Dorian
Kohtuuastroilija
ylämäkialamäkiylämäkialamäki
|
|
« : 10.11.2005 11:02:06 » |
|
Kuinka teillä, joilla on Venus Oinaassa, kyseinen "yhdistelmä" on vaikuttanut? Meinaan tässä nyt seksuaalisuutta ja sen ilmenemismuotoja. Oma Venukseni Oinaassa on vaikuttanut sillätavalla, että kumppaneita on ollut... vähän turhankin paljon. Ja tämä kaikki on tapahtunut jo ennen tähän astromeininkiin tutustumistani! Eli ainakaan mitenkään alitajuisesti en ole toteuttanut tätä "Venus Oinaassa" juttua. Onpahan tuohonkin sähläämiseen tullut "järkevä" selitys!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Moonpearl
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #1 : 10.11.2005 16:36:52 » |
|
Samoin Venus oinaassa ja aurinko kaloissa... Ja tarjontaa on nimenomaan kevyellä puolella "rakkaudessa", mutta vakavasti otettavaa ei niinkään... Vaikka tarjontaan ei aina viitsi vastatakkaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 12.11.2005 10:11:10 » |
|
heips dorian, kylläpä varmaan tolla siun nousu jouskarillakin on osuutta kyseiseen levottomuuteen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Dorian
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #3 : 12.11.2005 11:10:26 » |
|
Epäilemättä! Samoin tuo Merkurius kaloissa tuottaa hassuja asioita...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #4 : 12.11.2005 11:20:25 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
Dorian
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #5 : 12.11.2005 11:26:41 » |
|
Marsmars kaloihin... Siis mars on kaloissa, joten en varsin kamalan tulisieluinen ole. Noi muut täytyy tarkistella, siis noi mitä siellä sanotaan. Saattavat aiheuttaa tiettyjä kommervenkkejä he. Muutama hauki odottelee rappusilla perkaamista...!Että taas kalojen kanssa tekemisissä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rasvapakara
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 12.11.2005 11:44:20 » |
|
Minullakin mars kaloissa. Masennusta? Einsteinilla on venus oinaassa ja melkoinen pukki olikin... : Haukikeitto on hyvää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Linn
|
|
« Vastaus #7 : 12.11.2005 14:44:26 » |
|
Minullakin on Venus Oinaassa. Minä olen taas elänyt käytännöllisesti katsoen koko aikuisen elämäni kahdessa pitkässä suhteessa, mutta olen kyllä kova keräämään ihailijoita, ja kun olen sosiaalisesti aika aktiivinen ja tuttavapiiriini on aina kuulunut paljon miehiä, tulee kaikenlaisia flirttailujuttuja paljon. Mutta tykkään tosi paljon seurustelusta, mihin viittaa ehkä DC Härässä. Oinas-Venuksen "ansiota" olen katsonut olevan suoruuteni esim. juuri flirtissä. En osaa keimailla jne., vaan täräytän aika suoraan sen, mitä ajan takaa (voiko sitä sitten enää kutsua flirtiksi : ). Myös esim. nykyisen kumppanin kanssa tavatessamme ja muutaman lyhyemmän tai yhden yön jutun alkaessa olen tyyliin ilmoittanut baarissa suoraan jo alkuillasta olevani tulossa heille yöksi. En nyt aina ole noin kauhea (?), mutta joskus se on kivaa. Monen miehen se varmasti karkottaisi, mutta on se usein myös toiminut hyvin. Venus Oinaassa vaikuttaa myös varmasti siihen, että kamarin puolella pidän esim. tietynlaisesta rajuudesta ja pikasessioista. Minua ei vietellä hierontaöljyillä tai kyselemällä "mistä sä tykkäät/mitä sä haluaisit, että mä tekisin". Miehen pitää osata hommansa ja ottaa haluamansa! Linn
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #8 : 12.11.2005 15:52:31 » |
|
Marsmars kaloihin... Siis mars on kaloissa, joten en varsin kamalan tulisieluinen ole. Noi muut täytyy tarkistella, siis noi mitä siellä sanotaan. Saattavat aiheuttaa tiettyjä kommervenkkejä he. Muutama hauki odottelee rappusilla perkaamista...!Että taas kalojen kanssa tekemisissä... No Dorian Jos Mars on :ssa, se tekee tapasi rakastaa kuitenkin pehmeäksi, eteeriseksi, ehkäpä et sitten ole "hyökkäävä" vaan enempi utuisen rakkauden kannattaja? Siinäpä selitys Rakkauden nautintoon . Siksipä naiset ovat rakastaneet tapaasi ilmaista itseäsi kauniisti ja pehmeästi; rakkautesi saattaa olla lempeää yhdessä oloa, kun se sukulaissielu löytyy, siinä sulle harmoninen liitto, jossa sopusointua on runsain määrin Nämä nyt olivat tietty heittoja Mielenkiinnosta katsoisin karttaasi, jos annat tiedot vaikka YV:llä ?
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
|
Dorian
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #10 : 13.11.2005 21:39:39 » |
|
Stareyes, jahka tästä tokenen, laitan privaa... Mutta nyt mars nukkumaan. Alkaa olla jo niin ventti tän päivän jäljiltä. Phuh. Ja ensi viikonloppuna risteily odottaa, pitää kerätä voimia...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Athene
|
|
« Vastaus #11 : 14.11.2005 10:24:09 » |
|
no meikäläisellä on mars jousimiehessä ja venus/merkurius kaloissa.Suutun silloin kun en osaa/ymmärrä jotain asiaa.Levottomuus ainakin on osa minua en pysy hetkeäkään paikoillani!Venus taas näkyy kilteyttenä ja ujoutena..ehkä..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
manjaana
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #12 : 14.11.2005 11:36:34 » |
|
Samoin Venus oinaassa ja aurinko kaloissa... Ja tarjontaa on nimenomaan kevyellä puolella "rakkaudessa", mutta vakavasti otettavaa ei niinkään... Vaikka tarjontaan ei aina viitsi vastatakkaan Mulla just toisinpäin venus kaloissa ja kuu oinaassa.. Ja tuntuupi, että lopputulos aivan sama.. Höh, en tajua..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko härkä Kuu oinaassa venus kaloissa ASC leijona DC vesimies MC oinas Sininen rytminen myrsky Vesi-Jänis
|
|
|
Vertsu
Satunnainen astroilija
Etsin itseäni - oletko nähnyt minut jossakin...(?)
|
|
« Vastaus #13 : 14.11.2005 12:32:13 » |
|
Mulla on venus kaksosissa.. Ja pätee kyllä kirjaimellisesti minuun...
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Neitsyt, Aurinko Kaksosissa, Kuu Kauriissa, Merkurius&Venus Kaksosissa ja vielä Mars Härässä..
|
|
|
manjaana
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #14 : 14.11.2005 15:08:38 » |
|
Samoin Venus oinaassa ja aurinko kaloissa... Ja tarjontaa on nimenomaan kevyellä puolella "rakkaudessa", mutta vakavasti otettavaa ei niinkään... Vaikka tarjontaan ei aina viitsi vastatakkaan Mulla just toisinpäin venus kaloissa ja kuu oinaassa.. Ja tuntuupi, että lopputulos aivan sama.. Höh, en tajua.. Mistäköhän mä tuon kuun tuohon, kun auringostahan oli kyse..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko härkä Kuu oinaassa venus kaloissa ASC leijona DC vesimies MC oinas Sininen rytminen myrsky Vesi-Jänis
|
|
|
|