Äänestys
Kysymys: Kiinnostaako Astroforum-miitinki?  (Äänestys päättynyt: 15.09.2006 11:44:18)
Joo, toteutetaan yhdessä - 30 (62.5%)
joo, alueittain pikkumiittejä es. savolaiset Kuopiossa, pk-väki Hesassa - 8 (16.7%)
se risteily - 3 (6.3%)
eipä kiinnosta - 5 (10.4%)
jotain muuta mitä? - 2 (4.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 31

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Gallup: Kiinnostaako ASTROFORUM-MIITINKI?  (Luettu 54927 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Lari
Vieras
« Vastaus #60 : 31.08.2006 21:29:18 »

Ai tällaisen...(http://smilies.vidahost.com/contrib/gizm0/Gas_Mask_Emot_2.gif)  ..tai tällattisen.. (http://www.saudistudents.org/vb/images/smilies/mask_scull.gif) ..no löydän sut ja odotan kun lähdet...
seuraan sua.. plättyjen toivossa..(http://www.saudistudents.org/vb/images/smilies/grafics/28.gif)
 smitten

Ehkäpä jälkimmäisen mutta paljon hienompi.
Olipa hyvä että tuli puheeksi.... Pakosuunnitelma puuttuupi coolsmiley
Jaksaisin juosta kyllä useita kilometrejä putkeen, mutta ei hyvä ei hyvä....
Vessan ikkunasta..... äääh ei jaksa kiivetä pieneen luukkuun. Tipun vielä pahasti alas.....
Harhauttaminen kulman takana. Riisun viitat ja maskit. Tekoparta päälle ja tyyny paidan alle. Näyttelen huppelissa olevaa vanhempaa miestä, kävelen vastaan eikä kukaan huomaa  Cool
tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #61 : 31.08.2006 21:37:29 »

Ainoastaan yksi leijona näyttää viihtyvän lavalla ja muitä ottaa päähän hänen mahtailunsa.
(http://www.projectradiantlight.com/yabbfiles/Smilies/lum_dance_2.gif) ...mä en jää pois mistään hinnasta..  2funny 2funny

meitsikin alkaa innostua! mutta en mää kyllä tsadista varmaan mihinkä lähe. mää onn köyhä.  Huh
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #62 : 31.08.2006 21:38:20 »

O-ou  Cheesy

Jos sinne tulee 50 astonaista ja pari urosta, niin taidan laittaa sellaisen mystisen viitan päälle ja teettää siskolleli sellaisen salaperäisen maskin.

Sitten istuskelen koko ajan samassa paikassa maistellen suolatikkuja ja viinirypäleitä Tongue
Kuuntelen tarkoilla korvillani eri ryhmien selostuksia ja naureskelen joskus niille mielessäni  uglystupid2

Kukaan ei tiedä kuka tämä mystikko on ja miksi hän on täällä  Shocked
Vähäisin äänin hän katoaa illan ollessa loppumaisillaan. Minne? Sitä ei kukaan tiedä  Cool
 Grin

Kylläpäs tuli tämä Tolkienin tarinan Vaeltaja eli Aragorn mieleen heti!

Mukava jos olet mukana!  smitten
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #63 : 31.08.2006 21:43:38 »

Olipa hyvä että tuli puheeksi.... Pakosuunnitelma puuttuupi coolsmiley
Jaksaisin juosta kyllä useita kilometrejä putkeen, mutta ei hyvä ei hyvä....
Juu, tosi huono suunnitelma.. mä en jaksais juosta.. hups, ei sitä pitäny sanoa.. Lips Sealed

Riisun viitat ja maskit. Tekoparta päälle ja tyyny paidan alle. Näyttelen huppelissa olevaa vanhempaa miestä, kävelen vastaan eikä kukaan huomaa  Cool
Hähä, mun toinen nimi on Herlokki Solmutar alias Spy, mua et hämää.. (http://jessimcc.free.fr/smilies/page/page14/spy.gif)
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #64 : 31.08.2006 21:48:56 »

meitsikin alkaa innostua! mutta en mää kyllä tsadista varmaan mihinkä lähe. mää onn köyhä.  Huh
Kyllä hätä keinon vielä keksii... (http://www.xtremesystems.org/forums/images/smilies/thinking.gif)
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #65 : 31.08.2006 21:52:55 »

Intimaria, hei köyhät ihmiset ei asu stadissa, se on niin kallis kaupunki.
daah  coolsmiley
tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #66 : 31.08.2006 21:58:46 »

niinpä on kallis. TIEDETÄÄN.  Angry
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #67 : 31.08.2006 22:07:22 »

Sorry, Embarrassed olipas vihainen katse...  Shocked iiks.

Hei mulla on idea, mennään johonki ihan korpeen. Kukaan ei saa ottaa kännykkää tai mitään muutakaan mukaan. Sellasella selviytyjät hengellä...  :Smiley

Kapitalismi on syvältä.  Cry Huh Angry buck2

smitten is all you need...

tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #68 : 31.08.2006 22:12:33 »

Jaa siis ´just Larde sanoi että Jyväskylään?
            idiot2

Huh en pysy perässä enää.

Ja Liljendal, en mie siuta mulkoillut vaan Helsinkiä.  Sad
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #69 : 31.08.2006 22:16:05 »

Hei mulla on idea, mennään johonki ihan korpeen. Kukaan ei saa ottaa kännykkää tai mitään muutakaan mukaan. Sellasella selviytyjät hengellä...  :Smiley

vitsi.. alkaa väsy tulla..assosiaationa ekaksi semmonen komukka-survivors.. buck2

..ja siperiaan sitten se joka saa eniten häätöääniä. Sitä ei saa äänestää joka on voittanut haastepelissä ja saanut palkinnoksi Lenin-patsaan.. Edellinen kisa vaatikin tahdonlujuutta ja kärsivällisyyttä: kuka jaksaa jonottaa vessapaperia pisimpään.

Meininki on kuin kolhoosissa, samalla yritetään keksiä loputtomiin uusia ruokalajeja sienistä, suolakurkuista ja kaaleista.
Stasi-ja KGB-tyypit on valjastettu tuotannon puolelle vanhoilla itä-saksan vehkeillä vakoilemaan jokaista juonenkäännettä. Joukkueiden nimet ovat Pervomaiskoje ja Rabot jnejne 

mUoks: No..oikeesti olen sitä mieltä että maailma ei ole vapaa ennenkuin viimeinenkin kapitalisti on ***    ***nsa..tai no jaa  uglystupid2
« Viimeksi muokattu: 31.08.2006 22:22:46 kirjoittanut Lemniskata » tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #70 : 31.08.2006 22:25:32 »

..ja siperiaan sitten se joka saa eniten häätöääniä. Sitä ei saa äänestää joka on voittanut haastepelissä ja saanut palkinnoksi Lenin-patsaan.. Edellinen kisa vaatikin tahdonlujuutta ja kärsivällisyyttä: kuka jaksaa jonottaa vessapaperia pisimpään.

Meininki on kuin kolhoosissa, samalla yritetään keksiä loputtomiin uusia ruokalajeja sienistä, suolakurkuista ja kaaleista.
Stasi-ja KGB-tyypit on valjastettu tuotannon puolelle vanhoilla itä-saksan vehkeillä vakoilemaan jokaista juonenkäännettä. Joukkueiden nimet ovat Pervomaiskoje ja Rabot jnejne 

Heheee, tosta sais loistavaa kreisihuumori matskua! Voi miten lähti mielikuvitus lentoon. Minä haluan muuten sinne Siperiaan...
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Jinx
Vieras
« Vastaus #71 : 31.08.2006 22:27:38 »

Tosta suunnitelmasta tulee enempi mielee joku kauhu leffa...
Ollaan jossain syrjäsessä mökissä ja sit yks kerralla häviää ja ruumiita löytyy sieltä täältä mielenkiintosissa asennoissa..
Se voittaa kuka selviytyy viimeseks ja palkitaa kuolemalla...
Aika huippu suunnitelma. Kuka on murhaaja?
Ilmeisesti Lari, joka on naamioitunu joko mystikoks tai lihavaks, karvaseka deekuks..
Oi voi!
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #72 : 31.08.2006 22:31:41 »

Kuka on murhaaja?
Ilmeisesti Lari, joka on naamioitunu joko mystikoks tai lihavaks, karvaseka deekuks..
Oi voi!
Jutut näkyy vähän karkailevan  :Smiley
Mä en kyllä olisi murhaaja, kun en edes halua tönäistä ketään suutuspäissäni angel
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #73 : 31.08.2006 22:49:51 »

oumaigaad joo "tiedän yhä vielä edelleenkin mitä teit viime kesänä" part 170
 Grin Grin Grin Grin Grin 2funny 2funny 2funny 2funny

Siperia kutsuu? Ha?  :Smiley Ei nyt ei pysty

*kierii lattialla ja nauraa ihan kipeenä*
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #74 : 31.08.2006 23:01:59 »

Kuka on murhaaja?
Oi voi!
Jutut näkyy vähän karkailevan  :Smiley
Mä en kyllä olisi murhaaja, kun en edes halua tönäistä ketään suutuspäissäni angel

Vitsi hän se vain oli, ilmeisesti miulla on
aika kieroutunu huumorin taju..
Noh kuitataan sillä että olen 1/4 savolainen Cheesy
Eikös savolaisista sanota et ne on kieroja kuin korkkiruuvit?  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  

Siirry: