Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten Venus vaikuttaa?  (Luettu 87478 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #90 : 28.12.2006 00:57:45 »

Venus  aspect_opp Pluto huoneessa 4. Vaikea äitisuhde ollut, mutta aikuisena paras kaveri jo. Muilla kokemuksia?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #91 : 28.12.2006 01:53:59 »

Minulla ja miehelläni on molemmilla Venus Ravussa. Smiley

Miehelläni  venus seikkailee 10. huoneessa ja
 pluto avautuva neliö venus
  uranus avautuva kolmio venus

Minulla  venus on 8. huoneessa ja
 uranus avautuva neliö  venus
 chiron sulkeutuva neliö venus
 saturnus yhtymä  venus
 jupiter sulkeutuva neliö  venus

Tongue


Venus Ravussa
Kauneutta rakastava Rapu saa Venuksen hehkumaan lämpöä. Olet tunteellinen ja lempeä rakastaja, joka on tunteissaan vilpitön ja osaa aidosti ottaa partnerinsa tarpeet ja toiveet huomioon. Sinä menet sänkyyn vain rakkaudesta, et osaa etkä halua erottaa näitä kahta toisistaan. Seksuaalisuudellasi ilmennät syvimpiä tunteitasi ja rakastelu on sinulle aina voimakas kokemus. Mutta yhtä lailla kuin vuodatat lämpöäsi toiselle, vaadit sitä myös itsellesi. Sinun kauneuttasi pitää palvoa.


Venus Ravussa:
Rakkaus on pitkämielistä eikä kerskaa. Sinun on vaikea luovuttaa kultsua kierrätykseen. Kun olette olleet erossa 22 vuotta, muistat häntä yhä joulukortilla ja odotat hänen tulevan takaisin jonain sadunhohtoisena päivänä. Niin hän tuleekin, etsimään viskipulloa, jonka hän jemmasi liinavaatekaappiin ennen eroa. Oikea rakkauden kohde: Sulo Aittoniemi.


 Grin 2funny
« Viimeksi muokattu: 28.12.2006 02:28:02 kirjoittanut Asterix » tallennettu
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #92 : 28.12.2006 02:48:06 »

venus  kaksoset 11 huone
ja mars  kaksoset
ketjussa huomasin ,että jollain sama asetelma
Siitä huolimatta kenkäni eivät "kevyet" ole Wink
Muistan jostain lukeneeni että iloisia kaikkensa antavia
nämä venus kaksoset
Läähättäkää, ja läkähtykää minunkin puolestani
 smitten smitten smitten
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #93 : 28.12.2006 11:22:18 »

Minulla tuo venus on  kalat :ssa ja 2.huoneessa.
Aspekteja venukselle on kartallani:
 aspect_squ  askendentti
 aspect_tri keskitaivas
 aspect_con kuu

ja taasen tuo  mars on  skorpioni :ssa ja 9.huoneessa.
se tekee  aspect_con  keskitaivas :lle
 aspect_squ  merkurius :lle
 aspect_tri  venus :lle

Kaloissa Venus tuo mahdollisuuden suunnata oma arvomaailma toisten palvelemiseen ja parantamiseen. Ei niinkään mihinkään mystiseen, vaan aivan konkreettiseen ja vaatimattomaan, pyyteettömään työhön niiden hyväksi, jotka todella apua tarvitsevat. Tämä toisten auttaminen voi tapahtua myös herkän ja koskettavan musiikin luomisella tai esittämisellä. Herkkyys on tässä asemassa suuri ja sitä myötä vaarana on haavoittuvuus tai pako todelisuudesta tai kumpikin.

 Skorpionissa Mars on yhteydessä evolution Fenix lintuun joka palaa tuhkaksi ja syntyy uudelleen lentääkseen uusille tasoille. Tämä ulkoisen toiminnan uusiutuminen voi olla syviin intohimoihin uppoutumista ja niihin kyllästymistä, se voi olla kuolemanhakuista uhmakkuutta tai kuolemansairaiden auttamista. Elämän ja olemassaolon syvät kysymykset sisältyvät tähän automaattisesti, tavalla tai toisella
tallennettu
jasmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


§§~Hopelessly devoted to you~§§


Profiili
« Vastaus #94 : 28.12.2006 17:55:20 »

mulla on venus jousimiehessä ja huoneessa 1. Seurustelin 8-9 vuotta saman miehen kanssa joten aloitin liian nuorena sitoutumisen ja alussa se olikin vaikeaa..aina tuntu että niitä ihailijoita olis enemmän kun yhdelle sormelle ja koska minulla oli laaja sydän niin tuntui että sitä rakkautta  riittäis enemmän kuin yhdelle mutta olen uskollinen ja sääästän sen vain yhdelle. Monesti on käynyt niin että olen särkenyt jonkun sydämen vaikka en ole tehnyt kirjamellisesti MITÄÄN  Grin  Grin
useasti käy niin että luotan vaan siihen että kaikki etenee rakkauden voimalla ja kaikki kääntyy hyvin..minulla on ollut vain yksi mies ja siinä sitten oli ongelmia kerrakseen juuri tän "usko huomiseen" ajattelutavan takia...  Cry
minun tapoihin ei sovi harrastaa näitä yhden illan juttuja vaikka siihenkin olis ollut mahdollisuus niin ei kiitos. Haluan kunnollisen miehen ja se jos mikä on liikaa vaadittu  Kiss
tallennettu

*Sä Olit Elänyt Jo Mua Ennenkin Etkä Tiennyt Kuinka Pelkäsin Sä Että Vertaisit Muo Muihin Mutta Näin Mä Syliin Toisen Suo Työnsin Syliltäin*

-Lähetän luokses pienen enkelin niin tiedät että olet tärkeä minulle-
Jinx
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #95 : 28.12.2006 18:22:15 »

VENUS

Symboliikka Rakkauden jumlatar.
Vaikutusalue Tunteet, arvot.
Yhdistetään rakkauteen, aistillisuuteen ja nautintoihin. Venuksen asema osoittaa mitä arvostat elämässä.

Venus eri merkeissä

Oinas Magneettinen, intomielinen, avomielinen, ulospäinsuuntautunut. Haluaa esiintyä edukseen, joskus liiankin ylitsepursuava.

Härkä Uskollinen, vakaa, aistillinen, taiteellinen. Rakastaa ylellisyyttä ja koskettelua. Ehkä omistushaluinen.

Kaksoset Jalomielinen, ystävällinen, lahjakas. Haluaa tulla ja mennä vapaasti. Voi olla häilyväinen rakkaudessa ja kiintymyksessä.

Rapu Idealistinen, hellä, uhrautuvainen, hoivaava. Kiintymys voi kehittyä riippuvuudeksi, kiinnipitämiseksi.

Leijona Lämminsydämmellinen, avokätinen, romanttinen. Rakastaa elämää ja haluaa tulla huomatuksi. Voi olla hyvin mustasukkainen.

Neitsyt Vaatimaton, ujo, estynyt, aistillisuutensapiilottava. Voi käyttäytyä täsmälleen päinvastaisella tavalla.

Vaaka Viehättävä, rakastettava, tunteita arvostava. Voi olla enemmän rakastunut itse rakkauteen kuin rakastettuunsa.

Skorpioni Intohimoinen, vetovoimainen, uskollinen. Voi masentua syvästi tai muuttua julmaksitullessaan seksuaalisesti hylätyksi.

Jousimies Seikkailunhaluinen, huumorintajuinen, idealistinen. Jakaa tunteitaan avokätisesti, mutta voi olla haluton sitoutumaan.

Kauris Uskollinen, ylpeä, päältä päin varautunut, mutta voi sisimmässään pelätä hylätyksi tulemista.

Vesimies Etäinen, viileä, ystävällinen. Ei halua kenenkään sitovan itseään. Harrastaa joskus mieluiten platonisia suhteita.

Kalat Hellä, myötätuntoinen hienovarainen. Voi olla joko hyvin uhrautuvainen tai aivan liian herkkä.
tallennettu

Aurinko - Kaksoset
Asc - Kauris
Kuu - Vaaka
Merkurius - Rapu
Venus - Leijona
Mars - Kauris

Irish
Vieras
« Vastaus #96 : 28.12.2006 19:09:27 »

Venus  aspect_opp Pluto huoneessa 4. Vaikea äitisuhde ollut, mutta aikuisena paras kaveri jo. Muilla kokemuksia?

Hei minulla on sama! Ja venus on oinaassa, äidillänikin venus oinaassa.. Voi ei niitä tappeluita mitä käytiin kun olin teini. Mä kiskoin äitiä tukasta ja se yritti kuristaa mut. Mitä pienistä, nyt ollaan kavereita.  Grin
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #97 : 28.12.2006 19:15:52 »


Venus oinassa täälläkin  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #98 : 29.12.2006 01:13:09 »

Lainaus
Rapu Idealistinen, hellä, uhrautuvainen, hoivaava. Kiintymys voi kehittyä riippuvuudeksi, kiinnipitämiseksi.

Kun minulla ja miehelläni on molemmilla
Venus Ravussa, niin emmepä kovin herkästi
tämän perusteella sitten irti toisistamme päästäkään? Huh Shocked

Onneksi molemmilla on ihan mukavasti Kaksosta
kartalla antamassa henkitys tilaa! Wink :Smiley
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #99 : 29.12.2006 12:46:54 »

Mulla venus aspect_con mars  vaaka huoneessa 12. Kuulostaa hieman hurjalta...Kommentteja? Ja romanttisia pilvilinnoja rakennellaan juu, ja olen ollut rakastunut rakkauden tunteeseen, varsinkin nuorempana.

Löytyy myös  askendentti aspect_con venus (molemmat  vaaka) Miesseurasta ei ole ollut pulaa  Wink

Lisää yhtymiä;  venus vaaka (siis huone 12.) aspect_con uranus  skorpioni huoneessa 1. eli mitenkäs se olikaan..."Hullu nainen, tekee mitä tahtoo"  2funny

tallennettu
Mike
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #100 : 29.12.2006 15:48:44 »

Mulla venus vaa'assa ja nelos huoneessa.  aurinko leijona , nousu rapu , kuu  harka .
mitä nuo oikee meinaa? tai sitten että venus tekee yhtymän saturnukselle ja jupiterille että mikä tuossa on homman nimi Undecided
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #101 : 29.12.2006 17:49:31 »

 Grin Mike   siun pittää alkaa kahlata läpi foorumin eri keskusteluja aiheesta... Wink Esitit nimittäin aika laajan kysymyksen  buck2
tallennettu
Mike
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #102 : 29.12.2006 22:58:53 »

Grin Mike   siun pittää alkaa kahlata läpi foorumin eri keskusteluja aiheesta... Wink Esitit nimittäin aika laajan kysymyksen  buck2

ai häh? mä luulin että nuo kaikki vaikuttaa toisiinsa jotenkin että tosta kombinaatiosta tulisi ns. yksilöllinen Smiley Mitä mä tuosta sitten kahlaan, kun en osaa (vielä) yhdistellä nuita juttuja mitenkään?. sori..tää olikin jo vähä off-topiccia  buck2
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #103 : 29.12.2006 23:50:43 »

mike
sulla onkin sitten hyper-super harmoninen venus kun on vaakaa,
jupiter kasvattaa ja laajentaa ja samaan syssyyn saturnus supistaa
ja pihistelee,vaaka kiusaantuu näitten välillä kun ei tiedä kumpaan suuntaan kallistuisi,
kodin huoneessa,taikka perusturvallisuuden huoneessa,
muuten vielä  aurinko leijona,onko tupa täynnä porukkaa,elikkä vierahia useinkin?
ja kuusi on ylennyksessään härässä,
venusmainen kuu,äitin lihapullia ei voita mikään..
tykkäät paijata vaiko jellonamaisesti rutistaa?
mutta likelle pitää päästä,
ellei saturnus hypi olkapäällä..
tallennettu
Mike
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #104 : 30.12.2006 00:10:08 »

mike
sulla onkin sitten hyper-super harmoninen venus kun on vaakaa,
jupiter kasvattaa ja laajentaa ja samaan syssyyn saturnus supistaa
ja pihistelee,vaaka kiusaantuu näitten välillä kun ei tiedä kumpaan suuntaan kallistuisi,
kodin huoneessa,taikka perusturvallisuuden huoneessa,
muuten vielä  aurinko leijona,onko tupa täynnä porukkaa,elikkä vierahia useinkin?
ja kuusi on ylennyksessään härässä,
venusmainen kuu,äitin lihapullia ei voita mikään..
tykkäät paijata vaiko jellonamaisesti rutistaa?
mutta likelle pitää päästä,
ellei saturnus hypi olkapäällä..

Krhm..lähelle pitää todellakin päästä että itse uskaltaa ottaa siihen "leijonamaiseen" rutistukseen mutta toisen tosiaan on tehtävä se aloite ja osoittaa VARMASTI että välittää ja jos itse välitän niin kaikki on OK..olen silloin tukevalla maaperällä, vakaa olla ja osoitan tosiaan kiintymyksen Smiley...osuvaa osuvaa..ja vielä tosiaan se että toisen pitää osata lähestyä oikealla tavalla, muuten pakenen  Undecided ..ja jos jokin puuttuu kiikkeröin ja punnitsen liiankin kanssa..huh
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: