Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten Venus vaikuttaa?  (Luettu 87447 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #60 : 19.01.2006 20:18:52 »

Venus neitsyessä. Toinen avioliitto meneillään, eka liitto 20 v. ja nykyinen kesetänyt sekin jo vuosia. Toivottavasti ei enää yhtään eroa. Otan suhteet ( lähes aina  Wink )hyvin vakavasti. Elämäni miessuhteet voi laskea reilusti kahden käden sormilla ja vielä jää tilaa. Silti en koe, että olisin jääny  mitenkään paitsi miesseurasta. Pientä vipinää/jännitettä on usein ilmassa ja se tekee arjesta vähän jännittävämpää.

 Smiley vaaka
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
myyri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #61 : 20.01.2006 17:09:40 »

Venus Oinas täällä. Hämmentävä sekoitus ujoutta ja mitä vaan, missä vaan-asennetta... Smiley
En ihastu kovin helposti, mutta sitten kun se tapahtuu, niin kohteesta tulee suoranainen pakkomielle ja kaikki, ihan kaikki energia menee siihen. Ja jos niinkin huonosti käy että tunteisiini vastataan ja kaikki näyttää ah niin hyvältä, niin tietenkin kyllästyn koko hommaan aivan liian nopeasti....intohimoa pitää siis olla TODELLA paljon ettei kaikki lässähtäisi heti alkuun......en pidä tästä piirteestä ollenkaan. Undecided
Mutta onhan noita ollut...kaikenlaisia (iso läjä venus kaksosia!)...aika päätöntä on meno ollut.

Cheesy
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #62 : 29.01.2006 23:05:50 »

Miulla on venus kaloissa.. Seura on kysyttyä ja monesti ryntään juttuun mutta kysymys on siinä että kuinka pitkäksi aikaa  Lips Sealed  Ehkäpä kuu leijonassa vaikuttaa asiaan Smiley
Aurinko veskarissa kertoo sen että haluan vapautta ja mitkään tyypilliset iskulyriikat ei ehkä iske vaan se, että osaa olla oma ittensä Smiley
Eli siis mulla on vaikea yhdistelmä -saatan vaikuttaa ensinäkemältä helpolta kun annan miesten vaan yrittää mutta en tod. kovin pitkälle etene koskaan, mutta olen myös vaikea! Cheesy
Rakastuessani olen uskollinen ja rehellinen..  buck2  Tosin joskus en sitten välitä onko toinen... Eli rakastuessani en ajattele järkevästi enkä välitä vaikka toinen olis uskoton :/
Nouseva neitsyt vaikuttaa sen verran että vaadin toiselta niin helkkaristi että mua vois sanoa jonkin asteen perfektionistiksi. Eli kaiken pitää olla täydellistä, jos on vika niin valitan itselleni ja yritän korjata sitä..

Eli siis OLEN VAIKEA TAPAUS :F
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
vaaka mimmi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #63 : 29.01.2006 23:26:49 »

minulla veenus vaa´assa ( ja  aurinko ja  askendentti myös vaaka)   olen uskollinen, romantikko, tosin osaan ottaa myös hetkestä irti jos vain olen tunne tasolla ihmisen kanssa samalla aaltopituudella. vaadin hiukan  coolsmiley että minua ihaillaan mutta ihan hiukan vaan... edellisen miehen kanssa meni sukset ristiin, hänellä oli oinas veenuksessa ja halusi aina ja miten päin vaan ja missä vaan, itse olen pihtari juuri niin kauan että tunnetasolla natsaa ja jos jostain syystä se alkaa hiipua loppuu yhteinen sävel myös kammarin puolella. nykyisellä kauris veenuksessa ja hyvin tullaan  toimeen  :Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #64 : 07.08.2006 01:06:59 »

Minulla on venus vesimiehessä. Olen sellaista pohtinut, että ovatko astrolaiset huomanneet vesimiehillä erityistä biseksuaalisuus taipumusta tms.? Myös saa tietenkin kertoa, jos venus jossain toisessa merkissä sitä aiheuttaisi. Itse en ole varsinaisesti biseksuaali, mutta kyllä naisvartalo kiinnostaa Wink ja muutenkin olen hyvin kokeilunhaluinen ja vapaamielinen seksuaalisella alueella. Eikös sitä ole sellainen sanonta olemassa, että "homo, homompi, vesimies"?  Grin Pitäneeköhän paikkansa?
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


I connect and detach, push and pull, like a tide


Profiili
« Vastaus #65 : 07.08.2006 12:03:29 »

Täällähän Venus-Oinaita riittää  Smiley

Minulla Venus Skorpionissa, ja vieläpä yhtymässä Marsiin ja Uranukseen.

Hm, vaikeaselkoinen tapaus? -Ja sitä kyllä olen coolsmiley

Lämpenen hitaasti ja yhden illan jutut ei kiiinnosta pätkääkään. Tuosta Uranus-yhtymästähän voisi luulla että varsin kinkyt jutut kiinnostaa ja tyyppi vois olla aistien vietävissä -osittain pitänee paikkansakin kohdallani mutta sanotaan vaikka niin että olen jo osani saanut ja nyt tähtäimessä olisi ihan "oikea" ja vakava seurustelusuhde. Yhdenillanjutut ei anna mitään, niin se vaan on buck2

Tunnen vetoa hieman salaperäisiin ja syvällisiin miehiin.. ongelmana sitten onkin kun molemmat salaperäisiä niin kumpi tekee aloitteen! Huoh idiot2 

« Viimeksi muokattu: 20.08.2006 15:31:38 kirjoittanut Aya Nuit » tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #66 : 07.08.2006 19:14:18 »

minulla on venus kalat ja olen mielestäni herkkä, uskollinen ja ihmissuhteissa syvällisyys, jatkuvuus ja turvallisuuden tunne on minulle välttämätöntä ...eli etsin aina todellista sielujen yhteyttä ...mikään sen vähempi ei kiinnosta  Smiley

venus on myös DC härkäni hallitsija.

varmaan aika tyypillinen venus kalat?
« Viimeksi muokattu: 07.08.2006 19:35:35 kirjoittanut sunflower » tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #67 : 07.08.2006 19:32:00 »

Mun on ihan pakko lisätä miten Venus minussa vaikuttaa.
Se on DC:tin hallitsija :Smiley ja mulla Venus Kirjastossa, 3.huoneessa siis. Venus vaikuttaa siis näin; luokseni tullaan avoimesti puhumalla, henkisiä syvällisiä asioita, joista  niin paljon pidän, kaunopuheisuus on musiikkia sielulleni. Puhumalla voi saavuttaa minusta jotain pehmeää, ilman puhetta mikään ei toimi, vaan kuivuu kasaan ennen pitkää tai lyhyttä, mutta jokatapauksessa näy käy.
Merkkarin osallisuutta asiassa tietenkin  Cheesy
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #68 : 07.08.2006 19:49:02 »

Boboo, olipa hauskasti kerrottu, ja noinhan se ehkä on  Wink
tallennettu
valo76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78



Profiili
« Vastaus #69 : 07.08.2006 20:07:47 »

Minulla myös venus kalat, joten suhteessa tai rakastuessani vaadin täydellistä sielujen sympatiaa.  Myös minä en ole niin ehdoton uskollisuuden kannattaja, kunnes sitten pitemmän päälle..

Koska oinaassa on kauheasti planeettoja, ja jos haluan vain yhden illan seuraa, (jota otan äärimmäisen harvoin), olen myös suora ja kysyn melkein heti "meille vai teille"..  knuppel2

Tähän vielä vaikuttaa alkukantainen  askendentti leijonanaaras energia..  Wink
tallennettu

aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
Chevalière
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #70 : 07.08.2006 21:53:23 »

mulla myös venus oinaassa ja kuulostaa kyllä tutulta muiden venus oikkujen tekstit.. mutta yli vuosi sitten löysin skorppari miehen jolla mm. venus skorpparissa, eikä ole tarvinnut vaihtaa.. ollaan monesti naureskeltukin että jos ei mikään muu suju niin seksi!
« Viimeksi muokattu: 07.08.2006 21:56:45 kirjoittanut Chevalière » tallennettu

aurinko oinas
nouseva leijona
saturnus oinas
venus oinas
mars härkä
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #71 : 08.08.2006 04:55:37 »

minulle ei ikinä ole tullut mieleenkään mitkään yhden illan jutut Shocked  olen niin uskollista tyyppiä kuin vain voi olla.

eli ei pelkkä venus niin paljon loppujen lopuksi kerro, vaan varmasti kuun ja marsin asemat tässä vaikuttavat ehkä enemmänkin?  Wink
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
valo76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78



Profiili
« Vastaus #72 : 08.08.2006 10:51:29 »

Hei Sunflower!

Uskoisin, että tarkoitettiin venus kaloilla sitä, että sinisilmäisesti rakastuneena, emme edes huomaa/välitä onko toinen uskoton, kun vasta suuriimman ensihuuman haihduttua.

Itse rakastuessani en muuta pystykään kuin olemaan uskollinen.  Smiley

Irtosuhteita oinaan taktiikalla harrastelen silloin kun olen sinkku ootellessani sitä "oikeaa". Tällöin todellakin uskoisin toimivani enemmän kuu oinaani viitoittamana.  knuppel2

Venus kalat tulee esille vasta rakastuessani..   smitten
tallennettu

aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #73 : 08.08.2006 22:03:03 »

Venus Oinas täälläkin  Cheesy
Ihastumisia on riittänyt vaikka muille jakaa, tällä Oinastytöllä  Wink
Mut mun mielestä mars vaikuttaa enempi uskollisuuteen..Mulla on mars kauriissa ja en o pahemmin välittäny yhen illan jutuista ja oon tykänny olla aina muutaman vuoden saman jäbän kanssa,kunnes kuujouskarini on alkanu ampumaan nuolia  Embarrassed
Onks muuten mars leijonia,jos niin ootteko uskollisia Huh

           laugh    Oinas73
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #74 : 08.08.2006 22:35:37 »

Kuinka teillä, joilla on Venus Oinaassa, kyseinen "yhdistelmä" on vaikuttanut?
Meinaan tässä nyt seksuaalisuutta ja sen ilmenemismuotoja.

Oma Venukseni Oinaassa on vaikuttanut sillätavalla, että kumppaneita on ollut... vähän turhankin paljon. Shocked Ja tämä kaikki on tapahtunut jo ennen tähän astromeininkiin tutustumistani! Eli ainakaan mitenkään alitajuisesti en ole toteuttanut tätä "Venus Oinaassa" juttua.

Onpahan tuohonkin sähläämiseen tullut "järkevä" selitys!  Tongue

Vähän turhan henkilökohtainen kysymys...sanotaan vaikka näin, että haluja on joskus liikaakin...miten sitten niitä toteutan on  Lips Sealed.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: