Heh, mulla levoton ja itsenäinen
ja lisäksi vielä radikaalissa 11. huoneessa! Kuulostaa varmaan aikamoiselta
Tosiasiassa olen kyllä erittäin sitoutuvaa tyyppiä, sitten kun Se Oikea kävelee vastaan. Rakastan rakastamista ja toisen hemmottelua, mulla lämminsydäminen ja tulinen
7. huoneessa. Lisäksi
DC:ni hallitsija, eli uskoisin että on vakauttava tekijä noin parisuhdetta ajatellen. Noh, Jellona-Kuu pitää kyllä huolen siitä, että saan myös itse tarvittavan määrän huomiota ja rakkautta, muuten alkaa nurkat paukkumaan
En koe itseäni semmoiseksi "perinteiseksi" tyttöystävätyypiksi. Enemmänkin olen se "jätkien kaveri", joka heittää läppää (ja kainalopieruja
) miesporukoissa, mutta jota kukaan ei varmaan ajattele naispuolisena tai potentiaalisena tyttöystävämateriaalina
No, ne harvat, jotka sattuvat ihastumaan muhun, niin niiden kanssa juttu on ollut sitäkin vakavampaa. En ole hirmu flirttailevaa tyyppiä loppupeleissä, enempi sellainen harmiton luonnonlapsi, enkä välttämättä edes huomaa flirttailevani! Vaikka ihastumisvaiheessa tykkään leikkiä semmoista kissa-hiiri -leikkiä, alkaa mua nyppimään, jos juttu ei lähde eteenpäin. Sitten tulee lähdettyä paremmille metsästysmaille, jos mies ei tee ratkaisevaa siirtoa (olen turhan ujo lähestymään miehiä tosimielellä
)
Kuitenkin haluan, että mies sanoo suoraan, mitä haluaa. En pidä kiertelystä tai ympäripyöreistä korulauseista, vaan haluan asiat suoraan pöydälle nostettuna. Kiinnostus lopahtaa lyhyeen, jos mies ei osaa suoraan ilmaista itseään.
Suhteessa olen aika humoristinen ja leikkimielinen, kiusoittelen miestä, huumorin kukka kukkii ja olen aika ilkikurinenkin välillä tempauksissani, touhua ja tohellusta riittää
Nauru on suhteessa tärkeä elementti. Jos miehellä ei ole yhtään huumorintajua/erilainen huumorintaju kuin mulla/ei ymmärrä mun (outoa) huumoria, niin siinä tapauksessa suhde tuskin tulee kestämään. Rehellisyyttä arvostan, haluan tietää heti, jos miestä vaivaa joku. Muuten olen erittäin läheisyydenkaipuinen, kaipaan huomiota ja hellyyttä, paljon kosketusta. Romantikko ja päiväuneksija, juu. Samalla olen myös itse sitoutuvaa sorttia, rakastan ja hellin toista koko sydämestäni. Aika iso loukkaus pitää tulla päin näköä, jos lähden kävelemään. Anteeksi en anna koskaan, jos mua on loukattu oikein verisesti.
Olen hirmu kiltti loppupeleissä, seksikumppanit voidaan laskea yhden käden sormilla (ikää 26)
Luotettavuudella ja hellyydellä saa mun halut herätettyä aika tehokkaasti..
Njoo, ne aspektit Venukselle: