt lopullisesti hylätä sitä. Sellaista se on ja varsinkin lasten sanat joskus osuu, mutta lapsista tietää, että ne ei koskaan tarkoita pahaa. Muuten minä jään pyörittelemään omia ja muiden sanomisia helposti, mutta jotenkin lasten kaikenlaiset kommentit on helpompi kestää. Varsinkin ihan pienten, isommat teinit on sitten eri asia, ne vasta tarkkanäköisiä on halutessaan... Olipa ihan mahtava sää ulkoilla ja hommasin merinovillakerraston niin ei tullut kylmä. Merinovilla tuntuu niin mukavalta iholla ja on vielä paljon lämpöisempi kuin kuvittelin. Oli niin mahtavaa kun ei tarvinnu palella. Illalla sitten saunomaan.
|
|
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #361 : 14.01.2024 13:32:13 » |
|
kasvava 4 4 harmaa päivä, sataa hiljakseen lunta, nukuin pitkään, ja liian kova patja tekee selälle hallaa. ja on tehtävä mitä on tehtävä, mutta fiiliksen mukaan. No ainakin kukkien kastelu vesimerkissä, kiinanruusu muistutti nuutuneilla lehdillään.. Ja luistelun loppunäytös onkin Areenassa, joten piti tarkistaa aikataulu. Ja jos jatkais villahaalarin neulomista pienelle tytölle, hihat oli jo valmiina poijaalle.. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #362 : 18.01.2024 22:26:20 » |
|
Tietoinen ajattelu, järkevä jalat maassa pohdinta, intuitio, tiukka analysointi valintojen edessä.. että onpahan viestintuojat ja -viejät valaisemassa ajatuksenjuoksua ja vissiin postinkulkuakin.. kun taivahalla on maakolmio näillä eväillä: kasvava 6 jonka vieressä näkyi taivahallakin ennen pilviverhoa 6 tienhaaran valinnoissa auttava kuunjumalatar 100 Hekate rx 6 , analysoiden, puntaroiden, erotellen jyvät akanoista 5 7 Iris 5 Merkurius palvelee Jupiteria viestinviejänä, jang energiaa, tietoisuus, tietoon perustuva, seuranaan feminiininen viestinviejä, intuitiivinen Heran palvelija, eli Iris yhdistää molemmat aivopuoliskot ja toteuttaa valinnoissa ajatusta: luota intuitioon mutta tarkista faktat , josta oli aikoinaan Tiede-lehdessä hyvä artikkeli, siis siitä kuinka ihmiset lopun viimeksi kuitenkin tekevät valinnat intuitiolla, ja siihen vaikuttavat ihmisen muistot, uskomukset, mieltymykset ja mitä niitä onkaan. Faktojen ohella. Sitten taisi Elwyn tuolla mainita postin kulun, joten tarkistin myös missä kreikkalaisten viestinviejä 69230 Hermes (kreikkalaisten postin tunnus) luuraa, eli posti kulkee, kun kusti polkee ja sehän on 28 28 ja 29 että aikamoista tiedonvälitystä energiana. No, ite päädyin lukemaan presidenttiehdokkaiden ystäväkirjaa ylen sivuilta ja tietenkin myös kommentteja ja sieltä hyppäsin Helena Petäistön kolumniin, että taustalle tietoa, Iris valaisee intuitiolla, besserwisserkin mainittiin, sopineeko hyvinkin maakolmion viestintään.. Hekate pohtii numeroita vaalilippuun, arvojohtajuutta eiku auktoriteettia eiku päällekäyvää painostuksen tunnetta eiku kuka haluaa huipulle ja kuka oikeesti ois suomalaisille se sopivin pressa ja mietinpä siltäkin kannalta, että jos saisinkin linnanjuhliin kutsun, niin ketä ehdokkaista mieluiten kättelisin, ketä jollain lailla kunnioittaisin, entiijä Hermes kuljettaa ennakkoääniä ja toivoo jotta käyttäisimme äänioikeuttamme. Demokraattinen tapa vaikuttaa, ei olla Venäjällä eikä Yhdysvalloissa. joopati lunta on tullut ja oli ihan mukavaa lapioida sitä tinnetänne, joskus on energiaa, joskus se on vaan velvollisuus ja pakko. -- Mun pusero joutaa näemmä matonkuteeksi, hihat hajoo.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meryem
|
|
« Vastaus #363 : 19.01.2024 10:51:33 » |
|
tr 100 Hekate on sekin mun stellium Tuntuu, että tässä ajassa mun kartalla mitään muuta ole kuin neliöitä. Joskus ajattelen, että elimistö on ku vesilasi ja sitten kun se ei enää voi ottaa vastaan niin läikkyy yli. Usein, kuten nyt, se ilmenee kuumeena ja flunssana, joka pysäyttää. Sekä töissä että kotona läikkyy nyt yli, läheisillä terveyshuolia ja nyt olen itse kipeänä, ei jaksa oikein mitään. Olen katsonut kotimaisia elokuvia, jotka on pitänyt katsoa pitkän aikaa. Jotain hyvää sentään, mutta tää on taas jotain ihan uskomatonta. Jos jaksaisin ja osaisin niin voisin etsiä jotain asteroidia, joka liittyy kuumeeseen ja tutkailla, että missää mennään. Olisi hienoa, jos elimistö osaisi itse kertoa, että missä nyt on ongelma, niin ehkä sille silloin voisi tehdä jotain. Nyt mietitään oireita ja arvuutellaan... Huomenna on tosiaan kohtaaminen, aika merkittävältä tuntuu. Enää viikko vaaleihin ja olen katsellut monta vaalitenttiä, mutta en silti ole vielä ihan varma ketä äänestän. On kyllä energiat aika loppu, mutta tr. potkii, että viikonloppuna pitää käydä äänestämässä. 13
|
|
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #364 : 19.01.2024 20:16:31 » |
|
nostaa kuumetta ( liittyy lihaksiin, ruumiin lämpöön, punaisiin verisoluihin ja miehen sukuelimiin sekä adrenaliinin eritykseen / lainaus Nummela ) ja on kartan heikoin lenkki, kuvastaessaan yleistä terveydentilaa. Että siinähän tuo sinun kuumeesi, tr 2878 Panacea lääkettä tautiin, jos tarvis, on nyt alussa. Tällä hetkellä on ja sen kehon aluetta on kurkku.. ja vatsa, ruuansulatuselimet, rinnat, kainalokuopat, vastamerkillä iho, nivelet ja polvet, ja jos sairastuit aikaan, niin jalat, imukudokset, aineenvaihdunta, keuhkoputki,hermot, thalamus :n paluussasi oli Pholus käännekohtana viikon alussa. kasvava 18 rx 19 yllätyksiäkö? No, joo, bongasin tutun tytön ylen pressapotretti analyysiä tekemässä. Ja hyvä ystävä soitti pitkän puhelun pitkästä aikaa (olen erakoitumassa neljän seinän sisään pikku hiljaa.. ) mun ja voisi kuvitella outoja unia ensi yöksi tai ehkä se on myös tuota uutisointia lakoista, kapinasta? Kuitenkin, ihanaa kun on TAAS (nopiaan aika kuluu..) viikonloppu, aikaa ilman aikatauluja, ja piiiiiiiiiiiiitkiä aamu-unia --- pitää lisäämäni jotta vakio iltalukemisinani, uneen vaivuttajina, ovat olleet dekkarit, niin nyt lainasin jotain ihan muuta, Emmy Abrahamson / Kuinka menestyä hullujenhuoneella. Stand up koomikko, nainen, joutuu itsetuhoisuuden takia suljetulle osastolle, ja kun hän vastailee lääkärin kysymyksiin stand up -repliikeillä, niin kaheliksihan hänet diagnosoidaan. Hurtilla huumorilla kirjoitettu. Siis sopinee tähän energiaan..
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.01.2024 21:05:12 kirjoittanut nikki »
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #365 : 21.01.2024 19:45:52 » |
|
kasvava 14 Uutisista bongasin vaalimainosten manipuloinnin ja repimisetkin. SF 13 / mainos- ja julkaisutoimintaa, bussipysäkeillä Julkaisutoiminta liittyis :iin, no Suomen rx 5 , ehkä :n yhtymä sille aiemmin, tr 5 SF rx vaikuttaminen? tr 0 1 SF 0 manipulointia, muutetaan alkuperäistä ihmiskuvaa ja horjutetaan7 kyseenalaistetaan arvomaailmaa? tr 25 SF moraalitonta ja haavoittavaa toimintaa, käsitellään alkuperäistä massoihin vaikuttaen? Kaikenlaista. Onneksi fiksu suomalainen on oppinut numerot peruskoulussa, ja pystyy aattelemaan iha itekkii. Aattelin iha ite kaiken puntaroinnin (vaalikoneesta ei oikke oo mihkää..) jälkeen ja kävin ennakkoon äänestämässä. Yleensä äänestän vasta vaalipäivänä, mutta vaalipäivä taitaa mennä tyttären muuttolaatikoita tyhjentäen.. Samalla kävin pyörälenkillä, että tulis ees vähän ulkoiltuakin. Viikonloppuisinkin. Oli vähän viima, pieni pyrykin; takki oli kohmeessa kun pääsin kotio. -- Ystävä kertoi unestaan, jossa olin ollut, ja pääteemana oli rakkaus, ja rauha edesmenneelle. --- Tulppaaneille pitää hakea lunta maljakkoon.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meryem
|
|
« Vastaus #366 : 21.01.2024 21:51:49 » |
|
Voi olla tekosia, mutta onneksi kuume laski. Lepääminen auttoi, poskionteloissa tuntuu edelleen, mutta kyllä tää tästä. Mietin sairauksia, brittihovissa on ollut nyt paljon terveysmurheita. Ihan aloin pohtimaan, että mitä transiitteja siellä mahtaa olla meneillään vai onko palatsissa jotkin terveys feng shuit pielessä... Katsoin Virpi Karjalaisen tulkinnan tulevalle Lohikäärmeen vuodelle ja siellä on aina ilmansuunnista ja näistä feng shui tähdistä. 2 tähti eli sairauden tähti hyppää kaakkoon. Se on se ilmansuunta asunnossa, jota ei nyt kannata aktivoida. Lännessä on 5 katastrofitähti, joten siellä ei saisi tulevana vuonna olla mitään tulielementtiä eli ei takkoja tai kynttilöitä tai punaista väriä. Nuo on kauheen mielenkiintoisia, mutta sitten taas vähän turhauttaa kun ei sitä voi joka vuosi muuttaa järjestystä, saati vaihtaa kotia ja entä jos talossa on takka länsiseinällä, se on sitten siellä missä se on. Tuli mieleen aforismi, en muista kenen enkä mistä sen luin, mutta se oli aika mainio Jos haluat vaihtaa aaveita, vaihda linnaaAsuntokuumetta on kyllä vähän ilmassa, että saa katsoa vaihtuuko aaveet tänä vuonna Kävin myös tänään kirjastossa äänestämässä ennakkoon ja samaa mieltä, ei noista vaalikoineista ei oo mihinkään. Eli tein päätöksen ihan television vaalitenttien perusteella. Sitten piti tietysti ottaa äänestyspulla. Rakastan laskiaispullia!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #367 : 21.01.2024 22:49:05 » |
|
Että ennakkoon sitten laskiaisherkkuakin.. Brittihovin sairastaminen.. joopati Charles, uutisoinnin mukaan eturauhasvaivaa, siinä ois vähän niinku miehistä vaivaa, muttei oikein osunu kartan mukaan, mutta siinä ois myös vähän niinku energiaa ja siementämässä, että kartallaan on (tr liika-kasvua) Alasolmu ja t-ristin kärkenä. Mutta se mikä heitä kaikkia yhdistää, on solmuakseli, siis transiittina, Charlesilla jolle tr 16 lääkäri tekee nyt , ja minkä tr Alasolmu kohta yhyttää. lisäys: se kartallaan Sarah Ferguson, melanooma nyt Alasolmu lääkäri siellä vastapäätä (helmikuullahan on näitten yhtymä, , ehkä he paranevat..) Catherine, ja vatsaa vääntää 18 22 19 Alasolmulla nyt 19 eli suurristi solmuakseleilla. JA 21 eli Alasolmu ollut siinä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.01.2024 22:54:52 kirjoittanut nikki »
|
tallennettu
|
|
|
|
meryem
|
|
« Vastaus #368 : 21.01.2024 23:15:44 » |
|
Catherinen leikkaus kuulosti aika isolta ja pitkä toipumisaika, niin nuorikin vielä. Toivottavasti toipuvat kaikki. Minun rakkaani jonka mielestä aatto on aina se oikea juhlapäivä ja jos juhlitaan aattoa niin sitten aatonaatto Että juu, 16 toimii ennakkoon.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #369 : 25.01.2024 20:49:20 » |
|
täysikuu, 5 5 mukava, kun meni pakkasen puolelle tuo keli, se vesitihkulumisade ei olluna kiva. Se ei ollut mukavaa aamulla, kun pyörätie oli tienaurauksen jäljiltä tien lumisohjoa täynnä, muutama kirosana tuli lauottua, kunnes lumiaura tuli vastaan ja nuori kuski morjesti kopistaan..joopati, voisit nousta aikasemmin auraamaan.. Kuu kumotti täytenä pakkastaivaalla ja kakarat ihmettelivät "suihkaria", joka näytti ihan raketilta. mun ja mietin muistokirjoitusta veskarille, tuolla saunan lauteilla vastalla lumitöistä kipeitä hartioita viuhtoen, ja siis uskokaa tai älkää, 1247 Memoria rx on 5 eli kuun lukemissa, ja omankin kuun, ja 2254 Requiem 19 osuu veskarin yhtymään ja on mun muistokirjoitusta siksi, että hän ois täyttänyt pyöreitä tässä ihan kohta, eikä niitä todellakaan ois hänen mukaansa juhlittu, mutta siskonsa haluaa muistaa, ja minäkin, tuonne jonnekin, minne, jonne pois kauas pilvet karkaavat. 6 julkaisee ja Apollon 6 terästää :n säteitä, eli iso risti kiinteissä noilla, ja jos ei asteroidia halua mukaan, niin t-ristinä.. Ehkä se ois viimenen vaalitentti, nuin niinku yleisesti, poliittinen katsaus, ja täysikuulla vain :n valoa heijastaen eli kaikki vilunki peliin, eli oisko ollut Tanhua tai joku astrologi, joka sanoi, että täydenkuun ihminen on yhen sortin näyttelijä, esittää, tai se ois mahollista hälle. joopati, pitämän vielä kuunnella et katsella yks tentti ja tutkailla kehonkieltä, se ei valehtele...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meryem
|
|
« Vastaus #370 : 27.01.2024 15:18:48 » |
|
Jatkan vielä vähän tuosta teemasta mulla on nyt transiitteja, jotka tulee parin vuoden välein. paluu ihan kohta ja tällä hetkellä tr. semisekstiili Tanhuan mukaan uutta motivaatiota, sitä todella kaivataan. Tuo on samalla kvinkunssi keskiyölle IC, joten jotain hankalia päätöksiä kotielämään liittyen. Mielessä kaihertaa ratkaisu, mutta samalla joku pelko jarruttaa. Mietintäaikaa on vain pari päivää ja tilaisuus voi mennä ohi - seurauksena turhautuminen kotielämään. Jaa-a, sitä energiaa jostain nyt lisää kiitos. Odotan kevään kuvioita, uskon, että silloin voi tulla jotain konkreettista. Eilenkin oli vielä upea iso taivaalla. nikki puhui aikaisemmin jotain erakoitumisesta, sellainen fiilis on ollut itselläkin viime aikoina, että oon ihan erakoitunu, en käy missään muualla ku töissä ja niitäkin teen paljon etänä. Eikä se nyt isommin haittaa. Henkilökohtainen 7 vuosi sopii erakoitumiseen. Huomenna tosin pitäisi mennä kyläileen pitkästä aikaa ja sitten illalla vaalivalvojaiset, jännää miten käy 27 ehtii puolelle jo tänä iltana ja huomenna vaalipäivänä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #371 : 28.01.2024 11:06:16 » |
|
Hyvää vaalipäivää kaikille. Oliko se numero 6 ihmisen luku vai mitenkä? Ois kutosten sarja tarjolla, kera asteroidien. Ensinnäkin juuri nyt vähenevä 6 6 6 maakolmio, maadoitumme analysoiden ja järkevästi vaaliuurnien äärelle? Venuksen kera 114 Kassandra 6 Kassandralla oli ennustamisen ja totuuden puhumisen lahja, varoitti mm Troijan hevosesta, mutta häntä ei uskottu. 6235 Burney 6 for burning, maybe, mutta toisaalla tulkittu, jotta persoonalliset saavutukset, joilla on myöhemmin kollektiivista merkitystä. 6 järki ja tunne ristiriidassa? 5143 Herchles 6 urotekoja? etiäisiä? ja Apollon 6 pikkase pakkasta ja taivas on pilvessä, mutta siellä se 7 jossain on. -- Tytär muuttaa tänään. Muutossa on tietenkin ollut ongelmia, jo niin ettei auto lähde käyntiin eikä kamat mahdukaan kuorma-autoon..jne.. Leivon muuttomiehille korvapuusteja ja lähden kohta matkaan avuksi. Have a nice day. Ja jos ette oo vielä äänestäny, niin mars matkaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #372 : 03.02.2024 20:17:58 » |
|
vähenevä puolikuu 23 22 ettäkö ois syväluotaavaa energiaa karsia ja raivata, katinkontit, harmaa päivä ja väsynyt olo. Se taitaa olla just sillain, että sitten tuntuu transiitit, kun ne kolmasti osuvat johkiin. Väsyttää eikä huvita mikään. tr 6 = väsynyt erakko tr IC nukkua sinä haluat, nukkua, unohtaa kaiken mikä pistää ja polttaa sisältä vai mitenkä se runo menikään, jonka ystävä kirjoitti koulukaverimme kuoltua vuonna kivi ja kasvi, siitäkin aikaa.. ap-kartalla IC ja aliseen matka käy..unennäkijä, no oikeesti tuo on saabisesti, 29 , A woman reading tea leaves intuitioon luottaen näkijäksi kasvaen, joopati, teelehdistä ennustamaan tuleeko huomenna lisää lunta.. Saabiset symbolit kertoivat kyllä, jotta intuitio pelitti, kun toivoin joululahjaksi ruusun tuoksuista kosmetiikkaa tytöltä, kysyi, jotta mitä, eli ap-kartan yodin kärkenä oleva 10 liittyy hoivan tarpeeseen ja ruusun tuoksuun. Ja ap kehosi on temppelisi, ap vaikeudet takana, myrskyn jälkeen on poutasää. https://sabiansymbols.com/symbols/-- Radiota kuunnellen mennyt päivä tää. yle Radio Suomi piti Olga Ketosen muistolle hiljaisen hetken. Sitten soittivat paljon hyviä kappaleita. Ei laula enää puhelinlangat Olgan äänellä. Synnynnäinen sydänvika. Jos sydän yhdistetään :aan, niin ja siellä, sijainti kartalla varmaan olennainen, kun on synnynnäinen. uutisia ne.
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.02.2024 20:20:05 kirjoittanut nikki »
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #373 : 04.02.2024 00:13:45 » |
|
Tulipa mieleen, että en ole teelehtiä vielä kokeillut lueskella mutta nämä kortit ovat hyvät: Tea Leaf Fortune CardsPitäis kyllä kokeilla ihan oikeita teelehtiäkin joskus.
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
“Listen to them, the children of the night. What music they make!” ― Bram Stoker
|
|
|
meryem
|
|
« Vastaus #374 : 04.02.2024 16:08:21 » |
|
Harmaata juu hyvinkin. Mulla toi harmaus ja harmitus liukkaudesta purkautuu niin, että voisin syödä makeeta koko ajan! Niin kyllä teenkin... Tää on sille aika otollinen sesonki, tietysti suklaata menee aina, mutta sitten vielä huomenna Runebergin päivä ja laskiainen... On tullu joo painoo lisää... mutta elän toivossa, että ne kilot katoaa kun tulee kevät ja pääsee taas liikkuun kunnolla eikä tee koko ajan mieli suklaata. Tänään ilahduttavasti aurinko pilkahti päivällä ja oli todella hyvä kävely. Nastakengät niin ei liukkaus haitannu, vaikka jäätä oli kyllä lumen alla. Oli myös aika kova tuuli, mutta se tuntu vaan raikkaalta. on nyt ilmamerkki niin olkoon se sitten uusia tuulia. Uudenkuun mukainen kiinalainen uusivuosi on ensi viikonloppuna, mutta vanhan maanviljelijöiden kalenterin mukaan vuosi vaihtuu aina 4.2. kun alkaa Tiikerin kuukausi ja heidän mielestään kevät. Samoin fengshui energiat vaihtuu aina 4.2. eli nyt siirtyi puutähti 3 keskustähdeksi. Mulla on henkilökohtainen täysikuu menossa, koska tällä hetkellä 4 astetta enkä voi parempaa ajankohtaa kuvitella ulkoilulle ja reippailulle. Lisäksi oon kattonu Yle Areenasta Van life sarjaa. Ei minusta olisi elämään pakettiautossa, mutta aina se ajatuksena tuollainen houkuttaa, mitä jos... joskus repäisisi ihan kunnolla. Ei sitä koskaan tiedä Tämä pakumatkaaja Aino Huilaja, entinen MTV:n uutistoimittaja on muuten käsittääkseni että ei voi kuin ihailla tuollaista itsensä toteuttamista.
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.02.2024 16:11:55 kirjoittanut meryem »
|
tallennettu
|
|
|
|
|