Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka / mikä ohjaa elämäämme?  (Luettu 15819 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Sininen Lilja
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #15 : 02.09.2006 16:09:03 »

Kaurisenergiaa ja Golden Sphinx,

Mitä lääketieteeseen tulee, veljeni opiskelee juuri farmaseutiksi. Eli apteekissa lääkkeiden parissa vierähtää hänen uransa.

Kun taas minä. Minä loikkasin uraputkesta ja perhedyin vaihtoehtohoitoihin. Eilen sain starttirahankin, ja nyt olen virallisesti yrittäjä.

En pidä siitä, että länsimaissa hoidetaan pelkkiä oireita, ja niitäkin myrkyillä. Itse olen vakuuttunut siitä, että energiahoidoilla kaivaudutaan sairauden syyhyn, ja eheytetään koko henkinen ja fyysinen keho, ja sitä kautta oireetkin paranevat.

Mutta. Olen Rauhan Enkelin linjoilla, kuitenkin hiukan näkökantani poikkeaa.

Sielun sopimuksen tiedän tehneeni, elämäni polku on hahmoteltu jo ennen syntymääni.
Minulle se on Johdatus, mikä minua opastaa.
Usein jos jumalyhteys on hyvä, se tulee Korkeimmalta. Joskus myös enkeleiltä, joskus myös oppailta. Oppaat sensijaan eivät ole aina mitään kovin korkeita henkiolentoja, ja usein ihminen kehittyy oppaansa kanssa käsikädessä. Opas ei siis ole paras ohjaaja, vaan nimenomaan seuraksi tarkoitettu rinnalla kävelemään.

Kaikki tilaisuudet siulunsuunnitelmasi toteutumiseen sinulle annetaan. Voit olla myös käyttämättä niitä, jolloin suunnitelmasi poikkeaa siitä, mikä on "tarkoitus". Kaikkea opittavaahan ei ihminen yhden elämänsä aikana aina opi, vaan sitten syntyy uudestaan. Ja silloin sinulle tarjotaan uudestaan tuo sama tilanne, ja toivotaan, että opit läksysi tällä kertaa.

Esimerkiksi jos läksynä on heikompien puolien pitäminen. Olet ummistanut siltä nyt silmäsi, koska et uskaltanut puuttua. Sinulle tarjotaan tilaisuutta ehkä jo tässä elämässä useaankin otteeseen, mutta et uskalla...
Seuraavassa elämässäsi et siis suinkaan välttämättä synny kiusatuksi opettelemaan läksyäsi, vaan saat jälleen sivustakatsojan roolin, ja näkymätön perheesi vain toivoo vieressä, että opit läksysi.
Näihin tilanteisiin sinut taas opastaa joko johdatuksesi, enkelisi tai joskus oppaasikin.

Jälleensyntyminen ei ole rangaistus, vaan uusi tilaisuus. Koska Sinua ei tuomita! Aina saa yrittää uudestaan. Cheesy Jos et opi sitä seuraavassakaan elämässä, opettelet sitä seuraavassa. Ajalla ei ole merkitystä, koska kaikki tapahtuu oikeasti NYT.

Näin siis minä näen sen.
Ja myös veljeni on tarkoituksella opiskelemassa nyt "vastakkaiselle" alalle kuin minä itse.
Näinkin on tarkoitettu. Opetamme toisiamme, ja opimme myös hyväksymään toisemme, vaikka käsityksemme menevätkin hyvin kovasti ristiin.
Tiedän, että tämäkin oli kirjoitettu näin.

T: Sininen Lilja
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 02.09.2006 20:15:01 »

Olen myos monesti miettinyt kuka tata maailmaa ja itseamme oikein maaraa - ja - voin sanoa omasta kokemuksesta etta mieheni tapasin aivan varmasti kohtalon maaraamana-sellaista sattumaa ei ikina voinut olla-toisaalta jo pienena sanoin"kun minusta tulee iso, en jaa asumaan Suomeen"
Olin silloin alle 10 vuotias-ja monet ystavani ja sukulaiseni muistavat vielakin kuinka pidin sanani-tyo on aika paljon riippuvainen siita mita me vaadimme itseltamme ja ns. kaytannon asiat,mutta ihmissuhteet omasta mielestani on ennalta maarattyja - kun olemme oppineet-tai opettaneet voi tulla uusia suhteita... idiot2
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #17 : 02.09.2006 23:35:17 »

Niin...
paljon voin elämässäni valita, mutta voinko valita ketkä ihmiset astuvat eteeni. Kun katsoo taaksensa, niin huomaa että juuri oikeisiin ihmisiin on törmännyt.

Tietenkin siinäkin voi valita, antaako kättä vai ei, pysähtyykö rinnalle vai kulkeeko ohi. Mutta joskus vain tietää, että juuri tuo ihminen on 'hän' jota tässä tilanteessa ja elämänvaihessani olen odottanut.

Nämä ovat varmaan niitä enkelten supinoita ja pikkutönäisyjä.  Jossa kohtaamiset tapahtuvat. angel

Tuhannesti kiitos niille kohtaamisille !!! Kiss Kiss smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #18 : 03.09.2006 11:43:41 »

Kun taas minä. Minä loikkasin uraputkesta ja perhedyin vaihtoehtohoitoihin. Eilen sain starttirahankin, ja nyt olen virallisesti yrittäjä.

Tämä nyt menee hieman aiheen vierestä, mutta joko sinulla Sininen Lilja on toimitilat yrityksellesi?

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #19 : 03.09.2006 11:46:27 »

Elämäämme ohjaa: tv, elokuvat, kirjat ja sisäinen ääni. heh. Ja politiikka.  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #20 : 03.09.2006 11:52:42 »

Kyllä Golden Sphinx on mielestäni myös raadollisen oikeassa.  coolsmiley

Mutta viitaten Sinisen Lijan kirjoitukseen, en minäkään usko mihinkään tuomioihin. En myöskään usko että silloinen opas tietää parhaani. Siksipä olin ilahtunut kun kerran luin jostakin, että voi pyytää uutta opasta rinnallensa. Teinkin sen ja sain niin hurjaa kyytiä, että kohta jo pyysin aivan uutta opasta.  idiot2 Tuota, en tosiaankaan osaa sanoa miten tämä käy ja käykö tällainen muussa kuin mielikuvissa. Mutta mielikuvien maailma siinä tapauksessa on aika voimallinen. Miten muuten elämä heti muuttuisi?  Grin

Maailma on ihmeellinen!! smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 03.09.2006 19:36:00 »

smitten

Kaikkea rakkautta  OPPAILLE, he sentään kuitenkin,

noin yleensä hahmottavat tilanteet laajemmin.

Minulla ei silloin mennyt hyvin ( ei mitään

uutta ). Sain tietooni oppaani, ja kysyin

syytä! Hän vastasi vihaavansa minua,

hän oli toisessa maailman

sodassa kuollut.   Undecided

angel

P. S. Pyysin häntä välittömästi eroamaan.
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Intimaria
Vieras
« Vastaus #22 : 03.09.2006 22:11:43 »

P. S. Pyysin häntä välittömästi eroamaan.

Grin
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 03.09.2006 22:40:23 »

tickedoff

EI nyt kuitenkaan ole kovin hyvin mennyt, tosin en

ainakaan oppaitani voi syyttää, sillä luulen.

ETTÄ, se oli tarkoituskin, siis silloin..

NYT, toivoisin jotain lempeäääää.

Cry  Kiss  angel
tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Intimaria
Vieras
« Vastaus #24 : 03.09.2006 22:41:52 »

kutsu lempeä

ja hymyile sille!

laugh
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 03.09.2006 22:48:06 »

Cry

Kiitos vaan, mutta minusta tuntuu, että siellä,

" toisella " puolella minut on jätetty ns.

rannalle, siis odottamaan parempia

aikoja. Tarkoittanee; sitten joskus!!

Jos, ja kun tuota aikaa,  riittää!!

Embarrassed   Undecided   Kiss   angel

tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Intimaria
Vieras
« Vastaus #26 : 03.09.2006 22:50:41 »

siinä tapauksessa sinulla on täälä vielä hommia.
hyppää veteen ja anna virran viedä!

smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 03.09.2006 23:05:17 »

Smiley  Kiitos ja kumarrus. Osaan jotensakin uida, ainakin vähän.

Mutta tuo VIRTA, kun kuitenkin kulkee nimenomaan

tämän paikkakunnan ohi, eikä edes läheltä!!

Angry  Ja vielä kuiva kesä !!

2funny

P.S. Sade, hetkinen, sehän tulisi vain maahan!!   :Smiley
tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Sininen Lilja
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #28 : 04.09.2006 16:36:58 »

Heippa Kaurisenergiaa,

Ajatelin aloitella toiminnan kotona, koska asun isossa asunnossa niin hyvällä paikalla.
Vuodenvaihteen jälkeen tosin on verkostoitumisen vuoro. Ja ajattelin myös laajentaa toiseen kaupunkiin tätä toimintaani....

Ja Kotkansilmälle...

Minut jätettiin rannalle ensimmäiseksi 24 vuodeksi. Sitten annettiinkin kaikki 3 viikossa.
Oli hiukan sellainen olo että nytpäs myrkyn lykkäs...  crazy2

Vielä oppaista, sehän on totta, että hiellä sikäli on laajempi näkemys, että he ovat "näkymättömällä puolella". Me tiedämme siitä puolesta vasta piiiitkän opiskelun taikka kuolemamme jälkeen. Mutta muuten, nuo oppaat ovat aivan kuin ihmiset. heitä on eritasoisia, ja eri luonteisia.

Itse olen ulkonäöltä nähnyt yhden oppaistani... Hän oli hyvin positiivinen herra, naureskeli paljon ja koin sielunystävyyttä.

Ja sitten jutellut olen yhden toisen oppaani kanssa, jolla on sama nimi kuin vanhalla Egyptiläisellä Jumalalla !? En sit tiedä voiko hän olla tuo jumala..? En kuitenkaan usko, sillä muuten en hirvittävää sielunyhteyttä hänen kanssaan ole kokenut, vielä ainakaan.

Enkeleistänikin tiedän toisen nimen ja toisen olen nähnyt. Toinen on vanha kalju mies, jolla on kuitenkin suora ryhti ja hyvin lämmin, ystävällinen hymy.

Toisen, naisen, nimi on Uiniz, joka tarkoittaa Pohjoismaisten kalliopiirrosten mukaan Minä, Ystävä. Se kirjoitetaan sellaisilla hassuilla kirjaimilla... kuten riimuissa on.

Oppaat voi tosiaankin varmasti vaihtaa, itse en ole tuntenut siihen tarvetta, koska en ole heistä riippuvainen. Oppaat joskus myös vaihdetaan. Silloin kun tarvitset korkeamman oppaan. Tämä "vaihto" tuntuu ihmisessä niin, että hän tuntee olevansa hukassa.
Se ei kuitenkaan montaa kuukautta kestä, kun omat oppaat saavat jälleen hommansa syrjästä kiinni ja saat taas kavereita rinnallesi. Smiley

Harmi, että yksi oppaasi oli epäpätevä. Uskon, että se on hyvin harvinaista, sillä oppaat ovat oppaitasi omasta tahdostaan. Kyllä olen varma, että Sinulla on nyt lempeät oppaat!

Oppaistani olen sitä mieltä, että kyllä he pienissä asioissa auttelevat ja ovat ihan hyvää seuraakin polulleni. Mutta mitään korkeamman värähtelytaso nasioita heiltä ei ehkä pitäisi kysyä, vaan kääntyä suoraan Korkeimman, Arkkienkeleiden tai Ylösnousseitten mestareitten puoleen. Sieltä saa varmasti pätevää tietoa. Voi nimittäin olla, ettei oppaasi ole kovinkaan korkeita henkiolentoja.

Toivoopi: S L  smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 04.09.2006 16:46:55 »

Hei Sininen Lilja

Toivon sinulle onnea yrityksellesi, olet osannut ottaa kolmiyhteyden katevasti, ilmeisesti sina itse, enkelit ja Jumala(jokin ylempi voima) ja parempi on odottaa rannalla kun tehda omia maaleja.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: