Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 25.08.2006 19:21:28 » |
|
Kiva kiva... Enkkua jee!!! (Anteeks, huono päivä, hyvin huono päivä!)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #16 : 25.08.2006 19:31:59 » |
|
No pyydäs pikkuserkkua kääntämään. Minulle englanti on toinen äidinkieli. Siis noin käytännössä, ranskan kanssa voisi olla tahkoaminen. saksaa ei onneksi tarvitse ymmärtää, espanja voisi olla kiva oppia.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #17 : 25.08.2006 20:05:36 » |
|
No pyydäs pikkuserkkua kääntämään. Minulle englanti on toinen äidinkieli. Siis noin käytännössä, ranskan kanssa voisi olla tahkoaminen. saksaa ei onneksi tarvitse ymmärtää, espanja voisi olla kiva oppia. Pitäs eka löytää pikkuserkku... niitä ei oikein ole ja ne vähätkin asuu ulkomailla... Yks serkku on ja seki on 3v. enkä oo koskaan nähnykkää... Joten kielen kääntö jää omille harteille..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #18 : 25.08.2006 20:33:53 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.08.2006 20:53:41 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Perhonen
|
|
« Vastaus #19 : 30.08.2006 13:43:30 » |
|
Aspekteja 27 6 6 3 5 5 1 1 Korostunein on Neptunus siinä viisi aspektia: , , , , Toisena tulee pluto, siinä neljä: , , , ja Jupiterissa kans neljä: , , ,
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Jousimies. Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
|
|
|
IN
Vieras
|
|
« Vastaus #20 : 30.08.2006 14:07:59 » |
|
Aspekteja 29 10 kpl tai 6 kpl 5 kpl 4 kpl 3 kpl 1 kpl Kaikki kolme ovat tekemisissä kanssa; ja Hmm...Mikähän "läksy" tähän liittyy...? Täytyypä tarkastella tota oikein ajatuksen kanssa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
windwind
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 30.08.2006 14:57:51 » |
|
Kas näin:
Sun Conjunct Mars Sun Opposition Neptune Sun Trine Pluto Sun Trine Saturn Sun Sextile Midheaven Sun Sextile Ascendant Sun Sextile Moon
Moon Conjunct Ascendant Moon Trine Midheaven Moon Trine Neptune Moon Sextile Mars
Mercury Opposition Uranus Mercury Opposition Jupiter
Venus Trine Uranus Venus Trine Jupiter
Mars Opposition Neptune Mars Trine Pluto Mars Trine Saturn Mars Sextile Midheaven Mars Sextile Ascendant
Jupiter Conjunct Uranus
Saturn Conjunct Pluto Saturn Opposition Midheaven Saturn Sextile Neptune
Neptune Trine Midheaven Neptune Trine Ascendant Neptune Sextile Pluto
Pluto Opposition Midheaven
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rautalankaenkeli
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #22 : 30.08.2006 17:35:23 » |
|
Aspekteja löytyy 41 kpl. 5 kpl 4 kpl 17 kpl 4 kpl 9 kpl 2 kpl Kaikki neliöt kiusaavat kuuraukkaani, Saturnus, Pluto, Uranus ja Khiron. Nämä ahistaa... Muuten en valita. T. RLE
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #23 : 30.08.2006 17:48:03 » |
|
Rautalankaenkeli... 17 ... Hehheh... Sinäpä vasta Hannu Hanhi. Mutta hei... "Monta neliötä omistavan luonne voi olla kirjaimellisesti kulmikas ja särmikäs. Jos taas kartalla on paljon kolmioita, asianomainen tuntuu saavan elämässä kaiken liiankin helpolla ja voi sortua lepäilemään laakereillaan." (Tuikku Ljungberg) No toi kolmiojuttu koskee kyllä minuakin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #24 : 30.08.2006 18:05:35 » |
|
Kääk. Kattelin just yhden ystäväni karttaa... Ei ainuttakaan neliötä eikä kolmiota! 16 , 12 , 4 , ja päälle kaksi oppositiota tekemään "elämä vaikeaksi"..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rautalankaenkeli
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #25 : 30.08.2006 20:26:05 » |
|
Oho 16 yhtymää ja "parit sekstiilit"... No jo on. Minkähänlaista se tuo elämä on ollut? Onko siellä kauhea stelliumpläjäys jossain? Heh, joo tunnustan laiskanpulskeuteni ja mukavuudenhaluni (ja kulmikkuuden).Ja jos sitten ei menekään niin kuin piti, olen hämmästynyt! Olen kyllä vanhemmiten oppinut, että vähän yrittämällä enemmän tulostakin syntyy. MUTTA väkisin vääntämällä ei koskaan, aina pitää kuunnella intuitiotaan siitä milloin on sopiva hetki. Ajoitus ratkaisee, eikä saa kuunnella liikaa muita. Tässä sopassa kun vielä oon vesimies ja nousuhärkä, niin on niin särmikäs jo tuo sisäinen vääntö. Ihan oon solmussa jo itteni kanssa. T. RLE
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #26 : 30.08.2006 20:40:56 » |
|
No tuon kaverini kartalla ei ole oikeastaan mitään muuta kuin kaurista, jouskaria ja skorpparia... Sinänsä aika "selkeä ihminen", tai minulle ainakin kun voi ajatella että "hmm.. tollanen käytös on kaurismaista, tollanen taas johtuu siitä jouskarista.."
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ellunen
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #27 : 30.08.2006 22:08:53 » |
|
yhteensä 35 aspektia 12 6 6 5 5 1
|
|
|
tallennettu
|
Sinun rakkautesi pimentää tähtesi - kuu nousee minun elämässäni. Minun käteni ei ole kotonaan sinun kädessäsi. Sinun kätesi on himo - minun käteni on kaipaus.
Edith Södergran
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #28 : 01.09.2006 12:47:53 » |
|
Minulla on 31 aspektia (muistaakseni), kun taas eräällä kaverillani (entinen poikakaveri) on 57 (!) aspektia! En voi käsittää tuota määrää, aivan tajuton. Hänen karttansa onkin yksi iso sekamelska. : En tiedä onko tämä sitten kauhean hyvä asia, että aspekteja on noinkin paljon. Kenties. Hänellä on 15 ja 10 ja (semi-)sekstiileitä onkin myös aika paljon.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Yussra
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #29 : 03.09.2006 12:27:55 » |
|
Mulla 8 x 7 x 6 x 5 x 3 x 3 x 2 x Elämä neliöiden kanssa on mukavan haasteellista! Ihan kun kävelisi janoisena metsässä kapeaa polkua pitkin kohti lähdettä. Aina kun lähde lähenee kaatuu eteesi puu (ja kannattaa olla varovainen, ettei puu kaadu päällesi). Sinun pitää kiivetä paksun puunrungon yli, hakata runko kirveellä palasiksi, tai etsiä kiertotie. Tämä ottaa aikaa, vaivaa ja kestävyyttä. Mutta; kun vihdoin pääset puun ohi, maistuu lähteen vesi - ja elämä - mansikkamehulle! Eli neliöt on ihan jees!
|
|
|
tallennettu
|
Asc Jousimies Au Neitsyt Kuu Kaksoset Apina
Punainen kosminen maa Elämänpolku 11
|
|
|
|