Vähän paha kysymys, tulisi pitkä lista, jos kaikki aspektini listaisin tähän
Mutta lyhykäisesti:
Eniten
17 kpl
Muita (ei järjestyksessä):
6 kpl
5 kpl
7 kpl
11 kpl
5 kpl
1 kpl
½- tai 1½-neliöitä 9 kpl, kvintiileitä tai bikvintiileitä 0 kpl. Tämän pienempiä en jaksa ruveta laskemaan
Kartalla erikoiskuvioina stellium Jousimiehessä sekä mahdollisuuksien kolmio, kärkinä
ja
-
,
ja
.
Aspekteissa on otettu huomioon
Lilith ja Onnenpiste
Pullenin mukaan
olisi mun aspektoitunein planeetta (voi tietysti johtua siitä, kun mulla stellium Jousimiehessä). Mun laskelmien mukaan Neptunus on aspektoitunein ja tunnen Nepparin vaikutuksen vahvasti. Saturnuksen vaikutus tuntuu myös vahvana, onhan Kaurista ratkaisevissa paikoissa (
)
Venus on Pullenin mukaan toiseksi aspektoitunein, ja tekee helppoja aspekteja - tai no, on siellä
, mikä on semihelppo
Kuu myös tekee paljon helppoa aspektia, paljon kolmiota persoonallisille planeetoille (
sekä ulkoplaneetoista
sekä
) lukuunottamatta
1½-neliö
ja
.
Mars on mulla aika hankalasti aspektoitunut ja koen sen siten, että Marsin impulssi on jotenkin kateissa, aloitteellisuus on jäissä. Tai sitten impulssi purkautuu väärissä paikoissa. Marsille tulee mm.
(ERITTÄIN raskas aspekti),
(aiheuttaa lähes demonisia raivonpurkauksia pahimmillaan, sekä mulla on taipumus pomottaa muita),
½-neliö
(lisää alttiutta raivonpurkauksiin, turhautumista?),
ja
. Jotain helppoakin,
ja
.
Miten kuvaisin itseäni? En ainakaan ihan umpityypilliseksi Jousimieheksi, aika tyypilliseksi kuitenkin (perus-Jousimieshän on pimeä kuin kirkon vintti, onnistuu hölmöilemään joka paikassa ja huumorintaju on irstas tai kiero
). Työnarkkis enkä ainakaan mikään ylioptimisti, enempi inhorealisti ja rakastan mustaa huumoria, mitä ajoittain viljelenkin, silloin, kun en kerro idioottivitsejä (Kaurisvaikutusta). Toisaalta olen yliavulias aatu, joka elää ja kokee kaikkien muidenkin huolet, aika vaistomainen, tunteissa ajelehtija, nauraa ja itkee ilman sen kummempaa syytä, oikein peruskiltti pikku koiranpentu (Neptunus-vaikutus).