Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten Venus vaikuttaa?  (Luettu 87487 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
integral
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #75 : 08.08.2006 23:40:59 »

Itselläni venus ravussa.. Enpä kyllä tiedä miten se vaikuttaa, mutta rakkaus tärkeää ja tavoittelee sitä "ah niin täydellistä rakkautta" eikä sitten osaa tyytyä kunnolla puolittais ratkaisuihin  Grin

Toisaalta osaan myös pitää hauskaa ja aika vilkastakin on ollut sitten makuukammarin puolella, mutta vakavia suhteita kovinkin vähän.
tallennettu

aurinko, kuu, mars: leijona
ac: kauris
venus ja merkurius: rapu
Drial
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Elämä on valintoja


Profiili
« Vastaus #76 : 08.08.2006 23:41:40 »

Minulla Venus on kauriissa ja kolmannessa huoneessa.

Minä en tästä oikein mitään tiedä tahi osaa sanoa. Kaavoihin kangistumista? "Karua rakkautta" eli ei niinkään juhlallisia rakkaudenosoituksia vaan aitoa tunnetta? Osaisiko joku hieman auttaa..?

tallennettu

~Aurinko Vesimies  Nousu Vaaka  Kuu Härkä~

"I hear the sound of my heart. I know I´ll never sleep again.
I hear the sound of my heart. I know I´ll never dream again."
helinä
Vieras
« Vastaus #77 : 09.08.2006 10:42:06 »

 kauris  venus huone 3 ?

Sopisiko:
- luotettava/vakava sisko joka sinulle tärkeä (tai sitten sinä olet sitä muille)
- saat elää arvostetussa naapurustossa tai se olisi jonkinlainen haave
- teet sanoilla/puhumalla/kirjoittamalla tai matkustamalla itsellesi elantoa
- nautit vakavasta/asiallisesta kirjallisuudesta
- sanoihisi luotetaan ja niillä on pitkälle meneviä vaikutuksia rakkauselämäsi suhteen...
tallennettu
helinä
Vieras
« Vastaus #78 : 09.08.2006 10:45:54 »

Itselläni venus ravussa.. - rakkaus tärkeää ja tavoittelee sitä "ah niin täydellistä rakkautta"

Toisaalta osaan myös pitää hauskaa - vakavia suhteita kovinkin vähän.

Täällä myös yksi  venus  rapu (mulla  aspect_con  keskitaivas).

Mulla vakavaksikin tekevä paikka maailmassa äitinä.
Tuo kuun merkki tuo varmaan venukseenkin paljon muutoksia...
...hyvässä ja pahassa...

Osaisko joku auttaa??
Mikäs huone sinulla Integral?
tallennettu
integral
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #79 : 09.08.2006 11:28:40 »

minulla  venus  rapu on seitsemännessä huoneessa.. Itse olen vasta aloittanut astrologiaan perehtymisen niin en oikein ymmärrä miten huoneet vaikuttavat asioihin. Ja kuu merkkini on leijonassa joka myös 7. huoneessa..
tallennettu

aurinko, kuu, mars: leijona
ac: kauris
venus ja merkurius: rapu
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #80 : 11.08.2006 09:38:09 »

minulla  venus  rapu on seitsemännessä huoneessa.. Itse olen vasta aloittanut astrologiaan perehtymisen niin en oikein ymmärrä miten huoneet vaikuttavat asioihin. Ja kuu merkkini on leijonassa joka myös 7. huoneessa..

Sanoisin, että merkki vaikuttaa siihen miten jokin asia ilmenee, ja huone siihen millä elämänalueella se ilmenee.  Smiley
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Drial
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Elämä on valintoja


Profiili
« Vastaus #81 : 11.08.2006 10:54:47 »


Sopisiko:
- luotettava/vakava sisko joka sinulle tärkeä (tai sitten sinä olet sitä muille)

Sopii kyllä. Minulla on kaksi vanhempaa siskoa, aurinkomerkeiltään oinas ja vaaka. Tuo vaakasisko on minulle ehdottomasti tärkeämpi, läheisempi ja hänen kanssaan meillä menee kaikki asiat yksiin. Hän on kuitenkin luonteeltaan hieman vakavampihenkinen kuin minä.

- teet sanoilla/puhumalla/kirjoittamalla tai matkustamalla itsellesi elantoa

Mutkan kautta jossain määrin juu.. Teen sosiaalista työtä jonka pääpainona on siis ratkoa asiakkaiden elämän solmuja keskustelemalla heidän kanssaan. Olen aina pitänyt myös kirjoittamisesta ja tälläkin hetkellä kirjoitan juttuja yhteen harrastelehteen. Olen myös "musiikkivaiheessani" sanoittanut paljon kappaleita.

- nautit vakavasta/asiallisesta kirjallisuudesta

Luen pääasiassa ammatillista kirjallisuutta, psykolofiaa, filosofiaa ja yhteiskunnallista kirjallisuutta. Ja tosi tarinoita.

- sanoihisi luotetaan ja niillä on pitkälle meneviä vaikutuksia rakkauselämäsi suhteen...

Tämä ehkä pitänee siinä mielessä paikkansa, että minä olen aina hokenut ja hoen varmaan hamaan loppuun asti kliseetä, että jos ei luota minun sanaan niin sille en voi mitään. En kuitenkaan lämpimikseni mitään puhele..  :Smiley

Kiitos sinulle helinä!  smitten
tallennettu

~Aurinko Vesimies  Nousu Vaaka  Kuu Härkä~

"I hear the sound of my heart. I know I´ll never sleep again.
I hear the sound of my heart. I know I´ll never dream again."
hannam
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #82 : 20.08.2006 08:46:36 »

Venus vaa'assa, 10. huoneessa. En tykkää yhtään mistään ladymeiningistä tai hepeneistä, mutta johtuuko se nyt sitten tuosta vai jostain muusta, sitä en tiedä Cheesy Pitkillä suhteilla en ainakaan toistaiseksi kyllä ole voinut ylpeillä, sorrun aina siihen vaa'an perisyntiin että ensin miellytän ja sitten ahdistun. Ehkä ensi kerralla. Vientiä kyllä tulee ovista ja ikkunoista, voi olla aurinko-venus-pluto-saturnus-stelliumilla vaa'assa asian kanssa jotain tekemistä.

Vai että venus-pluto-yhtymät kiinnostuu vaarallisista? Cheesy Enpä tiedä, mutta silleen ainakin heittäisin että tälläsille ihmisille parisuhteet on usein katarttisia, siis silleen että ne saattaa potkia liikkeelle isojakin muutosprosesseja.

Tunnen kaksi venus oinasta henkilökohtaisesti, ja molempia värittää sellainen lähes pakkomielteinen keskittyminen aina siihen henkilöön, kuka milloinkin kiinnostuksen kohteena on. Kummassakaan en ole huomannut rakkauselämän suhteen mitään häilyvyyttä tai impulsiivisuutta, mutta johtuneeko sitten kartan muista osista tämä? Smiley

Homo, homompi, vesimies? Cheesy Paha mennä sanomaan, mutta olen ollut aina siinä käsityksessä, että ilmamerkeissä yleisesti ottaen saattaa olla pikkusen enemmän ei-heteroita kuin tavallisesti... Itsekään en hetero ole. Jossain ulkomaalaisella sivustolla spekuloitiin Uranuksen yhteydestä seksuaaliseen suuntautumiseen, etenkin Kuu-Uranus-yhtymästä, mutta tiedä häntä... (Multakin löytyy kyseinen yhtymä.) Kokemuksia?
tallennettu

vaaka - keskitaivas aurinko venus saturnus merkurius pluto | skorpioni - jupiter | jousimies - askendentti kuu uranus mars neptunus | harka - chiron | Sininen spektrinen kotka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #83 : 20.08.2006 13:23:48 »

Venus kaloissa huoneessa 6.

Lainaus
Venus Kaloissa
Sinulla on hallussasi rakkauden suurimmat salaisuudet ja siksi rakastuminen on sekä sinulle että kulloisellekin kumppanillesi unohtumaton elämys. Eroottisuus tihkuu jokaisesta solustasi silloin kun olet rakastunut.

Hmm...  :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #84 : 20.08.2006 13:26:08 »

Mikähän minussa on sitten niin jyrkän pysäyttävää, vaikka olen nousuvaaka, Venus Vaa´assa 1 huone?  Cool No siis jos haluan niin onhan miehiä mutta ei vakavaa nyt ainakaan. En halua päästää lähellekään ei-vakavissa aikeissa olevia tällä hetkellä.

Silti mies voi luulla olevansa vakavissaan ja muuttuu minuutin kuluttua.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
integral
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #85 : 20.08.2006 16:34:58 »

Onks muuten mars leijonia,jos niin ootteko uskollisia Huh


Itselläni mars on leijonassa. Ja olen uskollinen, mutta joskus entinen kumppanini ei ole vielä ymmärtänyt suhteen loppuneen kun minä jo olen menossa. Yleensä omat suhteeni katkeavat nopeasti ja en itse vietä suruaikaa. Mutta ystävilleni ja kumppaneilleni olen ehdottoman uskollinen, ja odotan samanlaista kohtelua tai muuten on piru merrassa  knuppel2  2funny 2funny
tallennettu

aurinko, kuu, mars: leijona
ac: kauris
venus ja merkurius: rapu
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #86 : 21.08.2006 23:05:16 »

Ainut, joka ei ole minulle vielä kokonaan auennut on se, että minulla ei ole ainuttakaan aspektia venukselle, vaan se on aivan tyhjä.   Undecided

Ariel: juhani Nummela toteaa astrologian käsikirjassa seuraavaa:

Taivaankappale, joka ei tee tavallisimmin käytettyjä aspekteja eli konjunktioita, neliöitä, oppositioita, sekstiiliä tai triniä … ei ole merkityksetön.

Venus: vaikea muodostaa pysyviä, läheisiä ihmissuhteita, yrittää olla sosiaalinen ja haluaa rakkautta, mutta hänen on vaikea ilmaista omaa läheisyydentarvettaan ja voi vaikuttaa itseriittoiselta.

Toivottavasti ei natsaa  smitten
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #87 : 22.08.2006 01:01:43 »

Avomiehelläni on Mars Leijonassa, ja hän on tietääkseni aika uskollinen - ollut aiemmissa suhteissaankin.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
sarru81
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa


Profiili
« Vastaus #88 : 22.08.2006 14:41:02 »

Jep, täälläkin Oinas. Jep, olen myös ollut ehkä hiukan kevytkenkäinen, taidan olla sitä vieläkin. Eipä tullut mieleenkään että syytä voisi pohtia myös tuota kautta. Hauskaa.

Flirtti on mahtavaa, teen sitä tahallaan, tarkoituksella ja valloitukset saavat päivän piristymään. ja kyllä, myös täällä sytytään kun mies (varsinkin leijonat ja vaa'at) tulevat ja ottavat. Tietävät mitä tahtovat ..
tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
Ave^^
Vieras
« Vastaus #89 : 22.08.2006 18:25:10 »

 Sad miulla taitaa olla heikko venus. ei melkein lainkaan aspektoitunut. kauriissa, 11. huone. en ole edes huomannut sen vaikutusta. ehkä en sitten etsinyt tarpeeksi.

mutta miten venuksen aspektit?
mitä tämä minun lähes ainoa  venus  aspect_sex  marsskorpioni ) tarkottaisi ?  Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: