Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkäslaisia aspekteja teillä on?  (Luettu 19722 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Sirpapa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #30 : 03.09.2006 13:46:08 »

Minulla on
 aspect_tri 10, 7 sulkeutuvaa ja 3 avautuvaa
 aspect_squ 5, joista 3 avautuvaa ja 1 sulkeutuva
 aspect_con 5
 aspect_opp 4
 aspect_sex 3
 aspect_inc 2
 aspect_ssx 1

Elämä on haaste
tallennettu

Tuli hevonen
Valkoinen sähköinen peili
Neitsyt - Neitsyt
Kuu Jousimies
Chervil
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #31 : 03.09.2006 15:38:48 »

Minulla

9 aspect_squ
6 aspect_tri
5 aspect_sex
4 aspect_opp
4 aspect_con
2 aspect_ssx

askendentti sisältää 8 aspektia, mm.  askendentti aspect_opp aurinko ja  askendentti aspect_squ kuukeskitaivas ei sisällä yhtään neliötä ( kun taas askendentti 3x aspect_squ)

Olen lisäksi numerologiassa tuplaysi (elämänpolku ja minuus) eli kohdattavia haasteita elämässä on vähän turhankin paljon.. Onneksi noita kolmioitakin löytyy, ja niiden vaikutuksen olen myös tuntenut elämässäni  Smiley

Ja kun en itse juuri aspekteista ymmärrä niin tulkinta-apua otetaan vastaan!!
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #32 : 03.09.2006 22:11:21 »

Mulla löytyi tämmönen sillisalaatti:
14  aspect_con
10  aspect_opp
aspect_sex
aspect_ssx
aspect_kvi
aspect_tri

Siis yhtäältä hurjasti yhtymiä, toisaalta hurjasti oppositioita. Sitten multa ei löydy ku yksi kolmio eikä ainootakaan neliöö... Lopputuloksena erinomaisen ristiriitainen persoonallisuus, joka ei itekään aina tiedä, onko lintu eli kala...  crazy2
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
metsämieli
Kohtuuastroilija
**

Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.

Profiili
« Vastaus #33 : 07.09.2006 08:09:47 »

aspect_sex 10
 aspect_tri 8
 aspect_con 7
 aspect_squ 5
 aspect_opp 4
 aspect_inc 1
 aspect_ssx 1

Mulla on yhteensä 36 aspektia. Suurin osa neliöistä on tekemisissä saturnus kanssa, mistä johtunee kenties ajottaiset itsetunto-ongelmani Undecided
tallennettu

ASC Rapu
AURINKO Neitsyt 5. huone
KUU Skorpioni 6. huone
MERKURIUS Neitsyt 5. huone
VENUS Neitsyt 5. huone
MARS Neitsyt 4. huone
MC Vesimies

Tulijänis
Punainen Itsevallitseva Kuu
Hannari
Kohtuuastroilija
**

Gingerbread.

Profiili
« Vastaus #34 : 16.08.2009 10:52:53 »

Ah, rakastan tälläisiä aiheita smitten

aspect_con 8
aspect_tri 4
aspect_sex 4
aspect_squ 4
aspect_ssx 2
aspect_kvi 1

Ihme ettei löydy yhtään oppositiota. Pöh.
Eli yhteensä 23 aspektia.
tallennettu

askendentti rapu
aurinko kalat 10.huone
kuu vesimies 9.huone
merkurius kalat 10.huone
venus kauris 8.huone
mars kalat 11.huone
R1ku
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #35 : 13.11.2009 20:24:27 »

Seuraavanlaisia aspekteja löytyy, lista otettu tältä sivulta Laitoin tarkkuusjärjestykseen:
 venus aspect_sex jupiter 0,27 astetta
 saturnus aspect_con uranus 0,59
 aurinko aspect_sex askendentti 1,26
 mars aspect_squ neptunus 1,52
 kuu aspect_con merkurius 2,04
 venus aspect_tri mars 2,56
 neptunus aspect_sex pluto 3,11
 mars aspect_sex jupiter 3,23
 venus aspect_squ pluto 4,15
 aurinko aspect_squ saturnus 5,14
 kuu aspect_opp mars 5,56
 merkurius aspect_opp mars 7,59

4 sekstiiliä
3 neliötä
2 yhtymää
2 oppositiota
1 kolmio

Eniten aspektoitunut on Mars, 5 aspektillaan, vähiten sensijaan Uranus ja nousumerkki, molemmat vain kerran.

Hyödyllisimmiltä kuulostaisivat mielestäni aurinko aspect_sex askendentti, kuu aspect_con merkurius ja saturnus aspect_con uranus Sensijaan hankalimmilta näyttäisivät  mars aspect_squ neptunus ja  kuu aspect_opp mars Mielestäni parhaiten aspektoitunut on ehdottomasti Jupiter ja huonoiten Mars.

Mitäs mieltä muut ovat, mitkä ovat hyödyllisimmät ja mitkä haitallisimmat aspektit???
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #36 : 22.12.2009 03:22:42 »

Itseltä löytyy

8  aspect_squ
7  aspect_tri
5  aspect_sex
4  aspect_kvi
4  aspect_opp
2  aspect_ssx
1  aspect_con

Vähän olen vielä ulalla noista itse, tuntuu että omalla kartalla on paljon haasteita, mutta myös paljon kaikkea kivaa. Monet neliötkään eivät vaikuta ihan kauheilta loppupeleissä, ja onhan noita kolmioitakin =)

Suosikkeja on varmaan  merkurius aspect_tri jupiter ja olen myös tyytyväinen  mars aspect_tri askendentti, samoin myös  aurinko aspect_sex pluto

Inhokkeja on toisaalta melkein vähemmän kun suosikkeja, sillä aika monet noista on vaikeista jutuista on mahdollista kääntää hyviksi, esim.  merkurius aspect_squ uranus ja  kuu aspect_opp pluto.

Ja niin kyllä mä tykkään myös mun mystisestä suorakaiteesta, kirjekuoresta ja kultaisesta kolmiostakin ^^, suurta ristiä inhoan xD

Tuli vaan mieleen kun noita aspekteja tutkiskelin niin ainahan on suhteellista kenen kannalta ne ovat positiivisia, jotkut voivat olla itselle henkilökohtaisesti voimavara, mutta kanssaihmiset voivat kokea sen negatiivisena ominaisuutena. Kaikki vähän tuntuu riippuvan ja roikkuvan =D
« Viimeksi muokattu: 22.12.2009 03:33:26 kirjoittanut In » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #37 : 22.12.2009 09:46:07 »

Meikäläisellä on:

aspect_opp 8 kpl
 aspect_con 7 kpl
 aspect_tri 7 kpl
 aspect_squ 7 kpl
 aspect_sex 2 kpl

tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #38 : 22.12.2009 13:38:58 »

Vähän paha kysymys, tulisi pitkä lista, jos kaikki aspektini listaisin tähän Grin

Mutta lyhykäisesti:

Eniten  aspect_con 17 kpl

Muita (ei järjestyksessä):

aspect_ssx 6 kpl
 aspect_sex 5 kpl
 aspect_squ 7 kpl
 aspect_tri 11 kpl
 aspect_inc 5 kpl
 aspect_opp 1 kpl

½- tai 1½-neliöitä 9 kpl, kvintiileitä tai bikvintiileitä 0 kpl. Tämän pienempiä en jaksa ruveta laskemaan Wink

Kartalla erikoiskuvioina stellium Jousimiehessä sekä mahdollisuuksien kolmio, kärkinä  mars jupiter ja  chiron -  jupiter aspect_opp chiron ,  mars aspect_tri chiron ja  mars aspect_sex jupiter .

Aspekteissa on otettu huomioon  chiron ceres juno pallas vesta vertex Lilith ja Onnenpiste Smiley

Pullenin mukaan  jupiter olisi mun aspektoitunein planeetta (voi tietysti johtua siitä, kun mulla stellium Jousimiehessä). Mun laskelmien mukaan Neptunus on aspektoitunein ja tunnen Nepparin vaikutuksen vahvasti. Saturnuksen vaikutus tuntuu myös vahvana, onhan Kaurista ratkaisevissa paikoissa ( askendentti mars ) Wink

Venus on Pullenin mukaan toiseksi aspektoitunein, ja tekee helppoja aspekteja - tai no, on siellä  venus aspect_ssx juno , mikä on semihelppo Huh  Kuu myös tekee paljon helppoa aspektia, paljon kolmiota persoonallisille planeetoille ( aurinko merkurius venus sekä ulkoplaneetoista uranus sekä  keskitaivas ) lukuunottamatta  kuu 1½-neliö neptunus ja  askendentti aspect_inc kuu .

Mars on mulla aika hankalasti aspektoitunut ja koen sen siten, että Marsin impulssi on jotenkin kateissa, aloitteellisuus on jäissä. Tai sitten impulssi purkautuu väärissä paikoissa. Marsille tulee mm.  mars aspect_squ saturnus (ERITTÄIN raskas aspekti),  mars aspect_squ pluto (aiheuttaa lähes demonisia raivonpurkauksia pahimmillaan, sekä mulla on taipumus pomottaa muita),  mars ½-neliö aurinko (lisää alttiutta raivonpurkauksiin, turhautumista?),  mars aspect_ssx neptunus ja  mars aspect_ssx vesta . Jotain helppoakin,  mars aspect_sex jupiter ja  mars aspect_tri chiron .

Miten kuvaisin itseäni? En ainakaan ihan umpityypilliseksi Jousimieheksi, aika tyypilliseksi kuitenkin (perus-Jousimieshän on pimeä kuin kirkon vintti, onnistuu hölmöilemään joka paikassa ja huumorintaju on irstas tai kiero Grin ). Työnarkkis enkä ainakaan mikään ylioptimisti, enempi inhorealisti ja rakastan mustaa huumoria, mitä ajoittain viljelenkin, silloin, kun en kerro idioottivitsejä (Kaurisvaikutusta). Toisaalta olen yliavulias aatu, joka elää ja kokee kaikkien muidenkin huolet, aika vaistomainen, tunteissa ajelehtija, nauraa ja itkee ilman sen kummempaa syytä, oikein peruskiltti pikku koiranpentu (Neptunus-vaikutus).
« Viimeksi muokattu: 22.12.2009 13:41:08 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio