Kaurisenergiaa ja Golden Sphinx,
Mitä lääketieteeseen tulee, veljeni opiskelee juuri farmaseutiksi. Eli apteekissa lääkkeiden parissa vierähtää hänen uransa.
Kun taas minä. Minä loikkasin uraputkesta ja perhedyin vaihtoehtohoitoihin. Eilen sain starttirahankin, ja nyt olen virallisesti yrittäjä.
En pidä siitä, että länsimaissa hoidetaan pelkkiä oireita, ja niitäkin myrkyillä. Itse olen vakuuttunut siitä, että energiahoidoilla kaivaudutaan sairauden syyhyn, ja eheytetään koko henkinen ja fyysinen keho, ja sitä kautta oireetkin paranevat.
Mutta. Olen Rauhan Enkelin linjoilla, kuitenkin hiukan näkökantani poikkeaa.
Sielun sopimuksen tiedän tehneeni, elämäni polku on hahmoteltu jo ennen syntymääni.
Minulle se on Johdatus, mikä minua opastaa.
Usein jos jumalyhteys on hyvä, se tulee Korkeimmalta. Joskus myös enkeleiltä, joskus myös oppailta. Oppaat sensijaan eivät ole aina mitään kovin korkeita henkiolentoja, ja usein ihminen kehittyy oppaansa kanssa käsikädessä. Opas ei siis ole paras ohjaaja, vaan nimenomaan seuraksi tarkoitettu rinnalla kävelemään.
Kaikki tilaisuudet siulunsuunnitelmasi toteutumiseen sinulle annetaan. Voit olla myös käyttämättä niitä, jolloin suunnitelmasi poikkeaa siitä, mikä on "tarkoitus". Kaikkea opittavaahan ei ihminen yhden elämänsä aikana aina opi, vaan sitten syntyy uudestaan. Ja silloin sinulle tarjotaan uudestaan tuo sama tilanne, ja toivotaan, että opit läksysi tällä kertaa.
Esimerkiksi jos läksynä on heikompien puolien pitäminen. Olet ummistanut siltä nyt silmäsi, koska et uskaltanut puuttua. Sinulle tarjotaan tilaisuutta ehkä jo tässä elämässä useaankin otteeseen, mutta et uskalla...
Seuraavassa elämässäsi et siis suinkaan välttämättä synny kiusatuksi opettelemaan läksyäsi, vaan saat jälleen sivustakatsojan roolin, ja näkymätön perheesi vain toivoo vieressä, että opit läksysi.
Näihin tilanteisiin sinut taas opastaa joko johdatuksesi, enkelisi tai joskus oppaasikin.
Jälleensyntyminen ei ole rangaistus, vaan uusi tilaisuus. Koska Sinua ei tuomita! Aina saa yrittää uudestaan.
Jos et opi sitä seuraavassakaan elämässä, opettelet sitä seuraavassa. Ajalla ei ole merkitystä, koska kaikki tapahtuu oikeasti NYT.
Näin siis minä näen sen.
Ja myös veljeni on tarkoituksella opiskelemassa nyt "vastakkaiselle" alalle kuin minä itse.
Näinkin on tarkoitettu. Opetamme toisiamme, ja opimme myös hyväksymään toisemme, vaikka käsityksemme menevätkin hyvin kovasti ristiin.
Tiedän, että tämäkin oli kirjoitettu näin.
T: Sininen Lilja